úprava ECU u L-Jetronic

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: úprava ECU u L-Jetronic

Příspěvek od PetrGTV » 29.12.2012, sob 08:46

tohle je rozhodně cesta, a navíc za super peníze, jen to odladit bude celkem masakr....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: úprava ECU u L-Jetronic

Příspěvek od hno3 » 29.12.2012, sob 09:03

odladit ..no základ je nastartovat a to a to ani u MS není zrovna jednoduchý...hlavně tady máš hotovej produkt ajak si nastavíš výstupy je dá se říci antobě... u MS to je spíš pro takový SW/HW vývojáře..což já nejsem.. já potřebuju mít hotovej produkt, ten strčit do auta a nastartovat..)

rozhodná já na toto asi předělám svoje tipo.. protože motor po mnoha úpravách asi bude potřebovat něco jinýho a tohle je za lidovku..navíc se zapalováním od IMF softu už mám zkušenosti na 2 jinejch motorech ( TAZ 1835 v hasičský stříkačce a VW 1.8 16v s výkonem lehce přes 190PS :smt077 )
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: úprava ECU u L-Jetronic

Příspěvek od hondzik » 31.12.2012, pon 20:11

tak je to jako každá řj "jen" o poloze kliky, počtu válců, pořadí zapalování a kdy a kolik benzínu zapálit. Krásný na tom je že to jde rozběhnout na pár drátů. Oproti msq je to o dost jednodušší
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Odpovědět

Zpět na „Univerzální díly (brzdy, akumulátory, tuningové doplňky, pneu atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů