reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy

Odpovědět
J_K
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17
Registrován: 31.7.2010, sob 20:04
Bydliště: Praha

reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy

Příspěvek od J_K » 29.8.2011, pon 16:12

Zdar.
u 2.0 TS bych už potřeboval vyčistit škrtící klapku, nicméně bylo mi řečeno, že u staršího typu řídící jednotky, která tam je (r.v. 99) se nedá v examineru zbavit autoadaptačních dat a tak naskočí vysoké otáčky a nejde s tím nic dělat. Řešil to už někdo, případně je nějaký jednoduchý recept (a levnější, přeci jen než kupovat novou řj) ? U novějších řj vím, že to jde, ale u téhle starší se do toho prý nedá dostat. Navíc je to selespeed.

Díky za nápady
1999 Alfa 156 2.0 16V Twinspark 114kw Selespeed

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy

Příspěvek od Petr147 » 29.8.2011, pon 16:30

a co delší odpojení baterky? třeba přes noc

J_K
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17
Registrován: 31.7.2010, sob 20:04
Bydliště: Praha

Re: reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy

Příspěvek od J_K » 29.8.2011, pon 19:54

zajimavy napad. teoreticky po delsim odpojeni baterky by se mel znovu nakalibrovat selespeed. treba by to mohlo fungoval i na klapku. zkusim se na to zeptat, jestli to nezkousel tak..
1999 Alfa 156 2.0 16V Twinspark 114kw Selespeed

Martines
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7
Registrován: 18.6.2011, sob 21:05

Re: reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy

Příspěvek od Martines » 29.8.2011, pon 23:23

Mám 1,8 TS r.v.:11/1997 a už som tam čistil škrtiacu klapku. Po vyčistení a následnom namontovaní späť som musel previesť reset škrtiacej klapky cez diagnostiku. V mojom prípade mi nepomohlo odpojenie batérie viac než polovicu dňa, po naštartovaní mi držalo otáčky na 2000 a ani po rôznych iných návodoch to nešlo. Cez diagnostiku som to potom nastavil, len potreboval som registrovanú verziu.

J_K
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17
Registrován: 31.7.2010, sob 20:04
Bydliště: Praha

Re: reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy

Příspěvek od J_K » 30.8.2011, úte 01:20

To zní slibně. Přesně takhle bych to potřeboval vyřešit, protože elektrikář mi říkal že po vyčištění to právě skočí do vysokých otáček na volnoběh a nesleze to dolu.

Uměl bys v krátkosti popsat, kde se to v diag najde atd. - protože to dělá ve svym examineru ale zkoušel to prý na jiným autě ladit v originál servisu, kde dělá, a nic (a tam asi bude diag tak jak má být) ...proto mi to vrtá hlavou :/

Díky
1999 Alfa 156 2.0 16V Twinspark 114kw Selespeed

dandis

Příspěvky: 37
Registrován: 4.9.2010, sob 17:01

Re: reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy

Příspěvek od dandis » 30.8.2011, úte 16:02

ja jsem zapnul klicek na 90s,pak ho vypnul a klapa jse mi nastavila jak ma byt
jde to vydet i slyset

J_K
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17
Registrován: 31.7.2010, sob 20:04
Bydliště: Praha

Re: reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy

Příspěvek od J_K » 1.9.2011, čtv 18:18

a jaký máš rok výroby a motor ?
1999 Alfa 156 2.0 16V Twinspark 114kw Selespeed

Martines
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7
Registrován: 18.6.2011, sob 21:05

Re: reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy

Příspěvek od Martines » 4.9.2011, ned 18:30

dandis píše:ja jsem zapnul klicek na 90s,pak ho vypnul a klapa jse mi nastavila jak ma byt
jde to vydet i slyset
V mojom prípade tento postup, ktorý si napísal nefungoval. Použil som FiatECUScan a cez tento software som resetoval celú RJ a dá sa tam resetovať aj samostatne klapka.

J_K
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17
Registrován: 31.7.2010, sob 20:04
Bydliště: Praha

Re: reset starší ŘJ po vyčištění škrtící klapy

Příspěvek od J_K » 4.9.2011, ned 18:43

tak to zkusím tak. Díky :smt023
1999 Alfa 156 2.0 16V Twinspark 114kw Selespeed

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti