Zadírání motorů TS 16V

Odpovědět
JardaB
Nováček

Příspěvky: 174
Registrován: 12.1.2012, čtv 20:35
Bydliště: Liberec

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od JardaB » 28.8.2012, úte 09:38

Hlavne ta louzicka oleje vypada, ze to na ten olej najelo tak 100000 nebo je to dyzl???
Omega B 3.0 MV6 combi AT, co s ni?
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 28.8.2012, úte 10:22

autorizak tam lil 5W-30 nebo 5w-40, který tam neměl co dělat... byla tu 147 s najetyma okolo 100tis, co mela pod ventildeklem bažinu

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 28.8.2012, úte 11:00

Jestli to bylo to co jsem daval ja tak to melo 60tkm. A je to teda pekny hnus
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

bene
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Registrován: 11.12.2010, sob 19:46
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od bene » 1.9.2012, sob 19:25

:-)
Jezdím Alfama už dlouho... a teď si pohrávám s myšlenkou opatřit si na starý kolena 145 pro radost - tak jsem si přečetl poctivě všech 19 stránek.
Je tady hodně zkušeností a názorů... ale chybí mi výlet do historie:
Alfa přišla s technologií TS ještě před tím, než ji pohltil Fiat. Původní motory jsou ale úplně jiný motory!
Já mám ve své 164 motor 2.0 TS, ale je to hliníkovej motor s rozvodem řetězem a s 8 venitalama na válec.
Život se s ním nemazlí, ale má najeto dost přes 500tis km... s olejem Selenia, ale "normálním" = 10W-40.

Kde se vzaly motory 16V?
Fiat převzal Alfu... a rozhodl se optimalizovat výrobu a přitom využít dobrého jména Alfy a technologie TS.
Proto zrušil boxery... nebylo na nich vůbec nic špatnýho a poslední boxedr 1.6 byl asi nejlepší "malej" motor od Alfy dodnes.
Vzal svůj původní motor... litinový s rozvodem řemenem... a dal nahoru šestnáctivetilovou hlavou... variátor... a dvě svíčky na válec.
Který jsou navíc jinak zapojený, ale to je jen tak mimochodem.
Potíž je v tom, že olejové čerpadlo a celé "olejové hospodářství" motoru zůstalo stejný.
Zajděte si na nějaký forum Fiatu nebo Lancie... a přečtěte si o zadírání dvoulitrů na klice!
A "story" nové Alfy vás nepřekvapí.
Základní problém je vt om, že když s Alfou jedete "na krev"... tak prostě čerpadlo nedokáže dodat dost oleje pro nakrmení všech těch "spotřebičů" nahoře... po nějaké době se zadře prostě tak jako tak... ale když se do toho přimotá táhlá dlouhá levá zatáčka... tak se ojnice druhého a třetího vaálce točí prostě nasuchu... a načnou se.
Tím se to celé zrychlí.
No...a vo vo vo tom to je.
Dvoulitr byl prstě "chabrus na kliku" už před tím - takže teď umře rychle a spolehlivě.
Menší motory byly ve Fiatu super... takže teď "umřou" při souběhu nešťastných okolností. Přesněji cca 30tis km po té... jak tady už někdo napsal.
;-)
Alfa Romeo 164 Super 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1929
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od HonzaR » 2.9.2012, ned 22:14

Tak je zkušenost, že TS 16V provozovanej důsledně na ester-PAO olejích, s dostatkem
mazací náplně ve vaně v pohodě dožije do 300tis..

V racing režimu jsou situacím kdy se "nedostává maziva" ojnicím v důsledku razantního dynamického chování auta docela běžně vystavovány i jiné motory-ale pokud tomu odpovídí kvalita náplně,motory to přežijou--myšlenka, že tohle přežije motor na podřadné náplni levného
"vychytaného oleje" z Tesca je bohužel přílišnej optimismus--

"čtyřkolkář" Macháček/5x vítěz kategorie/ jede celou "Dakar" na "jedný náplni" :smt044 :smt033 ..
"Kolegové s motory KTM, měnili olej po každé etapě a nevěřícně kroutili hlavami, že já olej v průběhu závodu vůbec neměním! Tak jsem se jich se smíchem zeptal: TO NEZNÁTE BISHOPA
:smt044 :smt044 ?"
/emulze 460-G pro benálový motor dokáže umazat i "výpadky řádného mazání olejovou náplní../
:-D


Všechny moje Alfy ho maj ve vaně..a ostatní auta ostatně taky..takže tyhle
řeči o "fatální nevyhnutelném osudu motoru TS 16V v důsledku nedostatečnýh mazán pod palbou" neřeším-

Nakonec dával jsem sem i výsledky testu s Prolongem--nejzdařilejší napodobeninou BIshopa
kterou dělali redaktoři moto-plátku 40km bez vany do zadření při nesplnění návodu k použití je sakra slušnej výsledek, se kterým si "tribotechnický skeptici typu Černýho" nevědí rady
Ten motor by se měl kousnout za míň než 30sek.
Takhle jel bez oleje desítky minut.., před tím ještě řadu kilometrů na snížený objem náplně
na 2 litry..

Já myslím, že možnosti tu teda jsou..a ty motory TS 16V i přes problematické patrně nedostatečnékonstrukční řešení z hlediska dimenze se můžou točit vesele furt dál..

Na levným oleji HC z Lidla to ale rozhodně nebude..

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 948
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od hno3 » 3.9.2012, pon 05:50

[quote="bene"]:-)

Vzal svůj původní motor... litinový s rozvodem řemenem... a dal nahoru šestnáctivetilovou hlavou... variátor... a dvě svíčky na válec.


blbost, nové TS a no-TS motory (1.8 16V a 2.0/2.4 20V) jsou novou generací motorů vzniklých v motorárně v patrola serra, se starejma 2l vzniklejch v 60 letech nemaj nic společnýho

tak se ojnice druhého a třetího vaálce točí prostě nasuchu... a načnou se.

pro novou generaci motorů taky blbost protože zrovna tyto 2 válce maj nejblíž k hlavnímu mazacímu kanálu ze kterýho je veden olej i do hlavní mazací galerie pro kliková ložiska... když se něco děje tak se to děje na 1 a 4 válci..

hlavní problém proč je lidskej faktor a olej on ten motor je schopnej nakrvdlat hodně - v tipu sem měl 2l 8V 380000km než sem z nouze byl nucen dolejt castrol (z motoru mi olej doslova tekl, ale motor ho nežral..) a na ten sem nenajel ani 1000 a ojnice na 4 válci řekla dost

v HGT to na mobil 1 najeto skoro 300000 než šel motor pod kudlu kvůli úniku vody (naštěstí fouklý těsnění...mechanicky motor jak nejetej a hlavně čisťounkej..)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Kůrkyn » 3.9.2012, pon 12:51

první a čtvrtá ojnice je mazaná od prvního a pátýho ložiska...

většina problému byla na třetím válci (vlastní statistika)

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Flp » 20.9.2012, čtv 20:53

Chtěl bych se zeptat kolik stupňů vydrží Selenia 20K než se začne ničit? Někde jsem to tady četl, ale už to nemůžu najít.
Namontoval jsem budík teploty a tlaku oleje a docela jsem koukal, jak se dá občas jednoduše dostat na teplotu 120°C (1.4TS).
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1929
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od HonzaR » 21.9.2012, pát 00:01

Píšu to tady do úmoru, jen ten, kdo namontuje budík tlaku a teploty oleje, uvidí reál..
Na TS ta teplota oleje jde nahoru zatraceně rychle..



Provozní teplota 10W-40 by měla zůstávat na hodnotě nějakých 100-110stC../ve vaně/
lokální teploty jsou úplně jiné--nepřej si vědět, kolik je na prvním pístním kroužku..
120 stC jako provozní snáší kvalitní 10W-60 racing ester /Selenia, Millersoil, Agip, Motul 20W-60 a opravdové špičky ester typu snáší krátkodobě i 150stC../

Pokud při svém stylu jízdy lezeš na 120stC a víc --buď používej racing náplň , nebo
nainstaluj CHLADIČ OLEJE.
..
TS má ostřik pístů olejem--to je celkem pokročilý konstrukční způsob, který umožňuje
"chladit píst " pod záhulem, aby se teplo rychle odvádělo , ale díky tomu letí pod plynem teplota oleje rychle nahoru..
Selenia 20k má třísložkovou bázi, a má tím pádem i částečně minerální podíl, ale vcelku pouze malou část...pokud jí "převaříš", syntetické složky degradují nenávratně a ZADŘEŠ..

Je to napsané jasně?
Na 20K je provoz na 120stC a víc už opravdu rizikový..

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Flp » 21.9.2012, pát 00:54

Nejspíš půjdu do toho chladiče oleje. Před koupí alfy jsem s tím podle přečtených diskuzí počítal. Pak jsem se někde dočetl že 1.4TS ho nepotřebuje, tak jsem to nakonec neřešil...

Když jsem ty budíky byl zkoušet, tak stačilo několikrát vytočit (zahřátý motor) a už tam bylo těch 110°C, pak to ani po delší klidný jízdě moc neklesalo. Takže ten chladič oleje to fakt bude chtít.

Teď už se nedivím, že se ty 2.0TS tolik zadíraly. Pokud v něm dosahuje olej větších teplot než u 1.4TS a navíc je tam nějakej olej koupenej na benzínce, tak je jasnej výsledek.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od jindřich 333 » 21.9.2012, pát 09:21

ts head.JPG
ts head.JPG (16.99 KiB) Zobrazeno 1369 x
No podle všeho měla Alfa v plánu 12ventilovou a 16 ventilovou hlavu TwinSpark na klasickém hliníkovém bloku (busso) s ocelovýma vložkama, rozvod řetězem. (jakoby nádstavba původního 8v TS z 75/164/155) Tenhle progres měla na svědomí ještě samostatná AR. Po převzetí Fiatem došlo k ekonomickým čistkám a všechny tyhle novinky byly nenávratně pohřbeny a nahrazeny koncernovými díly.
2.0Ts 16ventil má litinový blok z Fiatího 16ventilu/Turbo 16 ventilu, který se cpal do Lancií i Fiatů a tenhle motor je vyhlášený na problémy se spodkem, celkem často se k tomu přidávají mizející vačky.


PS: mým snem je objevit na Ebay prototip 12 ventilové hlavy TS z dílny AR a naroubovat ji na 75 :)

bene píše::-)
Jezdím Alfama už dlouho... a teď si pohrávám s myšlenkou opatřit si na starý kolena 145 pro radost - tak jsem si přečetl poctivě všech 19 stránek.
Je tady hodně zkušeností a názorů... ale chybí mi výlet do historie:
Alfa přišla s technologií TS ještě před tím, než ji pohltil Fiat. Původní motory jsou ale úplně jiný motory!
Já mám ve své 164 motor 2.0 TS, ale je to hliníkovej motor s rozvodem řetězem a s 8 venitalama na válec.
Život se s ním nemazlí, ale má najeto dost přes 500tis km... s olejem Selenia, ale "normálním" = 10W-40.

Kde se vzaly motory 16V?
Fiat převzal Alfu... a rozhodl se optimalizovat výrobu a přitom využít dobrého jména Alfy a technologie TS.
Proto zrušil boxery... nebylo na nich vůbec nic špatnýho a poslední boxedr 1.6 byl asi nejlepší "malej" motor od Alfy dodnes.
Vzal svůj původní motor... litinový s rozvodem řemenem... a dal nahoru šestnáctivetilovou hlavou... variátor... a dvě svíčky na válec.
Který jsou navíc jinak zapojený, ale to je jen tak mimochodem.
Potíž je v tom, že olejové čerpadlo a celé "olejové hospodářství" motoru zůstalo stejný.
Zajděte si na nějaký forum Fiatu nebo Lancie... a přečtěte si o zadírání dvoulitrů na klice!
A "story" nové Alfy vás nepřekvapí.
Základní problém je vt om, že když s Alfou jedete "na krev"... tak prostě čerpadlo nedokáže dodat dost oleje pro nakrmení všech těch "spotřebičů" nahoře... po nějaké době se zadře prostě tak jako tak... ale když se do toho přimotá táhlá dlouhá levá zatáčka... tak se ojnice druhého a třetího vaálce točí prostě nasuchu... a načnou se.
Tím se to celé zrychlí.
No...a vo vo vo tom to je.
Dvoulitr byl prstě "chabrus na kliku" už před tím - takže teď umře rychle a spolehlivě.
Menší motory byly ve Fiatu super... takže teď "umřou" při souběhu nešťastných okolností. Přesněji cca 30tis km po té... jak tady už někdo napsal.
;-)
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Danni » 21.9.2012, pát 19:47

celkom by ma zaujimalo preco tu nieje niejaky dobry a jednoduchy tip na chladic oleja
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Petr147 » 21.9.2012, pát 20:06

já bych třeba ocenil indikaci tlaku, teploty a napětí na baterce, ale aby to zapadlo do interieru a nebylo to ala "Rychle a zběsile"

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Danni » 21.9.2012, pát 20:10

http://moto.allegro.pl/alfa-romeo-147-1 ... 69797.html
-nedalo by sa to nejak zakomponovat aj do TS?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 21.9.2012, pát 22:29

Takový chladič není až takový problém stačí obyč klasicky jen protáhnout trubku před chladičem. Otázka kde je píchnout a kde nechat vyrobit.
Jinak Petre. To co si napsal umí všechno ten můj tuzingovej palubák když se dají čidla :)
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1929
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od HonzaR » 21.9.2012, pát 23:12

Nejbanálnější a nejjednodušší je dát redukci pod filtr, a případně v blízkosti okolo filtru obalit svod..
u TS /
Ta redukce je standart + chladič i s hadicema ...házel jsem sem odkazy.., naprosto jednoduše
se píchnou do této redukce i čidla tlaku a teploty oleje pro budíky..
redukce + hadice na chladič oleje = cca 2tis
chladič od 1500,-
dá se to tu najít..., když tak dám znova odkazy..

/I naprostý "kravaťák " :-D zvládne instalaci za cca 15min.../


třeba tady redukce + hadice
http://www.highperformanceparts.cz/olej ... d08an8.622

chladiče podle libosti třeba taky tady
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... je&x=0&y=0


budíky tlaku a teploty oleje třeba tady:
http://www.speedpro.cz/advanced_search_ ... f9ff5982a6

http://www.2racing.cz/?sidx=0&br=&catg=263&sort=


redukční šrouby
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... ProdPage=4

termoizolační páska
http://www.highperformanceparts.cz/term ... -cerna.453

samostatný termostat před chladič oleje třeba tady
http://www.highperformanceparts.cz/term ... -13mm.5895


redukce pod filtr s termostatem
http://www.highperformanceparts.cz/adap ... 2-bsp.4393

budíky za "lidovku"
http://www.autodilyjimo.cz/pridavny-bud ... leje-p1894

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Flp » 22.9.2012, sob 00:04

A nejlíp ten chladič oleje napojit přes termostat, aby se olej co nejrychleji prohřál.
Ten adaptér pod filtr se dělá i s termostatem. Nebo se dá sehnat termostat, kterej se napojí na vstupní i výstupní hadici chladiče...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Danni » 22.9.2012, sob 00:13

tak jednoducha instalacia aj ked nie nejak lacna ale lepsie nez hocijake spekulacie a zadrene TS... su take eshopy aj na SK? :-D inak by ma zaujimalo ci chladic oleja by tiez nemal obsahovat termostat?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1929
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od HonzaR » 22.9.2012, sob 00:15

vždyť v těch odkazech jsou redukce s termostatem na 80stC nebo termostaty jako solo
pod 1500,-/taky na těch 80--přímo v redukci je to levnější řešení a míň zabranýho místa/ :-D
pokud to chce někdo zlevnit...=Panceřové hadice na olej jsou běžně v metráži a koncovky nalisujou na každý dílně na údržbu zemědělský techniky v podstatě za flašku..

Chladič oleje má třeba 145 TD v serii a sehnat slušnej i s hadicema není nijak drahý,skoro všechny verze V6 ho maj v serii .. instalační redukce šroubení stojí nějaký desetikoruny../redukce pod filtr jsou taky v nejrůznějších cenových relacích..od cca 500,.Kč

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Danni » 22.9.2012, sob 00:30

http://www.race-shop.sk/akcie/29-akcie/ ... ce-adapter
-tak som naasiel nieco aj na SK a dokonca v akcii :smt040
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 22.9.2012, sob 00:34

No levná sranda to teda není. Já bych to viděl spíše na něco takového než tam někde pasovat chladič, ale určitě by to chtělo přes termostat.
Tak mě napadlo jak je zapojený výměník mezi olejem a vodou? Je před topením?

Obrázek
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1929
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od HonzaR » 22.9.2012, sob 01:24

Klasika...smyčka měkký topenářský mědi a šoupnout před chladič ...stojí 150Kč... :-D , termostat /80stC /je v redukci pod filtr viz odkaz za cca 1000,- a stačí připájet "pájením na tvrdo" přes mezikus koncovky do redukce..

Chladič je třeba u 145 TD je na klasickém místě hned za nárazníkem --instalace nijak dramatická...

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Flp » 22.9.2012, sob 01:43

HonzaR píše:vždyť v těch odkazech jsou redukce s termostatem na 80stC nebo termostaty jako solo
pod 1500,-/taky na těch 80--přímo v redukci je to levnější řešení a míň zabranýho místa/ :-D
pokud to chce někdo zlevnit...=Panceřové hadice na olej jsou běžně v metráži a koncovky nalisujou na každý dílně na údržbu zemědělský techniky v podstatě za flašku..

Chladič oleje má třeba 145 TD v serii a sehnat slušnej i s hadicema není nijak drahý,skoro všechny verze V6 ho maj v serii .. instalační redukce šroubení stojí nějaký desetikoruny../redukce pod filtr jsou taky v nejrůznějších cenových relacích..od cca 500,.Kč
To se omlouvám, poprvé jsem si těch odkazů s termostatem nevšiml.
Po tom chladiči oleje z TD se zkusím někde podívat.
A jak je to řešený u těch TD? Je ten chladič napřímo nebo přes termostat?
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1929
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od HonzaR » 23.9.2012, ned 09:43

Ne není to napřímo--ten mezikus pod filtrem má termostat ..tenhle nápad by šlo prověřit..možná by s tím šlo laborovat, kdybys někde v podstatě za dáčo z vrakáče sehnal "prsa" s výstupem na filtr--jako celý..možnou !kompatibilitu s TS " pro výrobu bastlu jsem ale nikdy neřešil, ale mohl bych se zevrubně podívat.. , jestli by šlo tohle rozumně naroubovat do sebe :smt033

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Zadírání motorů TS 16V

Příspěvek od Dallen » 23.9.2012, ned 16:40

Ono chladič oleje má docela dost aut a když se sežene z nějakého auta které zrovna má i stejný typ filtru tak by to mělo jít vklidu prohodit ne?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti