Maserati Quattroporte V - provozní náklady
Maserati Quattroporte V - provozní náklady
Trochu jsme zde: viewtopic.php?f=43&t=5888&start=400
nakousli uživitelnost V. generace Mas. Quattroporte(před faceliftem), které se v bazarech začíná objevovat za docela zajímavé peníze - něco mezi novou ochcávkou a superblbem.
Zajímalo by mě, co si o tom myslíte. Moje představa je vybrat zachovalý kus, aby měl hlavně v pohodě převodvku(duo select ne ZF), spojku, podvozek(Skyhook), a jasně motor, který je ale podle všeho držák. Je mi jasné, že takové auto asi nepůjde rozumě uživit na každodení provoz, jelikož spotřebný materiál je násobně dražší, ale pokud mám roční nájezd cca 5000km a auto garážované, tak i ten spotřební matroš bude potřeba kupovat jen jednou za uherský rok(stejně jak to mám teď na Alfě-filtry nakoupené do zásoby, budou dřív po záruční době, než se dostanou do auta). Jediné megariziko je potom pokud bych auto naboural vlastní chybou, jelikož havarijka bude asi mimo rozumnou částku a větší oprava by byla zcela jistě pro běžný rozpočet české rodiny likvidační.
nakousli uživitelnost V. generace Mas. Quattroporte(před faceliftem), které se v bazarech začíná objevovat za docela zajímavé peníze - něco mezi novou ochcávkou a superblbem.
Zajímalo by mě, co si o tom myslíte. Moje představa je vybrat zachovalý kus, aby měl hlavně v pohodě převodvku(duo select ne ZF), spojku, podvozek(Skyhook), a jasně motor, který je ale podle všeho držák. Je mi jasné, že takové auto asi nepůjde rozumě uživit na každodení provoz, jelikož spotřebný materiál je násobně dražší, ale pokud mám roční nájezd cca 5000km a auto garážované, tak i ten spotřební matroš bude potřeba kupovat jen jednou za uherský rok(stejně jak to mám teď na Alfě-filtry nakoupené do zásoby, budou dřív po záruční době, než se dostanou do auta). Jediné megariziko je potom pokud bych auto naboural vlastní chybou, jelikož havarijka bude asi mimo rozumnou částku a větší oprava by byla zcela jistě pro běžný rozpočet české rodiny likvidační.
Naposledy upravil(a) Envel dne 7.12.2012, pát 14:50, celkem upraveno 3 x.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Masrati Quattroporte V - provozní náklady
Samotné díly asi nejsou až taková šílenost. Jo stojí sice třeba 2x více než na 159, ale spíše bude problém sehnat někoho kdo ti na tom autě něco udělá a pak shánět samotné díly.
Pak je možnost autorizák a tam už to budou palby.
Pak je možnost autorizák a tam už to budou palby.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Masrati Quattroporte V - provozní náklady
Jsem se díval. Rall ani autokelly. Díly nekoupíš 

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
No jo sehnat někoho, kdo se s klidem pustí do Maserati a nebude za to chtít hromadu peněz, bude asi problém, navíc nebýt tady toho fóra, že si člověk udělá kde co sám, tak by i provoz Alfy byl někde jinde. Toto beru jako jednoznačné mínus trojzubce. Dík za poznámku
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
Blbé je, že ani ty blbé kotouče a desky jen tak nekoupíš, protože je normální dodavatelé dílů nemají. Jsem zvědav o čem se rozepíše Radim. Jinak si s tím nedovedu představit jezdit i v zimě + kupovat na to ještě zimní kola, takže budeš stejně potřebovat druhé auto. A pojistka na to určitě taky nebude levná. U auta za takovou cenu bych si udělal asi už i pojistku proti krádeži, havarijko nepočítám, to je samozřejmost.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
Povinné bude stát normálně tam je fuk jestli máš 156 nebo quattroporte. A takové auta co se moc neprodávaj a nejsou až tak vyjmečná se nekradou.
Problém vidím skutečně vtom, že s kdejakou kravinou co by si normálně vyřešil za den/dva budeš muset mít třeba auto odstavené měsíc než ti někdo bude schopen dodat díl
Problém vidím skutečně vtom, že s kdejakou kravinou co by si normálně vyřešil za den/dva budeš muset mít třeba auto odstavené měsíc než ti někdo bude schopen dodat díl
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
Sháněl jsem spojku na Quattroporte(cambiocorsa) a stála cca 19tis.přímo v Mase,což bylo uplně v poho...Envel píše:No jo sehnat někoho, kdo se s klidem pustí do Maserati a nebude za to chtít hromadu peněz, bude asi problém, navíc nebýt tady toho fóra, že si člověk udělá kde co sám, tak by i provoz Alfy byl někde jinde. Toto beru jako jednoznačné mínus trojzubce. Dík za poznámku
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
Pokud vím, tak pojistka je závislá na objemu a někde i kW + když si k tomu hodíš aspoň malý havarijko, tak jsi s cenou úplně někde jinde než za pojistku na 156Dallen píše:Povinné bude stát normálně tam je fuk jestli máš 156 nebo quattroporte. A takové auta co se moc neprodávaj a nejsou až tak vyjmečná se nekradou.
Problém vidím skutečně vtom, že s kdejakou kravinou co by si normálně vyřešil za den/dva budeš muset mít třeba auto odstavené měsíc než ti někdo bude schopen dodat díl
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
V zimě skoro nejezdím, i na Alfě udělám na zimácích max 1500 za rok a zrovna u kol a gum jsou ceny hodně srovnatelné. Kotouče, desky a pod. sehnat půjdou, i když to nebude taková pohoda jak srovnávat nabídky na různých servrech pro běžná auta. Toto mě asi neodradí.
Povinné je stejné a koukal jsem na havarijko a taky by se celkem dalo. Krádeže bych se vůbec nebál, jednak se nekradou a mimo garáž nocuje tak 5x do roka. Ta spojka je taky dobrá zpráva.
Zatím zůstává ten servis, ale i to se možná v budoucnu změní, jelikož Masereti zahajuje novou strategii, bude hodně nových modelů a má se zdvojnásobit zastoupení, takže i ty náhradní díly snad budou.
Povinné je stejné a koukal jsem na havarijko a taky by se celkem dalo. Krádeže bych se vůbec nebál, jednak se nekradou a mimo garáž nocuje tak 5x do roka. Ta spojka je taky dobrá zpráva.
Zatím zůstává ten servis, ale i to se možná v budoucnu změní, jelikož Masereti zahajuje novou strategii, bude hodně nových modelů a má se zdvojnásobit zastoupení, takže i ty náhradní díly snad budou.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
Co myslis tym spotrebnymi vecami? Myslis tym filtre lebo to nie je problem si kupit aj u nasich dealerov nepotrebujes k tomu ani autorizovany servis, sviecky tak isto v knizke k autu mas krasne rozpisane ake tam idu a tiez ich nie je problem objednat v elite alebo autokelly dalej ramena je mozno zlozitejsia polozka a hlavne aj drahsia ale kolko krat ich budes menit za ten najazd co spravis si myslim ze toto je nepodstatne a veci ohladne brzd taktiez nie je problem lebo original ich vyraba brembo a v brembo catalogu si pozres objednavacie cislo a taktiez nie je problem ich objednat vo vyssie spomenutych obchodoch mozno s kotucom by bol mensi problem ale myslim ze mame ebay apod. a tam tie veci taktiez nie su nejako strasne predrazene(vzhladom k nakupnej cene auta) a kupis tam niekedy aj origo za super ceny. a so servisom podla mna pre nejakeho rozumneho auomechanika skuseneho nebude ani taketo auto problemom samozrejme netreba to nosit za kazdu cenu do autorizaku aj tam su len ludia a niekedy u nejakeho sukromneho mechanika to budes mat aj lepsie spravene a aj za iny peniaz
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
Já psal o povinném tam je cena stejná ať jde o maserati nebo nějakou dodávku. Odvíjí se to podle objemu.
Havarijko se odvíjí podle ceny automobilu takže jestli jde o novýho Supa nebo staré masserati je taky jedno.
Havarijko se odvíjí podle ceny automobilu takže jestli jde o novýho Supa nebo staré masserati je taky jedno.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
Maserati jezdi i ke klukum do borika a myslim, ze nemaji problem cokoliv sehnat,takze ja bych takovy strach nemel 

AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
Jestli ten nájezd je skutečně 5tkm tak si myslím, že stím nebude problém. Po koupi udělat klasický servis a můžeš v podstatě tři roky vklidu jezdit
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
No, tak už jsem celkem nalomenej. Pokud Alfa nepřijde rychle s něčím, co by mohlo nahradit 159, tedy s Giulií, tak přestupuji k Neptunovi.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
jo jo, pak popros všechny, co ti tady píšou, že servis bude klídeček, aby ti přispěli na opravy.....
Ne vážně, poptal bych se na MCCZ.... tam možná někdo má i reálné zkušenosti....

Ne vážně, poptal bych se na MCCZ.... tam možná někdo má i reálné zkušenosti....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
Člověku někdy musí hrábnout a udělat něco co ostatní považuji za šílenost. Jak se tváří uprděnci, když jim řeknete, že máte alfu?
Nejlepší zkušenost je vlastní jen do toho
Nejlepší zkušenost je vlastní jen do toho

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
no no je uprděnec a uprděnec, vem za kolik se vysypeš, pokud koupíš blbou 156 za pár šupů a ted si vem že se vyleješ že půl mega do Maserati a nedej bože koupíš auto s "překvapením", v těhle finančních sférách už to přestává bejt prdel totiž .... tohle je opice, která má sakra drahý banány
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
.... pokud je někdo OPRAVDU ve vatě, proč ne....
Osobně ale vždycky raději koupím "horší" auto a budu mít jistotu, že i v případě problému budu mít na to, abych to nějak zvládnul....
A raději bych jezdil bezstarostně v pěkným GTA a bral to na Kámen atd., než mít v garáži QP a každou noc se budit strachy, že když mi praskne žárovka, budu na opravu šetřit půl roku....
Nehledě na to, že doménou QP je asi kvalitní dálnice bez rychlostního limitu.... A to v ČR jaksi nemáme (ani jedno, ani druhé....).
Osobně ale vždycky raději koupím "horší" auto a budu mít jistotu, že i v případě problému budu mít na to, abych to nějak zvládnul....
A raději bych jezdil bezstarostně v pěkným GTA a bral to na Kámen atd., než mít v garáži QP a každou noc se budit strachy, že když mi praskne žárovka, budu na opravu šetřit půl roku....
Nehledě na to, že doménou QP je asi kvalitní dálnice bez rychlostního limitu.... A to v ČR jaksi nemáme (ani jedno, ani druhé....).
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
pokial to chces a je to tvoj sen tak si to kup a ani necitaj toto lebo ta to len odradi a budes jazdit dalej na JTDm(samozrejme nic v zlom) vsetci si myslia ze ked to je hned nejaka premiova znacka musi byt aj servis nehorazne drahy ano je ale len autorizovany, ale ked najdes nejakeho sikovneho tak sa to da zvladnut bez problemom samozrejme ze nie je ta znacka najacnejsia na diely ale mozem povedat ze nie je o nic drahsia ako nejaky "obycajny" Mercedes/BMW (E,ML,S, SL, 5, 7) ktorych je vsade plna rit, a este jedno plus ma to auto ze vsade sa za nim otocia lebo je exkluzivne co pri tych autach co som spomenul vyssie sa uz pomaly nikto neotoci lebo su to tuctovky
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
já jako zakladatel klubu a exmajitel maserati jsem určitě ten poslední, kdo by nedokázal pochopit motiv proč si pořídit trojzubec, nicméně pokud člověk není ve vatě, nebo nemá velké rezervy, které je schopen do toho auta případně dát, může se z toho stát noční můra. všechno je to nakonec o penězích.
je třeba si uvědomit, že počínaje rokem 1998 začalo maserati stavět auta společně s ferrari, resp. s jejich technikou. tohle qporte je ještě vyšší level, míněno ještě více techniky ferrai. já vám nevím, ale myslíte, že je to automobilka, která děllá auta s levným servisem?? odpovězte si sami. nebudu se ohánět tím, kolik stojí svíčka nebo žárovka, jen si položte otázku, kolik stojí stavitelný tlumič ze Skyhooku, kde budeš shánět byť jen jednu z cca 40 řídících jednotek (a za kolik) pokud se ti vysype, kdo ti opraví duoselect - blbne, jak dlouho vydrží spojka u duoselectu (opravdu málo) i když stojí jen 20-25 tisíc
kde seženeš nárazníky nebo zrcátka apod. apod. jedna věc je mechanická odolnost agregátu a mmalý nájezd, takže určitá eliminace rizik, nicméně nekupuješ nové auto a je třeba počítat s tím, že často nebude ani po prvním majiteli, v této ceně (a kdo a kde se v tom vrtal, je jedna velká otázka). ze zkušenosti osobní i klubové vím, že lidi co koupili "výhodné" qporte nebo i cokoliv jiného řešili věci, které ti ani nenapadnou - nefunguje víčko nádrže, blbne stavitelnsot světel nebo někde blbý signál z jedné z desítek ŘJ. pak končíš v autorizáku, kde servisní prohlídka na tohle auto stojí 40 bez daně. promysli sám, zda na to máš a stojí ti to za to. poslední auto, který utáhne běžný člověk je qporte IV, a ghibli II. tam jsou ceny dílů srovnatellný, nebo často levnější než u 159.
je třeba si uvědomit, že počínaje rokem 1998 začalo maserati stavět auta společně s ferrari, resp. s jejich technikou. tohle qporte je ještě vyšší level, míněno ještě více techniky ferrai. já vám nevím, ale myslíte, že je to automobilka, která děllá auta s levným servisem?? odpovězte si sami. nebudu se ohánět tím, kolik stojí svíčka nebo žárovka, jen si položte otázku, kolik stojí stavitelný tlumič ze Skyhooku, kde budeš shánět byť jen jednu z cca 40 řídících jednotek (a za kolik) pokud se ti vysype, kdo ti opraví duoselect - blbne, jak dlouho vydrží spojka u duoselectu (opravdu málo) i když stojí jen 20-25 tisíc

Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
dost by k tomu ještě mohl napsat Řezník, měl gransPort a táta granTurismo, třeba sem nakoukne. co si pamatuju řešil taky kvalitu silnic a choulostivé zavěšení a neustále rozhozenou geometrii.
já osobně jsme v tomhle autě, byť ne duoselect ale automat najel cca 200-300 km a bylo to pro mě trošku zklamání. je to prostě už dost vellký a těžký, byť se to tak úplně nechová (jako tank) a řev motoru je úchvatný - ale já mám trošku jiný preference. v o generaci starším to byllo ok - luxus taky, ale je to syrový a víc komunikativní auto.
já osobně jsme v tomhle autě, byť ne duoselect ale automat najel cca 200-300 km a bylo to pro mě trošku zklamání. je to prostě už dost vellký a těžký, byť se to tak úplně nechová (jako tank) a řev motoru je úchvatný - ale já mám trošku jiný preference. v o generaci starším to byllo ok - luxus taky, ale je to syrový a víc komunikativní auto.
Alfetta GTV 2.0 L
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
156 2.5 V6 ("baby GTA" projekt pro syna)
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
a chces povedat ze neexistuju "vrakoviska"(v uvodzovkach preto lebo skor predajci pouzitych dielov) kde sa nerozoberaju taketo auta? Takze ani riadiaca jednotka ani tlmic nemusi hned vyjst na 50tis. kc a myslis ze nikdo nevie opravit duo select stale to je robotizovana manual prevodovka a kolko krat sa rozsype 3x za rok? Asi nie v pohode to vydrzi 100-150tis km pokial na tom nejazdi nejake prasa ale stale sa to da opravit a nemusis hned do autorizaku mozno odide robot ale aj ten sa da zohnat z druheho auta za iny peniaz ako novy a poznam nejedneho cloveka co sa zaobera z dielami na ferrari/lamborghini/maserati/porsche a pod. a rozoberaju uz nove FF a ine novinky a na tieto rocniky maju vela veci
p.s samozrejme si musis byt vedomy ze to nieco stoji a pocitat ze servis bude drahsi ako na 159 ale nemozem povedat ze to bude zabijacky servis vzhladom na tom aka to je automobilka
p.s samozrejme si musis byt vedomy ze to nieco stoji a pocitat ze servis bude drahsi ako na 159 ale nemozem povedat ze to bude zabijacky servis vzhladom na tom aka to je automobilka
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
Pravdu máte asi oba. Koupit špatný kus s DuoSelectem a Skyhookem před smrtí + k tomu nějaká smůla na motoru nebo ŘJ a nechat to na značkovém servisu, tak se člověk lehce dostane skoro na pořizovací cenu celého ojetého auta. Na druhé straně, pokud se vybere opravdu zachovalý kus a k tomu trochou štěstí, by se 25.000 km(tedy můj celkový nájezd než auto za 5 let prodám) dalo přežít i úplně bez větších nákladů. Navíc, ta možnost nákupu ND z vraků je taky někdy řešení, i když né vždy a u všeho.
No nic, ještě to nekupuju, ale jako téma na zamyšlení mi to přišlo celkem zajímavé. Jelikož, pokud bych si za stejné prachy měl koupit novz Superb TSI v základu a pak jezdit jednou za rok na garančku, tak mě provoz zřejmě míň stát nebude.
No nic, ještě to nekupuju, ale jako téma na zamyšlení mi to přišlo celkem zajímavé. Jelikož, pokud bych si za stejné prachy měl koupit novz Superb TSI v základu a pak jezdit jednou za rok na garančku, tak mě provoz zřejmě míň stát nebude.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
nechci tě chytat za slovo, ale mám tomu rozumět tak, že jako 5tkm ročně v Superbu stojí stejně jak 5tkm ročně v QP? No nevim, ale řekl bych že provozní náklady u Mase s V8 budou opravdu malinko vyšší....Envel píše:Jelikož, pokud bych si za stejné prachy měl koupit novz Superb TSI v základu a pak jezdit jednou za rok na garančku, tak mě provoz zřejmě míň stát nebude.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7207
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady
Zcela se stotožňuju s Radimovým názorem. Samozřejmě neznám finanční a majetkové poměry Envela, ale u Maserati, které je už opravdu na jiném Levelu řešit nějaké drobnosti polezou krutě do peněz. kubas má zase pravdu v tom, jestli by třeba nebylo lepší si piplat nějaké GTA.
U nás v Liberci taky stojí v bazáči jedno QuattroPorte v černé matné barvě za cenu Octavie, ale už jenom, když se na to člověk podívá, tak je mu jasný, že na to musí vydělávat možná i víc než 50000,- čistá ruka
U nás v Liberci taky stojí v bazáči jedno QuattroPorte v černé matné barvě za cenu Octavie, ale už jenom, když se na to člověk podívá, tak je mu jasný, že na to musí vydělávat možná i víc než 50000,- čistá ruka

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti