AR 75
AR 75
Mrknete na tohle video:
http://www.youtube.com/watch?v=g9R9RnTMw2w
Chtel bych videt vyraz tech majitelu novych Porsche, ktery udela v zatacce 20 let stara Alfa... Ale nutno priznat, ze ten chlap je docela maniak... :P
http://www.youtube.com/watch?v=g9R9RnTMw2w
Chtel bych videt vyraz tech majitelu novych Porsche, ktery udela v zatacce 20 let stara Alfa... Ale nutno priznat, ze ten chlap je docela maniak... :P
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: AR 75
video skvely,dobry ridic,skvele ovladatelna alfiny stare skoly..Harous píše:Chtel bych videt vyraz tech majitelu novych Porsche, ktery udela v zatacce 20 let stara Alfa... Ale nutno priznat, ze ten chlap je docela maniak... :P
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
bylo tam dobre videt jak ma porsche navrch ve vykonu,na rovince to vzdycky zadupnuli a v dalavy mizeli,ale zase v zatackach jim 75 davala huste kapky.. i kdyz hodne dobry ridic v porsche by - pravda, asi zmizel behem chvilky..Harous píše:Asi jo, ale stejne... A ve vsech? I ta MR2 byla docela bezradna...
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
vzdycky kdyz jsem na servisu u Vency a cekam na vyrizeni procedur,tak obhlizim tu jeho oranzovou co stoji pred dilnou..pravda,stoji tam cca 20 alf,ale 75 myslim,jedina..(aby nedoslo k dezinformacim - jezdi 156kou,tahle je na zabavu)Harous píše:me se prave libi, ze ta Alfa je vlastne 20 let stara mrcha... :-)
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Jj, taky uz vim ze Venca 155 jezdi 156 a ma i 75...
Bral bych se v tom nekdy svyzt...
Ale letos by se mela jedna AR75 objevit v LeBrno a v LeMost, takze se budu muset prijet podivat... :P

Bral bych se v tom nekdy svyzt...
Ale letos by se mela jedna AR75 objevit v LeBrno a v LeMost, takze se budu muset prijet podivat... :P
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
transaxle?
Nazdárek, chapi! Nechci vypadat jako věčný remcal, ale nějak nemůžu úplně skousnout to označení Transaxle. Pro označení Transaxle je totiž mezi tím motorem a převodovkou nezbytně nutná nosná roura. Takže vlastně toto označení na klasický Alfy nepatří, protože tam žádná nosná roura není (a navíc je spojka vzadu u převodovky).
První systém transaxle ještě bez tohoto názvu byl použit tuším v roce 1933 na voze Lidovka z brněnské Zbrojovky. Poté byl použit ještě nekolikrát a největšího rozmachu a rovněž názvu Transaxle doznal u vozů Porsche (924/944/928). Paradoxně byl systém příznivci Porsche přijat velmi rozpačitě a tyto vozy byly počítány za "nepravé" Porsche - do jisté míry dost neoprávněně, protože např. 944 Turbo S nebo 928 byly jízdními vlastnostmi skoro dál než "klasická a pravá" 911.
Problém je v tom, že Alfa žádné označení hnacího uspořádání nikdy oficiálně nepoužívala, takže jak lépe nazvat kapitolu, aby to "nesmrdělo" Porsche - to nevím.
To jsou ti remcalové, co pořád něco mají a nic se jim nezdá dost dobrý, ale říct jak to řešit, to teda ee...:-)
Jinak to tu máte pěkný
Mimochodem, nechcete někdo 16" kola na AR 75/90/GTV? Zbyly...
Jo a ještě k modelům - 75 turbo byla 155k America, což byla EKO verze (pro americký/Švýcarský trh prodávaná pod označením Milano), která měla nárazníky s tlumičema a třícestný kat podle US Federal '83, a potom byla ve verzi QV, která měla 165 koní při 5400/min (168 koní ve verzi bez katu) a dynamicky se plně vyrovnala třílitru. A potom Evoluzione se 188 k, jenže většina se už z fabriky prodávala vyladěná na 286 koní. Ta měla jiný časování (volnoběh 1200/min), větší turbo Garrett T5 (standardně byl Garrett TB0353), upravený motor (kované písty byly už ve standardní verzi), jiný intercooler, vzhledově se lišila zcela jinýma nárazníkama, rozšířením blatníků vpředu a vzadu a magneziovými koly.
První systém transaxle ještě bez tohoto názvu byl použit tuším v roce 1933 na voze Lidovka z brněnské Zbrojovky. Poté byl použit ještě nekolikrát a největšího rozmachu a rovněž názvu Transaxle doznal u vozů Porsche (924/944/928). Paradoxně byl systém příznivci Porsche přijat velmi rozpačitě a tyto vozy byly počítány za "nepravé" Porsche - do jisté míry dost neoprávněně, protože např. 944 Turbo S nebo 928 byly jízdními vlastnostmi skoro dál než "klasická a pravá" 911.
Problém je v tom, že Alfa žádné označení hnacího uspořádání nikdy oficiálně nepoužívala, takže jak lépe nazvat kapitolu, aby to "nesmrdělo" Porsche - to nevím.
To jsou ti remcalové, co pořád něco mají a nic se jim nezdá dost dobrý, ale říct jak to řešit, to teda ee...:-)
Jinak to tu máte pěkný

Mimochodem, nechcete někdo 16" kola na AR 75/90/GTV? Zbyly...
Jo a ještě k modelům - 75 turbo byla 155k America, což byla EKO verze (pro americký/Švýcarský trh prodávaná pod označením Milano), která měla nárazníky s tlumičema a třícestný kat podle US Federal '83, a potom byla ve verzi QV, která měla 165 koní při 5400/min (168 koní ve verzi bez katu) a dynamicky se plně vyrovnala třílitru. A potom Evoluzione se 188 k, jenže většina se už z fabriky prodávala vyladěná na 286 koní. Ta měla jiný časování (volnoběh 1200/min), větší turbo Garrett T5 (standardně byl Garrett TB0353), upravený motor (kované písty byly už ve standardní verzi), jiný intercooler, vzhledově se lišila zcela jinýma nárazníkama, rozšířením blatníků vpředu a vzadu a magneziovými koly.
Koně motor nedělají a motor nedělá auto!
Re: transaxle?
dekujemeintegrale píše: Problém je v tom, že Alfa žádné označení hnacího uspořádání nikdy oficiálně nepoužívala, takže jak lépe nazvat kapitolu, aby to "nesmrdělo" Porsche - to nevím.
To jsou ti remcalové, co pořád něco mají a nic se jim nezdá dost dobrý, ale říct jak to řešit, to teda ee...:-)
Jinak to tu máte pěkný![]()


Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Blby je, ze se tomu rika transaxle vicemene vsude a kazdej vi o co jde, byt je to nepresny a zavadejici oznaceni...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: transaxle?
Označení TransAxle znamená Transmission a Axle, - převodovka a hnací náprava. V zásadě to tedy znamená, že je převodovka umístěna u hnací nápravy, či spíše tvoří jeden konstrukční celek. Nosnou rouru bych tedy do toho rozhodně nemontoval. Ostatně nosná roura u samonosné kaserie ...integrale píše:Nazdárek, chapi! Nechci vypadat jako věčný remcal, ale nějak nemůžu úplně skousnout to označení Transaxle. Pro označení Transaxle je totiž mezi tím motorem a převodovkou nezbytně nutná nosná roura. Takže vlastně toto označení na klasický Alfy nepatří,

Taky sem mel za to, ze je transaxle oznaceni prevodovky s difem u zadni napravy v jednom bloku. Ale jak je to presne s nazvoslovim nevim. Je fakt ze u Porsche je snad motor spojenej s prevodovkou rourou ve ktery je kardan. Ale vseobecne se i pro tu 75 a 90 pouziva oznaceni transaxle a kazdej asi vi co si pod tim predstavit... Takze bych to asi nechal jak to je. Kazdopadne kdyz vidim fotku napravy ze 75 s tema kotoucema u difu, beha mi mraz po zadech pri predstave vymeny desticek...
Nekde sem dokonce cetl i o pripadech, kdy si tam nekdo flexou vyriznul diru, aby se k tomu dostal zevnitr...

Nekde sem dokonce cetl i o pripadech, kdy si tam nekdo flexou vyriznul diru, aby se k tomu dostal zevnitr...

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Tak se asi na jednu krasavici pojedu podivat. Tak drzte palce, at je ve slusnym stavu a objevi se u me v garazi... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ta cerna vypada moc dobre no. Ta bila je takova nic moc, ale na to to nejezdi. Ja jen ze cervena by se manzelce urcite vysvetlovala lip...
Ale celkove vypada velmi dobre, uvidime co na miste...


Ale celkove vypada velmi dobre, uvidime co na miste...

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti