sportovní úpravy-rady tipy atd
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Pravda je spíš trochu opačná. Když dáš tvrdý závodní desky na nějakej kotouč ze sračkoidního materiálu, ten kotouč bude rychle na vyhození. Naopak to funguje tzn,. že Zimmermann s obyč. Ferodem fungovat bude. Kdybys chtěl, max. ůčinek brzd, pak třeba Ferodo DS 2000 nebo jak píše miso. Ten Zim. má podle mýho pouze jednu nevýhodu-docela ubejvá (s výše uvedenejma deskama)
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
brzdy
taky sem přemejšle jestli koupit vrtaný od zimr... nebo jiné, nakonec sem vzal ATE z MJauta za 3000 oba, když vemu že zimermman by vyšel o 2000 dráž tak je to slušný, jinak desky nějakej šmejd, chtěl sem aby ubejvali desky a né kotouče, jiank nevýhoda měkčího materiálu může být že se třeba budou nerovnoměrně opotřebovávat kotouče. všeobecně se bere, že kotouče mají vydržet dvoje desky
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Ony ty měkké kotouče budou pěkně brzdit, ale budou ubývat a opačně. Kamrád má na Tepmře vydřené kotouče - ja na nich vidět, že se nikdy nevyleští a to brzdí docela dobře. Na dedru (stejný podvozek) jsem dal Pilenga. Kotouče jsou vyleštěné, po 80 tis. skoro žádná změna v tloušťce, ale mám pocit, že brzdí hůř než ta tempra. Možná by to chtělo vhodněji nakombinovat desky...
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj!
Chcem sa opytat... Ked sa menia torzne tyce - ako sa postupuje? Treba zvesit komplet spodne rameno? Mam totiz auto so 100 tisic km, tak by som chcel tieto torzky nahodit na moje auto (pripadne aj ramena - netrpi 75 niecim ako 156 - ohybanie ramien?), pretoze prelisovavat capy sa mi nechce, ale pokial by to autu pomohlo, tak preco nie. Ako s tou torzkou? A ked sa preraba predok na pomocnu pruzinu s tlimcom, tak sa torzka vybere komplet odtial?
Ked budem torzky prehadzovat, chcem to hodit o nejaky ten cm-2cm k zemi, ako mam postupovat? Mam si to niekde poznacit aby som nemal auto nakrivo alebo tak nieco? Vdaka.
Chcem sa opytat... Ked sa menia torzne tyce - ako sa postupuje? Treba zvesit komplet spodne rameno? Mam totiz auto so 100 tisic km, tak by som chcel tieto torzky nahodit na moje auto (pripadne aj ramena - netrpi 75 niecim ako 156 - ohybanie ramien?), pretoze prelisovavat capy sa mi nechce, ale pokial by to autu pomohlo, tak preco nie. Ako s tou torzkou? A ked sa preraba predok na pomocnu pruzinu s tlimcom, tak sa torzka vybere komplet odtial?
Ked budem torzky prehadzovat, chcem to hodit o nejaky ten cm-2cm k zemi, ako mam postupovat? Mam si to niekde poznacit aby som nemal auto nakrivo alebo tak nieco? Vdaka.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Tak, volal mi upravca mojich zotrvakov...
Spojkovy zotrvak - zarovnal dosadacie plochy, vraj boli dost spalene od spojky, isiel dole z vnutornej aj vonkajsej strany 0.2mm, takze aj spojka by mala byt ako nova komplet.
Co sa tyka vahy, tak zo spojkoveho zotrvaku dal dole 500g - origo vaha 6.5kg, teraz 6kg.
Z hlavneho zotrvaku na motore - 8kg povodna vaha, teraz 6.8kg, cize rozdiel 1,2kg.
To znamena, ze celkovo z vahy zliezlo 1.7kg na rotujucich castiach motora, na zotrvakoch.
Podla mna je to DOST MALO. Co vy na to? Bude to mat nejaky vplyv na akceleraciu? Alebo je skor tato cast upravy nezaujimava vzhladom na ostatne upravy auta a nebude mat ziadny dopad na spravanie auta? Upravca vravi, ze na Honde CRX isiel z 9kg serioveho zotrvaku na 3kg od Excedy a ZIADNY rozdiel na vykone auta sa neobjavil... Pocitim tych ani nie 2kg odlahcenie?
Spojkovy zotrvak - zarovnal dosadacie plochy, vraj boli dost spalene od spojky, isiel dole z vnutornej aj vonkajsej strany 0.2mm, takze aj spojka by mala byt ako nova komplet.
Co sa tyka vahy, tak zo spojkoveho zotrvaku dal dole 500g - origo vaha 6.5kg, teraz 6kg.
Z hlavneho zotrvaku na motore - 8kg povodna vaha, teraz 6.8kg, cize rozdiel 1,2kg.
To znamena, ze celkovo z vahy zliezlo 1.7kg na rotujucich castiach motora, na zotrvakoch.
Podla mna je to DOST MALO. Co vy na to? Bude to mat nejaky vplyv na akceleraciu? Alebo je skor tato cast upravy nezaujimava vzhladom na ostatne upravy auta a nebude mat ziadny dopad na spravanie auta? Upravca vravi, ze na Honde CRX isiel z 9kg serioveho zotrvaku na 3kg od Excedy a ZIADNY rozdiel na vykone auta sa neobjavil... Pocitim tych ani nie 2kg odlahcenie?
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Na tom spojkovým mohl jít podstatně níž. Tam je masa, navíc to pomůže i životnosti synchronů, který tenhle setrvák musí brzdit. Výkonu to nepomůže, motor bude mít pořád 150 koní. Mělo by to pomoct při zrychlování, motor půjde lehčeji do otáček. V kopci zase bude rychleji vadnout.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Rozumim, ze kone z toho nedostanu Len sa pytam, ze ci to aspon pocitim pri zrychleni, tych 1.7kg, z toho hlavneho nemam mu povedat ci este z toho da dole? On povedal, ze uz ma to co za sebou upravene, ze toto je len taka uprava, na oko, velky zmysel to nema, imho potom viac roboty mam s tym vybrat motor a vymenit zotrvak jak viac uzitku z tohoRV147 píše:Na tom spojkovým mohl jít podstatnì níž. Tam je masa, navíc to pomùže i životnosti synchronù, který tenhle setrvák musí brzdit. Výkonu to nepomùže, motor bude mít poøád 150 koní. Mìlo by to pomoct pøi zrychlování, motor pùjde lehèeji do otáèek. V kopci zase bude rychleji vadnout.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
A malo by vyznam, keby z toho hlavneho dam este stiahnut dajme tomu dve kila? Bolo by to lepsie? Uz ked je to zmontovane...RV147 píše:Když už to má hotový tak to nech bejt. Zázraky to nedokáže.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Těžko říct, podle mýho to pomůže hlavně synchronům. Mrkni na tohle.
http://www.scuderiagiallo.com/How_to_do_it.htm
http://www.scuderiagiallo.com/How_to_do_it.htm
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
chystam sa menit na prednej naprave gumove puzdra od powerflexu na tej stabilizacnej(abo aka to je) tycke, ta co ide od ramena skr kasnu a prave v kasni su z jednej aj z druhej strany take gumove bazmeky. Ak sundam celu tu tycku, od ramena aj od kasne, a nahodim spat, treba to nejako stelovat? Lebo da sa nanej nastavovat dlzka. Co ma vlastne tato tycka na starosti? Nieje to nahodou sklon kolies, ci budu rvno, alebo pojdu do Acka. Co som mal 2.4ku tak tej sli predne kola dost do Acka, vyzeralo to super. Je to dobre ak tak vvobec tie kola idu? Aky to ma vplyv na jazdne vlastnosti, a napr. k pneumatikam, nenici ich to viac?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
hmm, ale aj tak teda treba to mat nastavene podla niecoho zrejme, alebo to uz zladia pri nastaveni geometrie? A ten odklon do A sa potom robi s cim? A ci to ma vlastne zmysel.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Přesně jak píše Sejny. Záklon rejdového čepu dát klidně o něco větší než je předepsáno. problém těhle náprav je, že se odklon z mínusovejch hodnot (to je to Áčko) mění při razantní jízdě v zatáčkách do plusovejch a to bohužel způsobuje nedotáčivost. Takže z pohledu jízdních vlastností větší sbíhavost,větší záklon a co největší zápornej odklon. Bohužel s odklonem nic nenaděláš, ten je danej. Snad jsem někde viděl i excentrickej čep horního ramena, potom to trošku šlo. Pomůže údajně i silnější přední stabik, kterej právě omezuje boční náklon a tím i změnu odklonu do plusovejch hodnot. Je mi prd potom ako to vyzerá, štve mě nedotáčivost, kterou bych u zadokolky nečekal. Skoro se to hrne po čumáku víc než moje dieselová 147, když přidám plyn lítá zase zadek, uberu a už to zase letí po čumáku. V tom stavu co to mám teď prostě předku nevěřím a tak jak je mi nevyhovuje. Takže tam přijdou nový tlumiče KONI (ty už mám na zadku), siláče, všechny čepy a unibal místo těch gum na tý tyčce. Uvidím co to udělá a když to nepomůže jdu do tohohle:
http://www.alfaholics.com/parts_by_car/ ... 48_184.php
http://www.alfaholics.com/parts_by_car/ ... 48_184.php
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Možný to je, to je jak u Žigula, popř. Škodovky. Ta Škodivka (100-130) měla i ten excentr.Sejny píše:No nevím jestli nekecám blbost... ale v nějaké service doku na 75 jsem viděl, že odklon se dá ladit vkládáním nějakých podložek pod uchycení spodního ramene... rozsah asi nebude bůhvíjaký ale určitě se tím něco bude dát nahnat.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
alebo tu a to je este na zdvihaku, ked sadla na zem tak to slo este viac. Ale stalo tu myslim nepadlo ci to ma nejake jazdne vyhody, lepsie drzanie na ceste etc... kvoli tomu ze sa mi to tak paci viac nadtym nebudem ani premyslat, ked to nema nic spravit
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1848
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
to este aj kazda motorizacia ma ine ramena? Skoda kua ze kastle sa uz vyhodila, mohol som to odtial vybrat. Uvidim teda ked to budem menit ci mi nieco nepadne do oka akoby to slo jednoducho spravit
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
odklon kol
odklon kol nastavíte tak, že při výměně horní ho čepu na horním rameni, propilujete větší díru, pak lze nastavit kola do "A"
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Tak, su tady zas!
Neda mi ten zotrvacnik, ako som uz pisal, z povodnych 8kg mam teraz cca 7kg na motore a 6.5kg mam teraz 6kg na spojke. Je to len stiahnute na sustruhu a vyvazene, ziadne dierovanie ani nic take. Po studovani alfaBB fora som sa rozhodol, ze musim stiahnut z tej vahy este, tam pisu ako na 3.0 75 z povodnych 11kg spravil 5.5kg zotrvacnik a spojkovy zotrvacnik jeho ma teraz okolo 2.5kg :O Nebude pri tak uzkom materiale problem s prehrievajucim sa zotrvakom na spojke, tym padom k prepaleniu lamely?
Chcem to dat stiahnut znova, tentokrat aj prevrtat, ked uz to mam raz rozobrane, nech to ma co najvacsi vykon po poskladani... Neviete niekoho, kto mi to podla fotiek vie stiahnut a prevrtat + potom vyvazit? Tu na SK neviem ci vobec toho schopny je, odobratie 1.7kg z vahy vyse 12kg masy sa mi totiz zda akoby to niekto prebehol smirglom
Pozrite sem, ako stiahli zotrvaky
http://www.alfabb.com/bb/forums/milano- ... post734081
Neda mi ten zotrvacnik, ako som uz pisal, z povodnych 8kg mam teraz cca 7kg na motore a 6.5kg mam teraz 6kg na spojke. Je to len stiahnute na sustruhu a vyvazene, ziadne dierovanie ani nic take. Po studovani alfaBB fora som sa rozhodol, ze musim stiahnut z tej vahy este, tam pisu ako na 3.0 75 z povodnych 11kg spravil 5.5kg zotrvacnik a spojkovy zotrvacnik jeho ma teraz okolo 2.5kg :O Nebude pri tak uzkom materiale problem s prehrievajucim sa zotrvakom na spojke, tym padom k prepaleniu lamely?
Chcem to dat stiahnut znova, tentokrat aj prevrtat, ked uz to mam raz rozobrane, nech to ma co najvacsi vykon po poskladani... Neviete niekoho, kto mi to podla fotiek vie stiahnut a prevrtat + potom vyvazit? Tu na SK neviem ci vobec toho schopny je, odobratie 1.7kg z vahy vyse 12kg masy sa mi totiz zda akoby to niekto prebehol smirglom
Pozrite sem, ako stiahli zotrvaky
http://www.alfabb.com/bb/forums/milano- ... post734081
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů