Kvalita aut kdysi a dnes

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8487
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Harous » 18.11.2011, pát 09:48

On se pak najde někdo kdo půjde proti proudu. Třeba Mazda se už teď snaží nový modely dělat lehčí než předchozí generaci. Sedan Mazda 6 tak má s motorem 1.8i pohotovostku 1295 kg. :smt023
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18555
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Kubas » 18.11.2011, pát 13:25

jo jo, jasně.... snad i nové auta od AR půjdou tímhle směrem....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 794
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Eneck155 » 20.11.2011, ned 12:56

jestli ovšem nějaký nový auta od Alfy vůbec někdy budou :cry:
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18555
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Kubas » 15.3.2012, čtv 09:08

včera na mě z jednoho časáku vypadl prodejní leták od Jaguaru (což už samo o sobě je dost divné, že taková značka inzeruje letákama v časopisech....)....

Koukám na to a čtu, že záruku na proreznutí kastle dávají 6 let :shock:
Moje Stilo roku 2003 mělo 12... Bravo z 2007 aspoň 8.... A prémiovka za meloun 6 let.... :smt102

To mi přijde jako výsměch.... Nevím, jak to mají ostatní značky, ale aby mi třeba auto po sedmi letech začlo reznout a prodejce mě s tím vyfakoval, to by mi asi celkem vadilo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od cuhan » 15.3.2012, čtv 10:02

Mazda6 rezne už prvním rokem :D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Marty
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 829
Registrován: 25.3.2009, stř 17:52

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Marty » 15.3.2012, čtv 10:36

cuhan píše:Mazda6 rezne už prvním rokem :D
GG rezne GH už ne :D
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Pivrnec911 » 15.3.2012, čtv 14:16

Kubas píše:http://auto.idnes.cz/auta-jsou-stale-ve ... tomoto_fdv

:-D BMW za pár let: šířka 3m, dokonale blbuvzdorné, kamery všude ("řidič neotočí hlavou"), velká tlačítka, automaticky všechno :-D

Holt chtějí prodávat, akorát tedy pověstná "Freude am Fahren" bude plynout z toho, že i jako 180kg vážící žok si do toho pohodlně sednu :wink:

Nechci se nikoho dotknout, každý jsme nějaký, ale řešit problémy s obezitou populace tím, že budeme dělat čím dál větší a stupidnější auta, no... klobouk dolů... Spíš by automobilky mohly rozdávat permice do posilovny.... :wink:

No a nám, co nechceme kupovat dvoutunové plečky, dělané s vědomím, že řidič je idi*t, asi zbydou jen ti veteráni.... :smt102
:-). Něco na tom bude:-). Perfektně napsané:-). Do starého spideru se nevejdu,musím mít otevřené dveře kvuli kolenu,stará GTV6 byla jako nová GTV,75 mam vylomenej kotník bo nejen že sem tlustej,ale mam i dlouhý nohy,155 volantem točím břichem,GTV na hranici použitelnosti,156 už je perfekt a ve 159 už se ce¨jtim pohodlně:-). Prostě zachvíli i SMART bude mít 5metrů na délku:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18555
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Kubas » 20.3.2012, úte 13:45

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od hadXR » 20.3.2012, úte 18:23

Volba zcela jednoznačná: 560 SEC
Už jen kuly tomu tlakoměru oleje, kterej by neměl chybět v žádnym sportovnim voze.
ale těch důvodů by bylo mnohem víc :wink:
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18555
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Kubas » 23.3.2012, pát 13:09

názorná ukázka toho, jak automobilky smýšlejí o dnešním řidiči :-D

http://www.auto.cz/internet-si-dela-leg ... -brz-65858

(a možná mají pravdu.... :???: )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti