
Jak zabrala ta opravna sada variatoru? Ma to nejakou výdrž?
na volnobeh bych se zameril na tu lambduEddie píše:Mam takový dotaz k sací vačce. Nachází se na ní nebo ve variatoru snímání natočení? Nejak se mně alfice rozežrala a blbě drží volnoběh (je vysoky cca 1300 a dlouho trva než v klidu spadne na 960)byljsem na diagnostice u jednoho kulničkaře a jedina zavada zapsana v registru se týka snímaní vačky a lambda ukazovala konstantně 0,63V. Tak to bude asi kaput variator a lambda![]()
Jak zabrala ta opravna sada variatoru? Ma to nejakou výdrž?
Jak ten variáror - klepe ti nebo neklepe?Jak jsi ho smontoval zpátky tak jak má být?Aleš píše:Sám jsem na to zvědavej.Doufam,že to po pár tisících nebudu dělat znova
Jak ten variáror - klepe ti nebo neklepe?Jak jsi ho smontoval zpátky tak jak má být?Strawberry156 píše:Aleš píše:Sám jsem na to zvědavej.Doufam,že to po pár tisících nebudu dělat znova
Díky za info..Měřil jsem ten rozsah variátoru a vyšlo mi 12,5 stupňě.tak jsem se trochu zhrozil,ale pak mi došlo,že vačky se točí poloviční rychlostí než klika,takže je to vlastně správně-na klice to udělá tebou zmíněnejch 25JiVi píše:pisou, ze rozsah zmeny je 25 stupnu
To se právě pleteš,ten variátor sestavíš na mnoho způsobů a vlastně když ho rozebereš (i novej) chtěl bych vidět jak ho smontuješ zpátky tak jak byl(ty ozubený kolečka v poloze jako byly nastavený z výroby).zajímalo mě jestli nad tím jak pracuje vůbec někdy někdo přemýšlel a nebo jen každej rozebere,složí do jiný polohy protože to tak jde a kašle na to.Tak ti ten variátor bude klepat dál,nebo začne klepat za chvíli zase.Aleš píše:Strawberry156 píše:Jak ten variáror - klepe ti nebo neklepe?Jak jsi ho smontoval zpátky tak jak má být?Aleš píše:Sám jsem na to zvědavej.Doufam,že to po pár tisících nebudu dělat znova
Zatím mám najeto 1200km a slyšet to není.S tím sestavováním jsem to řešil nezávisle se dvouma mechanikama a ti mi potvrdili,že to jinak než dobře sestavit nejde.Jinak bys ty kolečka nedostal dovnitř.
Vitaj,lukee píše:Jeden zkušený mechanik z jížní moravy mi říkal, že trvalé vyřešení problémů s variátorem u Twin Sparku nevyřeší pouze jeho výměna za nový, vylepšený typ, ale že je třeba taky udělat úpravu na hlavě - konkrétně je třeba do jednoho kanálku vložit zpětný olejový ventilek z Fiatu Barchetta 1.8. To vyřeší studené starty, kdy je variátor plně naplněný olejem (bez zpětného ventilu je v něm taky olej, ale ne tolik).
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti