dee píše:Dobrý den,
chtěl bych upravit 3.2 JTS Q4 chipem, představoval bych si ~200kW, pár Nm k dobru a posunutý omezovač na jedničku.
Ke komu jít?

Kontaktuj tuhle firmu
http://squadra-tuning.nl/. Anglicky stranky jim moc nefrcej ale chip na 3.2 JTS maji v nabidce. Napis jim e-mail a pak se s nama podel o podrobnosti co poslou zpatky.
Btw. k ty jednicce - tocivy moment (a tim i vykon) je u mnoha soucasnych aut na jednicku (a casto i na dvojku) snizeny z duvodu zivotnosti prevodovky (ovsem na ukor zivotnosti spojky). Duvod je ten ze vykon i moment jde u novych aut prudce nahoru (bez vetsich financnich nakladu), ale kombinace snahy o nizkou cenu, nizkou hmotnost a hlavne snahy o minimalni zmeny u dnes produkovanych prevodovek, vedou k tomu ze je jednodussi (a trhem akceptovatelne) udelat takzvany "torque truncation" a proste zkrouhnout moment. Ma to Focus RS kde se to hlasa oficialne, ale stejne tak to ma i vetsina ostatnich modelu od Fordu (zejmena diesely) a u dalsich znacek to neni jiny. U predohrabu to neni az zas takovej problem (auto proste prohrabne, problem je jen u prudkych, tzv. idiot startu).
Jestli ma Alfa 159 Q4 snizenej moment nevim, ale zrovna u Q4 ktera se hmotnosti podoba tanku a diky dobrymu pohonu vsech kol (zadnej haldex ale Torsen C) nema problemy s trakci si myslim ze tomu nebude jinak. Takze s jednickou bych byl opatrnej.