diferenciály na klasiku tipo105 a transaxly

Odpovědět
A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4676
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

diferenciály na klasiku tipo105 a transaxly

Příspěvek od A.J.Michal » 30.7.2014, stř 09:18

Edit: v praci sem mel klid a neco jsem studoval o lamelovych diffech jen 75kovy prospekty mam doma, tak jsem to nestudoval, ale pokud jsou vsechny stejne, tak je u me mozne ze jedna strana lamel uz je v na hrane zivotnosti viz obrazek.

Obrázek

to by pak vysvetlovalo proc mi to na jednu stranu svori a na druhou ne.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 3.0 V6
75 2.4 TD
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od rossogtv » 30.7.2014, stř 10:34

fungovani samosvoru je silne zavisle na spravne vuli celeho paketu. Pokud mas nekde sjetou lamelu jedno na jake strane, mas moc velkou celkovou vuli a samosvor nebude fungovat spravne na obou strannach.Nema se kde "oprit " :smt118
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4676
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od A.J.Michal » 30.7.2014, stř 10:38

takze by teda nesvoril vubec.... ja ze je kazda strana zvlast.....

tak potom mi to hlava fakt nebere ...... kdyz zadni kola pribrzdovat nepribrzduji.... takze chybu vidim fakt v tom diffu.... protoze predesli majitele s tim jezdili vetsinou porad bokem :roll: uvidime az to nekdy rozdelam....
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 3.0 V6
75 2.4 TD
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od rossogtv » 30.7.2014, stř 10:38

chtelo by to nejak prehodit tuhle diskuzi na tvoje vlakno "nase alfa Alfa 75"
jinak se to bude resit dvakrat a u tveho auta by to bylo uzitecnejsi, lepe ulozene
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4676
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od A.J.Michal » 30.7.2014, stř 10:53

uz sem pozadal o presunuti...

takze me napada, ze na jedne strane ty lamely budou totalne KO a nestaci ten moment prenaset...
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 3.0 V6
75 2.4 TD
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5123
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: diferenciály (samosvor a spol.)

Příspěvek od Milano75 » 31.7.2014, čtv 12:18

hele, když natočíš plný rejd a dáš plný kotel, tak ti hned prdel začne ujíždět a když dáš druhý rejd, tak ti začne ujíždět na druhou stranu- budeš se točit do kola- pak by to mělo být ok

ber to třeba taky tak, že v zatáčce sedíš na levé straně a tudíž na jednu stranu jsou zadní kola jinak zatížené než na druhou stranu- svor je prostě jen 25% a tedy když chceš driftovat na řidičovu stranu, tak to vnitřní kolo je zatíženo více tvojí vahou a svor ho tedy neutrhne-aspon takhle bych se to pokusil vysvětlit mojím hlubokým zamyšlením po obědě :)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4676
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: diferenciály (samosvor a spol.)

Příspěvek od A.J.Michal » 31.7.2014, čtv 12:52

z mista jsem to jeste nezkousel :-) ........ o vikendu nahodim druhe pedaly s druhym brzdovým valcem který vypada cajk, odvzdusnim brzdy a vyzkousim jeste ten svor z mista s otoceni volantu na jednu a pak na druhou stranu......

ono i kdyz jsem tomu pri koupi dal kotel na rovince... tak auto ma tendenci tou prdelou jet doprava ....... to jsem pak usuzoval na volnou zadni napravu..... ale chyba bude asi v tech lamelach v differaku.... nevim jak narocne by bylo zvyseni svornosti ... ono mam tu jeste druhy samosvor, takze asi ze dvou udelam jeden poradny :smt023

no musim to vyzkouset ... jen si musim najit jine misto na zkouseni, nez je moje ulic :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 3.0 V6
75 2.4 TD
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7827
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: diferenciály (samosvor a spol.)

Příspěvek od Hampice » 11.9.2014, čtv 10:13

To utíkání zádě do prava je podle mě normální, je to vliv gyroskopického momentu.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: diferenciály (samosvor a spol.)

Příspěvek od rossogtv » 11.9.2014, čtv 17:24

Hampice píše:To utíkání zádě do prava je podle mě normální, je to vliv gyroskopického momentu.
....myslis jako ten efekt, kdyz prida pilot plny plyn v Focke-Wulf 190 a musi hodit kontra aby se neotocil na zada ??? :smt118
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4676
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: diferenciály (samosvor a spol.)

Příspěvek od A.J.Michal » 11.9.2014, čtv 21:27

ne ne vazne je ta jedna strana lamel v kytkach ..... to budu resit ale az na zimu az to auto kompletne odstavim ... pak to i nafotim :smt023
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 3.0 V6
75 2.4 TD
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2424
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: diferenciály (samosvor a spol.)

Příspěvek od PetrGTV » 12.9.2014, pát 10:03

ty lamely se pak daj "přeložit" klasicky jako spijka?
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero)
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Alfa Romeo 159 1.9JTD (základovka)
Rychle a stylově

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: diferenciály (samosvor a spol.)

Příspěvek od rossogtv » 12.9.2014, pát 20:44

ne bohuzel se musi kupovat nove, stejne jsou sjete casto nakasu
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4676
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: diferenciály (samosvor a spol.)

Příspěvek od A.J.Michal » 12.9.2014, pát 21:56

prave ze by na ty stare lamely mela jit nanest znova třecí vrstva http://www.streetpro.cz/index.php?id=5" onclick="window.open(this.href);return false;

ja zkusim jít touto cestou a dám vědět :smt023
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 3.0 V6
75 2.4 TD
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: diferenciály (samosvor a spol.)

Příspěvek od rossogtv » 14.9.2014, ned 23:51

no tak to zkus, ale hlavne sem hod fotky tech lamel pred renovaci, to by me zajimalo jak vypadaj..
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Jiřik

Příspěvky: 92
Registrován: 5.1.2013, sob 20:23
Kontaktovat uživatele:

Re: diferenciály (samosvor a spol.)

Příspěvek od Jiřik » 14.5.2015, čtv 14:13

Tak mám konečně taky na autě samosvor. Je to šnekový LSD OBX z Kalifornie. Je opravdu přijemné jak to tu předokolku táhne do zatáčky-příjemná jízda :)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16086
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: diferenciály (samosvor a spol.)

Příspěvek od Kubas » 14.5.2015, čtv 14:40

gratuluji, akorat ze tohle je vlakno pro zadohraby.... ;-) tvuj prispevek patri spis do pokecu o Q2....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5123
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: diferenciály (samosvor a spol.)

Příspěvek od Milano75 » 14.5.2015, čtv 21:14

našel jsem docela laciný olej do převodovky, nějaké návrhy proč ho nevzít?

http://eshop.autorozvody.cz/uni/" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16086
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: diferenciály (samosvor a spol.)

Příspěvek od Kubas » 31.12.2020, čtv 10:28

tak jsem se něco přiučil.... borec tady na videu v čase 1:00 říká, že když je na difu vzadu písmeno "A", tak že to je samosvor....


včera jsem byl pod svým Spiderem a mám to tam viz foto, takže asi dobrý :-) ještě se musím podívat na Giulii, tam by být neměl, neboť to je původně 1300 Super....
Přílohy
dif.jpg
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

Odpovědět

Zpět na „Univerzální díly (brzdy, akumulátory, tuningové doplňky, pneu atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti