Repas podvozku
Re: Repas podvozku
kromě unibalu a horního uložení je to komplet. Přední ramena mám TRW, ale po výměně byly kola stále v rovině. Až teď, posledních 5tis km šly do áček
Plave mi to i na rovině bez kolejí. Stačí trochu pohnout volantem a auto jakoby celé uskočí. Nic příjemného :/
Plave mi to i na rovině bez kolejí. Stačí trochu pohnout volantem a auto jakoby celé uskočí. Nic příjemného :/
AR166 2.4jtd 103kw
ex: Croma turbo, 145, Tipo, 155, Coupe 20vt
ex: Croma turbo, 145, Tipo, 155, Coupe 20vt
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
To chce důkladně prohlídnout, se zastav. Ale unibally budeš mít víš kde 

www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
Re: Repas podvozku
Kuci a spodní zadní ramena máš v Powerflexu? Pokud je máš udělané a stále to plave tak to budou ty unibali v těhlicích.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Tak se pokouším o GO zadní nápravnice do Powerflexu. Dávám pár fotek. Zatím nebudu uvádět, jaké jsem použil, musí se upravit a nevím, jestli se s tím bude dát jezdit. Když vyjde čas, zítra bych to chtěl přehodit... 
Když jsou ty silenbloky v tom mostu hotový a to určitě po 150KKm budou asi všechny, tak vzadu klečí kola.

Když jsou ty silenbloky v tom mostu hotový a to určitě po 150KKm budou asi všechny, tak vzadu klečí kola.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
Re: Repas podvozku
hm vypadá to bombasticky
Držím pěsti at se to podaří. Pak napiš dojmi a komplet návod co a jak a na kolik to vyšlo.
Budeš dávat PowerFlexi i do spodních ramen?

Držím pěsti at se to podaří. Pak napiš dojmi a komplet návod co a jak a na kolik to vyšlo.
Budeš dávat PowerFlexi i do spodních ramen?
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Ty už tam mám 4 roky včetně těch spojovacích tyčekZip166JTD píše:hm vypadá to bombasticky![]()
Budeš dávat PowerFlexi i do spodních ramen?

www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- Marcel Nera
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
- Bydliště: Neratovice
Re: Repas podvozku
před časem jsem psal někam kde prodávaj powerflexy a žádal jsem je o katalog všech silenbloků co dělaj se základníma mrozměrama,něco jako má třeba TRW na ventily,abych si mohl hledat silenbloky které by po úpravě šly nasadit tam kde nejsou v nabídce. zatím mi nikdo neodpověděl a asi ani neodpoví. máte někdo něco takového? nebo poznatky co se dá nahradit i když to přímo na 166ku neinzerujou? nechci být jen příživník,rád se dobré info odměním!!! chci to dělat jen 1x za 5let a ne furt vyndavat a nandavat to co mi prodaj v kelly :-(
italofil
Re: Repas podvozku
A Sliver jaký je důvod že děláš to uložení? Jen tak z dlouhé chvíle nebo jsi nebyl s něčím spokojený? Zajímá mě jestli třeba ti to neplavalo nebo něco ti vzadu netlouklo....
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Druhá možnost je na to jít reverzně, znáš rozměry silentbloku, v katalogu např FEBI najdeš podle rozměrů podobný a pak koupíš Powerflex... Jen by mě zajímalo, kam ve 166tce chceš ještě rvát Powerflexy? Do předních spodních ramen? Tam nemaj smysl, akorát urychlíš smrt svislého čepu.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Netlouklo, ale kleklo mi do áčka levý zadní kolo, koupil jsem tedy nový zadní pomocný ramena, který jsem nějak časově nestihl namontovat. Pak jsem asistoval u rozebrání jedný 166tky s cca 200KKm a zjistil, že má tři silenbloky v tom mostu volný tak, že šly zlehka otáčet rukou a hlavně ta guma na nich byla o 1 cm nižší, jak byla vymačkaná. Tím pádem most jde níž a tím klekne to kolo a nikdy nedoženeš sbíhavost. Protože jsem ten most měl navíc, mohl jsem vymejšletZip166JTD píše:A Sliver jaký je důvod že děláš to uložení? Jen tak z dlouhé chvíle nebo jsi nebyl s něčím spokojený? Zajímá mě jestli třeba ti to neplavalo nebo něco ti vzadu netlouklo....

www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- Marcel Nera
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
- Bydliště: Neratovice
Re: Repas podvozku
já se 166tkou teprve začínám tak se tak obecně vyptávám a zjišťuju co se dá. po těch powerflexech jdu tak nějak širokopásmově na všechno. koukal jsem že v kelly jde koupit hafo normálních gum do předních ramen,ale bude to mizerná kvalita a tak k ničemu. pokud ty gumy opravdu drží a sypou se jen ty krajní čepy tak je to jasný,nemá smysl se tím zdržovat.
italofil
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Tak už to mám namontovaný. Zatím bych řekl, že je vše ok. Jsem objednanej na sbíhavost, mají teď v Bestdrivu narváno, takže mě vezmou až příští týdem. Jinak tu výměnu zadní nápravnice jsem zmáknul sám v těsný garáži na heveru. Není to nic strašnýho. Jen ty velký podložky bych asi nechal udělat jinak, čekal jsem šrouby M12 a oni tam dali M10.... 

www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- Chevron
- Nováček
- Příspěvky: 184
- Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Hezky pekne...dobre ty 

Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Re: Repas podvozku
Chevrone co na to u tebe kupoval chci to taky a fofremalfi166silver píše:Tak se pokouším o GO zadní nápravnice do Powerflexu. Dávám pár fotek. Zatím nebudu uvádět, jaké jsem použil, musí se upravit a nevím, jestli se s tím bude dát jezdit. Když vyjde čas, zítra bych to chtěl přehodit...
Když jsou ty silenbloky v tom mostu hotový a to určitě po 150KKm budou asi všechny, tak vzadu klečí kola.

Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Výměna silentbloků v zadní nápravnici:
Popis práce pro jednoho člověka.
Demontáž nápravnice z auta :
1. Zakvaltovat auto a pro jistotu dát něco pod přední kola
2. Povolit zadní kola a auto zvednout dvouma heverama na obou stranách v zadu a sundat zadní kola
3. Doporučil bych dát nějaký sichr stojánky pod zadní patky u předního zadního silentbloku zadního ramene
4. Demontovat tyčky sbíhavosti zadní nápravy, klíč č.17
5. Odšroubovat lanka ruční brzdy o spodních ramen, klíč.č 10
6. Demontovat zadní spodní ramena, na každém jsou 3 šrouby, klíč 18 přední silentbok, klíč 19 zadní silentblok, klíč 22 šroub do těhlice
7. Na obou stranách demontovat dolní čep tyčky stabilizátoru od zkrutné tyče klíč č.17
8. Klíčem 22 vyšroubovat šroub torzního stabilizátoru (tyčka od spodního ramena přes těhlici do horního ramena), sundat ho a šroub natočit tak na 5 závitů zpátky a gumovou paličkou vytlouct ven čep bumerangu z těhlice
9. Povolit klíčem č.15 4 šrouby nápravnice a je to venku
Kvůli manipulaci na lisu doporučuju sundat zkrutnou tyč, 4 šrouby na 13tku klíč a demontovat bumerangy, 2 šrouby na 19tku.
Silentbloky z nápravnice vylisovat tlačením na tu menší podložku silentbloku (od domku bumerangu). Jde to ztuha, ale vylisoval jsem to na lisu za 5K, co dává Kelly nebo Elit u kamaráda v dílně. Most je hliníkovej, lisovat opatrně, nejlépe mít podložené oko, ve kterém je silentblok, vhodným kusem trubky o průměru 67-75 mm.
Úprava nápravnice !nutné jak pro Tedgum tak pro Powerflex!
Po úspěšném vylisování silenbloků je potřeba v dírách po nich odpilovat ten milimetrový límec, který fungoval jako "doraz" silentbloku. Je to hliník, jde to dobře, půlkulatej pilník nebo hrubej šmirgl a rychlá ruka
.
Upozornění, Powerflexy si dává do nápravnice každý sám na svoje riziko !! Jsou tam určeny ty Tedgumy.
Použil jsem Powerflexy PFR66-110, dvě sady. Je potřeba na těch půlkách s tím silnějším límcem od těla, co jde do díry, usoustružit 3,2 mm z límce na průměr těla, tj. 60 mm. Je to NUTNÉ !!! Výška toho límce musí mít 15 mm a tím se též prodlouží o potřebný kousek tělo Poverflexu aby na sebe ty půlky v nápravnici dosedly.
Dále je potřeba nechat si vyrobit na soustruhu 4 podložky 8 mm vysoké o průměru 70 mm a díře 10,1 mm. Elegantní bude nechat je je vysoustružit stupňovitě.
Pokračování návodu dále ve vlákně......
Popis práce pro jednoho člověka.
Demontáž nápravnice z auta :
1. Zakvaltovat auto a pro jistotu dát něco pod přední kola
2. Povolit zadní kola a auto zvednout dvouma heverama na obou stranách v zadu a sundat zadní kola
3. Doporučil bych dát nějaký sichr stojánky pod zadní patky u předního zadního silentbloku zadního ramene
4. Demontovat tyčky sbíhavosti zadní nápravy, klíč č.17
5. Odšroubovat lanka ruční brzdy o spodních ramen, klíč.č 10
6. Demontovat zadní spodní ramena, na každém jsou 3 šrouby, klíč 18 přední silentbok, klíč 19 zadní silentblok, klíč 22 šroub do těhlice
7. Na obou stranách demontovat dolní čep tyčky stabilizátoru od zkrutné tyče klíč č.17
8. Klíčem 22 vyšroubovat šroub torzního stabilizátoru (tyčka od spodního ramena přes těhlici do horního ramena), sundat ho a šroub natočit tak na 5 závitů zpátky a gumovou paličkou vytlouct ven čep bumerangu z těhlice
9. Povolit klíčem č.15 4 šrouby nápravnice a je to venku
Kvůli manipulaci na lisu doporučuju sundat zkrutnou tyč, 4 šrouby na 13tku klíč a demontovat bumerangy, 2 šrouby na 19tku.
Silentbloky z nápravnice vylisovat tlačením na tu menší podložku silentbloku (od domku bumerangu). Jde to ztuha, ale vylisoval jsem to na lisu za 5K, co dává Kelly nebo Elit u kamaráda v dílně. Most je hliníkovej, lisovat opatrně, nejlépe mít podložené oko, ve kterém je silentblok, vhodným kusem trubky o průměru 67-75 mm.
Úprava nápravnice !nutné jak pro Tedgum tak pro Powerflex!
Po úspěšném vylisování silenbloků je potřeba v dírách po nich odpilovat ten milimetrový límec, který fungoval jako "doraz" silentbloku. Je to hliník, jde to dobře, půlkulatej pilník nebo hrubej šmirgl a rychlá ruka

Upozornění, Powerflexy si dává do nápravnice každý sám na svoje riziko !! Jsou tam určeny ty Tedgumy.
Použil jsem Powerflexy PFR66-110, dvě sady. Je potřeba na těch půlkách s tím silnějším límcem od těla, co jde do díry, usoustružit 3,2 mm z límce na průměr těla, tj. 60 mm. Je to NUTNÉ !!! Výška toho límce musí mít 15 mm a tím se též prodlouží o potřebný kousek tělo Poverflexu aby na sebe ty půlky v nápravnici dosedly.
Dále je potřeba nechat si vyrobit na soustruhu 4 podložky 8 mm vysoké o průměru 70 mm a díře 10,1 mm. Elegantní bude nechat je je vysoustružit stupňovitě.
Pokračování návodu dále ve vlákně......
Naposledy upravil(a) alfi166silver dne 20.10.2011, čtv 17:57, celkem upraveno 3 x.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
Re: Repas podvozku
Ok , díky moc powerflex objednán podložky jsou také ve výrobě .
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: Repas podvozku
tak podložky už jsou vyrobeny 12 ks když někdo bude potřebovat tak napište .
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
můžeš mi jednu sadu poslat, já si původní, co mám na fotkách, nechal udělat 75 mm s dírou 13 mm na šroub M12. To je tak, když je nejdříve příprava a při montáži zjistíš, žes to měl udělat jinak
.
Večer doplním zbytek návodu.

Večer doplním zbytek návodu.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
- alfi166silver
- Štamgast
- Příspěvky: 734
- Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
Pokračování návodu :
Powerflexy a jejich trubičky napatlat tou jejich vazelínou a natlačit je do nápravnice.
Ten tlustější límec jde ke kastli a nedává se na něj žádná podložka!!
Trubičky by měli lícovat s límcema na obou stranách.
Namontovat na most zpátky zkrutnou tyč (doporučil bych určitě vyměnit gumy, když už je to venku) a bumerangy (horní ramena).
Podsunout nápravnici pod auto a na obou stranách zasunout čepy bumerangů do těhlice. Rovnou do čepů našroubovat šrouby s torzními stabilizátory. Zatím jen utáhnout "na ruku". Torzní stabilizátor má na sobě červenou šipku, ta musí směřovat nahoru (ke kufru) a musí být "vidět" od zadního nárazníku.
Potom pod most doprostřed dát nůžkový hever a zvednout most ke kastli, aby se daly chytit šrouby s vyrobenými podložkami. Zlehka všechny 4 šrouby nápravnice přitáhnout, ale neutahovat. Most musí zatím zůstat volný, aby se s ním dalo hýbat. Utáhne se až po kompletním namontování spodních ramen !!
Namontovat zpátky spodní ramena.
Doporučuji z nich nejdříve odmontovat ten plech s maticí, drží na dvou šroubech na 13tku klíč.
Nejdříve nasadit do nápravnice zadní silentblok (uniball) ramene a prostrčit a zašroubovat šroub.
Potom protáhnout ten dlouhej šroub spodkem torzního stabilizátoru, ramenem a uniballem v těhlici. Chce to trochu trpělivosti, všechno je nakroucený jiným směrem. Potom chytit matici a zašroubovat a zajistit ten plech matice šrouby na 13tku klíč.
Heverem si zvednout přední silentblok ramene do jeho držáku, prostrčit a zašroubovat šroub.
To samé udělat na druhé straně.
Přišroubovat spodní čepy tyček stabilizátoru do zkrutné tyče.
Přišroubovat tyčky sbíhavosti,
Přišroubovat lanka ruční brzdy ke spodním ramenům.
Dotáhnout všechny šrouby teď již včetně mostu na předepsaný moment.
šrouby mostu a tyček sbíhavosti 51 Nm
šrouby silentbloků spodních ramen 96 Nm
šroub čepu bumerangu 136 Nm
šroub spodního ramene přes těhlici 171 Nm
Všechno důkladně překontrolovat.
Nasadit kola a sundat auto z heverů.
Nechat udělat sbíhavost a nechat si i přeměřit souosost. Pokud by souosost neseděla, povolit šrouby mostu a doladit.
Snad jsem na nic nezapomněl. Případné dotazy se pokusím zodpovědět.
Powerflexy a jejich trubičky napatlat tou jejich vazelínou a natlačit je do nápravnice.
Ten tlustější límec jde ke kastli a nedává se na něj žádná podložka!!
Trubičky by měli lícovat s límcema na obou stranách.
Namontovat na most zpátky zkrutnou tyč (doporučil bych určitě vyměnit gumy, když už je to venku) a bumerangy (horní ramena).
Podsunout nápravnici pod auto a na obou stranách zasunout čepy bumerangů do těhlice. Rovnou do čepů našroubovat šrouby s torzními stabilizátory. Zatím jen utáhnout "na ruku". Torzní stabilizátor má na sobě červenou šipku, ta musí směřovat nahoru (ke kufru) a musí být "vidět" od zadního nárazníku.
Potom pod most doprostřed dát nůžkový hever a zvednout most ke kastli, aby se daly chytit šrouby s vyrobenými podložkami. Zlehka všechny 4 šrouby nápravnice přitáhnout, ale neutahovat. Most musí zatím zůstat volný, aby se s ním dalo hýbat. Utáhne se až po kompletním namontování spodních ramen !!
Namontovat zpátky spodní ramena.
Doporučuji z nich nejdříve odmontovat ten plech s maticí, drží na dvou šroubech na 13tku klíč.
Nejdříve nasadit do nápravnice zadní silentblok (uniball) ramene a prostrčit a zašroubovat šroub.
Potom protáhnout ten dlouhej šroub spodkem torzního stabilizátoru, ramenem a uniballem v těhlici. Chce to trochu trpělivosti, všechno je nakroucený jiným směrem. Potom chytit matici a zašroubovat a zajistit ten plech matice šrouby na 13tku klíč.
Heverem si zvednout přední silentblok ramene do jeho držáku, prostrčit a zašroubovat šroub.
To samé udělat na druhé straně.
Přišroubovat spodní čepy tyček stabilizátoru do zkrutné tyče.
Přišroubovat tyčky sbíhavosti,
Přišroubovat lanka ruční brzdy ke spodním ramenům.
Dotáhnout všechny šrouby teď již včetně mostu na předepsaný moment.
šrouby mostu a tyček sbíhavosti 51 Nm
šrouby silentbloků spodních ramen 96 Nm
šroub čepu bumerangu 136 Nm
šroub spodního ramene přes těhlici 171 Nm
Všechno důkladně překontrolovat.
Nasadit kola a sundat auto z heverů.
Nechat udělat sbíhavost a nechat si i přeměřit souosost. Pokud by souosost neseděla, povolit šrouby mostu a doladit.
Snad jsem na nic nezapomněl. Případné dotazy se pokusím zodpovědět.
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz
AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW
Re: Repas podvozku
Dnes mě je snad doveze tak v dych ti je poslal .alfi166silver píše:můžeš mi jednu sadu poslat, já si původní, co mám na fotkách, nechal udělat 75 mm s dírou 13 mm na šroub M12. To je tak, když je nejdříve příprava a při montáži zjistíš, žes to měl udělat jinak.
Večer doplním zbytek návodu.
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: Repas podvozku
Ahoj tak zejtra je snad budu mět u sebe tak snad bych ti je pak poslal .alfi166silver píše:můžeš mi jednu sadu poslat, já si původní, co mám na fotkách, nechal udělat 75 mm s dírou 13 mm na šroub M12. To je tak, když je nejdříve příprava a při montáži zjistíš, žes to měl udělat jinak.
Večer doplním zbytek návodu.
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
- twiister
- Pozorovatel
- Příspěvky: 289
- Registrován: 16.9.2011, pát 18:40
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
ospraveldnujem sa za neznalost, ale tiez mam v prd... komplet zadok, a podla tohoto citania mam sa oplati kupit powerflex ? vidim ze tu http://www.powerflex.cz/alfa-romeo-166-c-1_42.html su nejake, je to komplet? alebo tam nieco este chyba ?? chcem to dat vymenit do servisu, a neviem ci to zvladnu mechanici , je to komplikovane ?
dakujem


dakujem
Alfa Romeo 166 2.0 TurboBenzin 204 ponikov ( LPG
)

Re: Repas podvozku
Taky bych rád i pro ostatní generace
kdyby jsi Silvere tak nějak zhruba načrtl co se musí na těch powerflexech upravovat a jakou jsi musel kde vyrábět podložku. Pokud by jsi si samozřejmě našel čas. Ale bylo by to super.
Víš jak nějak k tomu povídání dodat i obrázky

Víš jak nějak k tomu povídání dodat i obrázky

Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Repas podvozku
Předem se omlouvám za OT, ale kurňa chlapi, naučte se používat podmiňovací způsob. Ne, že bych si chtěl hrát na inteligenta, ale tvary by jsem, by jsi, by jsme atd. opravdu nejsou správně. Hodně lidí (nejen tady) to píše blbě. Já nevím proč, ale strašně mě to vytáčí. Díky. 

Re: Repas podvozku
No tak to soráč ale píču jak mi zobák narost. Ale myslím si že tady je to spíš o radách než o pravopisu. Je mi líto pokud někoho má čeština vytáčí ale lépe to v mém případě nebude. Nedej bože pokud to je po několika lahváčích
PS:Jediné co můžu doporučit. Pokud uvidíš moje jméno v příspěvku. Tak ho nečti.

PS:Jediné co můžu doporučit. Pokud uvidíš moje jméno v příspěvku. Tak ho nečti.

Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti