Příspěvek
od JardaS » 18.1.2012, stř 13:39
No na baterku ani alternátor bych to neviděl, neb po zhasnutí motoru normálně nastartoval a bezprostředně po nastartování kontrolky neblikaly. Je přeci jasné, že startováním se baterie nejvíce vybije a pak už se jen dobíjí, takže baterie a altík je dle mého názoru OK. A s měřením kapacity bych se už vůbec nebabral, podstatné je napětí, to nesmí být nižší než 12,8V. Spíš bych to viděl na bordel v čidlech ABS (sníh, břečka, bláto). Zajel bych na myčku a hlavně bych vystříkal bordel z kol. Umýt jenom kasli nemusí přinést kýžený efekt.
Alfa Romeo 159SW 2,4 JTDm, 147 kW, černá metalíza (černý oceán), černá kůže, plná výbava, 235/45 R18 NeroZero
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení