Problém 156 1.8ts

Odpovědět
Tomas 156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
Bydliště: Č. Budějce
Kontaktovat uživatele:

Problém 156 1.8ts

Příspěvek od Tomas 156 » 23.2.2008, sob 21:45

Zdar chlapy. Potřeboval bych poradit ohledně mé 156 1.8ts. Zlobí mě potvora s volnoběhem. Hlavně v městském provozu při popojíždění od semaforu k semaforu jde motor na volnoběh většinou na tři válce. Jakmile přidám plyn tak je zas vše O.K. Zajímavé je, že když vyrazím mimo město na delší trasu a jedu ustálenou rychlostí, tak pak jde volnoběh normálně do té doby, než zase začnu popojíždět. Neměl někdo stejný problém? Popřípadě co by to mohlo být?? Dík za rady.... :diky

Rebby
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém 156 1.8ts

Příspěvek od Rebby » 25.2.2008, pon 00:04

Tomas 156 píše:Zdar chlapy. Potřeboval bych poradit ohledně mé 156 1.8ts. Zlobí mě potvora s volnoběhem. Hlavně v městském provozu při popojíždění od semaforu k semaforu jde motor na volnoběh většinou na tři válce. Jakmile přidám plyn tak je zas vše O.K. Zajímavé je, že když vyrazím mimo město na delší trasu a jedu ustálenou rychlostí, tak pak jde volnoběh normálně do té doby, než zase začnu popojíždět. Neměl někdo stejný problém? Popřípadě co by to mohlo být?? Dík za rady.... :diky
Svicky? :wink:
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)

Tomas 156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
Bydliště: Č. Budějce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomas 156 » 25.2.2008, pon 12:43

To sem zapomněl napsat. Svíčky mám nové a cívky to taky nedělaj. Prostě záhada..... :( [-o<

Rebby
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém 156 1.8ts

Příspěvek od Rebby » 25.2.2008, pon 14:14

Tomas 156 píše:Zdar chlapy. Potřeboval bych poradit ohledně mé 156 1.8ts. Zlobí mě potvora s volnoběhem. Hlavně v městském provozu při popojíždění od semaforu k semaforu jde motor na volnoběh většinou na tři válce. Jakmile přidám plyn tak je zas vše O.K. Zajímavé je, že když vyrazím mimo město na delší trasu a jedu ustálenou rychlostí, tak pak jde volnoběh normálně do té doby, než zase začnu popojíždět. Neměl někdo stejný problém? Popřípadě co by to mohlo být?? Dík za rady.... :diky
Zajel bych s tim na diagnostiku. Muze to byt vaznejsi.
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)

Tomas 156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
Bydliště: Č. Budějce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomas 156 » 25.2.2008, pon 19:39

Asi máš pravdu. Takhle to těžko vyřešim, zajedu na diagnostiku a snad se něco ukáže.... _Q4_

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 25.2.2008, pon 20:44

diagnostika v zadnem pripade neukaze to ze bezi na 3valce..pokud to nedela vstrikovac...pokud je to spatna komprese tak to neukaze nic..leda zmerit tlak..
co olej ubyva???
zkus na volnobeh ji proslapnout jestli nezahuli modre treba pri poklesu otacek
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Tomas 156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
Bydliště: Č. Budějce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomas 156 » 25.2.2008, pon 21:01

Olej kontroluju pravidelně a musím říct, že nebere olej vůbec. Což je u TS motoru zvláštní. Já si spíš myslím, že to bude něco v tý elektrice. Jo a ještě mě napadlo, nemohlo by to mít spojitost s variátorem? A nebo se starou verzí softwaru????? Mám r.v. 00 :smt102
Naposledy upravil(a) Tomas 156 dne 10.6.2008, úte 22:04, celkem upraveno 1 x.

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1410
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 25.2.2008, pon 21:17

Tak v první řadě musíš zjistit, který válec ti nejde a pak budeš vědět více ... můžeš zkoušet vyměňovat jednu věc po druhé zjiného auto to asi taknejlepší způsob hledání závad ...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 25.2.2008, pon 21:33

kabely ke svicim jsou v poradku ? jinak asi nejlespi zajet na diagnostiku ...je to drahe ale usetri to hafo nervu a nekdy i penez
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Tomas 156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
Bydliště: Č. Budějce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomas 156 » 25.2.2008, pon 22:21

Kabely ke svíčkám sem ještě nekontroloval. Dobrej nápad dík.

Rebby
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rebby » 25.2.2008, pon 23:54

Richie píše:kabely ke svicim jsou v poradku ? jinak asi nejlespi zajet na diagnostiku ...je to drahe ale usetri to hafo nervu a nekdy i penez
Nemyslim, ze by zavada na kabelech souvisela s otackami. Spise jsem myslel na ty vstrikovace, o kterych hovori drtikols.
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)

1552,0

Příspěvky: 89
Registrován: 8.2.2007, čtv 15:35
Bydliště: Sk

Příspěvek od 1552,0 » 26.2.2008, úte 08:49

Variatorom to ale nebude. Vymontuj znova tie sviecky a pozri sa ci dobre palia. Ak budu hnede alebo sive je to OK. Ak budu cierne, mastne, tak palia zle.
155 2,0 16V Super

Tomas 156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
Bydliště: Č. Budějce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomas 156 » 26.2.2008, úte 17:56

V pátek to vezu k známému do dílny, tak snad tu záhadu vykoume...?! [-o<

Tomas 156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
Bydliště: Č. Budějce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomas 156 » 20.3.2008, čtv 21:44

Tak mám opraveno :D Našťestí to nebylo nic závažného. Zjistilo se že byl o zub skočenej rozvod, Jezdím už týden a vše je vpořádku :pivko \:D/

JiVi
Nováček

Příspěvky: 134
Registrován: 8.1.2007, pon 14:16

Příspěvek od JiVi » 20.3.2008, čtv 22:33

Tomas 156 píše:Tak mám opraveno :D Našťestí to nebylo nic závažného. Zjistilo se že byl o zub skočenej rozvod, Jezdím už týden a vše je vpořádku :pivko \:D/
nic vaznyho? preckocenej rozvodak? :shock:

tj dost vazna zavada .. pokud teda nebyla zpusobena neodbornou vymenou
Alfa Romeo 156 1.9JTD

Tomas 156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
Bydliště: Č. Budějce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomas 156 » 21.3.2008, pát 15:14

Na rozvodech jsem byl ve Fiat servisu, tak mě to taky překvapilo, že se něco takového stalo....

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 21.3.2008, pát 17:40

ja mel JTD skocene o zub a jedzil jsem s tim asi 3 mesice..daval jsem tomu cocku a pohoda...jen to mene jelo,vic cudilo a zralo..bylo to neodbornym nastavenim
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 21.3.2008, pát 21:03

ja kdyz koupil TS, tak byl taky o zub jinde.
...ale ten pocit hrdosti, kdyz jsem to odhalil jen za pomoci rozmazaneho timing diagramu ve workshopu :D
166 busso

Tomas 156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Registrován: 2.2.2008, sob 19:57
Bydliště: Č. Budějce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomas 156 » 21.3.2008, pát 21:25

Richie píše:ja mel JTD skocene o zub a jedzil jsem s tim asi 3 mesice..daval jsem tomu cocku a pohoda...jen to mene jelo,vic cudilo a zralo..bylo to neodbornym nastavenim
Já taky jezdil cca 2 měsíce a jelo to docela normálně, akorát na volnoběh to šlo jak žentour. ::s29::

Tomik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 36
Registrován: 25.2.2008, pon 08:34
Bydliště: Jihočeský Kraj
Kontaktovat uživatele:

Volnoběh otáčky

Příspěvek od Tomik » 2.7.2008, stř 14:06

Když už sme u toho volnoběhu stává se mi že když příjíždím na semafor sešlápnu spojku a zastavuju otáčky kolísají a opět se zvedají cca 500-1500 někdy i méně. Jednou se mi dokonce stalo že auto chcíplo nevíte co s tim? Nebo co by s tim mohlo být? Na diag jsem byl při výměně rozvodů a nic nezjistili. Dělalo to před i po výměně :(
AR 156 1,8 TS 106kw 1998 :-) EX
AR GT 3.2 V6

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 2.7.2008, stř 17:28

zkoukni skrtici klapku, jestli neni zasrana
166 busso

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8584
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 2.7.2008, stř 18:12

Respektive bych se zameril na dve veci. Na potenciometr skrtici klapky a krokovy motorek. U toho potenciometru se necha merit odpor na konektoru a kdyz Ti bude nekdo slapat na plyn v ruznych rezimech (pomalu, rychle, malinko plynu ustalene) tak musis videt ze prubeh odpovida predepsanym hodnotam a hlavne musi byt plynuly. Pokud ta hodnota bude zbesile skakat, je to spatne. Pro TS 16V je predepsana hodnota od 1kohm do 2.7kohm. Meri se mezi krajnimi kontakty.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

JiVi
Nováček

Příspěvky: 134
Registrován: 8.1.2007, pon 14:16

Příspěvek od JiVi » 4.7.2008, pát 12:54

mel jsme problem se studenym motorem .. pri nastartovani zakolisaly otacky ... vzal jsem alfadiag ... provedl zakladni nastaveni skrtici klapky a ted to je naprosto v pohode :smt026
Alfa Romeo 156 1.9JTD

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti