Prejavuje sa to tak že motor nemá plný výkon ked je studený prská a striela do sania pri rozbehu, no a samozrejme kolíšu otáčky na volnobehu jedná sa o alfu 156 1.8 TS r.v. 1998 na telese termostatu je trojpinový snímač teploty teda jeden pre ecu aj pre budík
Ked sa RJ vyresetuje tak tých prvých 10 km ide motor krásne hladko, ťahá proste tak ako by mal ísť podla mňa...No ako postupne asi načítava adaptívne data tak sa to zhoršuje a postupne začnú kolísať volnob. otáčky a pri zošliapnutí plynu proste nejde ako má...brní a do otáčok nejde tak s chuťou
ďalšim prejavom je spotreba zvýšená na cca 9-10 L pri normálnom jazdení
Niekedy má auto svetlejšie chvílky napr ked ho odstavím a za chvílu opäť naštartujem tak ide normálne (ako po resete) Niekedy aj počas jazdy...
ja to typujem že ten senzor teploty je dojebkaný a vo výnimočných prípadoch dáva dobré hodnoty
Čo vy na to?
Prezrel som dostupné fóra aj anglické no nikde sa nič nepíše o tejto chybe
