Kotouče - plné vs. drážkované
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Kotouče - plné vs. drážkované
Plánuju brzkou výměnu/upgrade brzdových kotočů a destiček. Chci si koupit EBC kotouče i destičky (GreenStuff).
Mám ale otázku - jak moc se vyplatí připlatit si za drážkované kotouče?
Nejezdím žádné extrémy, spíš občas svižně. Ale když jedu třeba dlouho na dálnici v mokru bez brždění, tak se pak stává, že když potřebuju víc přibrzdit, tak cca 1-2s trvá než nastoupí plný účinek brzd.
Předpokládám, že s novými plnými kotouči to bude v tomhle případě jen o málo lepší, ale mohl by se tenhle efekt úplně vytratit, když tam budou drážkované?
Má někdo reálné srovnání plných vs. drážkovaných kotoučů v běžném provozu?
Otázka 2) Je lepší vzít GreenStuff namísto Ultimax, nebo jsou pro mě absolutně zbytečné? :-)
Mám ale otázku - jak moc se vyplatí připlatit si za drážkované kotouče?
Nejezdím žádné extrémy, spíš občas svižně. Ale když jedu třeba dlouho na dálnici v mokru bez brždění, tak se pak stává, že když potřebuju víc přibrzdit, tak cca 1-2s trvá než nastoupí plný účinek brzd.
Předpokládám, že s novými plnými kotouči to bude v tomhle případě jen o málo lepší, ale mohl by se tenhle efekt úplně vytratit, když tam budou drážkované?
Má někdo reálné srovnání plných vs. drážkovaných kotoučů v běžném provozu?
Otázka 2) Je lepší vzít GreenStuff namísto Ultimax, nebo jsou pro mě absolutně zbytečné? :-)
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
Mám drážkované ale od Ferodo a musím říct, že to brzdní náramně, velkej rozdíl oproti origo plnejm kotoučům, co do nástupu (jsou jedovatější), tak do výdrže, nevadnou a nekroutěj se ani při zátěži( ikdyž je fakt že brzdim taky aby se nekroutily :-) ) Velký mínus je že destičky se žměněj v prach rychleji .... jinak si myslim že jen výhody
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
Jen dodam, ze se mi zda, ze drazkovane kotouce vice zerou desticky
Alfa Romeo Perfection
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7205
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
to, že se destičky rychleji opotřebovávají rychleji je i záměr těchto drážkovaných nebo vrtaných kotoučů, jelikož se povrch destiček čistí od nežádoucího bordelu a dochází tím samozřejmě pak lepšímu brzdnýmu účinku. Nejhorší je pro brzdy když se s nima pořád jenom lehce přibrzduje. Materiál destiček se neopotřebovává ale pěchuje a destička pak nemá takovou třecí schopnost. Moje příští kotouče dopředu budou určitě taky s drážkama nebo vrtané 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- vavrusam
- Pozorovatel
- Příspěvky: 282
- Registrován: 30.12.2010, čtv 12:42
- Bydliště: Pariz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
Já teda nevím, vypadá to pěkně, ale podle mě to akorát rychlej hobluje destičky. Záleží na velikosti třecí plochy, tlaku a třecím koeficientu. K EBC destičkám důvěru taky nemám, když něco lepšího, vzal bych Ferodo DS2000/2500. 

Alfa Romeo 166 3.2V6 24V
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
- Slíma
- Pozorovatel
- Příspěvky: 375
- Registrován: 14.3.2008, pát 22:39
- Bydliště: BRNO (převážně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
ty mas spinavy brzdovy desky?speedy píše:...jelikož se povrch destiček čistí od nežádoucího bordelu....

mozek je sám o sobě hologram
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3819
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
jelikož jsem to teď řešil a dával jsem právě EBC USR a greenstuf tak mohu říct moje prvotní poznatky mám zatím jen něco okolo 700km, ale první moment je brzdí to lépe s tím že při podržení brzd delší dobu je nárust znatelný a auto o hodně zaklekne na předek a učinek naroste. Vydrž nemohu porovnat. I majitel 159 2,4 se čtyřpístkama a většíma kotoučema potvrdil že to brzdí dobře.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
Vrtané/drážkované mají smysl, ale je třeba si připlatit za kvalitku a použít i odpovídající (odzkoušené) destičky.
Koupit nějaký bastl z aukra za dvojku a čekat, že to bude boží je sen tunerů který nefunguje.
Koupit nějaký bastl z aukra za dvojku a čekat, že to bude boží je sen tunerů který nefunguje.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3819
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
Značka EBC není zrovna šunt z aukra 

Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
A předpokládám, že nemá moc smysl dávat na zadek drážkovaný? 

Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
To mi tvrdil každý, nakoniec som ich tam dal a inak by som to už nechcel. Kombinácia je Brembo Max+EBC Redstuff
AR Brera 3,2V6 Q4 191kW-"Krásna"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
@Franik: To jsem netvrdil.
Ono je těžko vybrat skutečně dobrou kombinaci. Někdo doporučuje Zimmermany, jiný feroda bremba.
Já osobně bych si dal asi Brembo v kombinaci s texar deskami. Ale těžko říct, je to věda.
Ono je těžko vybrat skutečně dobrou kombinaci. Někdo doporučuje Zimmermany, jiný feroda bremba.
Já osobně bych si dal asi Brembo v kombinaci s texar deskami. Ale těžko říct, je to věda.

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
není nad osobní zkušenost:
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 5&start=50
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 5&start=50
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
Já mám EBC Black-Dash disky a destičky RedStuff, najeto cca 20t/km a bez sebemenšího problému, destičky taky nějak extrémě nemizí.
Dneska bych ti doporučil kotouče určitě drážkový a knim GreenStuffy, na normální brždění jsou lepší, mel jsem je na předešlém autě, tak mohu porovnat, RedStuffy jsou taky dobrý, jen ten plný účinek máš v jiném spektru teplot brzd.
viz . http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... &start=125
Dneska bych ti doporučil kotouče určitě drážkový a knim GreenStuffy, na normální brždění jsou lepší, mel jsem je na předešlém autě, tak mohu porovnat, RedStuffy jsou taky dobrý, jen ten plný účinek máš v jiném spektru teplot brzd.
viz . http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... &start=125
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
Mně ty jejich konfigurátory vyhazují akorát obyčejný nebo TurboGroove disky, Black-Dash nevidím. Nicméně ty TurboGroove jsou pozinkovaný, takže by taky neměly reznout tam, kde nebudou v kontaktu s destičkama 
Ale stejně jsem se v tomto tématu chtěl dozvědět spíš to, jestli má pro běžný provoz smysl připlácet za drážkovaný kotouče...

Ale stejně jsem se v tomto tématu chtěl dozvědět spíš to, jestli má pro běžný provoz smysl připlácet za drážkovaný kotouče...
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- Chevron
- Nováček
- Příspěvky: 184
- Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
Konfiguratory nejsou jeste aktualizovany...ale je uz je mozne objednat.. jinak nereznou ani ty cerny ty maj zase nejakou cernou vrzstvu proti reznuti. Ono konfigurator treba ani nevyhodi vice typu desticek a pritom na to auto jde dat vsechno od Blackstuff az treba po Yellowstuff. Kdyby si chtel nacenit co vsechno de dat na tvoje auto tak neni problem ;)xjohny píše:Mně ty jejich konfigurátory vyhazují akorát obyčejný nebo TurboGroove disky, Black-Dash nevidím. Nicméně ty TurboGroove jsou pozinkovaný, takže by taky neměly reznout tam, kde nebudou v kontaktu s destičkama
Ale stejně jsem se v tomto tématu chtěl dozvědět spíš to, jestli má pro běžný provoz smysl připlácet za drážkovaný kotouče...
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
Díky, já to zkouším konfigurovat přímo tady: http://www.ebcbrakeshop.co.uk, s tím že bych to tam klidně objednal.
Ale pokud bys dokázal navrhnout podobný ceny vč. pošty, tak bych to koupil od tebe
Kdyžtak přes PM (AR159, 1.9JTDm, 2006)
Dle toho eshopu:
obyčejný disky + GreenStuff (teplejší nejspíš nepotřebuju) a vychází to na 317 liber
přední disky turbogroove navíc +70 liber.
Ale pokud bys dokázal navrhnout podobný ceny vč. pošty, tak bych to koupil od tebe

Dle toho eshopu:
obyčejný disky + GreenStuff (teplejší nejspíš nepotřebuju) a vychází to na 317 liber
přední disky turbogroove navíc +70 liber.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
Mam TG + Greenstuff cca 2 roky (40tkm). Bral som ich z UK a aj preto, ze ma vysli lacnejsie ako tie najlacnejsie brzdy na Slovensku. 
Moje postrehy:
- Nemaju prudky nabeh, treba pritlacit pedal.
- studene brzdia minimalne tak ako originalne, po letmom zahriati brzdiaci ucinok narasta exponencionalne (17" kolesa)
- nevadnu ani pri dlhodobej zatazi
- neprodukuju takmer ziadny prach, hlikove disky su ciste
- ako kazde drazkovane brzdy pri brzdeni hucia
- 2 kolegom na nissan primera gt sa im ich podarilo zvlnit, mne nie a to som im parkrat pekne nalozil
- platnicky drzia, zatial som nezodral ani tie skosene hrany. Disky drzia este lepsie, su takmer ako nove aj po 40tkm (je to dane mozno aj mojim stylom jazdy)

Moje postrehy:
- Nemaju prudky nabeh, treba pritlacit pedal.
- studene brzdia minimalne tak ako originalne, po letmom zahriati brzdiaci ucinok narasta exponencionalne (17" kolesa)
- nevadnu ani pri dlhodobej zatazi
- neprodukuju takmer ziadny prach, hlikove disky su ciste
- ako kazde drazkovane brzdy pri brzdeni hucia
- 2 kolegom na nissan primera gt sa im ich podarilo zvlnit, mne nie a to som im parkrat pekne nalozil
- platnicky drzia, zatial som nezodral ani tie skosene hrany. Disky drzia este lepsie, su takmer ako nove aj po 40tkm (je to dane mozno aj mojim stylom jazdy)
147 1.9 JTD 85kW
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
To se hezky čte. Brzdný účinek sériových brzd mi bohatě stačí, nepotřebuju si v běžným provozu pokaždý narazit hubu o volant
A taky se moc hezky čte že ani po 40k moc nereznou.
Máš drážkovaný i vzadu?

A taky se moc hezky čte že ani po 40k moc nereznou.
Máš drážkovaný i vzadu?
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
Vzadu mam este povodne kotuce - 175tkm
. Uplne kvitnu po obvode, mal by som ich uz vymenit, len tie sprostne platnicky nie a nie zodrat.
S tym exponencialnym narastom som to mozno prehnal, mal som trochu v gebuli ked som to pisal
. Ale narast po zahriati je tam citelny.

S tym exponencialnym narastom som to mozno prehnal, mal som trochu v gebuli ked som to pisal

147 1.9 JTD 85kW
- Chevron
- Nováček
- Příspěvky: 184
- Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
Hodim ti to klidne sem ;) Kdyby si chtel nacenit aj zadni napravu neni problemxjohny píše:Díky, já to zkouším konfigurovat přímo tady: http://www.ebcbrakeshop.co.uk, s tím že bych to tam klidně objednal.
Ale pokud bys dokázal navrhnout podobný ceny vč. pošty, tak bych to koupil od tebeKdyžtak přes PM (AR159, 1.9JTDm, 2006)
Dle toho eshopu:
obyčejný disky + GreenStuff (teplejší nejspíš nepotřebuju) a vychází to na 317 liber
přední disky turbogroove navíc +70 liber.

Standard disc kompletni sada na predni napravu (2x kotouc)(D1349) - 4088,-
TurboGroove disc (vrtane a drazkovane kotouce)kompletni sada na predni napravu (2x kotouc)(GD1349) - 6022,-
Greenstuff kompletni sada na predni napravu (4x desticka)(DP21904) - 3682,-
Redstuff kompletni sada na predni napravu (4x desticka)(DP31904C) - 4150,-
DOT-4 Brzdová kapalina 250ml – 90,-
DOT-4 BF-307 Racing Brzdova kapalina 500ml – 350,-
DOT-5 Brzdová kapalina 250ml – 390,-
Doporucujeme pouziti lepsi brzdove kapaliny s vyssim bodem varu DOT-4 BF-307 Racing.
BF-307 – vysoce rafinovaná DOT-4 kapalina na bázi glykolu je vhodná pro všechny brzdové systémy s DOT-3 a DOT-4 brzdovou kapalinou. Její bod varu, který je 307°C, redukuje pocit plavání brzdového systému, zlepšuje pocit v pedálech a únavu brzd. Speciální složení redukuje dodatečně korozi uvnitř brzdového systému. NESMÍ být míchána (ředěna) s DOT-5 kapalinami na bázi silikonu.
UPGRADE YOUR BRAKE PADS & ROTORS DVD – 490,-
Kompletní instruktážní DVD s postupem demontáže starých brzdových destiček a kotoučů a návodem pro montáž nových brzdových destiček a kotoučů.
Všechny ceny jsou uvedeny vcetne DPH a vždy za kompletni sadu na napravu (4x desticka nebo 2x kotouc)
Dodaci lhuta cca 5 pracovnich dnu od objednani.
Podrobnejsi informace vcetne tabulky teplotnich rozsahu jednotlivych desticek naleznete na nasich strankach na nasledujicim odkazu.
http://www.chevron-racing.com/ebc-brakes-c-2989.html
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
ja len doplnim osobnu skusenost s greenstuff a origo alfa kotucmi - piskaju pri jemnom brzdeni. Ak pritlacis tak prestanu.
Inak velka spokojnost.
podla mna pokial nejazdis amaterske preteky su drazkovane/vrtane kotuce iba imidzovka, a vyhodene peniaze a nema to vplyv na brzdny ucinok ako kvalitne dosticky ( EBC green
Preco by potom nedavali do quadrifolio verde edicii seriovo vrtane?
Inak velka spokojnost.
podla mna pokial nejazdis amaterske preteky su drazkovane/vrtane kotuce iba imidzovka, a vyhodene peniaze a nema to vplyv na brzdny ucinok ako kvalitne dosticky ( EBC green

Preco by potom nedavali do quadrifolio verde edicii seriovo vrtane?
Ex 147 1,9jtd 88kw
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
Já nevím co tam mám za kotouče a desky, protože jsou zanovní a původní majitel v německu je uz měnil, ale rozhodně nejsou drážkované, nepískají a je to tak vyletět předním oknem, kdyby člověk byl bez pásů..Takže na brzdách bych nic netunil... 

AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
- Chevron
- Nováček
- Příspěvky: 184
- Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
Treba tam uz tuning mas a ani to nevistyvado píše:Já nevím co tam mám za kotouče a desky, protože jsou zanovní a původní majitel v německu je uz měnil, ale rozhodně nejsou drážkované, nepískají a je to tak vyletět předním oknem, kdyby člověk byl bez pásů..Takže na brzdách bych nic netunil...


Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom
Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Re: Kotouče - plné vs. drážkované
Já mám taky origo kotouče i desky a opravdu to brzdí bezvadně, vlastně jsem doteď neřídil žádné bežné seriové auto co by tak dobře brzdilo. Lepší kotouče bych uvažoval jen kvůli protikorozni ochraně a lepší desky jen kvůli menšímu prášení.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti