Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG...
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
filtr máš asi vyměněnej--že se tak pro jistotu ptám,./LPG/
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Snad to píšu spávně moc to tady neovládám.Máš něco s lpg ,asi reduktor záleží co je tam za systém.Měl jsem asi 6 plynových aut tak o tom možná něco vím.V Hradci K.je firma Gera najdeš na netu.Jsou dost dobry a ochotny poraděj kam s tím i když třeba ten tvuj lpg nedělaj.
Vím že dělali italsky a holandsky systemy např.necam a viale.
Vím že dělali italsky a holandsky systemy např.necam a viale.
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Tohle reduktor nebude--porušená membrána se pozná snadno, protože v podstatě odděluje plynovej okruh od chladicího--jde při porušení plyn přímo do chladicího okruhu..v extrému může LPG způsobovat potom bubliny v hlavě a lokální přehřívání..takhle kolega skoro popravil hlavu u téměř novýho agregátu ..,
Je na to sonda--celkem všude ochotně změřej přes expanzi nebo přímo víčko tlakovýho chladiče..:-)
Základ hledání kolísání je opravdu vyměněnej filtr LPG--Richie---měnil jsi ho? spolu se svíčkama je to nejčastější příčina kolísání ...filtr snese 10tis, ale někdo přetáčí i 5x a víckrát, jenže pak jdou do hajzlu vstřiky a seřídit to nakonec pomalu pořádně nejde..výměna filtrů a dobrý kvalitní svíčky je u LPG
základní provozní údržba--další je poi 5tis dát do benálu aditiv na usazeniny z LPG, což se může podepsat na benálových vstřikách..o dobře nastaveným plynu prostě X -desítek kilometrů vůbec
nevíš--ani v mrazu..
Je na to sonda--celkem všude ochotně změřej přes expanzi nebo přímo víčko tlakovýho chladiče..:-)
Základ hledání kolísání je opravdu vyměněnej filtr LPG--Richie---měnil jsi ho? spolu se svíčkama je to nejčastější příčina kolísání ...filtr snese 10tis, ale někdo přetáčí i 5x a víckrát, jenže pak jdou do hajzlu vstřiky a seřídit to nakonec pomalu pořádně nejde..výměna filtrů a dobrý kvalitní svíčky je u LPG
základní provozní údržba--další je poi 5tis dát do benálu aditiv na usazeniny z LPG, což se může podepsat na benálových vstřikách..o dobře nastaveným plynu prostě X -desítek kilometrů vůbec
nevíš--ani v mrazu..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 1.12.2012, sob 18:16, celkem upraveno 1 x.
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
HL Propan jsou i v Praze na Jižním Městě na proti stk na Chodovci mají tam pobočku.
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
No tady se bohužel řeší trampoty s LPG, který má Richie na 2.5 V6 , a ten bohužel není z Prahy :-(
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Membrána nemusí být porušená stačí když je stará.Ano stačí změřit tlaky a to mu v geře udělají.U některých lpg laik filtr ani sítko neobjeví protože nejsou vidět.
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
jasně jsem napsal kam se má obrátit protože jsem pochopil že je z HK.Pobočku HL propan jsem tam napsal proto že psal že mu to montovali kvuli případné reklamaci.Za dobrými plynaři jsem jezdil i 80km vyplatí se to,je to stejné jako se servisem alf taky nejezdíte k prvnímu joudovi.
S alfou jezdím asi už ke čtvrtému.
S alfou jezdím asi už ke čtvrtému.
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Já 130 ... ale někdo je menší entuziasta, a tak to zkouší pofackovat po bezprostředním okolí--jasně že ve finále okolo toho lítá kvartál a často i zbytečně investuje k odstranění domnělých příčin-kdyby to odvez k někomu kdo tomu hoví a počkal v hospodě 4hoďky,bylo by to ve finále násobně levnější..ale k tomu člověka přivede až "trpká zkušenost"..
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Souhlas já jsem jen chtél ušetřit kolegovi čas a peníze protože s tím mám dost zkušeností.
Samozřejmě že první kontrola je filtr a jsou tam ruzné sítka apod.Pak svíčky ale tam se mi nikdy nestalo když to jelo dobře na benz.že by to dělalo tak velké problémy.Pak je podle mne další na ráně reduktor,možná by bylo dobré vědět kolik to má na lpg najeto.A doufám že je to sekven.
vstřikování tam někdy blbne i krokovací motorek.Ale vím že Gera v hk. umí.
Samozřejmě že první kontrola je filtr a jsou tam ruzné sítka apod.Pak svíčky ale tam se mi nikdy nestalo když to jelo dobře na benz.že by to dělalo tak velké problémy.Pak je podle mne další na ráně reduktor,možná by bylo dobré vědět kolik to má na lpg najeto.A doufám že je to sekven.
vstřikování tam někdy blbne i krokovací motorek.Ale vím že Gera v hk. umí.
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Přímý vstřikování sekv,tam už není krokov.motorek.
omluva,koukal jsem na to na netu tím spíš bych jel nékam kde tomu rozuměj
omluva,koukal jsem na to na netu tím spíš bych jel nékam kde tomu rozuměj
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
v HK Magic 2 nedelaj a tak jezdim do Jaromere kde Magic delaji. Filtr na LPG mam menene. Svicky nove ale stale to za studena je hruza. Takze se budu muset opet objednat na servis.
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
-
jirikcernych
- Příspěvky: 1
- Registrován: 3.1.2013, čtv 19:47
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Na devadesat procent je to plynem Pokud jsi z Hradce Kralové zajed do Gery.
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Tam mi rekli ze system magic neumi
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
LPG do V6 vypadá vždycky tak, že se navrtávají ty chromovaná kolena??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Hliníkové sání pod tím, ale je to třeba umístit tak, aby šrouby které drží chromované kolena trysku která jde přes sání "nepřostřelili".
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
dělá se to běžně?? tady na 164ce jsou právě v kolenech díry po LPG, zatím právě přemýšlím jestli je zavařit nebo sehnat jiné, protže LPG bych tam chtěl montnout
a ještě dotaz
v TP LPG mám zapsané, takže teoreticky to stačí někde vymontovat a namontovat- (velmi laicky řečeno)
a ještě dotaz
v TP LPG mám zapsané, takže teoreticky to stačí někde vymontovat a namontovat- (velmi laicky řečeno)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Dělá se to do toho hliníkového sání kde jsou jsou i otvory na vstřikovač benzínu.
Co se týče lpg, dá se jezdit i bez toho, aby to bylo zapsané, ale legální cestou by si měl měl nechat odepsat to z papírů. Pokud by si chtěl namontovat lpg jeté tak mít potvrzení firmy které to vymontovalo, okopírovaný TP z auta z kterého se to vytáhlo ve starém Tp nesmí disponovat. Požádat dovozce o nový typový list (ten musí požádat výrobce) a poté ještě zažádat o povolení k typové zástavbě. A pak to možná jde zapsat.
Jinak o jednom lpg z 2.5V6 vím, v dobrém stavu, jen reduktor možná bude po smrti
Co se týče lpg, dá se jezdit i bez toho, aby to bylo zapsané, ale legální cestou by si měl měl nechat odepsat to z papírů. Pokud by si chtěl namontovat lpg jeté tak mít potvrzení firmy které to vymontovalo, okopírovaný TP z auta z kterého se to vytáhlo ve starém Tp nesmí disponovat. Požádat dovozce o nový typový list (ten musí požádat výrobce) a poté ještě zažádat o povolení k typové zástavbě. A pak to možná jde zapsat.
Jinak o jednom lpg z 2.5V6 vím, v dobrém stavu, jen reduktor možná bude po smrti
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
tak to je jednoduchý jak facka
takže, když já si někde vymontuju LPG a přijdu za firmou at mě to zapojí, tak mě vyhodí??
takže, když já si někde vymontuju LPG a přijdu za firmou at mě to zapojí, tak mě vyhodí??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
do kolen se to vrtá, nedávno jsem to s někým řešil... aby to nebylo vidět, tak to vrtají z vnítřní strany
jestli tam máš zapsané LPG, tak si ho někde sežeň a namontuj, stejně je to všechno skládačka a je pár eshopů, kde docela levně koupíš všechny části systému
nedávno tu byla 156 2,5LPG co šla přes boudu a prodával i LPG samostatne
jestli tam máš zapsané LPG, tak si ho někde sežeň a namontuj, stejně je to všechno skládačka a je pár eshopů, kde docela levně koupíš všechny části systému
nedávno tu byla 156 2,5LPG co šla přes boudu a prodával i LPG samostatne
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
To je o domluvě, myslím, že když mu slíbíš, že nikomu neřekneš, že si to nechal dělat u něj tak ti to tam může hodit. Ale neprojdeš přes technickou, tam by měli kontrolovat čísla.Milano75 píše:takže, když já si někde vymontuju LPG a přijdu za firmou at mě to zapojí, tak mě vyhodí??
To vrtání do kolen je pěkná prasárna, má to být navrtané co nejblíže sání do spalovacího prostoru. Ta 156 od vk už by měla být na cestě k matesovi. To LPG tam je udělané pěkně, nejsou tam žádné polské díly, je tam i FlashLube. Jediné co možná bude problém, je jednotka.
[img]Potíž%20může%20být%20v%20tom,%20že%20některé%20zástavby%20ze
%20zahraničí%20mohou%20mít%20blokovaný%20SW%20řídící%20jednotky%20pl
ynu,%20a%20následně%20není%20možné%20provádět%20jeho%20úpravy[/img]
Pak samozřejmně, aby sedla nádrž.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
aha, takže i když seženu LPG někde pod rukou, tak neprojdu "STK"
každopádně kolena zaslepuji, jsou děravé z druhé strany, tak to nebude tolik vidět
asi by bylo fajne sehnat tedy od matesa ta hliníková příruba na kolínka
každopádně kolena zaslepuji, jsou děravé z druhé strany, tak to nebude tolik vidět
asi by bylo fajne sehnat tedy od matesa ta hliníková příruba na kolínka
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Kolínka jsem viděl nedávno na bazoši, ale nevím jestli jsou stejné na tb jako na atmo.
Pokud nemáš známosti na stk tak by si projít neměl. Ale v česku je všechno možné
Pokud nemáš známosti na stk tak by si projít neměl. Ale v česku je všechno možné
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
Ta kolena jsou tady, myslím že je to od zdejšího Theminsona. Ale je otazné, zda budou pasovat.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Neklidný volnoběh, cukání a dušení při rozjdech na LPG..
tak jsem zpet ze servisu LPG.
bylo mi receno, ze mi nejak divne cirkuluje voda v motoru a ze se reduktor spatne prohriva a proto to pri studenem motoru dela neplechu. rikal neco o tom, ze sinzoval tlaky.
motor tedka za studena lepe reaguje na pedal. Motor se z volnobehu lepe zveda. Rikal ze tam mam nejake konstrukcne horsi vstriky a ze pokud to bude jeste zlobit, ze doporucuje
nove vstriky 6x500kc no ale kdyby to pomohlo, tak proc ne...
mohla by ta spatne cirkulace mit pricinu v tom spatnem chladici co tam mam ? par vostin uz je KO a asi tak nejak celkove ten chladic nebu nic moc. pri beznem provozu mi dost casto spina sahara. a asi mi tam taky drobet mizi voda.
bylo mi receno, ze mi nejak divne cirkuluje voda v motoru a ze se reduktor spatne prohriva a proto to pri studenem motoru dela neplechu. rikal neco o tom, ze sinzoval tlaky.
motor tedka za studena lepe reaguje na pedal. Motor se z volnobehu lepe zveda. Rikal ze tam mam nejake konstrukcne horsi vstriky a ze pokud to bude jeste zlobit, ze doporucuje
nove vstriky 6x500kc no ale kdyby to pomohlo, tak proc ne...
mohla by ta spatne cirkulace mit pricinu v tom spatnem chladici co tam mam ? par vostin uz je KO a asi tak nejak celkove ten chladic nebu nic moc. pri beznem provozu mi dost casto spina sahara. a asi mi tam taky drobet mizi voda.
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti