Ty kotouce na zadek mnamky vec. Ale vsechno ma sve + i minus. Ja kdyz jezdim po srazu a vzadu nejake dost pruhledne elektrony tak vsichni "ty vole, ty nemas zadni brzdy???"
To je + estetickosti, ale - funkcnosti je zivotnost (zahrivani od prevodovky, maly prisun vzduchu), udrzba - malo prostoru (vyfuk, prevodovka) a tudiz vetsi poruchovost, nachylnost na udrzbu... Hodne se mi to libi, pac brzdy sou tam tusim z predku 75 - tudiz rovne ventilovane kotouce na prdeli a to ma malo ktere zavodni auto!
Ja s Rasputinem (bracha) sme pobrali vse od powerflexu - tedy unibally zadni watt systemu, na predek myslim ulozeni ramen, vic v ponuke nebylo. Mame krom toho novy silentbloky, hardy spojky, ulozeni kardanu, spojku (ja HDS sportovni oblozeni od Renovak, novy lozisko, pritlacak Sachs, bracha komplet Sachs kit novy), ve predu OMP Racing kotouce - ventilovane, drazkovane, vrtane, novy kotouce na zadek, novy desticky - zatim ICER - pres leto by meli bejt EBC yellowy, mozna blacky... Capy uz mam vymeneny, vejfuk pletenec a JEDEN koncovy tlumic - svody origo omotane termopaskou, vejfuk nerez na zakazku, prevodovka komplet po GO. A ted!
Sem dnes rozkuchal zadni setrvak kam doseda lamela... Taky vyndam z motoru setrvak a jede se mistrovi kvuli odlehceni, tudiz chcu odlehcit OBA setrvaky, na motoru, i vzadu na spojce, udelam mereni vahy pred i po uprave, snad se nerozleti jeden z tech setrvaku a samozrejme dam foto seriovyho a upraveneho setrvaku - obou :P Krom toho novy brzdovy valecek, lanko rucni brzdy, novy spojkovy + brzdovy posilovac z ineho auta. Interier komplet z auta ze 100tkm
Mozna pridelani sedacek s vyhrivanim. Vyhrivani zrcatek uz poreseno :P A pak jeste to snizit - zadek pruziny, predek torzky, k tomu sport. tlumice a 205/45R16 7.5 borbety A, motorove upravy popsane v minulem prispevku, kazdy "tuning" zasah na aute odfotim a zreferuju... Jdu spat, su po nocni :P