Alfa Romeo Brera / Spider (pokec)

Odpovědět
ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1906
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od ReznikCZ » 22.10.2010, pát 19:27

tak jsem měl tři dny Spidera 4x2 3,2 V6 manuál a napadlo mě že napíši postřehy:

Tak prvně musím napsat že je nádherná se staženou střechou a ten zadeček. Oporti můmu "TI" je poměrně výšší světlá výška ale černá barva (za mě osobně) tomu nesedí, všechny nádherné detaily co v červené a bílé viniká jsou najednou skryté až škoda. Trochu mě i mrzí že "cuore" není tak dominantní jako u 159 ovšem zpětnéá zrcátka jsou krásná a díky nim je velmi malý skrytý úhel a narozdíl od 159 je jedno z nich půlené. Otevírám dveře a sedala jsou neskonale úžasná napohled a ta palubka snad působí mohutnějším dojmem a to prošívání na hranách palubky(kožená palubka velmi jemně broušená). Interiér působí v kůži velmi noblesně a budí dojem luxusního zboží. sednu za volant a řeknu si "jejda" sedím příliš vysoko dozadu není vidět(zuaplať pánbůh za senzory) a ve středu jsou sedadla příliš vyboulená i bez bederní opěrky . . .no více jak 100km bez zástávky a protáhnutí jsem fakt nedal. A co nejvíce nedořešili je že středová opěrka a opěrka ve výplni dveří je nízko a celou cestu ať sedím jak sedém mám loket ve vzduchu, prostě takhle tedy ne :cry: ! Výhoda ale je že málokterý spider má za sedadly úložný prostor (zamykatelný schránky) a dost místa si odložit nějaké tašky z Globusu. Velké mínus ale patří tomu že krom hodně malého prostoru ve dveřích a v loketní opěrce není místo pro věci, které chcete mít na očích(např. mobil, ipad či parkovací karty). No místa v zavazdelníku je na "spidera" tak průměrný ovšem viděl jsem i vozy, které nemají žádný zavazadelník a víko kufru je zde působivé.

Tak tedy nastartuji
Zvuk šestiválce je úchvatný, decentní a dunivý. Ve vyšších otáčkách (cca 4500) se dunění výfuku vystřídá s decentním hlukem možná až jekotem, který není nijak vtíravý a dá se poslouchat i na delších trasách. Řízení s řazením jde opravdu nečekaně lehce (oproti mé 159, kde musím vynaložit více síly). Zvláštní že tento atmosférický šestiválec absolutně neprotestuje při jízdě po městě kolem 1500ot a poměrně příjemně se nechá vytočit bez škubaní či jakéhokoli protestování (a nádherně duní). Co je ale opravdu napováženou je to jestli si motor a jeho projev zaslouží mít spotřebu mezi 13-17litry?! Tato spotřeba stačí a nijak zvlášť se nemusím snažit u osmiválce Maserati (ehm Ferrari), takhle teda ne [-X . Výkon motoru je dostačující zhruba do 170km/h nad tuto hranici mám problém ujet nenachipované Oktávce s červeným I. Na udávanou maximální rychlost dle TP jsem mohl opravdu zapomenout dokonce od 210km/h Spider nechtěl absolutně zrychlovat a čekal na jízdu s kopce . . .Za sebe můžu s plna hrdla říct že tento motor je velký omyl(pokud neslouží jako základ pro Autodeltu :drivers: ).

Jak se řídí?
Jak jsem psal lehce, ovšem tahání za volant je zde na denním pořádku (1. a 2. převodový stupeň). A ani nechtějte vědět jak se na nerovnostech kastle vozu ozývá. Vrže, skřípe, záď poskakuje a zubní sklovina dostává zabrat v případě příčných nerovností a přitom se vůz chová poměrně komfortně na kočičích hlavách a jiných "normálních českých nerovnostech" "jen" se prostě natřásá :smt075 . . . Na druhou stranu je to velice příjemné auto se střechou i bez ní. Rádio BOSE je rozhodně kvalitnější než u 159 a díky kratšímu rozvoru a váze (oproti 159) působí mrštně a ohebně a dokonce i rejd je slušný. Řazení je snadné a rychlé. Obtékání větru je také dobré. Rozhodně vám "nefuní do xichtu" ale jen cuchá pěšinku :wink: .

Závěrem: Na sportovní náčiní absolutně zapomeňte a raději si objednejte Alfu GT se šíbrem v naftě pokud chcete sportovní auto zkloubit z užitkovostí. Spider je až moc příjemný, moc nedotáčivý, moc pohodlný a moc žravý na sportovní jízdu. Věděl bych rozhodně o lepším u Mazdy(MX5) nebo u Mercedesu (SLK) . . .A nebo na všechno rezignujte a kupte si Eose v TDI :-D
Alfa-Romeo Brera 3,2 V6, Q4
Mercedes-Benz S320 CDI - třídní premiant

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Honza R. » 22.10.2010, pát 20:13

Hlásím přírůstek do rodiny :D Je červená, má 441 cm a váží 1430 kg :D Lepší fotky na jaře, až se trochu rozkouká ...

... do 2000 otáček nádherně tichý chod, pak začne svištět turbo a ručička tachometru jde neuvěřitelně rychle nahoru :-D Po přesednutí do Oktávky jsem myslel, že mě někdo vyměnil auto. Rozdíl bych popsal asi jako dračice a leklá ryba :D U Brery stačí jen jemně pustit spojku a vrhá se dopředu. U Oktávky pedál je už v polovině a pořád nic. Brzdy to samé. U Brery jdou krásně jemně dávkovat, sešlápnu jemně, krásně měkce přibržďuje, sešlápnu ostře a skoro stojím na místě :D Muzika originál Blaupunkt je naprosto skvělá i bez subwooferu. O to více místa je v kufru. Okolo rezervy pod koberec jsem vtěsnal taštičku Alfa s trojúhelníkem, lanem, plátěnou lékárničku, náhradní žárovky a samozřejmě přímo v rezervě je místo pro komplet nářadí, takže kufr je tím pádem absolutně prázdný a nikde nic nepřekáží.

Super vychytávka je klimatizovaná příhrádka na nápoje v loketní opěrce u řidiče. Velikost akorát na 2 x italské kapučíno 250 ml :D

Jinak absolutní spokojenost s Regio Auto Hradec Králové, pan Peisker fandu nezapře :smt023

Takže tolik první dojmy. Kartu nechám až na jaro, zatím nevím, co bych napsal do kolonky "zápory", možná trochu pro moji 96 kg postavu příliš těsné boční vedení na stehnech, ale po 30 km to už trochu povolilo, snad se to ještě "rozsedne" :D Na výšku pohoda, mám 188 cm a nad hlavou ještě 5 cm místo.

A málem bych zapomněl. Když přední sedačku šoupnete nadoraz dopředu, tak se vzadu posadím "sám za sebe". Sice s hlavou dělám díru do střechy, ale na nohy je místa dost. Děti a dospělí do 155-160 cm se svezou luxusně.
Přílohy
dracice_1.jpg
dracice_2.jpg
Alfa Brera 1750 TBi

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1906
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od ReznikCZ » 22.10.2010, pát 20:21

Bela machina :smt023
Alfa-Romeo Brera 3,2 V6, Q4
Mercedes-Benz S320 CDI - třídní premiant

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15596
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Kubas » 22.10.2010, pát 21:28

Jo jo, ať slouží :smt023
Reznik: podobné názory na Spidera 3.2 už jsem četl i jinde.... No snad se z toho Alfa poučí....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1906
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od ReznikCZ » 22.10.2010, pát 22:54

Kubas: a přitom je to všechno o detailech, základ mají dobrej ale je tam tolik záporných detailů že celek budí špatný dojem . .Kdyby byla dotaženější sedadla(aby byly níž), vyztuženější kastle, jiný motor (např:1750TBI :smt023 ), zadokolka nebo 4x4(!) tak je to dokonalej spider (jen ta váha a robustnost nemusí sedět každému) . .myslím že stačilo málo
Alfa-Romeo Brera 3,2 V6, Q4
Mercedes-Benz S320 CDI - třídní premiant

wenca89
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 699
Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od wenca89 » 23.10.2010, sob 21:12

Dneska jsem v Prachaticích kolem pul 10 ráno potkal krásnou Breru, byl to někdo ze zde diskutujících?
AR 159 SW 1,9JTDm

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Honza R. » 24.10.2010, ned 09:56

Ahoj, včera jsem byl holku trochu protáhnout, ale v Prachaticích jsem určo nebyl :D

Mám další postřehy. Prvně to auto naprosto neuvěřitelně sedí. Zatáčky, které jsem Oktávkou projížděl na 90, s Brerou jedu 120, a mám pocit stability a bezpečí jako kdybych jel v Oktávce 60-kou :D Řízení se nedá vůbec porovnávat. Řízení u Oktávky mi teď připadá, že má hroznou vůli. U Brery stačí volantem pohnout o desetinku milimetru a auto reaguje okamžitě s žiletkovou přesností. Naprosto famózní je zátah turba, na trojku z 50-ti km/hod na 120 km/hod vystřelí za 3 sekundy! To je návykové jako droga, s tím autem se prostě nedá jet pomalu :D Když vyjíždíte z obce a šlápnete na plyn, řidiči za vámi jen zírají s otevřenými ústy. To samé je v zatáčkách, tam Brera získává další náskok. Když sedíte v autě, tak si to ani neuvědomujete, ale jakmile vyjedete ze zatáčky a podíváte do zpětného zrcátka, zjistíte že všichni jsou daleko vzadu :D

No, jednu slabou stránku jsem přece jen našel. Výše popsané radosti si užijete, jen když budete točit nad 2000 otáček. Do 2000 jede sice slušně, ale asi jako klasická atmosféra s objemem 1.8. Turbo je ale tak návykové, že točit přes 2000 prostě budete a počítejte s průměrnou spotřebou 11-11,3 litru. Na druhou stranu nechá se s tím jet i 90 km/hod za 6,8 litru, ale musíte držet 1600-1900 otáček a moc na to nešlapat.
Přílohy
brera-01-23_10_2010.jpg
Alfa Brera 1750 TBi

Alah
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Alah » 24.10.2010, ned 12:28

Gratuluji, je to fakt krasavice....já jsem ji kupoval v březnu a jen tak i víkendech mám k dnešku naježděno kolem 22000km :-)..
Brera opravdu sedí jako přibitá a přesně jak píšeš naprosto kopíruje povely od volantu...
:-)..na to zrychlení si ale bohužel taky rychle zvykneš...za půl roku ti bude připadat, že to auto nějak zlenivělo..:-)
Ale to TBi Ti opravdu a upřímně závidím, máš stejný výkon jako já, skoro stejný krouťák a jsi o 200kg lehčí a máš asi i Q2,a podle fotek to vypadá na 18"kola..:-)

Jinak s tou spotřebou...mám taky v techničáku napsáno, že jezdím kombinovaně za cca7l/100km....:-D, ale reálně pod 9 nejdu...protože rychlost v Breře je silně návyková a jet 90 po krásné volné cestě se prostě nedá...:-), ale už jsem přezul na zimní takže se trochu klidním, hlavně v zatáčkách, byl bych rád, kdyby mně vydržely déle jak jednu sezonu..., a začínám pomalu řešit disky a pneu na příští jaro....
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm

Si vis pacem, para bellum

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9998
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Petr147 » 24.10.2010, ned 12:33

Alah píše:se trochu klidním, hlavně v zatáčkách, byl bych rád, kdyby mně vydržely déle jak jednu sezonu...,
mel jsem stejnej pocit, kdyz jsem koukal na svoje letní a rikal si, vzdyt byly na jare nove :D

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15596
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Kubas » 24.10.2010, ned 13:46

Honza R. píše:Naprosto famózní je zátah turba, na trojku z 50-ti km/hod na 120 km/hod vystřelí za 3 sekundy!
Honzo chápu že to auto srovnáváš se svým bývalým vozem - Oktávkou - ale to srovnání je úplně absurdní :wink: Oktávka je prostě úplně sprostá popelnice na převoz z bodu A do bodu B, proti ní je každá moderní Alfa dělo :wink:

Jinak to zrychlení jak cituju nahoře to je nějaký nesmysl - takhle rychle akceleruje možná Ferrari, ale určitě né Brera s 200k..... Nebo nám sem hodíš video s tachecem? :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Honza R. » 24.10.2010, ned 14:36

Kuba - mě to přišlo jako raz, dva, tři... a na budíku bylo 120. Je fakt, že je to odhad s horkou hlavou, určitě to změřím přesně.

O 200 kg těžší Brera 2.4 JTD z roku 2007 to umí za 5 sekund (video 9 - 14 sec.)

[video]http://www.youtube.com/watch?v=YVsjNVnOOH8[/video]

Alah - kola jsou originál z výroby 225/50 R17
Alfa Brera 1750 TBi

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15596
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Kubas » 25.10.2010, pon 09:35

no, Honzo, upřímně řečeno spíš při těch 9s je tam skoro 60kmh a při těch 14 to ještě na 120 není. Takže ono to nebude 5s ale spíš 6.... I tak jsou to krásná čísla, ale myslím, že s tvojí Brerou budeš rád za podobné údaje....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od HonzaR » 25.10.2010, pon 16:49

Nelze než dát za pravdu Kubasovi--je to celkem jednoduché..fyzika ignoruje
typ plastů v "kokpitu", designového autora a dokonce i přání řidiče :-)

Pokud by Alfa postavila 200koňové auto s předním náhonem, které by mělo dynamické parametry 50-120 za 3s, mohlo by to dost výrobců zabalit...jenže tak tomu naneštěstí není

z testu Focusu RS500/nejrychlejšího a nejsilnějšího oficiálně vyráběnýho předohrabu/
.............měřeno pružné zrychlení z 50 na 80 km/h na trojku. Naměřili jsme směšný čas 2,31 sekundy a ten asi vystihuje brutalitu a rychlost Focusu RS500 nejlépe....

Čili reálně by to možná Focus zvládnul za necelých 5sekund a to má parametry
350 koní a 460 Nm z 0 na 100 km/h za 5,6sekundy,
Brera je výkonostně někde jinde a tak je čas lepší než 6sekund v podstatě spíše nadsazená hodnota při průběhu a velikosti točivého momentu, kterým Brera disponuje..
:smt033

Tahle čísla patří autům na či za hranicí supersportu, čili s výkonem větším než cca 400koní/1500kg Samozřejmě jsou tu výrobci jako Lotus, kteří tlačí váhu k 1000kg a tím pádem
jim na tuhle dynamiku postačí cca 300koní.. ale to jsou výjimky..

.....zadohraby jsou jiná kapitola..jde jim pořádně naložit a možná se i některá "civilní seriová" auta reálně blíží tomu co tvrdíš..tady bych si troufnul předpokládat že to bude na dohled..
BMW M3 E90 GTS (od 2010)zdvihový objem: 4 361 cm3/V8 /van
výkon: 331 kW/450 k při 8 300 min-1/točivý moment: 440 Nm při 3 750 min-1
pohotovostní hmotnost: 1 530 kg/zrychlení 0-100 km/h: 4,4 s
nejvyšší rychlost omezena: 250 km/h/kombinovaná spotřeba EU: 12,7 l/100 km...

Samozřejmě i celá řada "tuning kreací" má tuhle dynamiku a proto se to taky páchá..
hodit rukavici do ksichtu velkému výrobci jehož počiny jsou především výlohou společensko-finančního úspěchu snoba a nandat mu to třeba ve férovém závodě ve sprintu..
Na počátku "osvobození se od diktátu "velkých peněz" " byl HotRod na solných jezerech.
a taky při reálným závodě do vrchu nabo sprintu to může být úplně jinak..než na Nordschleife..protože--FWD i RWD jsou třeba na vrchy srovnatelny.. :-)

Zajetý čas Brery 1.75 TB z Nordschleife by byl hodně zajímavý údaj a byl by dost
nestranným obrázkem o opravdových jízdních vlastnostech týhle hezký Alfy i o místě
v pelotonu zajímavých aut současnosti..
Lauda -F1 6:58?
Nissan GT-R 7:26,7
...
Audi R8 8:04
BMW M3 (E92) 8:05
BMW M6 (soucasny model) 8:09
Audi RS4 8:09
R26R 8:12
BMW M5 (soucany model) 8:13
BMW M3 (E46) 8:22
Porsche Cayman S 8:25
Brera 1.75TB ?
Alfa Romeo 156 GTA 8:51.00 140 '03 250 / 1445 Sport Auto
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 25.10.2010, pon 18:42, celkem upraveno 1 x.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od HonzaR » 25.10.2010, pon 18:39

Čili tabulka asů ze Severní smyčky::

1. Radical SR8LM 6:48.00 182 455 / 650 Michael Vergers
2. Radical SR8 6:55.00 179 '05 363 / 650 Michael Vergers
3. Gumpert Apollo Speed 7:11.57 172 '09 700 / 1200 Florian Gruber
4. Donkervoort D8 RS 7:14.89 171 '05 350 / 600 Michael Duechting
5. Porsche GT2 RS 7:18.00 169 '10 620 / 1370 Timo Kluck
6. Radical SR3 Turbo 7:19.00 169 '03 320 / 500 Phil Bennett
7. Dodge Viper SRT-10 ACR 7:22.10 168 '08 600 / 1536 Motor Trend
8. Gumpert Apollo Sport 7:24.00 167 '07 700 / 1200 sportauto
9. Nissan GT-R 7:24.22 167 '11 530 / 1736 Nissan
10. Maserati MC12 7:24.29 167 '04 632 / 1335 Marc Basseng
11. Pagani Zonda F Clubsport 7:24.65 167 '05 650 / 1230 Marc Basseng
12. Ferrari Enzo 7:25.21 167 '02 660 / 1365 Marc Basseng
13. Chevrolet Corvette ZR1 7:26.40 166 '08 647 / 1530 Jim Mero
14. Nissan GT-R 7:26.70 166 '08 479 / 1740 Toshio Suzuki
15. Porsche Carrera GT 7:28.71 165 '03 612 / 1380 Walther Röhrl
16. Porsche 997 GT2 7:31.00 164 '07 530 / 1440 Walter Röhrl
17. Ferrari 458 Italia 7:32.92 164 '09 570 / 1540 Auto Bild
18. Pagani Zonda F 7:33.00 164 '05 602 / 1371 Sport Auto
19. Porsche 997 GT3 RS (facelift) 7:33.00 164 '10 450 / 1400 sportauto
20. Koenigsegg CCX 7:33.55 164 '06 806 / 1456 Marc Basseng
21. Koenigsegg CCR 7:34.00 163 '04 806 / 1418 Sport Auto
22. Nissan GT-R 7:34.00 163 '11 530 / 1736 Horst von Saurma
23. Nissan GT-R Spec-V 7:34.46 163 '09 492 / 1680 Best Motoring
24. RUF RT12 7:35.00 163 '05 650 / 1573 Sport Auto
25. Porsche 997 Turbo 7:38.00 162 '06 480 / 1585 Porsche
26. Lexus LF-A 7:38.00 162 '10 560 / 1609 Sportauto
27. Ferrari 430 Scuderia 7:39.00 162 '07 510 / 1402 sportauto
28. Lamborghini Murcielago LP640 7:40.00 161 '06 640 / 1805 AutoBild sportscars
29. McLaren Mercedes SLR 7:40.00 161 '03 626 / 1768 Klaus Ludwig
30. Porsche 997 GT3 (facelift) 7:40.00 161 '09 435 / 1376 Walter Rhorl
31. Mercedes SLS AMG 7:40.00 161 '10 571 / 1620 Christoph
32. Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera 7:40.76 161 '10 570 / 1430 Sascha Bert (sportsc
33. Porsche 997 Turbo S 7:41.23 161 '10 530 / 1585 AutoBild Sportscars
34. Porsche 997 GT3 7:42.00 161 '06 415 / 1395 Walter Rƶhrl
35. Radical SR3 7:42.00 161 '02 205 / 495
36. Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce 7:42.00 161 '09 670 / 1664 Horst von Saurma
37. Chevrolet Corvette Z06 7:42.90 160 '05 513 / 1437 Jan Magnussen
38. Porsche 996 GT3 RS 7:43.00 160 '03 381 / 1360 "Motor" magazine
39. Nissan GT-R 7:43.65 160 '08 479 / 1740 Sascha Bert (sportsc
40. Pagani Zonda C12 S 7:44.00 160 '02 555 / 1250 Sport Auto
41. Audi R8 V10 5.2 FSI 7:44.00 160 '09 525 / 1620 sportauto
42. Mercedes CLK 63 Black Series 7:45.00 159 '07 507 / 1745 berndt schneider
43. Gardner Douglas GD T70 Spyder 7:45.00 159 '10 710 / 900 Dario Margutti
44. Porsche 996 GT2 7:46.00 159 '00 460 / 1430 Sport Auto
45. Lamborghini Gallardo Superleggera 7:46.00 159 '07 530 / 1520 Auto (Italy)
46. Jaguar XJ220 7:46.37 159 '92 549 / 1555 John Nielsen
47. Ferrari 599 GTB Fiorano 7:47.00 159 '06 620 / 1748 Sport Auto
48. Wiesmann GT MF5 7:47.00 159 '08 507 / 1380 sportauto
49. Porsche 997 GT3 RS 7:48.00 158 '06 415 / 1375 Sport Auto
50. BMW M3 GTS 7:48.00 158 '10 450 / 1546 sportauto
51. Porsche 997 Turbo S Cabriolet 7:48.16 158 '10 530 / 1660 autobild
52. Lamborghini Murcielago 7:50.00 158 '02 580 / 1800 Sport Auto
53. BMW M3 CSL (E46) 7:50.00 158 '03 360 / 1385 Sport Auto
54. Porsche 997 Carrera S (2008 facelift) 7:50.00 158 '08 385 / 1425
55. Audi R8 V10 Spyder 7:50.50 158 '10 525 / 1720 autobild
56. Mercedes SL65 AMG Black Series 7:51.00 157 '09 670 / 1870 Sport Auto 05/2009
57. Lamborghini Gallardo 7:52.00 157 '03 500 / 1613 Sport Auto
58. Ford GT 7:52.00 157 '04 550 / 1538 Sport Auto
59. Lamborghini Gallardo LP560-4 7:52.00 157 '08 560 / 1530 sportauto
60. Wiesmann GT MF5 7:52.39 157 '08 507 / 1380 Sascha Bert (sportsc
61. Ruf Turbo RT 600 7:52.84 157 '08 600 / 1657 AutoBild Sportscars
62. Mercedes CLK DTM 7:54.00 156 '04 582 / 1678 Sport Auto
63. Porsche 996 GT3 late 7:54.00 156 '03 380 / 1380 Sport Auto
64. Ferrari F430 7:55.00 156 '05 489 / 1450 Sport Auto
65. Porsche 996 Turbo 7:56.00 156 '00 420 / 1540 Sport Auto
66. Ferrari 360 CS 7:56.00 156 '03 425 / 1280 sport auto 02/2004
67. Ferrari California GT 7:56.00 156 '09 460 / 1787
68. Chevrolet Corvette C5Z06 '02-'04 7:56.00 156 '01 411 / 1414 Dave Hill
69. Porsche Panamera Sport Chrono Turbo 7:56.00 156 '09 500 / 1974 Walter Roehrl (AutoB
70. Porsche Panamera Turbo 7:56.00 156 '09 500 / 1870 Walter Röhrl
71. Porsche 996 GT3 early 7:56.33 156 '99 360 / 1350 Walter Rohl
72. Honda NSX-R 7:56.73 156 '02 280 / 1270 Gan San
73. Audi RS4 (B7) 7:58.00 155 '05 420 / 1720 Frank Stippler
74. Chevrolet Corvette C6 7:59.00 155 '04 400 / 1470 Motortrend
75. Porsche 997 Carrera S 7:59.00 155 '04 355 / 1420 Walter Roehrl, WHEEL
76. Cadillac CTS-V 7:59.32 155 '09 564 / 1955 john heinricy
77. Bugatti EB 110 SS (US market version) 8:01.00 154 '92 600 / 1735
78. Nissan Skyline R33 GT-R 8:01.00 154 '95 280 / 1601 Gansan (V-Spec model
79. Lamborghini Gallardo Spyder 8:01.84 154 '06 520 / 1748 Wolfgang Kaufmann
80. Audi R8 8:01.90 154 '06 420 / 1560 Sportscars
81. Aston Martin DBS 8:02.00 154 '07 517 / 1695 Sport Auto
82. Aston Martin V8 Vantage (380bhp) 8:03.00 154 '05 385 / 1636 Sport Auto
83. Honda NSX-R (3.0) 8:03.86 153 274 / 1281 Motoharu Kurosawa
84. Lamborghini Diablo GT 8:04.00 153 '99 570 / 1520 Sport Auto
85. Porsche 997 Carrera 4S (facelift) 8:04.52 153 '08 385 / 1425 sportscars
86. RUF CTR Yellow Bird 8:05.00 153 '87 469 / 1150
87. Ferrari 575 Maranello 8:05.00 153 '02 515 / 1760 Sport Auto
88. BMW M3 (E92) 8:05.00 153 '07 420 / 1619 Sport Auto
89. Porsche Cayman S(facelift) PDK 8:06.00 153 '08 320 / 1375 Porsche ?
90. Mercedes SL 55 AMG 8:06.00 153 '06 517 / 1960 sport Auto Mag
91. Subaru Impreza STI Spec C MK.II 8:06.01 153 '05 280 / 1370 Motoharu Kurosawa
92. Caterham Superlight R 8:06.20 153 '97 193 / 525 Autocar
93. Ferrari 550 Maranello 8:07.00 152 '96 486 / 1690 Sport Auto
94. BMW M6 8:07.76 152 '05 507 / 1710 Sportauto
95. Porsche 964 Turbo 3.3 (320hp) 8:08.71 152 '91 320 / 1470 best motoring
96. Ferrari 360 Modena 8:09.00 152 '99 400 / 1390 Sport Auto
97. Lamborghini Diablo SV 8:09.00 152 '97 519 / 1590 sportauto
98. Audi RS6 Avant (C6) 8:09.00 152 '08 579 / 2025 Audi claim
99. Audi TT-RS Coupe 8:09.00 152 '09 340 / 1450 SportAuto
100. Porsche 993 GT2 8:09.30 152 '95 430 / 1290 Sportauto
101. Donkervoort D8 180R 8:10.00 151 '01 240 / 675 Sport Auto
102. Dodge Viper GTS 8:10.00 151 '97 457 / 1580 Sport Auto
103. Alpina B6 S 8:10.00 151 '08 530 / 1815 sportauto
104. KTM X-Bow 8:10.00 151 '08 241 / 871 sportauto
105. Mercedes E63 AMG 8:10.00 151 '09 525 / 1765 sportauto
106. Porsche Cayman S 8:11.00 151 '05 295 / 1406 Walter Roehrl (*mfr.
107. Mitsubishi Lancer EVO IX 8:11.00 151 '05 290 / 1482 Best Motoring
108. Porsche 993 Turbo 3.6 factory kit 8:12.00 151 '97 430 / 1506 sportauto
109. Mercedes SL 55 AMG 8:12.00 151 '02 476 / 1855 Sport Auto
110. Lotus Esprit Sport 350 8:13.00 150 '99 354 / 1324 Sport Auto
111. Dodge Viper SRT-10 8:13.00 150 '05 506 / 1600 Sport Auto
112. BMW M5 (E60) 8:13.00 150 '05 507 / 1848 Sport Auto
113. Ferrari F355 8:13.00 150 '95 380 / 1350
114. Mercedes C 63 AMG 8:13.00 150 '07 457 / 1772 sport auto
115. Mercedes SL65 AMG 8:14.00 150 '04 612 / 2049 Sport Auto
116. Mercedes SLK 55 AMG Black Series 8:14.00 150 '06 400 / 1506 Sport Auto
117. Alpina B3 Biturbo 8:14.00 150 '07 360 / 1626 sportauto
118. Porsche 997 Carrera 8:15.00 150 '04 325 / 1395 Walter Rƶhrl
119. RUF BR2 EKS 8:15.00 150 '92 360 / 1355 sportauto
120. Alpina Z4 Roadster S 8:15.00 150 '03 300 / 1416 sportauto
121. RUF CTR2 8:15.00 150 '97 520 / 1422 AutoCar
122. Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR 8:15.00 150 '05 290 / 1455 Best Motoring
123. Aston Martin DB9 8:16.00 150 '04 450 / 1710 Sport Auto
124. Honda NSX 3.0 (1991) 8:16.15 149 '91 274 / 1362 Motoharu Kurosawa (b
125. BMW M6 Cabrio 8:16.52 149 '07 507 / 1930 Wolfgang Kaufmann
126. Renault Megane R26.R 8:16.90 149 '08 230 / 1252 Vincent Bayle
127. Porsche 996 Carrera 8:17.00 149 '97 300 / 1320 Sport Auto
128. Porsche 996 Carrera 320hp 8:17.00 149 '01 320 / 1345 Sport Auto
129. Aston Martin V12 Vanquish 8:17.00 149 '01 460 / 1882 Sport Auto
130. BMW Z8 8:18.00 149 '00 400 / 1585 "Sport Auto"
131. Chevrolet Corvette C5 Comm. Edition Targa 8:18.00 149 '04 344 / 1452 Sportauto
132. Maserati Coupe GranSport 8:18.00 149 '04 400 / 1680 Sport Auto
133. Porsche 987 Boxster S (276bhp) 8:18.00 149 '05 280 / 1345 Walter Rohl
134. Lexus IS F 8:18.00 149 '07 423 / 1732 Sport Auto
135. Porsche Boxster S (facelift) 8:18.00 149 '09 310 / 1380 sportauto
136. Audi RS6 (C5) 8:20.00 148 '02 450 / 1840
137. Chevrolet Camaro SS 2010 8:20.00 148 '10 432 / 1750 Chevrolet test team
138. BMW M3 (E46) 8:22.00 148 '00 343 / 1565 "Sport Auto"
139. Mercedes C 55 AMG 8:22.00 148 '04 367 / 1680 Sport Auto
140. BMW Z3 M Coupe 8:22.00 148 '99 315 / 1465 sportauto
141. Nissan Skyline R32 GT-R 8:22.38 148 '89 280 / 1430 Motoharu Kurosawa (b
142. Chevrolet Cobalt SS/TC 8:22.85 147 '08 260 / 1352
143. Porsche 986 Boxster S (262bhp) 8:23.00 147 '04 266 / 1320 Sport Auto
144. Aston Martin DB7 GT 8:23.00 147 '03 435 / 1780 Sport Auto
145. VW Golf R 8:23.00 147 '10 271 / 1466 Hans Joachim Stuck
146. Mercedes SLK 55 AMG 8:24.00 147 '06 360 / 1495 Sport Auto
147. Subaru Impreza WRX STi 8:24.00 147 '05 280 / 1500 Sport Auto
148. BMW X6 M 8:24.00 147 '09 555 / 2343 sportauto
149. Mitsubishi Evo VII 8:25.00 147 '02 280 / 1454 Sportauto
150. Audi RS4 Avant (B5) 8:25.00 147 '00 380 / 1675 Sportauto
151. Mitsubishi Lancer Evo VI 8:25.00 147 '99 280 / 1384 Sportauto
152. Callaway C12 8:25.00 147 '99 400 / 1565 Sport Auto
153. Jaguar XKR 8:25.00 147 '06 420 / 1776 Sport Auto
154. Lotus Exige S Performance-Pack 8:25.00 147 '06 243 / 940 Sport Auto
155. Mercedes SLK 32 AMG 8:26.00 147 '01 354 / 1395 Sport Auto
156. Nissan 350Z (283bhp) 8:26.00 147 '02 287 / 1532 Sport Auto
157. BMW 335i Coupe 8:26.00 147 '06 306 / 1610 Sport Auto
158. Audi S5 8:26.00 147 '07 354 / 1630 Sport Auto
159. Ford Focus RS Mk. II 8:26.00 147 '09 305 / 1467 Sport Auto
160. BMW M5 (E39) 8:28.00 146 '98 400 / 1795 Sport Auto
161. Porsche 993 Carrera 8:28.00 146 '93 272 / 1350 Sport Auto
162. Porsche 993 Carrera Cabrio 8:28.00 146 '95 286 / 1370 Sport Auto
163. Porsche 964 Carrera RS 8:28.00 146 '91 260 / 1220 sportauto
164. Porsche 993 Carrera 2 (285 PS) 8:28.00 146 '95 285 / 1398 Sport Auto
165. Nissan Skyline GT-R R34 8:28.10 146 '98 280 / 1666 Autocar
166. Nissan Skyline GT-R R33 V-Spec II 8:28.10 146 '98 305 / 1532 Steve Sutcliffe
167. Mercedes CLK 55 AMG 8:29.00 146 '99 347 / 1520 Sport Auto
168. Audi S4 (B6) Avant 8:29.00 146 '03 344 / 1720 sportauto
169. Audi TT-S Coupe 8:29.00 146 '08 272 / 1395 Sport Auto
170. Maserati Coupe Cambiocorsa 8:30.00 145 '02 390 / 1580 Sport Auto
171. VW Scirocco R 8:30.00 145 '09 265 / 1289 Hans Stuck
172. Pontiac G8 GXP 8:30.00 145 '08 420 / 1828 Non-Professional Guy
173. Cadillac STS-V 8:31.00 145 '06 476 / 1948 AutoWeek
174. BMW Z4 3.0i 8:32.00 145 '03 231 / 1384 Sportauto
175. BMW Z4 3.0si Coupe 8:32.00 145 '06 265 / 1408 Sportauto
176. BMW Z3 M Roadster 8:32.00 145 '97 321 / 1350 Sport Auto
177. Lotus Exige 8:32.00 145 '04 192 / 907 Sport Auto
178. Porsche 986 Boxster S (248bhp) 8:32.00 145 '99 252 / 1295 Sport Auto
179. Porsche Cayenne Turbo (Mk II) 8:33.99 144 '08 500 / 2355 Patrick Simon
180. Vauxhall VX220 Turbo 8:34.00 144 '03 200 / 930 "Sport Auto"
181. Opel Speedster Turbo 8:34.00 144 200 / 928 Sportauto
182. BMW Z3 3.0i 8:34.00 144 '00 231 / 1330 Sport Auto
183. BMW M3 (E36) 8:35.00 144 '96 321 / 1474 Sport Auto
184. Ford Focus ST 8:35.00 144 '05 225 / 1392 Patrick Bernhard
185. Opel Astra OPC '05 8:35.00 144 '05 241 / 1358 Manuel Reuter
186. Mini John Cooper Works 8:35.00 144 '08 211 / 1130 Sport Auto
187. Porsche 987 Boxster S (291bhp) 8:35.70 144 '06 295 / 1355 Auto Zeitung Superca
188. Porsche 986 Boxster (225bhp) 8:36.00 144 '02 228 / 1275 Sport Auto
189. Alpina B3 3.3 Limousine 8:36.00 144 '99 280 / 1495 sportauto
190. Subaru Impreza GT Turbo 8:37.00 143 '98 218 / 1230 Sport Auto
191. Maserati 3200 GT 8:37.00 143 '98 370 / 1590 Sport Auto
192. Mercedes C 32 AMG 8:37.00 143 '01 354 / 1535 Sport Auto
193. VW Golf Mk IV R32 8:37.00 143 '02 241 / 1452 Sport Auto
194. Honda NSX 3.2 8:38.00 143 '97 280 / 1388 Sportauto
195. Renault Megane Sport Trophy 8:38.00 143 '05 224 / 1371 Sportauto
196. Mercedes SL 500 8:38.00 143 '98 306 / 1795 Sport Auto
197. Porsche 996 Carrera 4 8:38.40 143 '01 320 / 1405 Steve Sutcliffei
198. Mazda 3 MPS 8:39.00 143 '06 260 / 1485 Owen Mildenhall
199. Honda S2000 8:39.00 143 '99 239 / 1260 Sport Auto
200. Morgan Aero 8 8:39.00 143 '02 326 / 1135
201. BMW 135i Coupe (E82) 8:39.20 143 '07 306 / 1485
202. Audi TT 2.0 TFSI (8J) 8:40.00 143 '06 200 / 1310 Sport Auto
203. Chevrolet Corvette C5 automatic 8:40.00 143 '98 344 / 1505 Sportauto
204. Bentley Continental GT 8:40.30 143 '03 559 / 2350
205. Aston Martin DB7 Vantage 8:41.00 142 '99 420 / 1780 Sport Auto
206. Audi S3 (8L) 8:41.00 142 '00 210 / 1420 Sport Auto
207. Lotus Elise SC 8:41.90 142 '08 217 / 913 AutoBild Sportscars
208. Audi S4 (B5) 8:42.00 142 '97 265 / 1510 Sport Auto
209. Audi TT Coupe quattro (8N) 8:42.00 142 '98 224 / 1461 Sportauto
210. Lotus Exige MK1 8:42.00 142 '00 179 / 780 Sport Auto
211. Honda Integra Type R (DC2) 8:43.00 142 '98 190 / 1145 Sportauto
212. Chevrolet HHR SS 8:43.52 142 '08 264 / 1491 GM Claim
213. Volvo C30 T5 8:44.70 141 '06 220 / 1453 sportauto
214. Porsche 964 Carrera 4S 8:45.00 141 '93 250 / 1475 sportscars
215. VW Scirocco 2.0 TSI 8:46.40 141 '08 200 / 1298 Sport Auto
216. Honda Civic Type-R (EP3) 8:47.00 141 '01 200 / 1246 Sport Auto
217. Renault Clio III Sport 8:47.48 141 '06 200 / 1288 Grégory FARGIER
218. Opel Corsa OPC 8:47.99 140 '07 192 / 1203 Manuel Reuter
219. Porsche 964 Carrera 8:48.50 140 '88 250 / 1350 sportauto
220. VW Golf Mk V R32 8:49.00 140 '05 247 / 1510 Sport Auto
221. Renault Clio V6 Mk I 8:49.00 140 '01 226 / 1381 Sportauto
222. Mercedes E 55 AMG 8:50.00 140 '02 476 / 1953 sport auto
223. Porsche Cayenne GTS (Mk II) 8:50.02 140 '08 405 / 2388 Autozeitung (Walter
224. Alfa Romeo 156 GTA 8:51.00 140 '03 250 / 1445 Sport Auto
225. Mercedes C 43 AMG 8:51.00 140 '97 306 / 1470 Sport Auto
226. Mercedes CLK 430 8:52.00 139 '97 279 / 1455 Sport Auto
227. VW Golf Mk V GTI 8:53.00 139 '04 200 / 1303 Sport Auto
228. VW Golf Mk IV GTI 8:54.00 139 '02 180 / 1213 Sport Auto
229. Porsche 986 Boxster (201bhp) 8:54.00 139 '96 204 / 1250 Sport Auto
230. Opel Zafira OPC 8:54.00 139 '06 240 / 1619 Manuel Reuter
231. BMW X6 xDrive50i 8:54.40 139 '08 408 / 2190 Auto Bild Sportscars
232. Mini Cooper S Works 8:55.00 139 '04 200 / 1175 Sport Auto
233. Lotus Esprit Turbo SE 8:58.00 138 '90 268 / 1300 Sport Auto
234. Suzuki Swift Sport 9:00.10 137 '06 125 / 1105 Dale Lomas
235. Renault Twingo RS (Cup Chassis) 9:00.40 137 '08 135 / 1120 Dale Lomas
236. VW Golf Mk IV V6 4Motion 9:09.00 135 '99 204 / 1382 Sport Auto
237. Fiat Grande Punto Abarth EsseEsse 9:09.00 135 '08 179 / 1260 Sport Auto
238. Jaguar S-Type Diesel 9:12.00 134 '06 209 / 0 Sabine Schmidt
239. VW Corrado VR6 9:24.00 131 '91 190 / 1210 autobild
240. Opel Calibra 4x4 9:25.00 131 204 / 1394 autobild
241. Mazda MX 6 9:29.00 130 '93 165 / 1235 autobild
242. Toyota MR2 9:30.00 130 '90 156 / 1170 autobild
243. Mini Cooper S 9:31.00 130 '04 170 / 1115 Marco 2002
244. Nissan 200SX 9:35.00 129 '94 200 / 1316 autobild
245. VW Polo GTI 9:46.20 127 '06 150 / 1139 Wolfgang Kaufmann
246. Mitsubishi Eclipse 9:55.00 125 '90 150 / 1230 autobild
247. Mazda 626 (1999) 9:58.78 124 '78 92 / 1470 Meeting Mazda
248. Mercedes G 55 AMG 11:29.50 108 '07 500 / 2600 AutoBild Sportscars



224.místo Alfa 156 GTA :smt021
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 25.10.2010, pon 18:44, celkem upraveno 1 x.

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Honza R. » 25.10.2010, pon 18:43

Tak necelých 5 sekund :smt023 Musím vymyslet, jak nainstalovat kameru a natočím vám to :D Nemám elektrický sedačky ani subwoofer v kufru, takže to auto je fakt lehký a táhne jak ďábel :D
Alfa Brera 1750 TBi

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 15596
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Kubas » 25.10.2010, pon 19:14

tak kvůli mě to dělat nemusíš :wink: Mě šlo o ty tři sekundy, to byl zjevný omyl :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + občas Giulia 2.0T 200CV (2017)

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od HonzaR » 25.10.2010, pon 19:16

Sem s tím , kruci to není možný..chci to vidět .. :smt041

Když se mrknem na čísla třeba R26R, není to nic nedosažitelnýho a mystickýho..co by Alfa aktuálně nezvládla ...

Renault Megane R26R
.... je pokračováním Meganu R26 F1 Team. Pokud se proslýchalo, že R26 je ostrá, tak R26R je ještě ostřejší a uzpůsobená na okruh. Tím pádem slibuje ještě více zábavy, adrenalinu a požitku ze sportovní jízdy. Technici v Renaultu nic neřešili, vzali R26 a odmontovali vše co nebylo zapotřebí, aby snížili celkovou hmotnost vozu o 123 kg. čili 1230kg -- :smt021




Tak z auta úplně zmizela zadní sedadla, automatická klimatizace, stěrač a ostřikovač zadního skla, mlhovky a většina tlumících materiálů. A naopak pár věcí se vyměnilo. Přibyla karbonová kapota, skla z polykarbonátu a sportovní přední sedadla. Pod kapotou R26R se ukrývá přeplňovaný dvoulitr se samosvorným diferenciálem o výkonu 169 kW (230 koní). O přenos výkonu se stará šestistupňová manuální převodovka s kratšími převody a tak se Megane z 0 na 100 km/h dostane za 6 sekund. Aby byl vůz také bezpečný je vybaven novými pružinami, tlumiči a drážkovanými kotoučovými brzdami Brembo


čili tohle by nám Alfa v Breře nadělit mohla bez problému..sice ty 3 vteřiny by to asi pořád ještě nebyly ale bylo by to auto na střed pole..



a -Špička na Nordsleife vypadá takhle:
Anglický výrobce extrémních vozů Radical představil světu vylepšenou verzi svého okruhového speciálu SR8. Na některých tratích by prý držel krok i se svým větším bráškou Radicalem SR LMP 2, což je speciál pro Le Mans. Pod kapotou se ukrývá agregát Powertec V8 o objemu 2,8l. Podává nejvyšší výkon 340 kW (455 koní) při 10.500 ot./min. Klíčem k tak vysokým otáčkám je fakt, že motor Powertec RPB, stejně jako jeho předchůdce RPA o výkonu 360 koní, vychází z motocyklového agregátu Suzuki 1,3l GSXR. Kompletní motor váží pouhých 88 kilogramů včetně pomocných pump na olej či vodu. Řidič, nebo spíše pilot tohoto stroje ovládá převodovku pomocí pádel na volantu. Radical říká, že zážitky z jízdy v tomto voze se blíží zážitkům z řízení vozu Formule 1.
R26R: Okruhový čas Nordschleife --8:12 mluví za všechno..tady by mohla být reálně třeba i Alfa a hned by se na ní koukalo jinak..

/Aspoň fouknout do objemově redukovaného-jinak celkem zmrskanýho 3.2 JTS a nadělit aspoň 350 koníků by Alfa v limitované serii mohla \:D/

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od HonzaR » 25.10.2010, pon 20:07

No je to tak, bohužel...leda že by Alfa zabojovala, postavila v limizované verzi s karbonem na haupně a dveřích očesanou cool-Breru 1250kg a dala jí
aspoň 300koníků a 400Nm..pak by se s ní muselo vážně počítat.. :smt021

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Honza R. » 25.10.2010, pon 21:45

Reálně bych spíš viděl Giuliettu QV jako nadějnou závodnici. Je menší a o 110 kg lehčí než moje Brera, a se stejným motorem má zrychlení 0-100 za 6,8 sec.
Alfa Brera 1750 TBi

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od HonzaR » 25.10.2010, pon 22:14

Nissan GT-R
....pod kapotou supersportu burácí dvojitě přeplňovaný motor V6 o zdvihovém objemu 3,8 litru. Maximální výkon motoru je 485 koní. Vůz využívá jako první na světě inovativní technologie nazvané ATTESA E-TS, díky které je rozložení točivého momentu ovládáno plně elektronicky a umožňuje prakticky jakýkoliv poměr rozložení síly na poháněná kola.
motor
- VR38DETT, 3,8 litru twin turbo, V6 24 ventilů, ruční výroba.
- Výkon 353 kW – 480 koní při 6400 otáčkách.
- Točivý moment 588 Nm při 3200 – 5200 ot/min.
- Vrtání 95,5 x 88,4 mm.
- Maximální rychlost 310 km/h.
- Dvojité vačkové hřídele s proměnným časováním sacích ventilů.
- Tlakově litý hliníkový blok s plazmovou úpravou.
- Hliníkové písty.
- Zapalování Nissan Direct Ignition.
- Elektronicky řízená škrtící klapka drive – by – wire.
- Symetrické duální sání
Pohon
- pohon všech kol ATTESA ET-S, 4WD.
- rozdělení hnacího ústrojí, vzadu až 100%, vpředu až 50%.
- odlehčená hnací hřídel.
- elektronická trakční kontrola.
- výkonný zadní diferenciál s mechanickým zámkem.
- speciální elektronický ESP systém vypracovaný pro tento model se třemi stupni nastavení.
. normal – pro běžnou jízdu.
. R-mode – pro dravou jízdu.
. Off – jízda bez pomoci elektronik
Převodovka
- nová 6-ti rychlostní převodovka se třemi režimy, s velmi rychlou změnou rychlostního stupně (až 0,2 s)
- automatický režim řazení nebo sekvenční řazení řadící pákou nebo přepínači na volantu
- adaptace převodovky na rychlé podřazení
- prediktivní kontrola řazení s ohledem na pozici plynového pedálu

Brzdy
- náprava osazena systémem Brembo
- brzdič přední se 6 písty a zadní se 4 písty
- ABS pro všechna kola
- EBD systém

Rozměry
- rozvor 2780 mm
- délka 4655 mm
- šířka 1895 mm
- výška 1370 mm
- rozchod kol předních 1590 mm
- rozchod kol zadních 1600 mm
= žádný drobek a na živo je to dobrá "mrcha"
Váha 1730kg

Čili takhle pochopeno je to parketa pro Breru 4x4 s výkonem aspoň 400koní..


..Proč těžkou Breru 4x4 neodtučnit aspoň o 2 metráky a 3.2 JTS aspoň pořádně nepřeplnit v limitní serii ....
Dát jí jedovatý brzdy,a pár úprav včetně snížení





Když jen atmosfera, tak dneska Brera 4x4 určitě aspoň takhle.....
.....Nissan 370Z
Objem opravdu ničím nenahradíš

Doba módních přeplňovaných benzíňáků by do sportovního vozu velela instalovat nadupaný turboagregát, jaký pohání velkou většinu konkurentů. Ne tak u Nissanu. Klasický vidlicový šestiválec má své kořeny ještě u povedeného motoru 300ZX z roku 1984/A jde to / a oproti typu 350Z nabyl dvě deci na zdvihovém objemu a jedenáct kilowatt na největším výkonu. Motor je mimochodem podobně jako třeba u Imprezy doslova napěchovaný v oplácané přídi tak, že byste špendlík neprohodili.



Když si odmyslíte všechno fyzické i filozofické, co vás ve 370Z obklopuje, jsou první metry s tímhle motorem docela obyčejnou civilní záležitostí. Šestiválec v nízkých otáčkách rozhodně kostky netrhá a do tempa se jako správný atmosferický agregát dostává relativně pozvolněji. Také hladina hluku je do nějakých 3 000 otáček velice nízká, jakkoliv je brblání charakterní. Vliv na to má dozajista delší zpřevodování - pro zrychlení z nuly na stovku (5,3 s) si s velkou rezervou vystačíte s prvními dvěma rychlostmi.

Kouzlo velkého V6 spočívalo ve vzorné linearitě zátahu a jeho působivé gradaci, která nastávala lehce pod pětitisícovou hranicí. Tou dobou už se ze strojovny začínal drát „kravál“ v nejlepším slova smyslu a jemně vibrující kupé servírovalo neopakovatelnou nabídku poctivého, turbem nedopovaného výkonu, který masíruje všechny smysly. Opodál při 5 200 ot./min. je k mání plná porce točivého momentu a tipec adrenalinovému potěšení zatne až omezovač otáček narafičený na kótě 7 500. Ten konkrétní pocit se nepopisuje lehko, je ale jasné, že u tohohle velkého atmosferického motoru si můžete být zcela jisti, že si každičkého koníka dosyta vychutnáte, nedostanete ale přitom nic zadarmo.



Nissan 370Z nabízí sportovně založenému řidiči mnoho příjemných kratochvílí a jednou z nich je bezesporu řazení. V časech, kdy lecjaký exluzivní supersport už s „manuálem“ ani nepořídíte (Ferrari California se s ním nyní jako jediný novější model značky začalo blahosklonně opět nabízet), na mě šestirychlostní převodová skříň s ručním ovládáním působila jako balzám na duši. Nissan nabízí sice povinně i sedmirychlostní automat se sekvenčním řazením, ale takto jsem byl maximálně spokojen. Řadící páčka či spíče joystick trčící v ideální pozici vůči řidiči ze středového tunelu má správně tvarovanou hlavici, která jakoby magnetizovala řidičovu dlaň a pokoutně ji nabádala k častému používání. Přitom, pokud si zrovna z okresky nehodláte udělat závodní dráhu, je motoru úplně jedno, jestli máte při šedesátce zařazenou dvojku nebo šestku. Dráhy jsou optimálně krátké a kulisa přesná, opět potěšila i pověstná sportovní tuhost.



Samostatnou kapitolu by si zasloužil systém „Sync Rev Control”, který se při podřazování pokouší za řidiče dorovnávat otáčky tak, jako by sám dával meziplyny. Nějaký ten automatický a snad i trochu samoúčelný meziplyn už si uměla dát i robotizovaná převodovka v Alfě 156 Selespeed z roku 1999, u manuálu jsem se ale s touto libůstkou setkal vůbec poprvé. Stačí jen zmáčknout tlačítko „S“ vedle šaltpáky a elektronika udělá maximum pro to, aby váš čas na jedno kolo nebyl ani o zlomky vteřiny horší kvůli choutkám kol poháněné osy blokovat se při podřazování bez meziplynů. I v tomto provedení je to sice efektní, efektivní ale už méně (bez vyšlápnutí spojky je meziplyn z nemalé části k ničemu) a přesnému „lidskému” meziplynu zejména při brzdění se to neblíží ani zdaleka - začátečník tento systém uvítá, zkušený řidič jím pohrdne. Naštěstí, pokud si chcete sportovně podřadit podle svého, nic vám bránit nebude, systém je možné plně vypnout.

Že japonský sportovec „žere” je nad vycházející slunce jasné a nespokojí se přitom s běžnou rýžovou pálenkou, nýbrž s kvalitním devadesátiosmioktanovým benzínem. Když jsem jezdil relativně střídmě, bylo to při kombinaci 20 % město, 30 % dálnice a 50 % okreska zpravidla lehce pod 11 litrů na sto, popuštění opratí ale velmi záhy znamená více jak patnáctilitrovou spotřebu. Opravdu rychlá jízda se nevejde pod dvacet. Pozitivním aspektem ale v této souvislosti je nádrž s objemem 72 litrů. Co by za ni třeba majitelé podobně koncipovaného BMW Z4 dali...


Když žrát, tak teda s pořádným divadlem..a ne katastrofa jako 3.2 JTS..




... všichni bojujou jak se dá--kromě Alfy
:smt021
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 25.10.2010, pon 22:44, celkem upraveno 1 x.

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Honza R. » 25.10.2010, pon 22:32

Honzo, určitě po vyhození sedaček, klimatizace a podobných nesmyslů :D by Brera nebo Giulietta QV jela ještě líp. Ale já u Alfy oceňuju, že u sériových modelů má ambice "na střed pole", ale přitom je to pořád luxusně-komfortní svezení, žádné holátko nebo kostitřas :smt023
Alfa Brera 1750 TBi

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od HonzaR » 25.10.2010, pon 23:02

Jj-to co říkáš chápu úplně, no nechápu historicky "sportovní značku" která v dnešní době
kašle na ostré limitní serie..když je okolo plodí kde kterej výrobce nákupních tašek, na rozloučenou se "starým světem benzínu a výkonu"-než tomu EU zatne tipec..
Hra při zdi nedělá "ostré image" a bez něj jsou čísla prodeje tradiční sportovně lazené značky tam kde jsou..
Mít dravě vyhlížející coupé s pohonem 4x4 a V6 3.2 a nepřipravit z toho
pořádný posvícení se "nahoře v autonebi" neodpouští..
Ti co ladí ostré nákupky prostě nemají důstojnej základ pro sportovní image
v duchu klasiky-někteří makaj a rychle si něco na ten způsob střihnou, no Alfa
Breře vytrhla dravčí zuby preventivně sama., dřív než je pořádně vycenila...coupé v ostrý podobě je štít značky
..nechápu koncern Fiat který drží Alfu a doufá, že mu tohle projde..
Projde , no možná neprojde Alfa tak, jak ji známe..nakonec život je nejlepší sudí..
Přežije jen to, co obhájí nárok na život..

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Honza R. » 27.11.2010, sob 15:53

Zřejmě poslední test na Breru TBi:

http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... Bi/251892/

Odnesly to elektricky vyhřívané sedačky, které redakce nedoporučuje volit ve výbavě pro jejich vysokou výšku a dál pak už jen samá chvála na motor... TBi má úžasně hladký a pružný chod, pokoří většinu dieslových konkurentů. Pružností se mu prý mohou rovnat jen některé V6 motory(!) Dále chvála na jízdní vlastnosti, zejména nadšené projíždění zatáček. Ovšem to platí jen na kvalitním povrchu. Na rozbitých silnicích se holka trochu vrtí - nedoporučují se 18-ky kola.

Závěr je, že nejlepší volbou u tohoto "fantasticky vypadajícího velkého víkendového letadla" je základní výbava :wink:

Obrázek
Alfa Brera 1750 TBi

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1906
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od ReznikCZ » 27.11.2010, sob 21:26

Jak je to s Brerou Ti verzí? Dělala se jen pro pár států nebo je to omezená serie? Myslím si že Ti je nejzajímavější pokud bude podvozkově odladěná jako 159 Ti. Ve standartu je příliš měkká :???:
Alfa-Romeo Brera 3,2 V6, Q4
Mercedes-Benz S320 CDI - třídní premiant

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Brera / Spider

Příspěvek od Honza R. » 28.11.2010, ned 07:16

Ti byl paket, který šel normálně objednat jako příplatková výbava:

30 000 Kč = nové tlumiče a pružiny od Prodrive, logo TI, červeně lakované brzdové třmeny 4SU a zvětšené kotouče, hliníkové pedály 4CS, bíle podsvícené sportovní budíky 4RQ (objednací kód 4KX)

25 000 Kč = slitinové ráfky 19" pro TI (objednací kód 435)


Sám za sebe říkám, že 19-ky kola bych nechtěl a tvrdší pružiny taky ne. Třeba to mělo smysl u těžších 3.2 JTS nebo JTD, ale TBi je v pohodě v základní verzi.
Alfa Brera 1750 TBi

Odpovědět

Zpět na „Brera / Spider“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host