Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Odpovědět
yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 13.7.2012, pát 16:09

Nekde ti zrejme netesni sani/vyfuk.
Alfa Romeo Perfection

kuci
Uživatelský avatar

Příspěvky: 58
Registrován: 7.10.2008, úte 13:17

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od kuci » 13.7.2012, pát 16:15

hadice se zdají být všechny ok, i spony. Výfuk taky ok. Jen na parohy jsem nekoukal ...
AR166 2.4jtd 103kw
ex: Croma turbo, 145, Tipo, 155, Coupe 20vt

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 14.7.2012, sob 13:53

kuci píše:hadice se zdají být všechny ok, i spony. Výfuk taky ok. Jen na parohy jsem nekoukal ...
Mě to nětěsnilo pod parohama....nepříjemnej zvuk :smt033
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

AHOSO_VIDAHO
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 852
Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od AHOSO_VIDAHO » 14.7.2012, sob 23:24

Tak jsem si stáhl okýnko, a začíná to turbo lehce pískat od cca1500 a pak nad cca 1900 ot. už zase bez zvuku ;-)
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+

senza cuore saremmo solo macchine



ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...

Stanin

Příspěvky: 6
Registrován: 17.7.2012, úte 13:50
Bydliště: Brno

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Stanin » 25.7.2012, stř 09:19

Zdravim, taky u svyho turba slysim piskani.. zacina to kolem 1800 - 2000 ot. Je to takova meluzina. Jinak tahne. Otazkou je, jestli dobre, protoze nemam s cim srovnavat. Co myslite? Vymena lozisek, nebo nejaka netesnost?

edit: Tak koukam, ze nejsem sam s tou meluzinou. Doufam, ze to bude jen nejaka netesnost.
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 103 kW '01
Kawasaki ZX-9R Ninja '00

Point

Příspěvky: 3
Registrován: 27.7.2012, pát 06:39

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Point » 27.7.2012, pát 07:24

Zdravim nechcem zakladat novu temu tak sa spytam tu. Potreboval by som zistit ake je original turbo na1.9 jtd 85kw 255nm (skuseny vedia o aky motor ide) A ci je problem tam dostat GT2256v pripadne ci je GTA 2256v ine turbo alebo to ste
Edit: tak tu prvu cast som si zistil (bol som najprv trochu lenivy a koegovci nevedeli tiez poradit) origo je GT1749V
Fiat Stilo 1.9JTD
115,6ps-255Nm
160,4ps-346Nm+

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 27.7.2012, pát 10:24

Mam turbokit upgrade pro 1.9JTD 85kW s potencialem na ~240HP. Pokud bys mel zajem, posli zpravu.
turbo-na-prodej.jpg
Alfa Romeo Perfection

Point

Příspěvky: 3
Registrován: 27.7.2012, pát 06:39

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Point » 27.7.2012, pát 10:45

yan.ko píše:Mam turbokit upgrade pro 1.9JTD 85kW s potencialem na ~240HP. Pokud bys mel zajem, posli zpravu.
turbo-na-prodej.jpg
O aky typ turba ide? Stav atd.? ked tak mi pisni mail.. som tu cez mobil : bodka22@gmail.com
Fiat Stilo 1.9JTD
115,6ps-255Nm
160,4ps-346Nm+

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Danni » 15.8.2012, stř 22:03

166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Point

Příspěvky: 3
Registrován: 27.7.2012, pát 06:39

Re: Turbo u JTD

Příspěvek od Point » 16.8.2012, čtv 18:02

Rimmerak píše:Tak jsem vyměnil vzduchový filtr a chtěl jsem kouknout na váhu vzduchu a zjistil sem, že není pořádně přidělaná hadice do turba. Sunda jsem jí a zděsil sem se. Nějakej umělec jí tam nandal tak ,že jí ohrnul a byla tam prostě blbě. Určitě musela přisávat. Tak jsem jí nasadil správně, dal novou přesku, teď drží jako pes.
Ale pro projetí žádná změna. V kopci při zátěži na čtyrku mi to zase při 3000 otáčkách cuklo a rozsvítil se Check engine :(
Ještě vyměním naftovej filtr a pak se půjdu pověsit do kůlny.
Fotografie-0121.jpg
Inak sranda je ze ta hadica bola tak dana od vyroby dle obrazku :D
Fiat Stilo 1.9JTD
115,6ps-255Nm
160,4ps-346Nm+

ados.m

Příspěvky: 94
Registrován: 19.7.2011, úte 18:51
Bydliště: Ostrava

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od ados.m » 21.8.2012, úte 19:42

ahoj, v čem by mohl být problém když mi kolísá tlak turba? prostě na to šlápnu, tlak vyletí až někde k 1,4 táhne fakt dobře a ani sem si nevšiml že by nějak kouřila otáčky kolem 2500-3000 to tlak zreguluje k 0.8-0,9 přestane tahat a zase se tlak zvýší potáhne a zase pořád tak dokola, EGR zaslepený, diagnostika nenapsala chybu až na ten zaslepený egr, Auto v popisku, prosím poraďte
Alfa Romeo 156 2,4JTD 110kw r.v. 2002

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Liwika19 » 21.8.2012, úte 22:48

moze ti blnut cidlo tlaku turba... :smt102
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

JardaB
Nováček

Příspěvky: 174
Registrován: 12.1.2012, čtv 20:35
Bydliště: Liberec

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od JardaB » 22.8.2012, stř 06:20

Muze drhnout nataceni lopatek staturu turba, musi to jit uplne lehce po odpojeni tahla (nevim, jestli tahle verze ma mechanickou nebo uz elektrickou regulaci, u te elektricke by to mohlo byt asi vic veci, kazdopadne bych hledal kolem teto regulace)
Ja mam 100kW a zajimalo by me, jestli je normalni snizeni tahu taky kolem 2500ot pri vetsim vykonu - asi zapusobi prave ta regulace ale mohlo by to jit plynuleji. Nebo muze byt spatne serizena? Jaky ma byt plnici tlak pri podlaze a dejme tomu 3000ot? Nemeril nekdo?
Omega B 3.0 MV6 combi AT, co s ni?
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)

ados.m

Příspěvky: 94
Registrován: 19.7.2011, úte 18:51
Bydliště: Ostrava

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od ados.m » 22.8.2012, stř 08:36

Po odpojení táhla jde naklápění lehce, táhlo té podtlakové baňky jde s odporem ale tam bude nějaká pružina, jde hladce, bez zasekávání jen musím víc zatlačit. Má to elektronicky řízenou regulaci
Alfa Romeo 156 2,4JTD 110kw r.v. 2002

Jans
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 138
Registrován: 25.7.2009, sob 21:45
Bydliště: Čadca - Staškov

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Jans » 22.8.2012, stř 14:19

u 100kw má turbo natlačiť 1.5b a potom má zregulovať na 1.05b. Cez Fes sa musí pripočítať atmosfericky tlak
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,

mano82
Nováček

Příspěvky: 101
Registrován: 23.4.2009, čtv 14:40

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od mano82 » 13.9.2012, čtv 23:09

Mozte mi vysvetlit ako funguje vakuovy rezervoar na podlakove ovladanie turba a klapky? Ako sa vytvara podlak? Ak by bola prasknuta nejaka hadicka, je pocut nejake sycanie alebo nejaky podobny pazvuk? Zacnem asi hadickami, ale pripravujem sa na najhorsie :).

Prestala mi fungovat regulacia turba, a myslim, ze ani zdochynacia klapka nezaklapne pri vypnuti motora. Regulacia nie je zatuhnuta, ide zatlacit rukou. Pri vytoceni mi vyhodi chybu 0236 - overboost selenoid. Realny tlak je nizsi ako zelany, ale motor som moc netocil, max cca 3000ot/m aby nevyhadzovalo chybu.
147 1.9 JTD 85kW

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od jurki888 » 14.9.2012, pát 07:52

vytvara ho vakuovka na pravej strane hore na hlave
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Adams
Nováček

Příspěvky: 123
Registrován: 14.7.2012, sob 13:35
Bydliště: Brno

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Adams » 16.9.2012, ned 11:03

Zdravím,

měl bych krátký dotaz na znalé. Mám 166 FL 2.4JTD 110kW.
Je turbo pro motorizace 2.4JTD shodné pro všechny motory s výkonem 100, 103 a 110kW?

Děkuji za odpověď.

Petr
166 JTD ´05

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 16.9.2012, ned 20:26

Ahoj, neni
Alfa Romeo Perfection

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od xjohny » 17.9.2012, pon 19:14

Přestal mi zničehožnic ukazovat budík tlaku turba, visí na nule. Auto ale jezdí bez problémů pořád stejně, takže to vidím na chybu někde v elektrice. Nestalo se to někomu ze 159kařů? Zkusím najít to čidlo a pročistit kontakty, ale jinak asi budu muset zase na diag :(
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

mano82
Nováček

Příspěvky: 101
Registrován: 23.4.2009, čtv 14:40

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od mano82 » 18.9.2012, úte 20:08

Tak to podtlakove ovladanie sa nejak spamatalo. Ked som napojil kompresor na vakuovy zasobnik, tak to islo, ked som to vratil spat na vakuovu pumpu, tak to neslo. Pritom vakuova pumpa vytvarala vacsi podtlak ako kompresor. Vzdy som to menil pri vypnutom motore. Az po tom, ako som napojil zasobnik pri nastartovanom motore na kompresor a potom spat na pumpu sa to spamatalo a zatial to funguje.
Akurat neviem ci by si mal podtlakovy zasobnik udrzat podtlak aj par hodin... Po par hodinach a otoceni klucikom sa piestik ovladania nevtiahne. Az po nastartovani. Tusi niekto ako funguje ten podtlakovy zasobnik? Zeby len nejaky spätny ventil? Riesil uz niekto nieco podobne?
147 1.9 JTD 85kW

kadakauto
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Registrován: 27.8.2012, pon 01:03
Bydliště: Zlín

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od kadakauto » 26.9.2012, stř 22:18

chtěl bych se zeptat.mám 156 2.4 jtd 110kw a auto je celkem líné,když šlapu na plyn málo,tak jde cítit,že turbo zabírá a celkem to i táhne,ale pokud šlápnu víc na plyn,nic se něděje.někdo tu psal,že ten podtlakový regulátor na turbu by neměl jít rukou zmáčknout,já to zkoušel a rukou tu tyčinku,co z něj vede,dokážu pohnout tak o centimetr,dál už to jde jen když si něčím pomůžu.nemůže být chyba tu v tom regulátoru?diagnostika ještě neproběhla,auto mám chvilku a nikoho ze zlína a okolí s diagnostikou neznám.poradíte prosím? studoval jsem celé vlákno,ale už mi z toho jde hlava kolem :D
AR 156 sw 2.4 jtd 110kw(ex)
AR 156 sw 2.4 jtdm 129kw(ex)
AR Giulietta QV 173kw

mano82
Nováček

Příspěvky: 101
Registrován: 23.4.2009, čtv 14:40

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od mano82 » 28.9.2012, pát 14:07

nie, ked sa ti hybe naklapanie, tak to je dobre, nie su zaseknute lopatky. To, ze to niekto nevie pohnut znamena, ze bud to ma zaseknute alebo je slaby... Pokial sa ti to pri nastartovani zatiahne dovnutra a pri pridavani na neutraly sa to to hybe, tak turbo je ok. Dalej by si si mal skontrolovat vahu vzduchu a egr = ine vlakna.
147 1.9 JTD 85kW

kadakauto
Uživatelský avatar

Příspěvky: 59
Registrován: 27.8.2012, pon 01:03
Bydliště: Zlín

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od kadakauto » 29.9.2012, sob 18:46

no,když zapnu zapalování,tak se ta tyčka vtáhne dovnitř,ale když nastartuju a přidává kolega plyn na volnoběh,tak se nehýbe.egr byl zacpaný,tak jsem ho dnes sundal a vyčistil,změna žádná.vzucháč dnes taky nový
AR 156 sw 2.4 jtd 110kw(ex)
AR 156 sw 2.4 jtdm 129kw(ex)
AR Giulietta QV 173kw

carlos66

Příspěvky: 45
Registrován: 15.4.2011, pát 15:17
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od carlos66 » 1.10.2012, pon 08:26

Zdravím pánové,
mám jeden prostý dotaz :-D Na co je takový ten talířek nad baterkou vlevo? Hadičky z něho vedou na
jednu stranu myslím přímo do hadice před turbo a na druhou do takové "krabičky" která je zezadu na hlavě.
Jedná se mi o to,že ta hadička na vstupu do té "krabičky" je úplně uvolněna,ale ne na sponě ale můžu jí povytáhnout
z té krabičky asi i s celou tou násadou. Jde to jenom povytáhnout,nevytáhnu jí úplně.
Jinak v epru jsem to nějak nemohl najít.
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v 103kw

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host