Autodelta a jiné

Odpovědět
lada.blaha
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 524
Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Autodelta a jiné

Příspěvek od lada.blaha » 2.8.2011, úte 21:15

Docela dost sem se začal zajímat o úpravy od autodelty (zvětšení objemu atd) Nemá někdo ,,živou zkušenost" s 3,5 či 3,7 od nich?
Co sem to čet tak to sou vlastně jen vačky, úprava ECU, písty, a ještě něco co sem pochopil jako ,,odlehčení a vyvážení motoru". Dali by se tyhle věci sehnat i jinde a hlavně znatelně levněji? :)
Díky za poznatky :wink:
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2576
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od George.KHE » 2.8.2011, úte 21:38

jedna autodelta je nebo byla na slovensku a jeden klučina zná kontakt na tohoto pána. ale osobně bych se vydal cestou kompresoru než převrtávat blok.
jinak převrtání na větší objem se dá sehnat i jinde než u autodelty.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

lada.blaha
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 524
Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od lada.blaha » 2.8.2011, úte 21:52

Co sem se tak zběžně dočetl tak bych se měl slovenskému zastoupení autodelty vyhýbat.
Já myslel že se nepřevrtává ale jen že se vymění písty za jiný nižší který sníží objem.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od Milano75 » 2.8.2011, úte 22:08

:) když snížíš píst, tak snížíš komprese a motor nepůjde ani nastartovat :)

v nejlevnější formě bys nechal převrtat vložky a vyrobit nové písty

Vanep Domažlice:
Výroba jednoho pístu dle vzoru-900+materiál
Výbrus jednoho válce+píst+kroužky+čep-2500
Broušení jednoho čepu na hřídeli + ložisko-1300-1500
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2576
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od George.KHE » 2.8.2011, úte 22:30

Převrtává se blok. kdyby jsi převrtal původní vložky tak ty to nevydrží, už to kdosi dělal. Nevím to jistě, ale autodelta už na slovensku zastoupení nemá. Jinak převrtáním to teprve začíná a pokud nemáš dostatek peněz, tak nemá cenu nad touto variantou moc přemýšlet.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

lada.blaha
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 524
Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od lada.blaha » 3.8.2011, stř 07:42

Tak neřikám že bych to nechtěl ale zatim mám důležitější investice na autě :) Ale zkrátka mě to zajímá jesti se dá zvětšit objem levněji než kdybych tam daltřeba foukátko či kompresor.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2576
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od George.KHE » 3.8.2011, stř 10:07

ve finále to vyjde vše skoro stejně. počítej tak 150 tis, aby to i něco vydrželo. věřím, že se to přes známé dá udělat i levněji, ale s kvalitníma dílama pod 100 asi nikdy nepůjdeš.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od tuta146 » 3.8.2011, stř 11:13

Se zvětšením objemu - převrtáním na tom budeš cenově tak jak píše George, protože vlastně stavíš nový motor.
Jinak Autodelta prodává i samostatné kompresorové kity, tuším včetně nových map pro ŘJ, tam se pohybuješ kolem 50ti tisíc, ale pokud nemáš jistotu, že je motor naprosto v pořádku, tak riskuješ, že ho zlikviduješ.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2576
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od George.KHE » 3.8.2011, stř 12:29

houby má i kompresorové kity? to jsem si nikdy nevšiml, dej mi link :D
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od tuta146 » 3.8.2011, stř 12:38

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2576
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od George.KHE » 3.8.2011, stř 12:42

no to znám, ale kde máš tu přestavbovou sadu za 50 tis? já znám jen ty kolem 150 tis.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od tuta146 » 3.8.2011, stř 12:49

Byla na německé autodeltě, nemůžu ty stránky najít :-k
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2576
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od George.KHE » 3.8.2011, stř 13:22

škoda, to by mě zajímalo :-D
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 3.8.2011, stř 19:15

to me taky, bo zrovna autodelta je v tomto obzvlast vstricna* :???:
166 busso

fernando
Uživatelský avatar

Příspěvky: 84
Registrován: 13.4.2010, úte 17:30
Bydliště: Teplice

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od fernando » 3.8.2011, stř 20:19

Ceny těchto turbokitů sleduju už cca. 3 roky a nikdy nebyla pod 100 tisíc :smt033
156 GTA
GT 2.0 JTS
156 1.9 JTD - ex

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od tuta146 » 3.8.2011, stř 21:36

Já to právě kvůli cenám ani nesleduju, tohle byla náhoda, tuším, že to bylo J5. Jinak dělal to i Novitec, ale ti to myslím neprodávali jako kit, ale trvali na montáži u nich :smt102
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

fernando
Uživatelský avatar

Příspěvky: 84
Registrován: 13.4.2010, úte 17:30
Bydliště: Teplice

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od fernando » 4.8.2011, čtv 00:02

Však u Autodelty je cena včetně montáže - a to se vyplatí :-D
156 GTA
GT 2.0 JTS
156 1.9 JTD - ex

lada.blaha
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 524
Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od lada.blaha » 4.8.2011, čtv 19:55

Chlapi teď trošku z jiného soudku, co by vyšla taková základní generálka tohoto motoru? Co se vlastně na tom všechno dělá? A samozřejmě kolik by to koštovalo? :)
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2576
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od George.KHE » 4.8.2011, čtv 20:53

proč nejede ti jak má? záleží co vše by se měnilo, ale nic levnýho to nebude.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

lada.blaha
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 524
Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od lada.blaha » 4.8.2011, čtv 22:31

Tak mě (musim zklepat) jede jak má ale kdyby se dělala tahle úprava tak by člověk měl aspon jistotu že má motor v cajku.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2576
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od George.KHE » 5.8.2011, pát 10:00

jak jsem psal, záleží co vše by se muselo dělat, dá se v tom uvařit třeba 50 tis, ale i daleko víc.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Autodelta a jiné

Příspěvek od hno3 » 8.8.2011, pon 20:51

za 50, spíš víc máš řádnou, nijak neojebanou GO... kdo umí levněji nechť se předvede... ale určitě to na něčem bude ojebaný...

na úpravu tu máme dost lidí:

nemeth
albrecht
muck

ve všech případech očekávej různej přístup s podobným výsledkem a cenou...která se odvvijí od použitejch komponent, stupně úpravy a použitý elektroniky/SW... 100 v tom utopíš jak prd..a s tím aby auto fungovalo s tímto motorem jako celek pak počítej s částkou hodně vysokou-brzdy, podvozek,obutí, převodovka/samosvor, výfuk, chlazení- to s epak i u lehký GO a úpravy motoru celkem za 70tis můžeš utopit za dalších 200 jen prot aby auto fungovalo... jet rovně se syndromem motorovýho člunu a brzdnou dráhou plně naloženýho tankeru umí každej...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů