Není to o tom,je dost pravděpodobné že bereš stejně jako já,spíš více..:-). Musíš si urovnat priority a zkoušet partnerku co vydrží:-)wejwy píše:Hoši, nemáte v Kelly volný místo?Já chci taky 10 Alfonzů
Zajimave inzeraty...
Pravidla fóra
Pravidla soukromé inzerce na alfisti.cz:
1) Komerční inzerce je striktně zakázána. Kdo chce přes náš web podnikat, ať se domluví přes email kubas zavináč alfisti tečka cz.
2) Název vlákna musí být přesný. Takže ne "prodám Alfu", ale např. "156 JTD 1.9, r.v. 2003" atd.
3) Za obsah inzerátu zodpovídá pouze jeho zadavatel. Nebudeme nikoho upomínat, aby si tam dával fotky atd. Nebudeme řešit, že tam někdo má jen link na inzerát na jiném webu. Nebudeme řešit, jestli napíše "cena 70 tisíc" nebo cena "dohodou". Kdo si myslí že prodá auto bez fotek a popisu, je to jeho boj.
4) Diskuse v inzerátu: je zakázáno komentování ceny. Tzn. kecy typu "to za ty prachy neprodáš", "to je drahé" atd. Pokud to tam někdo napíše a inzerent se ozve se stížností přes SZ, okamžitě se to maže. Pokud si inzerent nepřeje diskusi v inzerátu, na žádost přes SZ bude tato zamčena. Žádosti o moderování inzerátů posílejte na Kubase, inzeráty sami o sobě moderátoři nečtou a neřeší.
Děkujeme.
Pravidla soukromé inzerce na alfisti.cz:
1) Komerční inzerce je striktně zakázána. Kdo chce přes náš web podnikat, ať se domluví přes email kubas zavináč alfisti tečka cz.
2) Název vlákna musí být přesný. Takže ne "prodám Alfu", ale např. "156 JTD 1.9, r.v. 2003" atd.
3) Za obsah inzerátu zodpovídá pouze jeho zadavatel. Nebudeme nikoho upomínat, aby si tam dával fotky atd. Nebudeme řešit, že tam někdo má jen link na inzerát na jiném webu. Nebudeme řešit, jestli napíše "cena 70 tisíc" nebo cena "dohodou". Kdo si myslí že prodá auto bez fotek a popisu, je to jeho boj.
4) Diskuse v inzerátu: je zakázáno komentování ceny. Tzn. kecy typu "to za ty prachy neprodáš", "to je drahé" atd. Pokud to tam někdo napíše a inzerent se ozve se stížností přes SZ, okamžitě se to maže. Pokud si inzerent nepřeje diskusi v inzerátu, na žádost přes SZ bude tato zamčena. Žádosti o moderování inzerátů posílejte na Kubase, inzeráty sami o sobě moderátoři nečtou a neřeší.
Děkujeme.
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Zajimave inzeraty...
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: Zajimave inzeraty...
Na tom něco bude



Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Zajimave inzeraty...
Jo, třeba já se dneska cestou z Pálavy dověděl, že 3 Alfy jsou minimumPivrnec911 píše: Není to o tom,je dost pravděpodobné že bereš stejně jako já,spíš více..:-). Musíš si urovnat priority a zkoušet partnerku co vydrží:-)

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
Jo já taky zjistil, že dvě auta jsou málo a musel sem si půjčit třetí 

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Zajimave inzeraty...
Díky za typ, dneska sem je vyzvednul. Prej o ně byl docela boj, sem slyšelPetr147 píše:v kelly je akce na mlhovky na 147 po fl. za 72kč... kdyby někdo...


Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
Re: Zajimave inzeraty...
nevim jestli tu byla ale cena je trosku vysoka se mi zda....
http://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa- ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa- ... oFrom=list
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Zajimave inzeraty...
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
- summer1999
- Nováček
- Příspěvky: 224
- Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
- Bydliště: Mordor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
Tak nejdřív byla za 200, pak teda 150 a dnes koukám a už 180..summer1999 píše:http://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa- ... oFrom=list
Už se tu někde objevila , ale nyní spadla o 50 tisíc na ceně..![]()


NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
Re: Zajimave inzeraty...
Jsou to komedianti
, byl jsem se podívat když byla za 149 000,- ptal jsme se z jakého důvodu a bylo mi řečeno že o to nebyl vůbec zájem. Jinak strašná zákaznická zkušenost. Neochotný personál, nepříjemný, tzv. " co tu ten vůl chce ". Vůz nemá servisní historii, nikde štítek po oleji, rozvodech prostě nic. Čelní sklo je na výměnu, prasklé přes zorné pole řidiče. Motor po naskočení děsně klapal ( ventily ?? ) po zahřátí přestal a byl klidný. Zkušební jízdu jsem ani nechtěl( ani by podle mě neudělali ),prodejce vytáčel motor ihned po nastartování cca tak jednu minutu. Menší olejové skvrny v motorovém prostoru, ale to se dá očekávat. Brzdy na pohled fajn, to samé destičky. Pod auto jsem se nekoukal, nebylo ani jak...Pokud bych si kupoval takové auto...tak spíš s pořádnou servisní historií. Jinak přikládám mojí komunikaci přes email ( číst ze spod nahoru )
Car4U (info@car4u.cz)
RE: Sauto.cz - Dotaz k inzerátu s ID 12570851
28. 5. 2013, 14:26:12
Komu:
Ještě koukám znovu na váš email, kolega se zřejmě zmýlil. Cena nemůže být 149 tisíc, to se pravděpodobně uklepl.
Omlouvám se a opravuji cenu.
Děkuji za pochopení.
Car4U (info@car4u.cz)
RE: Sauto.cz - Dotaz k inzerátu s ID 12570851
28. 5. 2013, 13:59:09
Komu:
Dobrý den,
Inzerát je ještě aktuální.
-----Original Message-----
Sent: Monday, May 27, 2013 10:09 PM
To: info@car4u.cz
Subject: Sauto.cz - Dotaz k inzerátu s ID 12570851
Text dotazu: Dobrý den,
rád/a bych získal/a bližší informace.
- Alfa Romeo, 147, rok 1/2005, najeto 159000, cena 149800 Kč
Dobrý den,
máte stále vůz v prodeji ??
S pozdravem Říha



Car4U (info@car4u.cz)
RE: Sauto.cz - Dotaz k inzerátu s ID 12570851
28. 5. 2013, 14:26:12
Komu:
Ještě koukám znovu na váš email, kolega se zřejmě zmýlil. Cena nemůže být 149 tisíc, to se pravděpodobně uklepl.
Omlouvám se a opravuji cenu.
Děkuji za pochopení.
Car4U (info@car4u.cz)
RE: Sauto.cz - Dotaz k inzerátu s ID 12570851
28. 5. 2013, 13:59:09
Komu:
Dobrý den,
Inzerát je ještě aktuální.
-----Original Message-----
Sent: Monday, May 27, 2013 10:09 PM
To: info@car4u.cz
Subject: Sauto.cz - Dotaz k inzerátu s ID 12570851
Text dotazu: Dobrý den,
rád/a bych získal/a bližší informace.
- Alfa Romeo, 147, rok 1/2005, najeto 159000, cena 149800 Kč
Dobrý den,
máte stále vůz v prodeji ??
S pozdravem Říha
- Dresik
- Štamgast
- Příspěvky: 577
- Registrován: 5.1.2007, pát 16:19
- Bydliště: Praha-východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
Beztak kecají. Snížili cenu, najednou začal být zájem, tak ji zase zvýšili. Co kdyby náhodou-tak ať vydělají víc 

Alfa Romeo MiTO 1.6 JTDm
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Alfa Romeo 75 1.6carb
Lancia Delta HPE HF16v Turbo
Lancia Delta HFIntegrale 8v
Lancia Beta 1300
Fiat Punto Cabrio
IVECO DAILY I odtahový speciál
Ex-156 GTA,JTDm,...
ITALMOTORI servis
Re: Zajimave inzeraty...
To je dalsi adept na vyhodnou koupi, ktera dopadne jako "italska jebka" 

