Čip od Bitpower
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Krátce k mapám, které jsem dal k posouzení:
Mapy nebyly určeny pro běžný provoz, nechal jsem si je vytvořit na zakázku s cílem diagnostikovat vypínání motoru při zátěži provázené chybou "kontrola tlaku nafty". V zadání bylo pouze snížit tlak v railu bez jakýchkoli dalších úprav a ladění. Vlastně takový "antichiptuning". Motor se pak projevuje sníženým výkonem a točivým momentem.
Výsledkem byly tedy ušetřené peníze za opravu metodou "napoprvé správně" namísto "několik pokusů - více omylů - ještě více peněz".
Hledám profíky, kteří upraví fungl novou Suzuki Grand Vitara. Nejsem zvědav na kecy "pude to vocpoda, x-koní navíc, neni problém, atd.", proto jsem (také) toto fórum použil k oddělení zrna od plev. Antichip jsem přejmenoval na brutalchip.tun a poslal do světa. Někdo neodpověděl vůbec a divte se, našly se i firmy, které uváděly i kolik koní ty mapy přidají... Každopádně všechny, bez výjimky, napsaly, že ty mapy nevratně poškodí motor a budou špatné emise a kouřivost a že ONI to umí líp.
K emisím a poškození motoru se nemohu vyjádřit, protože jsem to tam měl nahrané asi týden, ale kouřivost ŽÁDNÁ. Jak taky, když tam jde méně nafty, žejo.
Ke stylu komunikace nemám v tuto chvíli co dodat, protože listovní tajemství se vztahuje i na elektronickou poštu.
Mapy nebyly určeny pro běžný provoz, nechal jsem si je vytvořit na zakázku s cílem diagnostikovat vypínání motoru při zátěži provázené chybou "kontrola tlaku nafty". V zadání bylo pouze snížit tlak v railu bez jakýchkoli dalších úprav a ladění. Vlastně takový "antichiptuning". Motor se pak projevuje sníženým výkonem a točivým momentem.
Výsledkem byly tedy ušetřené peníze za opravu metodou "napoprvé správně" namísto "několik pokusů - více omylů - ještě více peněz".
Hledám profíky, kteří upraví fungl novou Suzuki Grand Vitara. Nejsem zvědav na kecy "pude to vocpoda, x-koní navíc, neni problém, atd.", proto jsem (také) toto fórum použil k oddělení zrna od plev. Antichip jsem přejmenoval na brutalchip.tun a poslal do světa. Někdo neodpověděl vůbec a divte se, našly se i firmy, které uváděly i kolik koní ty mapy přidají... Každopádně všechny, bez výjimky, napsaly, že ty mapy nevratně poškodí motor a budou špatné emise a kouřivost a že ONI to umí líp.
K emisím a poškození motoru se nemohu vyjádřit, protože jsem to tam měl nahrané asi týden, ale kouřivost ŽÁDNÁ. Jak taky, když tam jde méně nafty, žejo.
Ke stylu komunikace nemám v tuto chvíli co dodat, protože listovní tajemství se vztahuje i na elektronickou poštu.
Naposledy upravil(a) kejml dne 6.2.2008, stř 15:28, celkem upraveno 2 x.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Tim se dost vysvetluje...
Cekal jsem, ze se k ty moji predstave idealni chiptuning firmy vyjadri i nejaky ten chiptuner, ale vsichni pritomni to presli mlcenim...
Cekal jsem, ze se k ty moji predstave idealni chiptuning firmy vyjadri i nejaky ten chiptuner, ale vsichni pritomni to presli mlcenim...

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Pro Harouse:
Tak moje vyjadrenie k Tvojím predstavám: 1. Mať vyhradený celý deň, áno, je dôležité, aby z časových dôvodov čiptuner neuhol, a pri nespokojnosti neodbil zákazníka s tým, že sa doladí anbudúce... To sa nerobí. Ale väčšinou nie je k čiptuningu treba viac, ako 2-3h, pokiaľ teda nevzniknú komplikácie
2. Prehliadka motora - nič ňou nezískaš, lebo nezistíš, aké sú rezervy čerpadla, vstrekovačov, zotrváku ani spojky, pokiaľ tam nenahráš iný softvér. Takže ja to robím tak, že po nahraní nového softvéru pátrame po novovzniknutých problémoch (dymivosť, preklzujúca spojka, vibrácie zotrváku, núdzový režim). Mám skúsenosti, že takto najlepšie odhalíš skutočný stav motora a jeho vhodnosť k ďalším úpravám. Pokiaľ sa takáto chyba vyskytne, softvér sa upraví tak, aby sa neprejavila. Pokiaľ je nutné ubrať príliš, a výkon po čipe je len mierne vyšší, je len na zákazníkovi, či si chce takú verziu nechať (po odstránení hardwarovej chyby môže kedykoľvek prísť na doladenie zdarma), alebo sa rozhodne vrátiť k originálu a neplatí.
3. Hardwarové úpravy sú možné, ale len málo firiem disponuje motorovou brzdou (myslím si, že v ČR má vlastnú iba Bitpower, neviem to ale iste), takže podmienka montáže v ten istý deň a na tom istom mieste sa dá ťažko dodržať. Naviac pre vysokú cenu týchto úprav je o ne nízky záujem a teda takáto úprava je celkovo zložitá. Nevylučujem jej prevedenie, ale ak by som to mal realizovať ja, doporučil by som zákazníkovi, kde a čo si má nechať spraviť a potom nech príde k samotnej softvérovej úprave.
4. Ladenie na brzde - nie je problém, len treba dopredu nahlásiť takúto požiadavku, aby som vedel zabezpečiť voľný termín (vlastná brzda je pre mňa zatiaľ snom). Samozrejme sa auto dolaďuje podľa želania zákazníka a po definívnom odladení sa po skúšobnej jazde rozhodne, či si úpravu nechá, alebo nie. To je snáď štandardný postup všade, dúfam....
5. Odnášaš si originál eprom (áno u verzií, kde sa letuje RJ). Inak si odnášaš zálohovaný softvér na USB kľúči, prípadne je originál odoslaný emailom.
Takto nejako postupujem, ale väčšine ľudí stačí pocítiť rozdiel pred a po, a nevyžadujú odbrzdenie. Vyjde to potom lacnejšie a to je pre národ československý najväčší argument.
2. Prehliadka motora - nič ňou nezískaš, lebo nezistíš, aké sú rezervy čerpadla, vstrekovačov, zotrváku ani spojky, pokiaľ tam nenahráš iný softvér. Takže ja to robím tak, že po nahraní nového softvéru pátrame po novovzniknutých problémoch (dymivosť, preklzujúca spojka, vibrácie zotrváku, núdzový režim). Mám skúsenosti, že takto najlepšie odhalíš skutočný stav motora a jeho vhodnosť k ďalším úpravám. Pokiaľ sa takáto chyba vyskytne, softvér sa upraví tak, aby sa neprejavila. Pokiaľ je nutné ubrať príliš, a výkon po čipe je len mierne vyšší, je len na zákazníkovi, či si chce takú verziu nechať (po odstránení hardwarovej chyby môže kedykoľvek prísť na doladenie zdarma), alebo sa rozhodne vrátiť k originálu a neplatí.
3. Hardwarové úpravy sú možné, ale len málo firiem disponuje motorovou brzdou (myslím si, že v ČR má vlastnú iba Bitpower, neviem to ale iste), takže podmienka montáže v ten istý deň a na tom istom mieste sa dá ťažko dodržať. Naviac pre vysokú cenu týchto úprav je o ne nízky záujem a teda takáto úprava je celkovo zložitá. Nevylučujem jej prevedenie, ale ak by som to mal realizovať ja, doporučil by som zákazníkovi, kde a čo si má nechať spraviť a potom nech príde k samotnej softvérovej úprave.
4. Ladenie na brzde - nie je problém, len treba dopredu nahlásiť takúto požiadavku, aby som vedel zabezpečiť voľný termín (vlastná brzda je pre mňa zatiaľ snom). Samozrejme sa auto dolaďuje podľa želania zákazníka a po definívnom odladení sa po skúšobnej jazde rozhodne, či si úpravu nechá, alebo nie. To je snáď štandardný postup všade, dúfam....
5. Odnášaš si originál eprom (áno u verzií, kde sa letuje RJ). Inak si odnášaš zálohovaný softvér na USB kľúči, prípadne je originál odoslaný emailom.
Takto nejako postupujem, ale väčšine ľudí stačí pocítiť rozdiel pred a po, a nevyžadujú odbrzdenie. Vyjde to potom lacnejšie a to je pre národ československý najväčší argument.
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483
+421948011483
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti