Kubas :
Brera 1.8T je maximum možného, co Alfa v současné době dokáže.... to je prostě realita....
Chápu, že spoustě lidí by se líbilo, aby Alfa dělala auta typu Z3 - za 1,5 míče sportovní kupátko, které si nějaký blázen koupí jako funglovku a za 4 roky to za půl mega v top stavu pustí dál. Jenže ono by se taky možná žádní kupci na ty funglovky nenašli.... (navíc Alfa absolutně nemá technický základ na takové auta.... nemá pořádný šestiválec, nemá platformu se zadním náhonem.....).
Pokud italská automibilka ve stylovém kupéčku víc nedokáže,je to krutý zjištění, zvlášť když
uvážíme základnu celýho koncernu... je to tristní..
Kubas:
Honzo problém tvého vztahu k Breře je ten, že nějak odmítáš pochopit, že Alfa tohle auto nekoncipovala jako extra zábavné kupé, ale jako stylovou, pohodlnou, relativně rychlou káru..... Srovnání se starou 2.0V6 TB je jistě zajímavé, horší dynamiku Brera možná o trošku má (taky má mimochodem menší motor), ale když se podíváš na bezpečnost, jízdní vlastnosti a komfort Brery, tak oproti GTV je vidět poměrně značný pokrok.... Není to pokrok k zábavnosti, ale pokrok k lepšímu uživatelskému komfortu.... (jestli je to pro Alfu správná cesta, je věc jiná....)
...............................
Kubas: To rozhodně odmítám pochopit a mám proč a nejsem sám kdo se ptá po smyslu týhle politiky, já jsem veskrze realista a chtít mi tvrdit, že prodávat kupátko 2+2, který nejvíc jede jako sedan nebo kombík k dennímu použití v rozumný motorizaci je prostě fantazie z Marsu,
To auto má 90% zájemců v Evropě mezi ženskejma jako druhý auto na hraní stylu, jako alternace k rozvernému hravému mini pro věkově pokročilý styl elegantní lady- střední věk-elegantní kostýmek,no každopádně jízdní vlastnosti jsou při tomhle užití podružná věc., souhlasím.
No vyrábět "na vážno" stylový kupéčko v tomhle problematickým segmentu s tímhle okatým nezastřeným záměrem průměrných jízdních vlastností je druh natvrdlosti..a vymstí se krutě na pověsti značky..
tohle mi nedá tohle je průser
Brera 1.8T je maximum možného, co Alfa v současné době dokáže.... to je prostě realita....
.......................................................................
... copak jde vůbec /se ctí/ říct.. prostě bez ohledu na minulost značky nedokážeme tam aktuálně alternativně nacpat těch 300 kobylek.pro náročnějšího řidiče, jděte jinam a nebo-.klid..nezoufejte ..je to obecný trend..a univerzální .řešení by tu bylo..pusťte si rádio nahlas a dejte si na monitor 8C.. to je duch doby..
Fakt je, že ne u všech automobilek tenhle návod berou jako racionální řešení šmahem..ve výloze značky..tohle přece nemůže dát značce důstojnou tvář,--tady máte jako sporťák..BMW by skončilo při týhle politice restrikce zákazníka, přece nemůže výrobce posílat celou skupinu uživatelů cuoresportivo s přáním po kupátku k tunerům nebo konkurenci..tady dostávaj na frak emoce
a jen emoce rozhodujou con nakonec lidi koupí..výloha 8C je filozofií trapasu..umíme nedáme..
z testů
Dva plus nula
Technická specifikace Brery konstatuje uspořádání interiéru 2+2, prakticky lze využít pouze dvě přední sedadla. I nouzový transport cestujících na zadních sedadlech je takřka nemožný, překáží malá výška nad sedákem ale zejména extrémní nedostatek prostoru v podélném směru. Průměrně vzrostlý řidič si v žádném případě za sebe dozadu nesedne. Aby se tak mohlo stát, je třeba vyžadovat solidaritu cestujících vpředu. Nastupování dozadu alespoň usnadňuje elektricky odsouvané sedadlo, které však po usednutí bez jakéhokoliv varování zaujme svou původní polohu, obvykle velmi vzadu, což může být nepříjemná zkušenost pro nadšené zájemce o svezení. Vzhled i funkce zadních sedadel jinak lákají k usednutí. Kéž by však bylo vzadu o 10 centimetrů více místa…
Předpokládáme, že většina zájemců bude Breru kupovat jako dvoumístný automobil a v tom případě budou jejich potřeby plně uspokojeny......
...........................................................
...........K tomu aby se rozezněla harmonie zvuků pod kapotou Alfy, musíte zasunout dálkový ovladač do příslušného otvoru vedle volantu a teprve poté přidržet asi sekundu tlačítko s výmluvným nápisem Start-Stop. Přímovstřikový šestiválec se ozve brumlavě hrubým barytonem, ale jeho zvuk není zdaleka tak agresivní jako v případě italského šestiválce v Alfě GT. Vysvětlení lze hledat jednak v původu motoru, ale také v GT-zaměření Brery. Motor o zdvihovém objemu 3195 cm3 totiž pochází z palety motorů koncernu General Motors, takže jeho hlavní komponenty najdete třeba v německých Opelech, švédských Saabech nebo australských Holdenech... bída bída..
původní Brera jak byla představená ..a tohle nemá cenu opomíjet
---
Italdesign Alfa Romeo Brera - Bude tohle GTV?
Giorgetto Giugiaro vytvořil studii Brera, které nese charakteristické stylistické prvky i výsostné znaky automobilky Alfa Romeo. Možná, že takhle nějak bude vypadat nástupce kupé GTV. Kdo jiný by měl takový vůz navrhnout, když ne Italdesign?
zveřejněno 19. 03. 2002
---
Ptáte se, proč by zrovna Giugiarův Italdesign měl být pověřen ušitím kabátu novému sporťáku Alfy Romeo? Možná proto, že právě toto studio stvořilo legendární modely jako Alfasud (1971), Alfetta GT a GTV (1974), nebo Alfasud Sprint (1976). Věnovalo značce Alfa Romeo i celou řadu studií, třeba již v roce 1969 koncept Iguana, nebo Caimano o dva roky později a Scighera v roce 1997. Ale z historie se žít nedá, o tom by mohla vyprávět například i naše Tatra, takže se Italdesign rozhodl zaujmout italského výrobce nyní, kdy by si již stávající sportovní kupé GTV zasloužilo odchod na odpočinek, neboť jsou všichni jeho konkurenti o pár zatáček vpředu.
Giugiaro si s konceptem Brera opravdu vyhrál, a vzhledem k použití velkého množství stylistických prvků stávající produkčních vozů si možná tuto studii dokonce Alfa objednala, aby zjistila reakce návštěvníků ženevského autosalonu. Přídi dominuje maska chladiče zakousnutá do nárazníku a šípovité světlomety, které jsou sice možná na sériový vůz moc divoké, ale není nic snazšího, než je náležitě "umravnit". Kapota se podobá té u modelu 156 a podobnost lze najít i při pohledu z boku, a to zejména v přední části. Ta zadní se zase inspirovala modelem 147 a výsledkem je excelentní profil s dlouhou přídí a baculatým pozadím, což je kombinace, která sportovním automobilům sluší tak, jako máloco. Také při pohledu zezadu nacházíme detaily, které se pro italskou sportovní značku staly charakteristické. Předně jde o zadní okno s jeho typickým zalomením spodní části, známým již od dob Giuliety Sprint, ale také dlouhý a úzký pás postupně se zužujících světlometů. Italdesign tuto již osvědčenou kombinaci navíc opepřil dvěma páry koncovek výfuku, které zlověstně ční z nárazníku. Celá karoserie byla vytvořena z uhlíkového kompozitu, takže je velmi lehká, ovšem v případě produkčního vozu by se nejspíše sáhlo po klasickém plechu.
Jediné, co na voze není ve stylu Alfa Romeo je interiér, ten u konceptů však v naprosté většině případů nikdy neodpovídá skutečnosti. U brery je přístupný po vyklopení dveří směrem vzhůru, a jeho ztvárnění více než jednoduché. Nejvýraznějšími prvky je dvojice kruhových přístrojů před řidičem a tříramenný volant s rameny z hliníkové slitiny. Za sportovními předními sedadly nalezneme ještě další dvě, které však pojmou pouze děti, a Brera se tak může pyšnit označením interiéru 2 + 2. Ventilaci ve voze zajišťují výdechy pouze ve dveřích, nikoliv v přístrojové desce.
Studie je 4388 mm dlouhá, 1894 mm široká a jen 1289 mm vysoká, takže působí opravdu dynamicky, a Giugiaro ji navíc obul do impozantních dvacetipalcových pneumatik Michelin se systémem PAX, které jsou schopné jízdy i po ztrátě tlaku, vpředu mají pláště šířku 245 mm, vzadu pak 285 mm.
Vpředu se pod kapotou nachází podélně uložený vidlicový osmiválec s objemem větším než 4,0 l, který pochází od Alfy Romeo. Ten by měl disponovat výkonem 400 koní, tedy 294 kW, a to při 7000 otáčkách za minutu. Mimochodem - velice by nás zajímalo, o jaký čtyřlitrový motor to vlastně jde. Pokud je nám známo, současnou nejobjemnější pohonnou jednotkou této značky je 3,2litrový šestiválec v novince jménem Alfa Romeo 156 GTA, který disponuje výkonem 184 kW. Že by si Italové připravovali nový motůrek? Nebo si jej snad vypůjčili od Ferrari a náležitě zvětšili (360 Modena), či snad od Maserati a zmenšili (Spyder a Coupe), a nebo si Italdesign vymýšlí? O tom, zda tato jednotka pohání přední, či zadní kola se tvůrce nezmiňuje, ale uvádí, že konstrukční řešení umožňuje aplikaci stálého pohonu všech kol, takže není vyloučena jakákoliv z těchto alternativ.
Co myslíte, je koncept Brera jen pečlivě zpracovanou studií na téma budoucích Alf Romeo, nebo v něm skutečně můžeme spatřit nástupce stárnoucí GTV?
.............................................................................................................................................................
Tak tady je někde realita Brery..slíbíme sporťák, no prodáváme pouze problematickej cesťák 2+2,a protože emoce a průměty dělaj tržby.., tím pádem jsou prodeje takový jaký jsou. pro srovnání.jasně že BMW prodalo většinu Z3 v 1.8 no byly i ty 2.8 R6 i ty 3.2 M pro náročné--důstojnej image, kup co chceš máme všechno..
No nestane se, že vrcholná verze M jede jak spráskanej pes a ne 3.2.. to je trapas
u BMW jdou dál,jsou lišáci a tak M od 1.8 pozná jen fajnšmekr, žádmý viditelný označení..
díky tomu nejsou směšný ani pomalujedoucí 1.8 s ženskou za volantem agresivně vyhlížejícího stylovýho auta. a auto není rozhodně vnímáno jako třeba MX-5
s nepříjemným stropem na výkonu.. stejnej problém jinak pěknýho auta ..tvář nemá lesk
tu dávají modelu vždycky vrcholné verze ke kterým mají afinitu všichni uživatelé značky..
Brera byla zamýšlena jako výloha pro Alfu a nedivím se možná trucovitýmu praktickýmu odprodeji Italdesignu tradičnímu koncernu průměrnosti..a budou teda nakonec možná pěkný VW a Fobie a Alfa teda ztratí jednu z posledních výlučných deviz., kterou tluče dokola o stůl..stylový kabát...
rozum vítězí ..no v celku prodejů určitě, ale háček zůstává-- o koupi u zákazníka rozhodnou většinou emoce...kdo tohle opomine je z kola ven.. kolik jezdí třeba nákupních tašek "přezbrojených" na ostrý hatch Leon Cupra no půlka lidí co ráno otvírá Leona 1,4
maj pocit příslušnosti ke "sporťáku" a jistou důstojnost i ambice v jinak reálně slabý nákupní tašce no prodeje a tvář dělají tyhle čísla
http://www.seat.cz/leon_cupra/20tsi.aspx
a tohle by mi jako výrobci nedalo spát..
http://www.seat.cz/leon_cupra_r/index.html
kolik se reálně prodá těhle aut.. v tom je psychologie pochopení lidský touhy po dokonalosti..
bez ohledu jestli si jí osobně pořídím..volím slabší model bla bla bla protože mám rozumný důvody , no kdybych chtěl, mohl bych ..tahle iluze afinity a touha po dokonalosti ,kterou výrobce plní prostou existencí premiových výrobků v mezích vlastních možností a pokud možno lepších než konkurence, to je princip hry v tržně konzumní civilizaci a základním motorem vývoje a zvyšování spotřeby. 70 procent věcí reálně nepotřebujeme ale CHCEME
....kdo tam dělá u Alfy marketingovou strategii by měl přijít o plat..vytrhnul Breře zuby..20 čtyřlitrů prodaných ročně by tomu autu dalo marketingovou tvář..pokud nerespektuje fakt, že 70a víc procent tržního obratu euroamerický globální civilizace žije pouze z tohoto faktu emoce, sedí si na kabelu...přece nemůže Alfa udělat stylový kupé který má na tuhle "rychlokvašku bez historie" ztrátu ve vrcholným modelu..to se neodpouští..ta afinita kupců slabších modelů se o nic neopírá...tohle podcenit bere značce tvář v tom stylu, ve kterém se desetiletí namáhavě profiluje...nevadí mi Fabie HTP .nejsem magor..všechno tu má místo, pokud je jasný, jak to chápat..1750 patří do 159.. no Brera není puberťačka Mini.. potřebuje "kozy"..jinak nemá jako model ten pravej šmrnc...
Takhle doprasit do jízdní průměrnosti takovou káru a tvářit se já nic, já muzikant, takhle to myslím ..se "tam nahoře v autonebi" asi neodpouští..
/psát tyhle litanie na komunikátoru je teda opruz.. :-)/