2.0 16v - nízký výkon
2.0 16v - nízký výkon
Zdravím vás pánové odborníci ,
Jelikož sem tady jeden z novějších majitelů 156 SW 2,0TS 16V r.v.2ooo,
protože jsem se nechal unést zkušební jízdou, odjel jsem v ní hned domů, jela né jako vystřelená z praku, ale jako vystřelená z děla, po opadnutí euforie jsem začal uvažovat co a jak dále, auto jsem kupoval abych do něj dal LPG, mělo nalítáno 101 500 km tachometrových, proto jsem uvažoval, když dává Alfa na první rozvody 120 tkm, zkusím pár km počkat, dát LPG a rozvody udělat spolu s olejem lhůta za cca 3-4 tkm, filtrama a svícema,
věc se má tak, že jsem si chtěl na diagnostice ověřit hlavně km a to ostatní, nakolik se tomu autu dá věřit…
od té doby problém, auto jede, jede docela normálně při jízdě do 3ooo ot/min, pak, když chci zatopit pod kotlem, zrychluje jako nějaký dýchavičný důchodce, pár metrů zabere, pak jako by mu došel dech, musí se nadechnout a pak zabere znovu, ve výsledku je to takové jako by škubané, domníval jsem se, že je přidušený zaneseným filtrem vzduchu, ale ten vyměněn ale potíže přetrvávají
ten co to měl napíchnuté tvrdil že čidla, váha, lambda, prostě vše OK, ale našel tam najetých cca 32 500 km, neuměl mi vysvětlit, jestli to jsou do servisu či od posledního servisu nebo o jaké km to jde a že nesouhlasí s tachometrovými km,…
proto vás tady prosím, co a jak si přeměřit raději sám, a jaké hodnoty se musí naměřit a podobné postupy pro odstranění poruchy…
díky jura
Jelikož sem tady jeden z novějších majitelů 156 SW 2,0TS 16V r.v.2ooo,
protože jsem se nechal unést zkušební jízdou, odjel jsem v ní hned domů, jela né jako vystřelená z praku, ale jako vystřelená z děla, po opadnutí euforie jsem začal uvažovat co a jak dále, auto jsem kupoval abych do něj dal LPG, mělo nalítáno 101 500 km tachometrových, proto jsem uvažoval, když dává Alfa na první rozvody 120 tkm, zkusím pár km počkat, dát LPG a rozvody udělat spolu s olejem lhůta za cca 3-4 tkm, filtrama a svícema,
věc se má tak, že jsem si chtěl na diagnostice ověřit hlavně km a to ostatní, nakolik se tomu autu dá věřit…
od té doby problém, auto jede, jede docela normálně při jízdě do 3ooo ot/min, pak, když chci zatopit pod kotlem, zrychluje jako nějaký dýchavičný důchodce, pár metrů zabere, pak jako by mu došel dech, musí se nadechnout a pak zabere znovu, ve výsledku je to takové jako by škubané, domníval jsem se, že je přidušený zaneseným filtrem vzduchu, ale ten vyměněn ale potíže přetrvávají
ten co to měl napíchnuté tvrdil že čidla, váha, lambda, prostě vše OK, ale našel tam najetých cca 32 500 km, neuměl mi vysvětlit, jestli to jsou do servisu či od posledního servisu nebo o jaké km to jde a že nesouhlasí s tachometrovými km,…
proto vás tady prosím, co a jak si přeměřit raději sám, a jaké hodnoty se musí naměřit a podobné postupy pro odstranění poruchy…
díky jura
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: slabý výkon motoru
Ahoj, takže každopádně vítej mezi alfistama
mno, řekl bych že máš zanesenej palivovej filtr, jestli dlouho stála, tak se bordel nahromadil a pak to vlítlo do filtru
jeto jedna z možností co mě napadá, dokud ho nevyměníš, nemá cenu něco řešit dál
jinak pokud alfa dlouho stála, tak rozvodák udělaj hned
mno, řekl bych že máš zanesenej palivovej filtr, jestli dlouho stála, tak se bordel nahromadil a pak to vlítlo do filtru
jeto jedna z možností co mě napadá, dokud ho nevyměníš, nemá cenu něco řešit dál
jinak pokud alfa dlouho stála, tak rozvodák udělaj hned
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: slabý výkon motoru
Milano75 píše:Ahoj, takže každopádně vítej mezi alfistama
mno, řekl bych že máš zanesenej palivovej filtr, jestli dlouho stála, tak se bordel nahromadil a pak to vlítlo do filtru
jeto jedna z možností co mě napadá, dokud ho nevyměníš, nemá cenu něco řešit dál
jinak pokud alfa dlouho stála, tak rozvodák udělaj hned
A já si myslel,že 2,0 T.S. nemá žádný palivový filtr.Aspoň to tvrdí majitelé
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: nízký výkon
k těm rozvodům jak píše Milano - jestli tam nebyly měněné a jsou tam teda rozvody 10 let staré s najetýma 100tkm, tak bych to taky udělal opravdu hned....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: slabý výkon motoru
Ladis píše:
A já si myslel,že 2,0 T.S. nemá žádný palivový filtr.Aspoň to tvrdí majitelé
http://www.autodily-pracharna.cz/nahrad ... iltry.html
EDIT:
něco na tom ale bude
http://www.alfa156.cz/diskuse/technika/5672
ale že by ho tam soudruzi fakt nenamontovali????
já ho mám na 75tce V6
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: nízký výkon
No a na JTS oto je jak?
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: nízký výkon
To je nádoba s aktivnm uhlím, přes ní se odsávají výpary z nádrže apk ase spalují v motoru. Ale cca od r 98 nemají Fiati palivové filtry, protože palivo neobíhá z nádrže k vstřikovací liště a zpět, ale je natalkované jen jednou hadicí, na jejímž konci jsou vstřikovače.
Re: 2.0 16v - nízký výkon
tak hoši, zase mi to trochu jezdí, doufám, že tak jak to jezdit má, sehnal jsem si isopropylalkohol, pořádně vykoupal váhu vzduchu, ty drátky tam byly špinavý, takovým do černa nánosem, na hodinku odpojil baterku, pak poskládal, 13min nechal v klidu klepat, pak start a projížďka, na dvojku až po omezovač, u trojky až po omezovač (cca140km/hod), ani jednou nebyla mezera po výkonu a šel za plynem...
tak čus a ať nám to jezdí
tak čus a ať nám to jezdí
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
Re: 2.0 16v - nízký výkon
Nevěděl jsem, do kterého tématu to nacpat, ale tady to snad sedne - měření reálného výkonu nějakého 2.0 JTS se skoro 8000km. Docela zajímavé http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=154
156 2.0 JTS 16V 2002
Re: 2.0 16v - nízký výkon
Nějak málo těch koní né , asi ještě nezajetý motor
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: 2.0 16v - nízký výkon
Tuhle stránku znám, ty koně sedí, nahoře máš výkon na kolech a teprve pod tím je výkon motoru, jsou tam krásně vidět ztráty při přenosu výkonu na kola, ze 122kW se nám k asfaltu dostane už jen 104kW :-)
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Selespeed Sportwagon (11/2003)
BA3 2107 (1987)
BA3 2107 (1987)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů