ukázka kapitalistického nevkusu....kapitalisticke pozlatko....



1/protože částečně podělali vývoj, resp. zacílení toho auta. ty kila jsou tam zbytečný, nejde ani tak o bezpečnost jako o izolaci posádky od zvuku motoru, aerodynamického svistu, kvílení gum atd (rozuměj od jízdních zážitkůHarous píše:1) Proc automobilka odlehcuje radu 159 a dopredu avizuje dalsi odlehceni?
2) Proc automobilka s radou 159 nepokracuje v serialu WTCC?
3) Proc prodeje rady 159 zdaleka nedosahuji prodeju predesle rady 156?
4) Proc nedava automobilka do rady 159 klasicky samosvor a misto nej dava elektronicky Q2?
5) Proc nema system Q4 alespon na takove urovni jako mela 155 Q4?
Raddik píše:
pak přišel "infarkt" Alfy a ta spadla pod křídla Fiatu. ten ji podržel (a drží dodnes) ale nástupcem vynikající 75 se stala průměrná, koncernově poskládaná 155. obrovský krok zpět od tradice - sice lepší spolehlivost, ale přední náhon, vysoká hmotnost a krom verze Q4 nijak závratné sportovní vlastnosti, které by ji alespoň částečně propojovaly s filosofií předchůdců. prodeje byla také špatné...
Raddik píše: v roce 2005 se představil zatím poslední zástupce mezi menšími sedany, Alfa 159. mnozí čekali, že to bude vylepšený, sportovnější, spolehlivější a bezpečnější nástupce 156. jenže zatímco na bezpečnost došlo, sportovní charakter se vytratil. autu nezůstal jediný benzinový motor vlastní konsktrukce Alfy, neúměrně přibyla hmotnost a nárůst rozměrů ani neodpovídal užitnému prostoru uvnitř auta. zkrátka místo sportovního sedanu přišlo velmi hezké, komfortní a trošičku sportovní (řízení,brzdy) auto, které se jednak špatně prodává, ale je i mezi alfisty poměrně chladně přijato (doporučuji navštívit zahraniční fóra Wink ). .
Na to abych nenapsal tohle mi stacila jedna - zakladni...drtikols píše:...ty mas 4skoli...
Tohle tady ale nikdo nepise. Uz mockrat jsem napsal, ze 159 povazuju za vyborny auto. Jen k nemu mam jisty vyhrady, ktery mi tady koukam nikdo neodpusti...drtikols píše:159ka je praste strasne auto a do vyroby jit nemelo...doma mate vsichni PREdokonale stroje ktery maji s sobe dokonalou techniku...asi tak...ted jsme na to prisel jak to tú tak ctu...
Víceméně souhlasím se vším, co píšeš výše.... K těm sportovním sedanům od AR jenom dodám, že ty první (1900 - Giulietta - Giulia) byly nejlepší hlavně proto, že to byly JEDINÉ sportovní sedany té doby. Prostě tehdy podobná auta nikdo jiný dělat neuměl nebo nechtěl.... 75 se všude mohutně adoruje a já to auto mám taky rád, chci věřit, že ve své době bylo před BMW, ale pokud vím tak všechny modely s transaxle měly trochu problémy s přesností a rychlostí řazení (což je s ohledem na koncepci docela logické....). Dále bych k té 75 napsal, že podle toho co se píše je ukrutně servisně náročná (špatný přístup k brzdám atd.) a hlavně: ALFA ROMEO na 75 defacto zkrachovala (ono to nebylo jen kvůli 75, ale byl to tehdy nosný model....). Takže je nutné říct, že je umění udělat skvělý sportovní sedan, ale je mistrovství udělat skvělý sportovní sedan a nezkrachovat přitomRaddik píše: labutí píseň vozů s uspořádáním transaxle byla Alfa 75, vrchol evoluce. to byla Alfa naposledy před BMW. ultimativní sportovní sedan byl k neporažení jak v testech, tak na závodních tratích a dodnes je vyhledáván fanoušky značky.
konecne rozumna vec..filip píše:Tady zase nechapu kde beres s takovou jistotou informace ze se vytratil sportovni charakter ?
Co ja vim projel ses kousek s Marc-em159 a byl si docela nadsen z toho auta.
Ridil si delsi dobu 159 ? Treba 2.4 jtdm nebo 3.2 V6 Q4 ?.... Never vsemu co lidi rikaji na netu...
Harous píše:Takze ja navrhuju lehce schladit hlavy, zapracovat na zahradcea pak smele pokracovat...
![]()
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti