JTDm2 - pokec....

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3573
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: JTDm2 - pokec....

Příspěvek od Ladis » 11.1.2020, sob 22:04

Mrkni jestli není někde netěsnost.....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

MirekSK

Příspěvky: 28
Registrován: 26.6.2017, pon 21:11

Re: JTDm2 - pokec....

Příspěvek od MirekSK » 11.1.2020, sob 22:36

díkes,,skontroluju a uvidím,,,

MirekSK

Příspěvky: 28
Registrován: 26.6.2017, pon 21:11

Re: JTDm2 - pokec....

Příspěvek od MirekSK » 12.1.2020, ned 14:17

ahoj,,tak sem to dnes kontroloval,a není vidět žeby někde byla netěsnost(při nastartovaném motoru sem to skoušel rozprašovačem s jarovou vodou),,,ještě skusím vyndat egr a nebo bude opět špatná váha

MirekSK

Příspěvky: 28
Registrován: 26.6.2017, pon 21:11

Re: JTDm2 - pokec....

Příspěvek od MirekSK » 12.1.2020, ned 14:32

ahoj,,najde se tu někdo,kdo tomu rozumí?jde mi o to,jaké jsou ty hodnoty,motor nebyl nastartovaný,,,díky,,
IMG_20200111_125912.jpg

tydytek
Nováček

Příspěvky: 180
Registrován: 26.10.2016, stř 09:31

Re: JTDm2 - pokec....

Příspěvek od tydytek » 12.1.2020, ned 22:16

Ahoj, hodnoty při vypnutném motoru nejsou k ničemu.
Pokud je mrtvá váha, tak by to na diag mělo být vidět. Naloguj množství vzduchu - požadavek a reálnou hodnotu při akceleraci na trojku nebo čtyřku.
Mimochodem, psal jsem ti ať váhu dáš jedině Bosch a vím proč jsem to psal :)

MirekSK

Příspěvky: 28
Registrován: 26.6.2017, pon 21:11

Re: JTDm2 - pokec....

Příspěvek od MirekSK » 13.1.2020, pon 19:37

ahoj,,díky za odpověd,skusím to logování za jízdy,pak ti dám sem info,,co se týče té váhy,vím psal si,,odkud jsi?já hrušky u břeclavi

MirekSK

Příspěvky: 28
Registrován: 26.6.2017, pon 21:11

Re: JTDm2 - pokec....

Příspěvek od MirekSK » 31.1.2020, pát 19:39

ahoj kluci,,prosím o radu,,,asi před hodkú sem vymontoval EGR(total zasvi-ěný),ale,když sem ho odlepil od těsnění,tak trochu vyteklo chladící kapaliny,,co myslíte,čím to múže být?žeby ko chladič EGR?nebo samotné těleso co je mezi EGR a chladičem EGR,,díky za odpovědi

MirekSK

Příspěvky: 28
Registrován: 26.6.2017, pon 21:11

Re: JTDm2 - pokec....

Příspěvek od MirekSK » 1.2.2020, sob 12:35

koukám,že se mi nezobrazuje karta,,,je to: AR159SW 2.0JTDm 125kW 2010

ncf
Uživatelský avatar

Příspěvky: 43
Registrován: 26.3.2012, pon 12:13
Bydliště: Liberec

Re: JTDm2 - pokec....

Příspěvek od ncf » 5.2.2020, stř 21:03

Třeba Ti pomůže moje zkušenost...


Já jsem teď absolvoval anabázi s EGR na motoru 2.0 JTDm 125kW. Třeba se popis bude někomu hodit. Auto mám rok cca po půlroce mi začalo nahodile škubat, hlavně za studena. Přičítal jsem to špatný naftě a opravdu z nějakých čerpaček to dělalo soustavně, z jiných jsem najel třeba 500 km a úplná pohoda.. Pak jsem jel zase natankovat tu domněle dobrou naftu a po pár km zase škubání. Diagnostika nenašla žádný chyby, naftu jsem vifoval a dokonce jsem měl 14 dní pokoj, když jsem použil čistič palivový soustavy od Liqui Moly. Jenže to všechno byla jen shoda náhod. Pak to začalo dělat při nějakým zaškubání i takovej divnej zvuk, jako takový škroukání plastový:( Semtam pomohlo jí protáhnout v otáčkách po zahřátí, ale po pár dnech zase problém zpátky. Tak jsem zajel do servisu, udělala se diag za jízdy a zjistilo se, že EGR blbne, při víc sešápnutým plynu. V tu chvíli už to při akceleraci vibrovalo kolem 2000 ot/min a krásně zezadu bílošedě kouřilo:( Tak šel ven a zkusili jsme ho přes dig na test funkce. Bohužel v tomhle motoru ho ovládá servo a to vytahuje a zatahuje tyčku, která ho otevírá a zavírá. Ta byla dodrbaná a nefungoval dobře ani po vyčištení. Takže jsem jen koupil EGR od Wahleru - super kauf, protože na origu byla zn DellOrto. Wahler je přebalený DellOrto, takže trefa :) Bohužel mechanik když ho vyndal a chtěl to očistit uvnitř, tak zjistil, že tam je voda. Ta se tam dostávala blbým těsnením na krytu EGRu, což je vlastně výměník. Tudíž jsme tam vrátili starej a objednal jsem ještě ten kryt komplet s těsněníma, pač jen gumičky by stály 700,- a komplet se vším byl za 1500,-. Jak EGR, tak kryt s výměníkem lze vyndat a zpátky namontovat na autě, ale hlavně ten výměník je drbačka, dostat tam zpátky šrouby. Apropo regenerace DPF probíhala naprosto v pohodě. Teď jezdím zase suprově.
Alfa Romeo 156 2.0TS bluecosmo metla
Alfa Romeo 159 SW 2.0 JTDM černočerná černá:)

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1413
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: JTDm2 - pokec....

Příspěvek od MikeC » 7.2.2020, pát 08:17

Jen pro doplnění, ten kryt výměníku topení EGRu s gumičkami jde taky koupit komplet sadu za 1000 origo v Oplu ;) GM kód 55590953
Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995
Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011
Ex: Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

MirekSK

Příspěvky: 28
Registrován: 26.6.2017, pon 21:11

Re: JTDm2 - pokec....

Příspěvek od MirekSK » 9.2.2020, ned 22:02

ncf-MikeC.
kluci díky za info-nfc jak topopisuješ,mám to stejné,,,

Odpovědět

Zpět na „JTDm2 (1.6 a 2.0)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host