

VIF je značka aditiv, asi podle testů patří ke špičce a hlavně je Czech MADE, takže ještě podpořím domácí výrobu. Jinak v letě letní a v zimě zimníKwaso píše:Ked uz sa tu o tom bavite aku znacku VIFu davate?
No, v zime jak jsem jednou nenastartoval, tak druhej den (jak rozmrzla nafta), tak jsem nastartoval a rozla se mi a zustala svitit nicnerikajici kontrolka CHECK ENGINE. Po napojeni na diagnostiku mi to napsalo, ze je spatna svicka, vstrikovac a jeste jedna vec, ale ted uz nevim co. Po vymazani chyby se to uz znovu neobjevilo.Chtel jsem mit jistotu a tak jsme vymenili paivovej filtr, promerili tlaky a pak jsme sli po vypsanych "zavadach" a ani jedna vypsana vec se neprojevila. Ale subjektivne jsem mel pocit, ze auto ma jinej zvuk a ze to trochu vic "klepe" a tak se mi koukli i na ty vstrikovace, no...Kubas píše: to už to kontrolujete i preventivně???????![]()
myslím že to je zcela zbytečné.... pokud auto normálně jede, nehulí a nežere nějak mimo rámec, tak proč to kontrolovat???? Zas jako neblbněte....
Sere se to jak 120ka, furt se pod tím někdo musí válet. Žere to jako tank! k...a kdo si to může koupit.Adamsquare píše:Do Alfy Romeo Alfa Romeo liju zásadně VIF VIFKwaso píše:Ked uz sa tu o tom bavite aku znacku VIFu davate?![]()
Ad. spotřeba. Já spíš nevim proč všichni šťourají, že někdo má potřebu řešit spotřebu.
Zajímavý, že když někoho cizího vezu nebo mluvim o Alfě, tak první dva dotazy jsou jestli je to poruchový a kolik to žere
F.a.n.o píše:Jak to delas, ze s 2,4 jezdils za 7,3Stefan píše:prave ze to je celkom dovod sa z toho tesit...
pred demontazou DPF som dosiahol najnizsiu spotrebu 7.3 - 7.5 l/100 km.
takze je to vyrazny posun dolu.I kdybych si nasadil klobouk, tak se pod 8 nedostanu...
Dnes Kocour666 3x a po ceste Ostrava-Olomouc zpět se taky vypaloval. Přijel jsem ke Kocourovi a bylo zaneseni 23%, po 1.regeneraci bylo 70%, po 2. 63% a po treti 42%, kdy vcera mi pri nastartovani za studena problikla kontrolka DPF a cosi to napsalo. Podotykam ke Kocourovi jsem prijel az po ceste OVA-OLmcernoch píše:Pokud máš DPF:
Jak moc je zanešený (kolik % ti naměřili na diagnostice)?
Vypalovali ti ten filtr?
Svody turbo? je pod nim takove tesneni slozene ze 3 plechu prilisovanych k sobe a 4 komory? to myslis? Taky me to napadlo a hned zitra to pujdu zkontolovat. Ta objimka je origo vc sroubu a veskere maticky jinak puvodni. Objimku jsem kupoval v alfe v Ostrave a poslali mi ji tam z nejakeho skladu v Polsku s oznacenim Orginal Alfa dil. Jel jsem se sedanem od Tyvada, ale ten ma manual a pripadalo mi to dost podobne, ale ten kroutak to nema od vcerejska a od te doby jsem nemel moznost porovnat. Ale subjektivne jako ridici mi to pripada horsi. i za plynem to nejde tak dobre. Kocour podotknul take ze to nejede,ale ten ma 2,4 JTDm, takze to pochopitelne bude znatcendler píše:pokud jsi měnil turbo, je utažený svody-turbo? u té objímky je originál šroub nebo jsi dával svůj, jde o to že tady všude kolem turba musí být měděné samozajišťovací matky.
Jak jede auto, o proti jiným 110kw, jestli jsi to zkoušel, když jste měli ten malý srázek.
To čidlo změříš pouze přes diag.
aha, takze muzeme byt u jadra problemu? nedavali, ani tesneni...cendler píše:Ještě mě napadlo, pokud jsi měnil turbo, musel jsi sundat svody, dávaly jste nové měděné samozajišťovací matky?, pokud se jednou povolí, nemají tu správnou funkčnost.
... takže EGR to nebude.lach-t193 píše: Turbo po repasi, egr vycisten, vstriky ok, palivak NEW Vaha vzduchu vycistena (
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti