dvojhmotový zotrvačník

Odpovědět
alfar

Příspěvky: 73
Registrován: 2.4.2008, stř 21:41

dvojhmotový zotrvačník

Příspěvek od alfar » 10.6.2010, čtv 20:04

Nemá niekto skúsenosti koľko km vydrží dvojhmotový zotrvačník na 2.4JTD 20V ? Mám teraz najazdených 211000 km a zatľa spojka a zotrvák neboli menené. Dik

kaso1
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 197
Registrován: 9.12.2009, stř 00:26
Bydliště: Puchov/Slovakia

Re: dvojhmotový zotrvačník

Příspěvek od kaso1 » 10.6.2010, čtv 20:16

Ako komu.Zalezi aky mas styl jazdy.Niekomu odide pri 200 000 km a niekomu pri 400 000km.
Alfa 166 2.4jtd
kawasaki ninja
ex.Honda 600 CBR

alfar

Příspěvky: 73
Registrován: 2.4.2008, stř 21:41

Re: dvojhmotový zotrvačník

Příspěvek od alfar » 10.6.2010, čtv 22:02

kaso1 píše:Ako komu.Zalezi aky mas styl jazdy.Niekomu odide pri 200 000 km a niekomu pri 400 000km.
Tak normálne, pri štartovaní mi tak pískne a na voľnobeh ho sem tam počujem - také jemné písknutie. Ja len, že v júli idem do Pescari a to je kus cesty.

kaso1
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 197
Registrován: 9.12.2009, stř 00:26
Bydliště: Puchov/Slovakia

Re: dvojhmotový zotrvačník

Příspěvek od kaso1 » 11.6.2010, pát 16:25

Jednoducho ho odskusaj.Chod tak 50km/h daj tam 6 stupen a plyn na podlahu.Ak zacne triast motorom je KO.Ak je OK auto bude plynulo zrychlovat.Teda ak mas manual
Alfa 166 2.4jtd
kawasaki ninja
ex.Honda 600 CBR

hyde21
Nováček

Příspěvky: 106
Registrován: 12.8.2008, úte 15:13

Re: dvojhmotový zotrvačník

Příspěvek od hyde21 » 12.6.2010, sob 16:31

kaso1 píše:Jednoducho ho odskusaj.Chod tak 50km/h daj tam 6 stupen a plyn na podlahu.Ak zacne triast motorom je KO.Ak je OK auto bude plynulo zrychlovat.Teda ak mas manual

neviem ako na ropakoch ale davanie plynu na podlahu v nizkej rychlosti na vecsom prevode vedie akurat tak k pripalovaniu ventilov, s plynom staci jemne v drahe aktualneho zaberu, 50km/h na 6ke je na to ok, malo by sa ukazat ci je zotrvak OK alebo KO
E39 540i/6 4.4 V8 210kW
ex-166 3.0 V6 166kW
ex-156 2.0 TS 114kW

DERGO
Nováček

Příspěvky: 141
Registrován: 16.1.2010, sob 11:01
Bydliště: Zlín/Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: dvojhmotový zotrvačník

Příspěvek od DERGO » 13.6.2010, ned 19:36

Jen tak pro zajímavost, když je ten setrvačník vadný, tak může se stát ještě něco nebo to bude "jen" hodně cukat? :???:
Alfa Romeo GT by Novitec 1.9 JTDm r.v. 2004
EX: (jezdí v ní dědeček hříbeček :))Alfa Romeo 145 1.8 TS 103kw r.v.1998 - konečně malé Cuoresportivo
EX(nedobrovolně): Alfa Romeo 166 2.4 JTD 100kw r.v.2000 šedá metal RIP

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: dvojhmotový zotrvačník

Příspěvek od Petr147 » 13.6.2010, ned 19:49

pár Golfů blaflo, ale to byla konstrukční vada setrvačníku :smt077

mikino

Příspěvky: 11
Registrován: 23.3.2010, úte 00:23
Bydliště: zemianske sady slovakia

Re: dvojhmotový zotrvačník

Příspěvek od mikino » 8.12.2010, stř 22:23

no tak mne sa zlý zotrvačník prejavoval tak že na volnobehu bolo počuť klepot od prevodovky a tak isto pri zrýchlovaní a spomalovaní. myslel som že je zlá prevodovka tak som vymenil najprv tú ale nič sa tým nezmenilo tak som menil zotrvák a bol pokoj. mal som ho len zaseknutý a s novým ide pekne hýbať.

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti