Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18556
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Příspěvek od Kubas » 11.4.2012, stř 10:07

pánové tak to naše rodinné GT bude mít brzo najeto 100tkm.... (aktuálně 98tkm)
Na tom autě je VŠE (až na EGR a jeden homokineťák) původní.
Kromě faktury při prohlídce ve 20tkm mám všechny a jsou tam původní brzdy i komplet ramena.
Teď ve 100tkm na to servisák kouká a říká že destičky furt ještě OK a ramena taky (ty ramena jen občas vrznou za studena, jinak se fakt zdají OK).

S autem se jezdí defenzivně (a až na dálnice i relativně v klidu), ale přecejen, 100tkm je 100tkm....

Máte někdo podobnou zkušenost s takovou výrdží nebo je to jen vyloženě jízdním stylem....?
Někde jsem zaslechl, že faceliftované 147/GT mají z prvovýroby lepší (odolnější) podvozky, tak možná se to projevuje....

(né že bych si stěžoval, určitě taková životnost potěší.... Každopádně je paradoxní dělat u funglovky dřív rozvody, než měnit destičky....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2577
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Příspěvek od George.KHE » 11.4.2012, stř 10:19

Tak pokud většinu km nalítá na dálnicích a rychlostních komunikacích, tak tam ty desky moc mizet nebudou.
Na jednu stranu by nebylo špatné kdyby se opotřebení auta měřilo na moto hodiny a né na km, protože ty auta co jezdí jen po městě mají sice méně km, ale jsou na tom někdy daleko hůř, jak někdo kdo má např. o 100 tis. km víc, ale převážně po dálnici.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 11.4.2012, stř 10:57

Otec ma 115tkm na 156 2.4 04', a ramena jsou porad puvodni a OK. (ted jsme jen menili zadni SB v tehlicich, za 2x80,-Kč). Brzo budou treba predni brzdy, jinak podobny jak rikas.

Kdyz jsme to v 2007 pritahli z IT s 90tkm, melo to dost opiskovanej cumak (na prelak), takze nejspis dalnicni stroj.

Vypada to, ze na nestocenkach to bude kline mozny :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18556
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Příspěvek od Kubas » 11.4.2012, stř 10:59

jo jo... jde mi prostě o to si ověřit, že to je možné.... :wink: a že u nás doma zas neprobíhají nějaké paranormální jevy....
Při čtení fóra to zrovna u podvozků 156 a spol vypadá, že se to mění co 30tkm....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 170
Registrován: 23.3.2010, úte 08:26

Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Příspěvek od 156 » 13.4.2012, pát 08:42

Moje GT se ted blíží ke 100 tis km a více méně bez problémů, skoro vše původní:o)
Alfa Romeo 156 2,0 TS(ex)
Alfa Romeo GT 3,2 V6
Abarth 500
Kontakt tomasm@cmexclusive.cz

vavrusam
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 282
Registrován: 30.12.2010, čtv 12:42
Bydliště: Pariz
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Příspěvek od vavrusam » 13.4.2012, pát 08:49

Kubas píše:jo jo... jde mi prostě o to si ověřit, že to je možné.... :wink: a že u nás doma zas neprobíhají nějaké paranormální jevy....
Při čtení fóra to zrovna u podvozků 156 a spol vypadá, že se to mění co 30tkm....
Ono se to totiž taky nemění za díly z prvovýroby :wink: Že podvozek vydrží 100tkm od novoty v pohodě mi přijde normální, na to jsou zhruba díly dimenzované.
Alfa Romeo 166 3.2V6 24V
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Příspěvek od yan.ko » 13.4.2012, pát 09:01

Na sve 156SW jsem ramena menil prvne ve 140tkm. Ted ma 200tkm, zacinaji povrzavat horni ramena, je volnejsi levy spodni kulovy cep a vypada to ze bude treba co nevidet vymenit i cepy rizeni. Toz asi tak k te zivotnosti.
Alfa Romeo Perfection

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)

Příspěvek od Sgt. » 15.5.2012, úte 22:31

Na mojí boudě bylo najeto cca 106tisíc z toho víc než 60 po českých tankodromech, když šla pryč tak měla v cca 50ti vyměněné pravé spodní rameno (to sem zničil na díře v krajnici) a přelisovával sem powerflex do horních ramen protože původní v 90ti začali povrzgávat. Brzdy původní a ještě by něco nakroutili.
V cca 70ti sem měnil zadní tlumiče, prostě sem nakládal do kufru víc než 156 snese.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Odpovědět

Zpět na „GT“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů