Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Odpovědět
el_ninoo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 26
Registrován: 30.9.2009, stř 16:23
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od el_ninoo » 10.5.2013, pát 16:28

Tak prý to opravdu vypadá na turbo... :( Hadice i intercoler zkontrolovali, jsou OK, svody prý také, lopatka v sací části také... tak nevím no.. Neznáte nějakého zkušeného mechnika ke komu bych to mohl dát - nejlépe vysočina..?

Díky
GTV 2.0 V6 Turbo

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od wejwy » 10.5.2013, pát 16:30

Jestli to nebere olej, tak se na to vyprdni.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Liwika19 » 10.5.2013, pát 16:32

jj a ked tak pomaly setri na dalsie, ked ti prdne tak uz budes mat nasetrene a hned mozes prehadzovat...vlastna skusenost :smt040
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 10.5.2013, pát 18:38

alfi670 píše:No pôvodne som to chcel riešiť cez príruby aj Ja no zistil som že keby som ho chcel umiestniť na pôvodne miesto starého turba tak mi nepasujú prívod oleja a odvod oleja pre turbo .lebo sú opačne tak preto som sa rozhodol vyrobyť nové zvody. :smt100
yan.ko píše:No tak podstatne levnejsi mas nechat si udelat novy privod a odvod oleje :roll:
Tak,tak....olej jsem měl upravený už od BV50ky...
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

alfi670
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 20.3.2013, stř 23:57
Bydliště: Michalovce

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od alfi670 » 10.5.2013, pát 23:45

Radek156 píše:
alfi670 píše:No pôvodne som to chcel riešiť cez príruby aj Ja no zistil som že keby som ho chcel umiestniť na pôvodne miesto starého turba tak mi nepasujú prívod oleja a odvod oleja pre turbo .lebo sú opačne tak preto som sa rozhodol vyrobyť nové zvody. :smt100
yan.ko píše:No tak podstatne levnejsi mas nechat si udelat novy privod a odvod oleje :roll:
Tak,tak....olej jsem měl upravený už od BV50ky...
No hej ale ak to turbo chcem upevniť cez prírubu tak ako staré tak ten vstup a výstup oleja je hore nohamy,resp.hore by bol odvod a dole prívod a tak ho nemôžem prevádzkovať :smt102
Nemáš nejaké foto ako ho tam chceš upevniť? dík
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 13.5.2013, pon 11:02

alfi670 píše: No hej ale ak to turbo chcem upevniť cez prírubu tak ako staré tak ten vstup a výstup oleja je hore nohamy,resp.hore by bol odvod a dole prívod a tak ho nemôžem prevádzkovať :smt102
Nemáš nejaké foto ako ho tam chceš upevniť? dík
Přílohy
gtb2260vk_3.jpg
gtb2260vk_2.jpg
gtb2260vk_1.jpg
Naposledy upravil(a) Radek156 dne 16.5.2013, čtv 16:08, celkem upraveno 1 x.
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

BotasITC
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 102
Registrován: 17.12.2010, pát 19:46
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od BotasITC » 14.5.2013, úte 21:58

Vůbec se tu nebráníme dalším fotkám ani dalším informacím :-)
AR145 JTD 208HP 480NM http://horsepowers.in/diskuze/index.php?msg_group=1&action=show&id=105901
EX: AR156 JTDm SW 216HP - opel mi už nesmí do baráku...
EX: Lancia Kappa 2.4 129kW - fajn kočár

alfi670
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 20.3.2013, stř 23:57
Bydliště: Michalovce

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od alfi670 » 15.5.2013, stř 00:49

Radek156 píše:
alfi670 píše: No hej ale ak to turbo chcem upevniť cez prírubu tak ako staré tak ten vstup a výstup oleja je hore nohamy,resp.hore by bol odvod a dole prívod a tak ho nemôžem prevádzkovať :smt102
Nemáš nejaké foto ako ho tam chceš upevniť? dík
Tento týden se budou ladit VGT mapy....
OK ale ako si poriešil to napojenie oleja kedže GTBčko to má opačne :-k
Přílohy
Usadenie turba.jpg
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od wejwy » 15.5.2013, stř 08:55

Je to blbě vidět, ale nemá to náhodou pootočený tak, aby to vycházelo?
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 15.5.2013, stř 10:24

Foto
Přílohy
gtb_2260vk.jpg
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

alfi670
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 20.3.2013, stř 23:57
Bydliště: Michalovce

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od alfi670 » 15.5.2013, stř 13:55

Radek156 píše:Foto
No do riti :smt089 ako je možné že to máš prehodené opačne. Veď aj Ty máš GTB2260VK aj JA tak nechápem :-k Presne preto som to nechcel riešiť prírubou že ten prívod oleja mám opačne =D> A teraz neviem čo ďalej.
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex

alfi670
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 20.3.2013, stř 23:57
Bydliště: Michalovce

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od alfi670 » 15.5.2013, stř 13:58

wejwy píše:Je to blbě vidět, ale nemá to náhodou pootočený tak, aby to vycházelo?
Určite to nie je opačne pretože prívod má maličkú dierku ,niečo ako dízu na prívod oleja ktorý sa napája cez holender.
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 15.5.2013, stř 14:27

Už abych to měl dodělané , včera jsem ještě musel pořešit holendry na čidlo tlaku oleje a čidlo teploty oleje , čidlo na egt je hned pod přírubou u svodů přes holendr na vstupu do turba, přídavné čidlo tlaku v sání jsem napíchnul poblíž egru, rozsah budíku -1 až + 3 bary. Tak snad zítra poprvé ON....
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od wejwy » 15.5.2013, stř 16:57

alfi670: Nejsou tady sice pořádný fotky, ale podle mě to normáně pootočíš tak jako to má Radek.
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

alfi670
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 20.3.2013, stř 23:57
Bydliště: Michalovce

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od alfi670 » 15.5.2013, stř 20:48

Takže toto je odfotenie mojho turba tak ako ho odfotil Radek . Teda to vyzerá tak že ta výfuková časť je otočená o 180° :cry: A tomu nechápem :smt102 No budem to musieť prerobiť tak isto (otočiť) nič iné mi neostáva :)
Přílohy
turbo.jpg
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od wejwy » 15.5.2013, stř 21:27

řekl bych že pootočit to, bude to nejjednodušší na celý přestavbě
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

alfi670
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 20.3.2013, stř 23:57
Bydliště: Michalovce

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od alfi670 » 15.5.2013, stř 23:17

Tak to aj urobím ,určite aj to turbo čo má Radek muselo byť otočené ,lebo všetky turba GTB2260VK majú natočenie kompresoru voči vyfukovej turbine tak ako ja v origo prevedení. Teoreticky by to malo fungovať,ten variator sa da tiež natočiť akurát ten zárez mi asi nebude sedieť čo práve kôli správnemu poskladaniu. Musím to pozrieť a rozobrať keď budem doma. :wink:
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex

pepeknamornik111
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16
Registrován: 4.4.2013, čtv 22:38

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od pepeknamornik111 » 16.5.2013, čtv 10:51

ludia mozte mi prosim poradit? tu je moj problem. Text je vytiahnuty z ineho fora. Zdravim. Mam problem. jedna sa o 1,9 JTD 85 kW 2001. Za tepla mam vzdy problematicke startovanie. Ked je motor nahriaty na 90 alebo 80 a postoji pol hodinu na parkovisku tak potom je startovanie dost problematicke. Baterka je OK starter pretaca rychlo, nevydava ziadne podivne zvuky. Akonahle agregat zacne pretacat tak ma tendenciu chytat ale mozno na dva tri valce, ale ten tlak vo valcoch nestaci na na roztocenie. Drzim kluc 5 sekund no potom ho pustim. Zvykne mi to chytit na 3-4-10 pokus, no motor sa musi tzv. predrat trasenim na troch valcoch az k stvrtemu a potom chyti. A ked chyti tak ide hladko tak ako ma. Coskoro sa chystamna diagnostiku a live data pri startovani. mozte mi poradit kde su v BA dobrí alfisti co by mi vedeli pomoct? Nechce sa mi behat po servisoch a vyhadzovat peniaze za ich opravy s nazvom pokus omyl. mam podozrenie na 3 snimace. 2 snimace otaciek ( klukovka a vacka) jeden snimac teploty.------------Tak chalani. test vstrekovacov mam za sebou, mozem si dat pivko :-D Dopadlo to takto. Testoval som to 40 sekund lebo ta mala flasa do ktorej som dal prepadovu hadicku uz bola skoro plna. Inac. prvy krat ked som to isiel nastartovat som nevedel ze cez prepad bude tlacit cerpadlo naftu von smerom k triskam, takze som to tam trocha oprskal naftou :-D prvy vstrek natlacil 6 ml druhy vstrek 4,5 ml treti 5,5 ml a stvrty 5 ml. Nepatrne odchylky. Podla vas je to OK ? foto prilozim za par minut, len co to stiahnem do PC. Zajtra som objednany na diagnostiku do alfy servisu. Pociatocne napichnutie stoji 30 e. Oplati sa? alebo rovno nakupit snimace a vymenit to. DRV ventil som zatial nerozoberal. Nemam nahradne tesnenia. http://ulozto.sk/xG12gZXu/p1180915-jpg[/url] ----------------Takze diagnostika je urobena. Neprisli na ziadnu chybu. vyhodilo egr ventil- obcasna chyba neplatny signal . Ale ked testoval egr tak fungoval cize egr je OK. Mam ho zaslepeny tak mozno preto. Preplnovaci tlak- obcasna chyba, neplatny signal. bolo to v pameti riadiacej lebo raz sa mi podarilo nechtiac odpojit podtlakovu hadicku a auto mi hodilo do nudzoveho rezimu. Cidlo teploty vody- obcasna chyba. Preruseny obvod nebo zkrat na + V bat. Mal som ho cez vikend odpojene a skusal som nastartovat bez neho, tak si ho riadiaca zapametala lebo tiez to po nastartovani hodilo do nudzaku. No teplotu ukazuje spravne. Meral to mechanik. Spomynal ze tlak v raili je dost nizky a je na hranici. no v chybovom hlaseni riadiacej jednotky to tu nemam naznacene. Takze mi ostava uz len DRV ventil. alebo menit cele cerpadlo ? ked nastartujem ide ako hodinky. Ako by sa spravalo keby ze mam slabe cerpadlo?
Alfa romeo 147 , 1.9 JTD , 85 kW , r.v. 2001 facelift+interier 2005

BotasITC
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 102
Registrován: 17.12.2010, pát 19:46
Bydliště: Mladá Boleslav

Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od BotasITC » 16.5.2013, čtv 11:17

Cidla otacek jsou v poradku. Vypada to opravdu na maly tlak na railu. To muze zpusobovat propoustejici drv a nebo cele cerpadlo. Zacal bych tim drv, vymena cerpadla nejde delat pred panelakem, to musi rozvody dolu atd.
AR145 JTD 208HP 480NM http://horsepowers.in/diskuze/index.php?msg_group=1&action=show&id=105901
EX: AR156 JTDm SW 216HP - opel mi už nesmí do baráku...
EX: Lancia Kappa 2.4 129kW - fajn kočár

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 16.5.2013, čtv 15:50

Ještě pár fotek...

Dnes dorazilo špatné těsnění k turbu, objednané přímo z koncernu, tak snad zítra to bude v provozu.... :smt023
Přílohy
vedeni_vzduchu.jpg
priruba-svody.jpg
napojeni-vyfuk.jpg
gtb_mazaní.jpg
cidloteploty.jpg
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od wejwy » 16.5.2013, čtv 16:05

Radku, takže to poskládáš a jedeš do Senice jo? :-D
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 16.5.2013, čtv 16:17

wejwy píše:Radku, takže to poskládáš a jedeš do Senice jo? :-D
Poskládaný to je , jen čekám na poslední těsnění....V plánu Senice byla, ale to odladění VGT map se fakt už nedá stihnout, tak snad 25.5.2013 letiště Milovice....
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

wejwy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 432
Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od wejwy » 16.5.2013, čtv 19:18

To musí jet bez větších problémů i na starý mapy ne? :wink:
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS

alfi670
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Registrován: 20.3.2013, stř 23:57
Bydliště: Michalovce

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od alfi670 » 16.5.2013, čtv 20:53

pepeknamornik111 píše:ludia mozte mi prosim poradit? tu je moj problem. Text je vytiahnuty z ineho fora. Zdravim. Mam problem. jedna sa o 1,9 JTD 85 kW 2001. Za tepla mam vzdy problematicke startovanie. Ked je motor nahriaty na 90 alebo 80 a postoji pol hodinu na parkovisku tak potom je startovanie dost problematicke. Baterka je OK starter pretaca rychlo, nevydava ziadne podivne zvuky. Akonahle agregat zacne pretacat tak ma tendenciu chytat ale mozno na dva tri valce, ale ten tlak vo valcoch nestaci na na roztocenie. Drzim kluc 5 sekund no potom ho pustim. Zvykne mi to chytit na 3-4-10 pokus, no motor sa musi tzv. predrat trasenim na troch valcoch az k stvrtemu a potom chyti. A ked chyti tak ide hladko tak ako ma. Coskoro sa chystamna diagnostiku a live data pri startovani. mozte mi poradit kde su v BA dobrí alfisti co by mi vedeli pomoct? Nechce sa mi behat po servisoch a vyhadzovat peniaze za ich opravy s nazvom pokus omyl. mam podozrenie na 3 snimace. 2 snimace otaciek ( klukovka a vacka) jeden snimac teploty.------------Tak chalani. test vstrekovacov mam za sebou, mozem si dat pivko :-D Dopadlo to takto. Testoval som to 40 sekund lebo ta mala flasa do ktorej som dal prepadovu hadicku uz bola skoro plna. Inac. prvy krat ked som to isiel nastartovat som nevedel ze cez prepad bude tlacit cerpadlo naftu von smerom k triskam, takze som to tam trocha oprskal naftou :-D prvy vstrek natlacil 6 ml druhy vstrek 4,5 ml treti 5,5 ml a stvrty 5 ml. Nepatrne odchylky. Podla vas je to OK ? foto prilozim za par minut, len co to stiahnem do PC. Zajtra som objednany na diagnostiku do alfy servisu. Pociatocne napichnutie stoji 30 e. Oplati sa? alebo rovno nakupit snimace a vymenit to. DRV ventil som zatial nerozoberal. Nemam nahradne tesnenia. http://ulozto.sk/xG12gZXu/p1180915-jpg[/url] ----------------Takze diagnostika je urobena. Neprisli na ziadnu chybu. vyhodilo egr ventil- obcasna chyba neplatny signal . Ale ked testoval egr tak fungoval cize egr je OK. Mam ho zaslepeny tak mozno preto. Preplnovaci tlak- obcasna chyba, neplatny signal. bolo to v pameti riadiacej lebo raz sa mi podarilo nechtiac odpojit podtlakovu hadicku a auto mi hodilo do nudzoveho rezimu. Cidlo teploty vody- obcasna chyba. Preruseny obvod nebo zkrat na + V bat. Mal som ho cez vikend odpojene a skusal som nastartovat bez neho, tak si ho riadiaca zapametala lebo tiez to po nastartovani hodilo do nudzaku. No teplotu ukazuje spravne. Meral to mechanik. Spomynal ze tlak v raili je dost nizky a je na hranici. no v chybovom hlaseni riadiacej jednotky to tu nemam naznacene. Takze mi ostava uz len DRV ventil. alebo menit cele cerpadlo ? ked nastartujem ide ako hodinky. Ako by sa spravalo keby ze mam slabe cerpadlo?

Najskôr to bude nízky tlak v railu,pri štarte musí mať cca320Bar daj si graf pri štarte či to neklesá počas štartovania.Tak isto by som pozoroval v grafe teplotu motora počas chodu a ešte by som počas chodu motora pozrel aj otáčky motora či tam nie je výpadok. Kompletná opravná sada do čerpadla stojí cca 90eur na CP1. A ešte by som premerial výstupné pulzy zo snímača vačky pri štartovaní.
Alfa Romeo 166 -facelift-2,4JTD 110kw - kompletná renovácia + úpravy motora+soft Alfatuning
Alfa Romeo 147 -1,9JTD 85kW
Lancia Dedra 2000turbo - po kompletnej renovácii
Alfa romeo 156 1,9JTD 77kw-Ex
Alfa romeo 146 1,6 boxer-Ex
Lancia Dedra 2,0i.e-Ex

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Příspěvek od Radek156 » 16.5.2013, čtv 21:21

wejwy píše:To musí jet bez větších problémů i na starý mapy ne? :wink:
Tak to je jasné že to "snad" pojede :smt033 , ale když chceš plně využít potenciál toho turba, tak se musí udělat vgt mapy. Ono pouhou výměnou turba moc výkonu nezískáš... :wink:
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů