reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy
reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy
Zdar.
u 2.0 TS bych už potřeboval vyčistit škrtící klapku, nicméně bylo mi řečeno, že u staršího typu řídící jednotky, která tam je (r.v. 99) se nedá v examineru zbavit autoadaptačních dat a tak naskočí vysoké otáčky a nejde s tím nic dělat. Řešil to už někdo, případně je nějaký jednoduchý recept (a levnější, přeci jen než kupovat novou řj) ? U novějších řj vím, že to jde, ale u téhle starší se do toho prý nedá dostat. Navíc je to selespeed.
Díky za nápady
u 2.0 TS bych už potřeboval vyčistit škrtící klapku, nicméně bylo mi řečeno, že u staršího typu řídící jednotky, která tam je (r.v. 99) se nedá v examineru zbavit autoadaptačních dat a tak naskočí vysoké otáčky a nejde s tím nic dělat. Řešil to už někdo, případně je nějaký jednoduchý recept (a levnější, přeci jen než kupovat novou řj) ? U novějších řj vím, že to jde, ale u téhle starší se do toho prý nedá dostat. Navíc je to selespeed.
Díky za nápady
1999 Alfa 156 2.0 16V Twinspark 114kw Selespeed
Re: reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy
a co delší odpojení baterky? třeba přes noc
Re: reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy
zajimavy napad. teoreticky po delsim odpojeni baterky by se mel znovu nakalibrovat selespeed. treba by to mohlo fungoval i na klapku. zkusim se na to zeptat, jestli to nezkousel tak..
1999 Alfa 156 2.0 16V Twinspark 114kw Selespeed
Re: reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy
Mám 1,8 TS r.v.:11/1997 a už som tam čistil škrtiacu klapku. Po vyčistení a následnom namontovaní späť som musel previesť reset škrtiacej klapky cez diagnostiku. V mojom prípade mi nepomohlo odpojenie batérie viac než polovicu dňa, po naštartovaní mi držalo otáčky na 2000 a ani po rôznych iných návodoch to nešlo. Cez diagnostiku som to potom nastavil, len potreboval som registrovanú verziu.
Re: reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy
To zní slibně. Přesně takhle bych to potřeboval vyřešit, protože elektrikář mi říkal že po vyčištění to právě skočí do vysokých otáček na volnoběh a nesleze to dolu.
Uměl bys v krátkosti popsat, kde se to v diag najde atd. - protože to dělá ve svym examineru ale zkoušel to prý na jiným autě ladit v originál servisu, kde dělá, a nic (a tam asi bude diag tak jak má být) ...proto mi to vrtá hlavou :/
Díky
Uměl bys v krátkosti popsat, kde se to v diag najde atd. - protože to dělá ve svym examineru ale zkoušel to prý na jiným autě ladit v originál servisu, kde dělá, a nic (a tam asi bude diag tak jak má být) ...proto mi to vrtá hlavou :/
Díky
1999 Alfa 156 2.0 16V Twinspark 114kw Selespeed
Re: reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy
ja jsem zapnul klicek na 90s,pak ho vypnul a klapa jse mi nastavila jak ma byt
jde to vydet i slyset
jde to vydet i slyset
Re: reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy
a jaký máš rok výroby a motor ?
1999 Alfa 156 2.0 16V Twinspark 114kw Selespeed
Re: reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy
V mojom prípade tento postup, ktorý si napísal nefungoval. Použil som FiatECUScan a cez tento software som resetoval celú RJ a dá sa tam resetovať aj samostatne klapka.dandis píše:ja jsem zapnul klicek na 90s,pak ho vypnul a klapa jse mi nastavila jak ma byt
jde to vydet i slyset
Re: reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy
tak to zkusím tak. Díky 

1999 Alfa 156 2.0 16V Twinspark 114kw Selespeed
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host