Ja som podobne kupil alfu 166 V6 turbo za ... no necem pisat ze kolko, bola po buracke, pokrcena kapota, rozjeb... co sa len dalo, no sam som ju daval dokopy-no samozrejme s pomocou tu na fore, sak alfisti tu vedia


Sice nemám s benzinakama vlastni zkusenost, ale i ta 2.5 bude asi lepsi jak TS.cuhan píše:Dvaapůlku bych nebral,nejede nic moc,aby jela musíš mít furt nad 4 000ot/min a má větší spotřebu než třídvojkaAdams píše:Taky se priklanim k nazoru to prodat a jestli 166, tak bud 2.5-3.2 V6 nebo JTD. Jasne , ze ne nejakej vrak.
no je fakt ze do tech 4 to neni zrovna zihadlo, ale kdyz radis ve 4 tis. tak to jede dost sviznecuhan píše: Dvaapůlku bych nebral,nejede nic moc,aby jela musíš mít furt nad 4 000ot/min a má větší spotřebu než třídvojka
Když jsem si koupil 166ku 2.5v6,tak jsem si taky myslel že bůhví co nemám ale pak jsem koupil 166ku 3.2v6 a to se naprosto srovnávat nedá,třídvojka je proti tomu raketa a navíc za menší spotřebuRichie píše:me to teda uplne staci...ja jsem s chovanim motoru spokojen
Diky moc za raduMarkuss píše:ICS je spojena aj s radiom/kazetovou mechanikou. CD changer a GPS byva v kufri.
Idealna motorizacia pre 166 by bola 4,7 V8, ale zatial je dostupna len vo verzii 8C a tych po nasich cestach vela nejs
azdi...
Při zmáčknutí tohoto čudlíku se ni moc neděje..yesper26 píše:Staci zmacknou carovny cudlicek s napisom STR
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host