Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Odpovědět
Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Honza R. » 16.4.2013, úte 22:51

Video specielně pro vědecký tým H & H :-D

[video]http://www.youtube.com/watch?v=9k25ltd-Ybw[/video]


Pánové, k čemu vám bude nějakej kus karbonu složenej v garáži, když budete na cestě a začne pršet? Nehledě na otravnou manipulaci a nutnost šetrného zacházení / uskladnění sejmuté "střechy"...
Alfa Brera 1750 TBi

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8567
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Harous » 16.4.2013, úte 23:36

Video hezký, ale problém vidím v tom, že tam kam se skládá střecha u Z4 je u 4C tak trošku motor. :-D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Petr147 » 16.4.2013, úte 23:38

taky to BMW má 1470-1585kg :D

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Honza R. » 16.4.2013, úte 23:58

TBi nezabere tolik místa. V tom je konkurenční výhoda Alfy :D

Nebo to jde taky takhle:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=Jil2h-VxmLQ[/video]
Alfa Brera 1750 TBi

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Petr147 » 17.4.2013, stř 00:03

1540kg... jen váha toho velkýho šíbru je jak půlky 4c :D

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Dallen » 17.4.2013, stř 08:22

Honza R: Proč prosimtě neuznáš, že si napsal kravinu. Podívej se kde má motor 4C a kde ho má targa (urpostřed, vzadu). Podívej se kolik je prostoru v autě, podívej se na hmotnosti.
To je fakt úlet dávat video na Z4 co má motor vepředu :-D
Nemyslím si, že si někdo sundá karbonovou střechu a pojede do Prahy kde ho zaskočí déšť. 4C stejné využití jako motorka a kupodivu to tam taky pořád vydrželi bez střechy

Měl by si jim to zajet asi vysvětlit jak na to
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Honza R. » 17.4.2013, stř 10:18

4C má motor uprostřed (za sedačkama), vzadu má kufr.

Hmotnost skla a hmotnost karbonu se nedá porovnávat. Když bude střecha z karbonu a vymyslí se šikovný skládací mechanismus, tak to jako úplnou blbost nevidím. Videa jsem dával na ukázku, že všechno jde, když se chce...

A argumentovat motorkou je úplně mimo. Motorka i motorkář pár kapek snesou... Interiér auta a palubka s elektronikou na vodu stavěné nejsou. A v té karbonové vaně 4C nikde nevidím odtokové otvory v podlaze. Ale třeba je tam za příplatek udělají, čímž by zároveň došlo k odlehčení konstrukce :smt044
Alfa Brera 1750 TBi

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9098
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Hampice » 17.4.2013, stř 10:20

Myslím, že ti trochu uniká pravý smysl toho auta, jež je vyjádřen čísly: 895kg/177kW....
Ten tvůj šikovný skládácí mechanisms bude vážit v pohodě 15kg. NACO??????
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18977
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kubas » 17.4.2013, stř 10:27

a taky kolik by to stálo, že.... to není věc za 1000 EUR....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8567
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Harous » 17.4.2013, stř 10:36

Ta karbonová skořepina je určitě pro 4C Spider výhodou, protože se nebudou muset zabývat zpevněním karosérie. Mě ta targa přijde jako vcelku logický řešení. Hadrová střecha by se vzhledem k proporcím 4C na to auto snad ani nehodila. Opravdu si to neumím představit. Kromě toho by ta střecha byla přímo na motoru a musela by snášet nemalý teploty. Nene, Spider s hadrovou střechou by byl ideální na bázi MX5...
Obrázek
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

DavidCh
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13
Registrován: 26.8.2012, ned 11:09
Bydliště: Jesenice

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od DavidCh » 18.4.2013, čtv 10:01

A co torzní tuhost karoserie? ..ta by taky musela projít změnou, potom by auto rozhodně nevážilo tolik, kolik váží. Nehledě na to, že například Brera je krásné auto (podle mě) a bez střechy stojí za prd :smt019 :)
Alfa Romeo 156 SW, 2002, 2.4 JTD 110kw
ex: Alfa Romeo 156, 2001, 1.9 JTD 77kw

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9098
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Hampice » 18.4.2013, čtv 14:01

Myslím, že karbonový monokok s torzní tuhostí moc problém nemá... Střecha není jeho součástí, takže ani u targy nebude muset dojít k žádné úpravě. Podle mě taky dobrý nápad (targa) :smt023
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18977
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kubas » 19.4.2013, pát 16:23

1.000.000ks za 6 let, to by jako šlo.... :smt023
http://www.italiaspeed.com/2013/cars/fi ... /1904.html
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7213
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od speedy » 19.4.2013, pát 19:44

velice slušné číslo :wink: :smt023
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Jakub_mt
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1180
Registrován: 30.1.2011, ned 21:03
Bydliště: Bratislava

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Jakub_mt » 20.4.2013, sob 00:00

500 je proste úplne geniálny zásah do čierneho. Miliónu sa vôbec nečudujem, je toho plný Paríž, poloplný Londýn, atď. Proste skutočné trhy, kde tie autá skutočne vidno. Na SK vidím 500 raz za uhorský rok :cry: .
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Adamsquare » 21.4.2013, ned 19:19

http://www.auto.cz/dieselove-maserati-g ... -n-m-74111

tak ještě to přebouchat na tu Guilii. :smt026 3.0"JTD" 202kW :smt023
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kůrkyn » 21.4.2013, ned 19:27

cajk

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8567
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Harous » 21.4.2013, ned 19:31

Diesel vlastní konstrukce? To je zase něco jinýho než dávaj do Themy? :-k
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kůrkyn » 21.4.2013, ned 19:35

Thema má VM motori

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8567
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Harous » 21.4.2013, ned 19:39

To vím. Právě se mi zdá divný, že by vyvíjeli něco úplně novýho.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Adamsquare » 21.4.2013, ned 19:43

To bude novinářský šum. VM vlastní Fiat, takže je to domácí konstrukce :wink: Řekl bych, že ten motor bude s Themou stejný, případně max. modernizovaný.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4898
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od A.J.Michal » 21.4.2013, ned 22:59

pekne VMko :-) neco do petasedmy :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9098
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Hampice » 22.4.2013, pon 14:13

To nevim, jak by se na těch 600Nm tvářily poloosy z 75ky... Něco jako "hm, tak my jdem..." :-D
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od hondzik » 22.4.2013, pon 14:37

75tka nemá zlý poloosy, spíš trhá šrouby. Ale i to je řešitelný
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

zmulin
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 259
Registrován: 20.4.2008, ned 19:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od zmulin » 23.4.2013, úte 12:37

A co kdyby tu targu vymysleli moudře a ty panely se daly vézt sebou.Třeba za sedačkama,nebo někde na bocích u motoru???Vono to zas tak velký nebude :wink:
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti