krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15389
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Kubas » 5.12.2018, stř 16:03

pánové jedu s 1.4T 120k ráno do práce, je pod nulou.... ujedu 1km, zastavím na stopce, odbočím doprava a když přeřadím z jedničky na dvojku a mám tam lehce pod 2000 otáček auto najednou nereaguje na plyn.... tvrá to třeba dvě sekundy a pak se to rozjede.... dělá to jen zastudena.... benzín, svíčky atd. všechno OK....

máte s tím někdo zkušenost? jinak vše funguje napohodu, stane se mi to třeba jednou za 14 dní....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8002
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Hampice » 8.12.2018, sob 18:58

V mnohem menší míře, ale znatelně se mi to děje při provozu na benzin od Benziny
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo 156 2.0 TS (2000) spící vrána
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic (2008)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15389
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Kubas » 8.12.2018, sob 20:41

Já mám maxx motion 100 takže odtud vítr fakt nefouká.... bohužel teď to začalo dělat ještě citelněji a je to celkem nebezpečné - vjedeš do křižovatky, dáš za dva a nic.... jako je to v záruce, ale už vidím jak mi to tam diagnostikují.... :-(
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

rbiciste
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 232
Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
Bydliště: Divec u Hradce Králové

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od rbiciste » 9.12.2018, ned 09:41

T-Jet jsem míval a občas mi to taky dělal. Nevěděl jsem, čím to je. Ale podle příznaků mě napadá, jestli to nemůže být načnutý EGR ventil.
Radovan
Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005) - his
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet, Saturn, SAAB, Ford, Peugeot, Renault ...)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15389
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Kubas » 9.12.2018, ned 11:45

Jasny, bude to nejaka takova kravina.... Najede to 10tkm rocne jen po meste, takze idealni na to aby se nejaka takova vec podelala....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

Láďa C
Uživatelský avatar

Příspěvky: 21
Registrován: 3.1.2018, stř 13:40
Bydliště: Písek

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Láďa C » 11.12.2018, úte 08:36

Podobný problém jsem řešil u Oktávie 1,8 20v turbobenzin, když po vyřazení za jízdy nebylo auto možné rozjet z volnoběžných otáček. Tam byla příčina ve špatné baterii. Nebude zde nějaký problém s plynovým pedálem (pokud je zde škrtící klapka ovládaná elektricky, což předpokládám)
AR Giulietta 1,7 TBi
Fiat Grande Punto 1,4 8v
Fiat Ulysee 2,0 16v
Š Octavia 1,8 Turbo ex
Š Octavia 1,8 20v ex
AR 33 1,7 16v ex
AR 33 1,4 ex
pozn. nikdy jsem neměl naftové auto

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15389
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Kubas » 11.12.2018, úte 08:54

baterku jsem shodou okolností teď dobil a dělá to dál.... jinak dnes mi to udělalo i když auto už bylo skoro zahřáté (ujelo 3km a pak hrčelo cca 5 minut na volnoběh, budík teploty byl už skoro na běžné provozní teplotě). ve čtvrtek to dám do autorizáku, je to fakt nebezpečné když třeba odbočuješ do leva a najednou jsi bez výkonu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 591
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Jarouš01 » 11.12.2018, úte 18:45

T-jet předně žádný EGR nemá. Takže přichází v úvahu regulační ventil plnicího tlaku turba, overboost ventil nebo jiný snímač (MAP, plnicí tlak).
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby te první nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

soft147
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 937
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od soft147 » 8.2.2019, pát 16:07

Nemáš nějaký Live OBD do mobilu? Třeba by to v danou chvíli něco napsalo, když ne závadu, tak jinou hodnotu na některém senzoru??
Alfa 147 2002 JTD/cca 130+ by Sarkan
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz

tatkoTom
Nováček

Příspěvky: 136
Registrován: 22.4.2018, ned 10:02

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od tatkoTom » 8.2.2019, pát 16:37

Ony tie naše palivá občas stoja za...navyše závisí aj od "kvality" obsluhy čerpačky.
Čo tak skúsiť do paliva VIF? Mnohokrát pomohol :)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15389
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Kubas » 20.2.2019, stř 21:38

tak auto dostalo nové svíčky a v servisu čistili sání a v nějaké hadičce tam našli docela dost bordelu, kombinaci oleje a vysrážené vlhkosti.... takže pořádně vyčištěno a dány nové svíčky.... a problém přetrvává.... ještě tam naleju nějaký jiný benzín než Maxxmotion od OMV (zkusím teda ten Shell jak radil Hampi) a VIF a tím pro letošek končím.... nemá cenu to řešit když se za chvíli oteplí a tak jako tak to zmizí.... ovšem příští rok s prvními mrazy to jde na servis zase, protože je to na ho...o....

jo a dnes se to projevilo trošku jinak než vždycky, normálně to přestalo za studena na cca 3s jet když jsem jel plynule na trojku cca 50kmh.... prostě jak kdybych dal nohu z plynu.... pak se to zas chytlo.... :roll:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2820
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od rosso155 » 24.2.2019, ned 14:54

To s tím plynem se mi stalo před vánocema, normálně jsem se rozjel, přeřadil, a plyn vůbec nereagoval, a za chvilku se to chytlo, byla špatně dotažená svorka na plusu baterky, den předtím jsem totiž dával novou.
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2015 Volvo FH 13 460 + tandem SVAN CHT202
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Jarous
Pozorovatel

Příspěvky: 405
Registrován: 18.7.2007, stř 22:14

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Jarous » 24.2.2019, ned 15:50

Kubo, já bych to hodil do Fiatu pokud to je v záruce a trval na vyřešení. Tohle by mi hodně vadilo.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15389
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Kubas » 24.2.2019, ned 21:25

měli to tam tři týdny, závada se projevila při zkušební jízdě (zkoušeli to x-krát a aspoň jednou se to teda stalo). Jenže když jim nic neřekne diag tak prostě neví co mají dělat a na náhodu v záruce díly měnit nemůžou.... jasně že tahle jejich obhajoba mě nemusí zajímat, ale když reálně neví co s tím? zkusil jsem to vyřešit jinde.... zakázka je na to otevřená, ačkoliv záruka v červnu skončí tak furt tam s tím můžu i potom přijet a chtít to dotáhnout....

teď ještě jak tady kolega zmínil tu baterku tak mě napadlo že mi tam na jedné svorce taky chybí matka na šroubku, sice jsou tam ty šroubky dva takže by to nemělo vadit, ale ještě to zkusím dotáhnout.... (všiml jsem si toho teď když jsem baterku dobíjel....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

Jarous
Pozorovatel

Příspěvky: 405
Registrován: 18.7.2007, stř 22:14

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Jarous » 25.2.2019, pon 20:03

Chápu, přijde mi ale , že při aktivní diagnostice za jízdy by jim to něco mělo ukázat, minimálně po čem jít. Ta matka, to je podle mě Ok už od výroby, to baterkou nebude.

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3535
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Ladis » 26.2.2019, úte 09:46

Asi tak nějak by to mohlo proběhnout :-)

https://m.youtube.com/watch?v=dfKHyN46QhY
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

rbiciste
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 232
Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
Bydliště: Divec u Hradce Králové

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od rbiciste » 26.2.2019, úte 11:48

Koukal jsem na alfaowner.com a je tam toho taky plno. Někomu to opravili novou mapou.
Radovan
Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005) - his
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet, Saturn, SAAB, Ford, Peugeot, Renault ...)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9974
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Petr147 » 19.7.2019, pát 17:22

Co ten solenoid za motorem na odlehčení turba při zavření klapky? Když se sekne, tak motor údajně funguje jako atmosféra :D

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15389
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Kubas » 20.7.2019, sob 07:05

Klapku mam novou (za svy) a auto prodane.... tak uvidime jestli se novy majitel ozve....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9974
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Petr147 » 20.7.2019, sob 07:47

Ten ventil je za klapkou, ale prodej je taky řešení :)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15389
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Kubas » 20.7.2019, sob 23:01

Prodej se zavadou nesouvisel.... pravda, slo to defacto do rodiny a pri stanoveni ceny jsem to zohlednil....

Ale pri zavade motor nefungoval jako atmosfera, proste nejel vubec, reakce 0.... no uvidime v zime....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

Odpovědět

Zpět na „T-jet & Multiair“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host