Kvalita aut kdysi a dnes
Re: Kvalita aut kdysi a dnes
On se pak najde někdo kdo půjde proti proudu. Třeba Mazda se už teď snaží nový modely dělat lehčí než předchozí generaci. Sedan Mazda 6 tak má s motorem 1.8i pohotovostku 1295 kg.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Kvalita aut kdysi a dnes
jo jo, jasně.... snad i nové auta od AR půjdou tímhle směrem....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kvalita aut kdysi a dnes
jestli ovšem nějaký nový auta od Alfy vůbec někdy budou
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
Re: Kvalita aut kdysi a dnes
včera na mě z jednoho časáku vypadl prodejní leták od Jaguaru (což už samo o sobě je dost divné, že taková značka inzeruje letákama v časopisech....)....
Koukám na to a čtu, že záruku na proreznutí kastle dávají 6 let
Moje Stilo roku 2003 mělo 12... Bravo z 2007 aspoň 8.... A prémiovka za meloun 6 let....
To mi přijde jako výsměch.... Nevím, jak to mají ostatní značky, ale aby mi třeba auto po sedmi letech začlo reznout a prodejce mě s tím vyfakoval, to by mi asi celkem vadilo....
Koukám na to a čtu, že záruku na proreznutí kastle dávají 6 let
Moje Stilo roku 2003 mělo 12... Bravo z 2007 aspoň 8.... A prémiovka za meloun 6 let....
To mi přijde jako výsměch.... Nevím, jak to mají ostatní značky, ale aby mi třeba auto po sedmi letech začlo reznout a prodejce mě s tím vyfakoval, to by mi asi celkem vadilo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kvalita aut kdysi a dnes
Mazda6 rezne už prvním rokem
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Kvalita aut kdysi a dnes
GG rezne GH už necuhan píše:Mazda6 rezne už prvním rokem
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Kvalita aut kdysi a dnes
:-). Něco na tom bude:-). Perfektně napsané:-). Do starého spideru se nevejdu,musím mít otevřené dveře kvuli kolenu,stará GTV6 byla jako nová GTV,75 mam vylomenej kotník bo nejen že sem tlustej,ale mam i dlouhý nohy,155 volantem točím břichem,GTV na hranici použitelnosti,156 už je perfekt a ve 159 už se ce¨jtim pohodlně:-). Prostě zachvíli i SMART bude mít 5metrů na délku:-).Kubas píše:http://auto.idnes.cz/auta-jsou-stale-ve ... tomoto_fdv
BMW za pár let: šířka 3m, dokonale blbuvzdorné, kamery všude ("řidič neotočí hlavou"), velká tlačítka, automaticky všechno
Holt chtějí prodávat, akorát tedy pověstná "Freude am Fahren" bude plynout z toho, že i jako 180kg vážící žok si do toho pohodlně sednu
Nechci se nikoho dotknout, každý jsme nějaký, ale řešit problémy s obezitou populace tím, že budeme dělat čím dál větší a stupidnější auta, no... klobouk dolů... Spíš by automobilky mohly rozdávat permice do posilovny....
No a nám, co nechceme kupovat dvoutunové plečky, dělané s vědomím, že řidič je idi*t, asi zbydou jen ti veteráni....
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: Kvalita aut kdysi a dnes
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita aut kdysi a dnes
Volba zcela jednoznačná: 560 SEC
Už jen kuly tomu tlakoměru oleje, kterej by neměl chybět v žádnym sportovnim voze.
ale těch důvodů by bylo mnohem víc
Už jen kuly tomu tlakoměru oleje, kterej by neměl chybět v žádnym sportovnim voze.
ale těch důvodů by bylo mnohem víc
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Kvalita aut kdysi a dnes
názorná ukázka toho, jak automobilky smýšlejí o dnešním řidiči
http://www.auto.cz/internet-si-dela-leg ... -brz-65858
(a možná mají pravdu.... )
http://www.auto.cz/internet-si-dela-leg ... -brz-65858
(a možná mají pravdu.... )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti