kejml píše:Vibrace u 85 kW JTD Stilo jsou legendární a obvykle je způsobuje kombinace odmotaného tachometru a unaveného silentbloku převodovky.
Je dobře, že to čištění mělo výsledek. Já neleštím, já jezdím ;-)
JJ četl jsem o nich, ale většinou ve spojitosti se Stilem. Samozřejmě vibrace tam jsou stále, jenže v poslední době to občas vibrovalo intenzivněji. A když jsem na volnoběh zvýšil otáčky na cca 1500 tak byly vibrace nejsilnější. Toto dělalo častěji za studena, občas za tepla. Kdyby to byl silentblok, tak to bude dělat pořád
O problému s čidlem jsi jistě také četl ve spojitosti s hláškou o chybě motoru a následném přepnutí do nouzového režimu. Tedy také to má svůj význam.
To není leštění, to je údržba

Navíc se v tom nehrabu neustále, není proč
Příští týden se opět uvidím s jedním člověkem se stejným motorem v AR147. Víme jak to jezdilo před tím, tak to porovnám jak to jezdí potom. Pak se buď moje závěry potvrdí či vyvrátí.
A ještě jedna poznámka. Ty nánosy na stěnách sání můžou podle mého kamaráda strojaře způsobovat jakési víření či co a následně mít vliv na plnění válců.