75ka na sbazaru za 90000 Kč

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

75ka na sbazaru za 90000 Kč

Příspěvek od Majkll » 4.12.2007, úte 23:00

tak 75ky nám jdou pěkně nahoru viz: http://alfa-romeo.sbazar.cz/alfa-romeo- ... 53938.html
vypadá pěkně ,ale stejně si myslím že je to za tuto neprodejné, relná cena je podle mně ta 30000 až 40000 Kč .Ja osobně bych do motoru 1,6 v 75ce nešel ,ale zase v giulietě si ho nemůžu vynachvalit :D
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 5.12.2007, stř 12:14

včera jsem tomu borcovi psal, protože jsem taky z Hrušovan tak jestli náhodou není odsud ale to bych věděl, takže to budou Hrušovany u Brna ale i tak jsem se chtěl stavit udělat pár fotek, ale do teď se neozval...

a stou cenou opatrně, neunáhloval bych se, vypadá to, že to auto bylo garážované a je pěkný mazel až na tu 1.6, takže 90.000 je sice moc ale ne zase tolik dle mého názoru :D
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 5.12.2007, stř 12:21

je třeba si uvědomit, že pokud tam narvete ten TS co inzeruje s tím, bude to bastl. takže z veteránského hlediska degradace. pokud by to bylo na zábavu tak proč ne, ale za ty peníze? :roll: :roll:
Alfetta GTV L

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 5.12.2007, stř 13:36

Přesně tak, souhlasím, toho 2.0 bych tam nedával, je to pak téměř bez ceny a na dorasování se tohle auto nehodí, dají se sehnat levnější šrůtky ...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Příspěvek od JP159 » 5.12.2007, stř 14:40

Raddik píše:je třeba si uvědomit, že pokud tam narvete ten TS co inzeruje s tím, bude to bastl. takže z veteránského hlediska degradace. pokud by to bylo na zábavu tak proč ne, ale za ty peníze? :roll: :roll:
Nevim o jakém bastlu tady hovoříte. Já mám originál 75 2litra TS a že by to byl nějaký bastl mi nepřipadá. Mám najeto 230 000km a kromě drobností jsem na motor nešáhl, a chodí stále jako hodinky. Tak nevím nevím??? Ta cena toho auta se mi zdá trochu přehnaná, to je fakt, zvlášt po zkušenosti z Imofy,kde mi borci za tu moji krásku chtěli nabídnout nejdříve 40 000 a posléze jenom 15 000. Auto je to krásný i když 20 let staré ale za takovou láci bych ji neprodal ani náhodou.
Do 75ky přeci montovali i 6ti válcovýho 3litra tak nevím proč si myslíte že by to byl bastl???
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 5.12.2007, stř 15:16

bastl proto, že je to 1.6, byla tak vyrobena. a dát do auta jiný motor (myšleno jiný druh,objemově nebo podle druhu paliva) je prostě z hlediska veteránismu bastlení a auto pak nemá hodnotu. nejde o to, že by 75 s 2.0 TS byla bastl, naopak, je to asi nejlepší verze.

je to jako bych zakoupil své GT staré skoro 40 let a šoupl tam motor ze 147čky.doufám že jsme si rozuměli :D
Alfetta GTV L

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 5.12.2007, stř 16:48

Prodejce je téměř můj soused a nevím o něm, což beru jako osobní selhání :D budu se mu snažit vysvětlit, že 90 litrů je přehnaná cena
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Příspěvek od JP159 » 5.12.2007, stř 17:12

Raddik píše:bastl proto, že je to 1.6, byla tak vyrobena. a dát do auta jiný motor (myšleno jiný druh,objemově nebo podle druhu paliva) je prostě z hlediska veteránismu bastlení a auto pak nemá hodnotu. nejde o to, že by 75 s 2.0 TS byla bastl, naopak, je to asi nejlepší verze.

je to jako bych zakoupil své GT staré skoro 40 let a šoupl tam motor ze 147čky.doufám že jsme si rozuměli :D
Aha, tak to jsem to špatně pochopil. Z hlediska veterána to chápu. Beru to .Dík,
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8487
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 5.12.2007, stř 17:40

Zatím sem ji neviděl, jsem připojenej jen z mobilu, ale pokud je to mazel, tak je cena odpovídající. Zkuste pěknou privyzt z venku a budete na stejný ceně...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 5.12.2007, stř 18:27

Co som pozeral znameho 2.0ts, tak ten je este lepsom stave, origo lak bez vad, a interier ako novy a cena bola daaaleko inde smerom dole :D

a nie je to LEGO :)
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 5.12.2007, stř 18:52

za ty prachy seženeš v top stavu 3,0 QV,Ameriku , nebo 2,5 Milano , stačí se mrknout na mobile.de
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Strawberry156
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Registrován: 1.7.2007, ned 02:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Strawberry156 » 8.2.2008, pát 01:32

To jo,to sice seženeš,ale přihlásíš to tady?Daj ti na 20 let starý dovezený auto ofiko papíry a nebo dostaneš jen veteránský?Ty jsou totiž celkem k ničemu,navíc musíš bejt členem nějaký asociace a nemůžeš s tím jezdit kdy se ti zachce :( .Taky jsem uvažoval něco takovýho dovézt,ale jak to tady potom nějak zlegalizovat?To je problém a o to hlavně jde.Na co mi bude krásná 75 3,0V6 když s ní nebudu moc v podstatě jezdit?A to opravdu zamrzí,obzvlášť když to auto miluješ. :???:
Alfa Romeo Giulietta 1,6 100Hp - Minulost
Alfa Romeo Giulietta 1,8 121Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 150Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 155Hp - Současnost

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 8.2.2008, pát 09:00

ad veterán: to není pravda. musíš si jen vyřídit testaci na veteránské vozidlo (cca 2000), zaplatit poplatek některému z vet. klubů (cca 300-500) a pak už jen jednou za rok přetestovat u komise cca 300). k tomu povinné ručení které stojí např na GT 1300 340kč a jezdit můžeš dle libostui. v zákoně je že to nemůžeš používat na dení používání ale nechápu jak by ti to někdo chtěl dokázat.
Alfetta GTV L

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 8.2.2008, pát 18:23

[quote="Strawberry156"]To jo,to sice seženeš,ale pøihlásíš to tady?Daj ti na 20 let starý dovezený auto ofiko papíry a nebo dostaneš jen veteránský?Ty jsou totiž celkem k nièemu,navíc musíš bejt èlenem nìjaký asociace a nemùžeš s tím jezdit kdy se ti zachce :( .Taky jsem uvažoval nìco takovýho dovézt,ale jak to tady potom nìjak zlegalizovat?To je problém a o to hlavnì jde.Na co mi bude krásná 75 3,0V6 když s ní nebudu moc v podstatì jezdit?A to opravdu zamrzí,obzvláš
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Strawberry156
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Registrován: 1.7.2007, ned 02:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Strawberry156 » 8.2.2008, pát 23:34

Raddik píše:ad veterán: to není pravda. musíš si jen vyřídit testaci na veteránské vozidlo (cca 2000), zaplatit poplatek některému z vet. klubů (cca 300-500) a pak už jen jednou za rok přetestovat u komise cca 300). k tomu povinné ručení které stojí např na GT 1300 340kč a jezdit můžeš dle libostui. v zákoně je že to nemůžeš používat na dení používání ale nechápu jak by ti to někdo chtěl dokázat.

Nechci se hádat,ale někde jsem četl,že to opravdu tak jednoduchý není,fakt s tím nejde jezdit kdykoliv - jak to kontrolujou to nevím.To by si totiž každej dovezl kdejakou šlupku a jezdil s tím jako s veteránem a ještě by platil nižší povinný ručení.No neber to.Jsem línej to teď hledat,ale já ty podmínky někde viděl a žádná sranda to nebyla.Navíc musí to auto bejt určitého stáří,jinak máš s veteránem smůlu a mám ten dojem,že to určuje nějaká asociace a relativně mladý auta uznaj za veterána jen s velkejma obtížema.Pak se musíš ročně účastnit několika veteránskejch akcí - no něco v tom smyslu tam snad bylo.Říkám co jsem někde četl a co mi tak nějak zůstalo v hlavě.Uvažoval jsem o koupi něčeho takovýho.
Alfa Romeo Giulietta 1,6 100Hp - Minulost
Alfa Romeo Giulietta 1,8 121Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 150Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 155Hp - Současnost

Strawberry156
Uživatelský avatar

Příspěvky: 32
Registrován: 1.7.2007, ned 02:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Strawberry156 » 8.2.2008, pát 23:40

misokgb píše:To je problem kupit buracku na papieroch a prerazit z nej cislo karoserie?? U nas nie a naviac sa chysta aj THG - kontrola originality, ktora sa bude vykonavat od 22. januara pre vozidla dovezene z cudziny ak to chces legalne postavit na papiere, a od pol roka 2008 pri akejkolvek zmene majitela sa bude musiet tato kontrola na dane auto urobit. Co je u nas v rozmedzi od 3000-6000Sk zalezi od auta. Ja takisto mam jedny papiere a beham na druhom aute, nemam ani len stitok zatial prehodeny... Ale prehodim aspon ten. A inak na SK sa udajne da prihlasit HOCIJAKE stare auto, ktore ma katalyzator ma platnu STK/EK a platne zahranicne papiere, spravi sa THG - kontrola originality a prepise sa na slovensku, dostane nove slovenske papiere, neviem ci to tam tak funguje aj u vas. Zisti si to ;)

No právě největší problém spatřuju v tom přerážení čísel,protože pak už to není ani veterán,protože není origo,za další až budeš muset někdy projít hlubší kontrolou,může se na to přijít a máš rázem po autě.Nehledě na to,že aby to nebylo poznat,je to dost nákladný a komplikovaný - motor ven,přestříkat komplet celej motorovej prostor atd.Snad je šance to postavit na CZ papíry bez přerážení,ale to bys ty papíry musel sehnat,ty taky musíš koupit a to tě něco stojí + další administrativní kroky který taky nejsou zadarmo.Navíc velká nevýhoda tohoto řešení je v tom,že musíš shánět auto podle papírů co máš k dispozici a nemůžeš si vybrat jaký se ti líbí.Navíc na něco papíry vůbec sehnat nemusíš.Už vidim jak sháníš papíry na AR 75 3,0 V6.Kolik jich tady asi za komoušů jezdilo na CZ papírech?
Alfa Romeo Giulietta 1,6 100Hp - Minulost
Alfa Romeo Giulietta 1,8 121Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 150Hp - Minulost
Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 155Hp - Současnost

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů