Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)
Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)
pánové tak to naše rodinné GT bude mít brzo najeto 100tkm.... (aktuálně 98tkm)
Na tom autě je VŠE (až na EGR a jeden homokineťák) původní.
Kromě faktury při prohlídce ve 20tkm mám všechny a jsou tam původní brzdy i komplet ramena.
Teď ve 100tkm na to servisák kouká a říká že destičky furt ještě OK a ramena taky (ty ramena jen občas vrznou za studena, jinak se fakt zdají OK).
S autem se jezdí defenzivně (a až na dálnice i relativně v klidu), ale přecejen, 100tkm je 100tkm....
Máte někdo podobnou zkušenost s takovou výrdží nebo je to jen vyloženě jízdním stylem....?
Někde jsem zaslechl, že faceliftované 147/GT mají z prvovýroby lepší (odolnější) podvozky, tak možná se to projevuje....
(né že bych si stěžoval, určitě taková životnost potěší.... Každopádně je paradoxní dělat u funglovky dřív rozvody, než měnit destičky....)
Na tom autě je VŠE (až na EGR a jeden homokineťák) původní.
Kromě faktury při prohlídce ve 20tkm mám všechny a jsou tam původní brzdy i komplet ramena.
Teď ve 100tkm na to servisák kouká a říká že destičky furt ještě OK a ramena taky (ty ramena jen občas vrznou za studena, jinak se fakt zdají OK).
S autem se jezdí defenzivně (a až na dálnice i relativně v klidu), ale přecejen, 100tkm je 100tkm....
Máte někdo podobnou zkušenost s takovou výrdží nebo je to jen vyloženě jízdním stylem....?
Někde jsem zaslechl, že faceliftované 147/GT mají z prvovýroby lepší (odolnější) podvozky, tak možná se to projevuje....
(né že bych si stěžoval, určitě taková životnost potěší.... Každopádně je paradoxní dělat u funglovky dřív rozvody, než měnit destičky....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2577
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)
Tak pokud většinu km nalítá na dálnicích a rychlostních komunikacích, tak tam ty desky moc mizet nebudou.
Na jednu stranu by nebylo špatné kdyby se opotřebení auta měřilo na moto hodiny a né na km, protože ty auta co jezdí jen po městě mají sice méně km, ale jsou na tom někdy daleko hůř, jak někdo kdo má např. o 100 tis. km víc, ale převážně po dálnici.
Na jednu stranu by nebylo špatné kdyby se opotřebení auta měřilo na moto hodiny a né na km, protože ty auta co jezdí jen po městě mají sice méně km, ale jsou na tom někdy daleko hůř, jak někdo kdo má např. o 100 tis. km víc, ale převážně po dálnici.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)
Otec ma 115tkm na 156 2.4 04', a ramena jsou porad puvodni a OK. (ted jsme jen menili zadni SB v tehlicich, za 2x80,-Kč). Brzo budou treba predni brzdy, jinak podobny jak rikas.
Kdyz jsme to v 2007 pritahli z IT s 90tkm, melo to dost opiskovanej cumak (na prelak), takze nejspis dalnicni stroj.
Vypada to, ze na nestocenkach to bude kline mozny
Kdyz jsme to v 2007 pritahli z IT s 90tkm, melo to dost opiskovanej cumak (na prelak), takze nejspis dalnicni stroj.
Vypada to, ze na nestocenkach to bude kline mozny
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)
jo jo... jde mi prostě o to si ověřit, že to je možné.... a že u nás doma zas neprobíhají nějaké paranormální jevy....
Při čtení fóra to zrovna u podvozků 156 a spol vypadá, že se to mění co 30tkm....
Při čtení fóra to zrovna u podvozků 156 a spol vypadá, že se to mění co 30tkm....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)
Moje GT se ted blíží ke 100 tis km a více méně bez problémů, skoro vše původní:o)
Alfa Romeo 156 2,0 TS(ex)
Alfa Romeo GT 3,2 V6
Abarth 500
Kontakt tomasm@cmexclusive.cz
Alfa Romeo GT 3,2 V6
Abarth 500
Kontakt tomasm@cmexclusive.cz
- vavrusam
- Pozorovatel
- Příspěvky: 282
- Registrován: 30.12.2010, čtv 12:42
- Bydliště: Pariz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)
Ono se to totiž taky nemění za díly z prvovýroby Že podvozek vydrží 100tkm od novoty v pohodě mi přijde normální, na to jsou zhruba díly dimenzované.Kubas píše:jo jo... jde mi prostě o to si ověřit, že to je možné.... a že u nás doma zas neprobíhají nějaké paranormální jevy....
Při čtení fóra to zrovna u podvozků 156 a spol vypadá, že se to mění co 30tkm....
Alfa Romeo 166 3.2V6 24V
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)
Na sve 156SW jsem ramena menil prvne ve 140tkm. Ted ma 200tkm, zacinaji povrzavat horni ramena, je volnejsi levy spodni kulovy cep a vypada to ze bude treba co nevidet vymenit i cepy rizeni. Toz asi tak k te zivotnosti.
Alfa Romeo Perfection
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost spotřebních dílů (ramena, brzdy atd.)
Na mojí boudě bylo najeto cca 106tisíc z toho víc než 60 po českých tankodromech, když šla pryč tak měla v cca 50ti vyměněné pravé spodní rameno (to sem zničil na díře v krajnici) a přelisovával sem powerflex do horních ramen protože původní v 90ti začali povrzgávat. Brzdy původní a ještě by něco nakroutili.
V cca 70ti sem měnil zadní tlumiče, prostě sem nakládal do kufru víc než 156 snese.
V cca 70ti sem měnil zadní tlumiče, prostě sem nakládal do kufru víc než 156 snese.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů