// zalozeno jako diskuse ke karte
http://www.alfisti.cz/index.php?link=cuore-karty-tomas
Tomik - Alfa Romeo 147 2.0 TS DISTINCTIVE (2003)
Tomik - Alfa Romeo 147 2.0 TS DISTINCTIVE (2003)
Naposledy upravil(a) Richie dne 14.4.2008, pon 21:00, celkem upraveno 1 x.
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Tomik - Alfa Romeo 147 2.0 TS DISTINCTIVE (2003)
nešlo mi odpovědět vám mailem, vrací se mi to. tedy sem:
předně - nejsem odborník.pokud je to 2.0 TS, je riziko největší. zřejmě proto, že vzhledem k objemu olejové náplně má ze všech TS nejvyšší zdvihový objem a slabé olejové čerpadlo. navíc signalizace nízké hladiny oleje zpravidla nefunguje. chce to opticky hlídat na měrce jak jste to udělal a pokud je na spodní rysce, dolít cca 0,5 litru. hlavně nevytáčet studené výš než 2500-3000rpm. olej je dobrý ten, který splňuje normy výrobce- tedy 10W-40 např selenia 20-K. pokud to hodně točíte, tak 10W-60.ale ten je drahý a má smysl jen pokud to fakt perete v otáčkách.
Jinak načnuté lágry zjistíte jedině při demontáži motoru. pokud se vám klika "chytne" bude to dělat ty projevy jak jsou popsané v tom článku - klepání a hučení po zahřátí.
držím palce
předně - nejsem odborník.pokud je to 2.0 TS, je riziko největší. zřejmě proto, že vzhledem k objemu olejové náplně má ze všech TS nejvyšší zdvihový objem a slabé olejové čerpadlo. navíc signalizace nízké hladiny oleje zpravidla nefunguje. chce to opticky hlídat na měrce jak jste to udělal a pokud je na spodní rysce, dolít cca 0,5 litru. hlavně nevytáčet studené výš než 2500-3000rpm. olej je dobrý ten, který splňuje normy výrobce- tedy 10W-40 např selenia 20-K. pokud to hodně točíte, tak 10W-60.ale ten je drahý a má smysl jen pokud to fakt perete v otáčkách.
Jinak načnuté lágry zjistíte jedině při demontáži motoru. pokud se vám klika "chytne" bude to dělat ty projevy jak jsou popsané v tom článku - klepání a hučení po zahřátí.
držím palce
Alfetta GTV L
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host