AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 18.4.2014, pát 20:04

Chtěl jsem 1,9 110 kW, ale 154 je 154kW :-D .

No nic :smt007 na první pohled...

Co to je?

Rok: 2007

tacho: 171000 (ted už 174000)

Hnědá metal

Zatím provedeno: Servo (kapalina), Motor. olej, Brzdová kapalina, olejový filtr, palivový filtr, kabinový filtr, letní obutí, vzduchový filtr je v krabici. Hezčejší podložky pod značky, nová baterie Varta silver line 77Ah 780A.

Edit: Výměna oleje v převodovce.

Edit: Za poslední rok.....když ji miluješ není co řešit:D ..... dvouhmota, spojka, ložisko, tlumice, kotouče, desky, olej v převodovce, remenice kladky a další drobnosti + pravidelná údržba samozřejmě.

Jinak jen potvrdím, že po výměně baterie odpadla raní hláška ABS not available..... Původní baterie Varta 70Ah 570A 3 roky stará asi už nestačila Vyřešeno díky tématu na tomto fóru :diky .

Foto: http://milq85.rajce.idnes.cz/nastenka
Naposledy upravil(a) Milq85 dne 30.9.2015, stř 19:25, celkem upraveno 4 x.
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 25.4.2014, pát 17:21

Čau potřebuju radu, jak se oteplilo tak na motoru se vyskytli nějaké neduhy, nechápu co s tím má společnýho venkovní teplota ale budiž. Hustý je že ráno nic a odpoledne jak je teplo tak to zlobí.

1) motor při lehkém zatížení začne po krátké chvíli škubat, jakmile přidám nebo uberu plyn je to ok. Většinou 2,3,4 rychlostní stupeň což je pruda hlavně v obcích :smt089 .

2) kolem 1950 otáček je nerovnoměrný nárůst výkonu, takovej lehkej kopanec.

3) Když jedu nějakou rychlostí cca 70 a výš a mám vyřazeno lehce kolísají otáčky motoru 750 - 1000 ot ale jen někdy (tady jsem si všiml že je to patrnější před regenerací kur.ít.a), na volnoběh při stání na místě krásně ustálené otáčky.

Edit: 4) Stejně tak se objevuje kolísání tlaku turba na tom budíku na přístrojovce pouze pokud tlačí do 0,8 občas se stane že začne ukazatel "pomalu" lítat sem a tam v rozmezí třeba 0,6 až 0,8 nebo 0,4 - 0,8. Jinak jakmile je tlak výš vše je v pořádku, čidlo také vypadá ok protože (sem zase chytrej odsud z fóra) při vyřazené rychlosti absolutní 0 při zařazené a vyšlápnutém plynu lehce na 0.

Co sem si vydedukoval sám podle témat tady na fóru tak asi bude třeba odstavit klapky v sání (swirl), nejspíš i výměnu EGR. Každopádně mi nejde do hlavy to kolísání těch táček bez zařazené rychlosti za jízdy. Případně mě prosím opravte.

Nafta je tam OMV z poměrně frekventované benzínky v Brně, tak nepředpokládám nějaké nekvalitní palivo.

ještě se zeptám pokud odstavím ty swirl klapky může to nějak vadit dalším blbostem na motoru jako třeba DPF nebo jiným věcem pokud je tam nechám :D

Dík za názor
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od pedro m » 25.4.2014, pát 19:22

Hoj,
Ad 1, vyzkousel bych pres noc odpojit baterii aby se smazala adaptacni data, nerikam ze jo tim ale zacal bych tam.

Ad 2, tohle je uplne normalni, neporesis jinak nez upravou mapy motoru, takhle proste 2.4ka jezdi, dela to asi vsem.

Ad 3, to same jako 2ka, co vim, delaji to i 1.9ky, pravdepodobne egr vlastnost (a ano, i po pdstraneni egru hw/sw tahle otrava zustava), dela to jen od zhruba 60kmh do 40kmh, pokud clovek stoji, volnobeh je klidny, uz jsem se s tim srovnal :-D

Swirl klapky jsou v sani proto by optimalizovali myseni a turbulentni proudeni vzduchu do valce. Teoreticky by diky nim melo auto mit lepsi vykon a nizsi emise. Prakticky jsou tam nahovno a k prdu. (Jtdm2ky je uz ani nemaji).
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 25.4.2014, pát 19:41

pedro m píše:Hoj,
Ad 1, vyzkousel bych pres noc odpojit baterii aby se smazala adaptacni data, nerikam ze jo tim ale zacal bych tam.

Ad 2, tohle je uplne normalni, neporesis jinak nez upravou mapy motoru, takhle proste 2.4ka jezdi, dela to asi vsem.

Ad 3, to same jako 2ka, co vim, delaji to i 1.9ky, pravdepodobne egr vlastnost (a ano, i po pdstraneni egru hw/sw tahle otrava zustava), dela to jen od zhruba 60kmh do 40kmh, pokud clovek stoji, volnobeh je klidny, uz jsem se s tim srovnal :-D

Swirl klapky jsou v sani proto by optimalizovali myseni a turbulentni proudeni vzduchu do valce. Teoreticky by diky nim melo auto mit lepsi vykon a nizsi emise. Prakticky jsou tam nahovno a k prdu. (Jtdm2ky je uz ani nemaji).
Díky tak valím odpojit tu baterku a uvidím co to udělá...
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od cendler » 25.4.2014, pát 21:36

všechno co píšeš, dělají swift klapky, takže odpoj a máš klid :smt023
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 28.4.2014, pon 12:45

Tak baterie teda nepomohla akorát se mi vynulovala moje krásná spotřeba 7,3l/100 km, ale tak to je jedno. Nic chystám se na ty klapky akorát jsem tak koukal na pod kapotu a teda... to je něco, nemáte někdo tip na nějakej dobrej servis okolo brna případně nějakej solidní návod :smt040 popsanej jsem našel ale chtělo by to foto protože tam je hadic že bych se na tom mohl slanit z 3tího patra.

přece jen je to trochu složitější motor nez ty benzínový 1,4 a 1,6 ička.

:diky
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od cendler » 28.4.2014, pon 20:49

přijeď sem http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=37&t=9461 odpojení je pro mě na chvilku :smt023
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 4.5.2014, ned 20:03

cendler píše:přijeď sem http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=37&t=9461 odpojení je pro mě na chvilku :smt023
Díky za nabídku, ale už jsem se domluvil se svým servisákem, o víkendech to mám blbý, makám totiž na baráku jak mourovatej....

pak budu informovat jestli to pomohlo plus konečně hodím link na foto někdy je to se mnou fakt na levačku :(
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 8.5.2014, čtv 21:00

http://auto.idnes.cz/diskuse.aspx?iddis ... tomoto_fdv

jen pro zajímavost, ty komenty to je hrůza. Kdyby tak věděli za u BMW řady 7 (dle zkušeností zaměstnavatele mojí Máti) Vydrží motor 40 000 km :D (nějakej ten 8V)....... nevim přesně ale odešel mu u funglovky už dvakrát!!!
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od lukee » 8.5.2014, čtv 21:04

A co se ti na tech commentech nelibi? Pravda?

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 8.5.2014, čtv 21:07

cendler píše:všechno co píšeš, dělají swift klapky, takže odpoj a máš klid :smt023
tak klapky odstavené, je to o 80% lepší. Úplně přej chyběla pružina, která má vracet klapky do otevřené polohy. Tlak turba dle budíku už nekolísá, otačky (při volnoběhu) také ne (viz nahoře). Cukání však úplně nezmizelo, ale je daleko "méně intenzivní". Ještě zkusím objednat ten novej EGR a uvidím. Doufám že neskončím u čištění celýho sání. :smt075

Jinak jaký jsou optimální otáčky pro provoz tohohle motoru. Vadí motoru provoz pod 1500 ot/min? Tady se totiž to cukání projevuje.
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 8.5.2014, čtv 21:09

lukee píše:A co se ti na tech commentech nelibi? Pravda?
nevím jen tam vychvalují to BMW a podle zkušeností známých to nepovažuju za úplnou pravdu, ale tak je to každýho volba co si pořídí. Dnes už je to asi jedno jestli máš BMW, Hondu, Renault nebo Fiat.....

Faktem je že mám doma furt to mitsubishi z roku 1998 má nalítáno 331000 a pořád to jezdí bez poruch a problémů, ale tak taky tam není skoro žádná elektronika, nemá to abs, pouze 1X pytel, motor volant a kola.

V jednoduchosti je prostě síla :)
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od lukee » 8.5.2014, čtv 21:20

Proc by nevychvalovali, kdyz BMW ma nyni rekordni prodeje a rok od roku docela slusne roste a k tomu pridava povest kvalitni znacky. O tomto se italum muze jen zdat. Ital (a zejmena AR) za posledni dobu nenabidl skoro nic - 159 po 6 letech vyroby a 200tis kusech zarizli s tim, ze to byl omyl, k tomu hromada technickych problemu. Taky dneska nekoupis Alfu s sestivalcem, narozdil od BMW, ktery je ma moc dobre. Jedine dve pozitivni veci jsou, ze Giulietta ma 5 roku zaruku a 4C je sportak za docela dobre penize. Mam Alfu rad, ale jsem zaroven realista.

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 8.5.2014, čtv 21:25

lukee píše:Proc by nevychvalovali, kdyz BMW ma nyni rekordni prodeje a rok od roku docela slusne roste a k tomu pridava povest kvalitni znacky. O tomto se italum muze jen zdat. Ital (a zejmena AR) za posledni dobu nenabidl skoro nic - 159 po 6 letech vyroby a 200tis kusech zarizli s tim, ze to byl omyl, k tomu hromada technickych problemu. Taky dneska nekoupis Alfu s sestivalcem, narozdil od BMW, ktery je ma moc dobre. Jedine dve pozitivni veci jsou, ze Giulietta ma 5 roku zaruku a 4C je sportak za docela dobre penize. Mam Alfu rad, ale jsem zaroven realista.
Ale tak asi máš pravdu...Jsem zvedavej co budou italské značky dál vymýšlet, někde jsem četl zvěsti snad o nástupci 159 (Giulia) nějakých SUV atd. Tak uvidíme jak to bude dál. Faktem je že sortiment je u AR docela omezenej (Giulieta, Mito, 4C).
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

Kwaso
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 872
Registrován: 1.1.2012, ned 19:30
Bydliště: Púchov, SR

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Kwaso » 9.5.2014, pát 07:08

Milq85 píše:Ještě zkusím objednat ten novej EGR a uvidím.
Preco ho radsej nezaslepis? Podla mna lepsia a lacnejsia volba ako kupovat novy. :smt023
Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 9.5.2014, pát 13:06

Kwaso píše:
Milq85 píše:Ještě zkusím objednat ten novej EGR a uvidím.
Preco ho radsej nezaslepis? Podla mna lepsia a lacnejsia volba ako kupovat novy. :smt023
Tak ona to není taková palba stojí něco kolem 3500,-Kč. Z toho zaslepení mám strach z důvodu DPF, když se na to totiž logicky podívám tak potom musí ten filtr rychleji odcházet, protože bude víc sazí. A odstranit DPF to se mi taky dvakrát nechce když vidím jak někdo říká odstranit a druhej na to: nechat jinak bude problém STK, emise a kdesi sem četl, že snad v zahraničí se to dost kontroluje a tam taky občas zabloudím i s autem.
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Envel » 9.5.2014, pát 14:32

Pokud chceš nechat DPF, tak nech radši i EGR a samo je jistější dát nový, čištění nemusí vždy dopadnout úspěchem. Jediné co bych v tom případě pořešil jsou SWIRL-klapky, protože ty se ti přes EGR dřív nebo později zanesou a začnou dělat neplechu. Odstavené v otevřené poloze ničemu nevadí (100x odzkoušené i na jiných autech jiných značek). No a to odstavení klapek je nejlehčí dělat při výměně EGRu, protože po jeho vymontování tam máš lepší přístup.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od cendler » 9.5.2014, pát 19:45

EGR zaslepit nemůžeš, DPF a EGR pracují spolu, jakmile jedna nejde, ucpe to DPF a stojíš
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

glassonion
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 338
Registrován: 7.12.2013, sob 22:11
Bydliště: sokolovsko

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od glassonion » 10.5.2014, sob 05:27

Milq85 píše:
Kwaso píše:
Milq85 píše:Ještě zkusím objednat ten novej EGR a uvidím.
Preco ho radsej nezaslepis? Podla mna lepsia a lacnejsia volba ako kupovat novy. :smt023
Tak ona to není taková palba stojí něco kolem 3500,-Kč. Z toho zaslepení mám strach z důvodu DPF, když se na to totiž logicky podívám tak potom musí ten filtr rychleji odcházet, protože bude víc sazí. A odstranit DPF to se mi taky dvakrát nechce když vidím jak někdo říká odstranit a druhej na to: nechat jinak bude problém STK, emise a kdesi sem četl, že snad v zahraničí se to dost kontroluje a tam taky občas zabloudím i s autem.
Jezis nestras s tema kontrolama. Kdesi to cetl? Tohle je informace JPP. Jsem treba v Německu porad a jeste jsem nikdy nevidel, ze by policajti zrovna tohle kontrolovalia ani jsem to tady neslysel. Mozna kdyby ti to hulilo jak je na tom videu s tema cyklistama, jinak nemaj duvod te stavet. Samozrejme pokud neco neprovedes.
AR 145 1.4TS Juniorka

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 14.5.2014, stř 08:16

Tak ona to není taková palba stojí něco kolem 3500,-Kč. Z toho zaslepení mám strach z důvodu DPF, když se na to totiž logicky podívám tak potom musí ten filtr rychleji odcházet, protože bude víc sazí. A odstranit DPF to se mi taky dvakrát nechce když vidím jak někdo říká odstranit a druhej na to: nechat jinak bude problém STK, emise a kdesi sem četl, že snad v zahraničí se to dost kontroluje a tam taky občas zabloudím i s autem.[/quote]
Jezis nestras s tema kontrolama. Kdesi to cetl? Tohle je informace JPP. Jsem treba v Německu porad a jeste jsem nikdy nevidel, ze by policajti zrovna tohle kontrolovalia ani jsem to tady neslysel. Mozna kdyby ti to hulilo jak je na tom videu s tema cyklistama, jinak nemaj duvod te stavet. Samozrejme pokud neco neprovedes.[/quote]

Ále tak znáš to jedna paní povídala, já si taky nemyslím, že by to bylo tak horký. Jenže plánuju to auto nějakej rok mít a tak nikdy nevíš co vymyslí tam nahoře....
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od pedro m » 14.5.2014, stř 09:00

Milq85:
pokud ti EGR a DPF bude delat Zdenek (cendler), je zpetna montaz kdykoliv mozna.
Filtr jako takovy si samoze muzes nechat a pokud bys chtel, obnoveni do puv.stavu je mozne kdykoliv ;-).
Zadny nevratny proces to neni...
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4035
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Adamsquare » 14.5.2014, stř 09:23

159 jsou z prvních ekoteroristických pokusů, takže všechny plní Euro4 a prodávali se jak s filtrem tak bez něj (1.9JTDM). Emisní normu plní motor tak jako tak, a u podobně starého auta 99% lidi těžko pozná jak to výrobce zamýšlel.

U nových aut je to něco jiného. Tam dým člověk neokecá, nehledě na to, že tam ani není důvod něco kuchat, jelikož filtry už fungují poměrně bez potíží.

V Německu trávim spousta času a nikdy žádný problém (proč také?)
Krom toho, pokud člověk zapojí trošku IQ, tak určitě nebude u policejní hlídky dávat motor do omezovače aby z něj padaly brikety. Při normálním režimu motor nijak zvlášť nekouří - stejně jako každý modernější diesel v osobáku.
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

lukee
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1133
Registrován: 18.3.2012, ned 10:38
Bydliště: Moravia del Nord

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od lukee » 14.5.2014, stř 14:22

Ekoterorismus bych to nenazyval. Kdyby vsechny soucasne auta mely stale diesely s predkomurkou, bez DPF/FAP a EGRu a bylo bych ji tolik, kolik dnes tech naftovych aut je, tak bysme vsichni nejspis pochcipali udusenim nebo akutni rakovinou plic. Takze je jedine dobre, ze vyvoj v techhle eko technologiich jde dopredu. Bohuzel odsuzovat vyvoj v tehle oblasti nebo ho dokonce nazyvat kontraproduktivnim/zbytecnym muze jen ceska duta hlava. Ta vi prece vice, nez tisice inzenyru po celem svete, kteri se timto zabyvaji a stovky tisic hodin to testuji. :) Ja treba filtr mam, nejsou s nim dlouhodobe sebemensi problemy a nestydim se za nej. Navic mame rok 2014 a auta s cernymi oblacky za zadkem uz se jaksi "nenosi"/nejsou in.

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Sgt. » 14.5.2014, stř 16:11

dobře naočkovaná zelená hlava :weedman:
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Milq85
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 1.4.2014, úte 11:48
Bydliště: Tetčice

Re: AR 159 SW, 2,4 JTDm 154 kW

Příspěvek od Milq85 » 24.5.2014, sob 20:46

Čau alfisti, tak zase další problém pod odkazem je video na sdilej.cz koukněte na to, příští týden se chystám na diagnostiku, ale každopádně setkal se s tímhle někdo?

https://sdilej.cz/6174170/turbo-problem.MOV

za kvalitu sory ale jako základ to stačí.

Kolísají otáčky turba, je to cítit i na výkonu, konkrétně tohle video jsem natočil při jízdě po rovině 50km/h (obec :smt040 ), 4. stupeň cca 1400 ot/ min ale dělá to i při jiných situacích. plyn lechtámo lechtámo. Zvládá kolísat při všech rychlostních stupních, vždy v podobným spektru otáček. Nad 2000 ot sem si toho nevšiml.

Napadá mě špatná váha vzduchu nebo čidlo plnícího tlaku. Každopádně si asi budu muset zase nachystat nějaký drobný.

Nejvíc mě žere, že za měsíc odjíždíme do Francie 1400 km tam a 1400 km zpět a nějak tomu autu přestávám věřit :cry: i když zatím pořád jezdí :-D
Off... Honda Civic 1,4i 66kW
Off... Mitsubishi Carisma 1,6 73kW
Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2,4 JTDm 154kW swirl off

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Jarouš01 a 35 hostů