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Zajimave inzeraty...
moje vysnene auto :
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci ... oFrom=list
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- wejwy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 432
- Registrován: 20.3.2009, pát 08:06
- Bydliště: Nymburk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
Moje taky, ale cena je trochu podezřelá. A teda, nemusel bych mít ten automat :-)
Fiat Croma 2009 2,4JTDm 147kw
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Fiat Ducato 2,3JTD valník
Alfa Romeo 75 V6, TD, TS
Re: Zajimave inzeraty...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
jako pěkný obě, jedna odprasit ( lehká práce) a druhá odplynit.
ten plyn mi v tom drásá snad víc než ty bomboniéry světla na tý druhý
evokuje to ve mě dostihovýho koně se zapřaženou fekál pumpou nebo supersport na plecháčích. Jsou prostě věci co odporujou snad i etice.. Buď mám na to provozovat to v TS turbo nebo se to dělalo v JTD..
omlouvám se za výlev*
ten plyn mi v tom drásá snad víc než ty bomboniéry světla na tý druhý

omlouvám se za výlev*
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
Nevím co všichni mají proti tomu plynu. Ono když se to umí tak to jde odladit i na vyšší výkon než BA a zrovna "Turboplyn" mi nepříjde jako špatnej nápad. Navíc co je lepší: A. mít supr auťák a přemejšlet jestly pojedu nebo ne bo je benál drahej nebo za B. nemylset na nic bo plyn stojí prd a prostě jezdit a jezdit?
Navíc instalace LPG může mít i jyný důvody než úspory, třeba někdo prostě jen nechce zbytečně cpát další peníze formou spotřební daně do kasy naší socialistické republiky
Navíc instalace LPG může mít i jyný důvody než úspory, třeba někdo prostě jen nechce zbytečně cpát další peníze formou spotřební daně do kasy naší socialistické republiky

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Zajimave inzeraty...
hondzik píše:...evokuje to ve mě dostihovýho koně se zapřaženou fekál pumpou...

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: Zajimave inzeraty...
http://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa- ... oFrom=list
Pěkná
) teď otázka jak na tom bude převodovka.
Pěkná

- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
nemám proti němu nic... v Espáču by mě to nevadilo.
Ale nezlob se na mě, u oturbenýho twinsparku je asi úplně podřadný jestli to žere 9 plynu za 17?,- nebo 20l 100oct. Položka za palivo mi přijde jako naprosto nepodstatná, udržovat to bude mnohem dražší
Přijde mi to stejný jako koupit si na Kolf* chrom 19", nemít na novou gumu a ojíždět dráty. Za mě varianta C: nebudu si kupovat něco čemu nedokážu zajistit servis a krmit to. Chci QP IV, jednou na něj dojde. Ale až budu vědět že mám rezervu a plyn do něj fakt nepůjde, ať to žere třeba 30. Chci šlechtu, musím mít na to šlechtu živit. Ten samej názor mám na tohodle Noviteca. Zbytek je ohraná písnička o inteligentním savci a žlutých trsovitých plodech
Se sypáním státu, beru. Beztak si to z tebe ale vytahají jinak, řidič/ vlastník auta= dojná kráva
Ale nezlob se na mě, u oturbenýho twinsparku je asi úplně podřadný jestli to žere 9 plynu za 17?,- nebo 20l 100oct. Položka za palivo mi přijde jako naprosto nepodstatná, udržovat to bude mnohem dražší
Přijde mi to stejný jako koupit si na Kolf* chrom 19", nemít na novou gumu a ojíždět dráty. Za mě varianta C: nebudu si kupovat něco čemu nedokážu zajistit servis a krmit to. Chci QP IV, jednou na něj dojde. Ale až budu vědět že mám rezervu a plyn do něj fakt nepůjde, ať to žere třeba 30. Chci šlechtu, musím mít na to šlechtu živit. Ten samej názor mám na tohodle Noviteca. Zbytek je ohraná písnička o inteligentním savci a žlutých trsovitých plodech
Se sypáním státu, beru. Beztak si to z tebe ale vytahají jinak, řidič/ vlastník auta= dojná kráva
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Zajimave inzeraty...
hadr: hele nech je omílat tyhle keci jak v ruský hospodě /čím větší spotřeba a útrata, tím větší borec /..
a spokojeně tankuj. 


- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
hmm, třeba Ládinovo Bába nebo Pietrovo America ve Veloce. Úplně tam ten plyn vidím, to by byla mrda. Nemám proti plynu nic ale jsou auta kde na to buď mám nebo je lepší se na to vy*
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1433
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: Zajimave inzeraty...
Hondzik--hele to jsou jen "emoce"..a hra na "hodnotu" která okolo Alfy nabírá točky--to je mi naprosto cizí- je mi to úplně šumák..čili u mechanismu kterej se jmenuje auto, mě zajímá čistě "použité technické řešení"--a vlastnosti..
Pořád nechápu, co na na směsi uhlovodíků, která se komerčně nazývá "benzín" je ušlechtilého proti jiným alternativám--taktéž uhlovodíkům.
Instalace stejná, akorát benálová nádrž tvořená u cestovního auta "šlupkou"po bouračce bouchne, u nádrže LPG to není možné a nebouchne dokonce ani, když v autě vypukne úpožár a nádrž je v přímém ohni--tlaková odolnost nádrže LPG je úplně jinde, než tohohle plíšku nebo šlupičky plastu která se neliší od kanystru,akorát v tom pod podlahou vozíme 50litrů hořlaviny..
Copak to palivo je teda prakticky..? mrknem na to..
benzín-wiki převzato:
Základ typického benzinu je tvořen uhlovodíky se čtyřmi až dvanácti atomy uhlíku v molekule.[1]
Mnoho uhlovodíků se považuje za nebezpečné látky a podléhá proto regulaci. Bezpečnostní list bezolovnatého benzinu ukazuje nejméně patnáct nebezpečných chemikálií v různých množstvích - včetně benzenu (až 5 % objemově), toluenu (až 35 %), naftalenu (až 1 %), trimethylbenzenu (až 7 %), MTBE (v některých státech až 18 %) a asi deseti dalších.[2]
Každá ze složek, které se při výrobě benzinu mísí dohromady, má jiné charakteristiky. Mezi důležité složky patří:
reformát - vyrábí se v katalytickém reformátoru, má vysoké oktanové číslo, vysoký obsah arenů a málo alkenů
katalyticky krakovaný benzin nebo katalyticky krakovaná nafta - vyrábí se v katalytickém krakeru, má menší okanové číslo, vysoký obsah alkenů a mírný obsah arenů
hydrokrakát (těžký, střední a lehký) - vyrábí se v hydrokrakeru, má střední až nízké oktanové číslo a mírný obsah aromatických uhlovodíků
panenský čili přímý naftový destilát - destiluje se přímo ze surové ropy, má nízké oktanové číslo, nízký obsah arenů (v závislosti na složení surové ropy), obsahuje určité množství naftenů (cykloalkanů) a žádné olefiny (alkeny)
alkylát - vyrábí se v alkylační jednotce, má vysoké oktanové číslo a jedná se o čisté alkany, především s rozvětvenými řetězci
izomerát (různých názvů) - získává se izomerizací pentanu a hexanu v lehkém přímém destilátu, s cílem získat vysokooktanové izomery.
(Uvedené termíny se používají v naftařské hantýrce. Přesná terminologie se liší podle rafinerie a státu.)
Celkově je typický benzin především směsí parafinů (alkanů), naftenů (cykloalkanů) a olefinů (alkenů). Přesné poměry závisí na:
rafinerii, která benzin vyrábí; různé rafinerie mají různé výrobní jednotky
surové ropě použité pro výrobu
cílové třídě benzinu, zvláště oktanovém čísle.
V současné době mnoho zemí určuje limity celkového obsahu arenů (zvláště benzenu) a alkenů. Takové regulace vedly k preferenci vysokooktanových alkanových složek, například alkylátů, a nutí rafinerie přidávat procesní jednotky je snižování obsahu benzenu.
Benzin může obsahovat i další organické sloučeniny, například ethery (přidávané úmyslně), a malá množství různých kontaminantů, zejména sloučenin síry, například disulfidů a thiofenů. Některé kontaminanty, hlavně thioly a sulfan, se musí odstraňovat, protože způsobují korozi motorů. Sloučeniny síry se obvykle odstraňují převodem na sulfan, které lze poté transformovat na elementární síru pomocí Clausova procesu.
-------------------------------------------------------
Já tam nic "ušlechtilýho fakt nevidím..
Montáž podobná--čili nádrž, vedení vstřik řízený jednotkou..
.....................................................................
tak ještě mrknem na to LPG? co je to za hrůzu..
LPG-wiki převzato:
LPG (z angličtiny Liquefied Petroleum Gas) neboli zkapalněný ropný plyn je směs uhlovodíkových plynů používaná jako palivo do spalovacích spotřebičů a vozidel. Jde o novodobější označení pro směs topného plynu, známou jako propan-butan. Používá se jako palivo pro vaření, vytápění i osvětlování, dále také jako palivo pro zážehové motory. Běžně se plní do tlakových lahví různých velikostí, které se pak používají jakožto přenosté zásobníky topného plynu v domácnostech a při pobytu v přírodě. Protože narušuje přírodní pryž, musí být všechna těsnění vyrobena ze syntetických látek.
Obsah
1 Fyzikální vlastnosti
2 Pohon automobilů
3 Odkazy
3.1 Reference
3.2 Externí odkazy
Fyzikální vlastnosti
Hustota (kapalná fáze) letní směs 540 kg/m³ (Propan 510 kg/m³, Butan 580 kg/m³).
Hustota plynné fáze cca 2,1 kg/m³ (Z 1 litru kapalné fáze vznikne asi 553 litrů plynu).
Výhřevnost cca 12,9 kWh/kg (46,44 MJ/kg).
Složení: Zimní LPG směs (60% P a 40% B); letní LPG směs (40% P a 60% B).
Teplota varu: -11,7 °C (zimní LPG směs), -5,3 °C (letní LPG směs).
Takže u montáže nádrže a rozvodu LPG neztrácí provozovatel možnost jezdit dál na benál, získá možnost upravit vlastnosti spalování LPG k obrazu svému modifikací mapy a získá řekněme dvoujnásoný papírový dojezd--
Kde jsou ty "zoufalý "negativa?
................................................................................................................
Osobní názor:
Hondzik:
ten plyn mi v tom drásá snad víc než ty bomboniéry světla na tý druhý
evokuje to ve mě dostihovýho koně se zapřaženou fekál pumpou nebo supersport na plecháčích. Jsou prostě věci co odporujou snad i etice.. Buď mám na to provozovat to v TS turbo nebo se to dělalo v JTD..
omlouvám se za výlev*
.........
hmm, třeba Ládinovo Bába nebo Pietrovo America ve Veloce. Úplně tam ten plyn vidím, to by byla mrda. Nemám proti plynu nic ale jsou auta kde na to buď mám nebo je lepší se na to vy*
......
nemám proti němu nic... v Espáču by mě to nevadilo.
Ale nezlob se na mě, u oturbenýho twinsparku je asi úplně podřadný jestli to žere 9 plynu za 17?,- nebo 20l 100oct. Položka za palivo mi přijde jako naprosto nepodstatná, udržovat to bude mnohem dražší
Přijde mi to stejný jako koupit si na Kolf* chrom 19", nemít na novou gumu a ojíždět dráty. Za mě varianta C: nebudu si kupovat něco čemu nedokážu zajistit servis a krmit to. Chci QP IV, jednou na něj dojde. Ale až budu vědět že mám rezervu a plyn do něj fakt nepůjde, ať to žere třeba 30. Chci šlechtu, musím mít na to šlechtu živit. Ten samej názor mám na tohodle Noviteca. Zbytek je ohraná písnička o inteligentním savci a žlutých trsovitých plodech
Se sypáním státu, beru. Beztak si to z tebe ale vytahají jinak, řidič/ vlastník auta= dojná kráva
..........................................................................................................................................
Dobrá také osobně:
Účinnost spalovacího motoru je zhruba 25procent u benálu a jiných zážehových konstrukcí..
/Max účinnost mají pomaloběžné stabiláky a obří lodní CR motory--cca 46-48procent./
Spalovací motor je velmi "zastaralé a neúčinné zařízení--z hlediska objektivní fyziky.
Pro hodnocení "paliva" je dobré bez ohledu na osobní preference vzít taky do ruky "fyzikální tabulky"..
LPG Je možné vnímat úplně jinak..to auto má po montáži prostě volbu režimu paliva..
Je celkem zajímavou otázkou, jakou volbu mají uživatelé benálu se seriovou mapou? Dost omezenou :-)
Benzín 95 se v zážehovém motoru používá ne proto, že by to byl nějaký "zázrak" , ale prostě proto, že je tak nějak přirozeně po ruce..a stačí ho v rafinerii jen vydestilovat..
Válečnej benzín do přeplňovanýho motoru stíhače u nácků měl 150oct..víš kde ho u nás aktuálně sehnat? Já tak nějak ani ne..
Kdyby byl náhodou víc po ruce třeba jiný konkrétní "lehký"uhlovodík místo směsi nazývané benzínem, byl by na stojanu on.To si můžou být vyznavači benálu jistý..
Víš že složení enzínu 100oct se nekreje s tím zbytkem ve stojanu..?
Co je teda to "dobře"? Kterej konkrétní uhlovodík? Že to nazveš stejně-benál- neznamená že je to pořád to samé../benzín 95 x benál 100oct/ Takže ten kdo jezdí na tu "mizernou komerční 100oct šťávu" vlastně jezdí taky na srač.ku?
Ne ten benál většina chápe pouze EMOČNĚ..čili 100oct benál jako lepší palivo..proč..no protože je ku.va dražší..:-)..ty poučenější jdou dál a melou o odolnosti 100oct na samozápal..a přitom drandí na seriovej kompresní poměr a předstih..
A co dál..benál 103+ ? ten je logicky zase lepší..proč ..no protože je přeci dražší..sud stojí fakt ránu a ve stojanu ho neseženeš..to musí bejt na tu seriovou mapu fakt výborný..
A co benál 110.. bohužel , ten už nekoupíš u nás nikde..
Tak co jiného zbává než použít 110oct LPG?
..pokud použiješ vstřik tekuté fáze LPG,má motor díky parametrům LPG nepochybně vyšší výkon než na benál ve všech režimech..provozu ..pokud používáš reduktor a "vstřik" plynné fáze,má motor překvapivě pro oponenty pořád určitě lepší spodek než benál. a co se týká agresivně využívaného vršku,musíš dosáhnout kompenzace problému absence výparného tepla ---a nebo j když tomu chceš opravdu šlápnout, přepnout jednoduše na benál, kterej to jakýs takýs výparný teplo má. To tlačítko tam je..To ví každej, kdo LPG ěžně používá a zapomíná na to každej, kdo ho pomlouvá..
Nechápu, z jakýho důvodu by měl provozovatel zážehovýho zázraku za každou cenu v koloně
pálit 100oct+ benál..při požadavku zhruba 15-20procent max na výkon, především u vysoko výkonného agregátu 200- 300koní a víc..soutěž kdo dřív pojede 50 na semaforek cup na benál za kilo litr?/ v případě cca 103+ komerčně prodávaného /
Jakej konkrétně zázrak je ten vychvalovanej 100oct benál?..bohužel žádnej--, ..křivka hoření je vlažná, protože ho tankuje kde kdo a nikdo z výrobců si nepřeje reklamaci za poškození motoru.tydýta .
Pořádnej benál-- třeba u nás blbě dostupnej soutěžní ELF cca 103+ stojí slušnej ranec minimálně od 100,- /litr při balení sud..200., na to jde jezdit jen občas ..soutěže a tak..
http://www.racestore.eu/p/elf-cm-g2-200 ... 200-l-105/
A Jak chceš prosím tě efektivně dolovat výkon z benálu 95? To asi co se týká efektivity moc nejde, to nezkoušeli ani za války....jseš limitovanej kompresním poměrem, předstihem atd. Pokud se začneš dívat na palivo pouze jako na palivo,zjistíš spoustu zajímavých vlastností..
Pokud Je v té averzi k LPG vzpomínka na kašlající 120 s hadicí v sání.., jsou to jen podvědomé
emoce a nechuť identifikovat se s "rovinou socky"..
Jenže --ty doby jsou už dávno pryč.
.První turbomotory měly taky ze třech litrů "ohromujících 40 koní"..
Hledisko "mít na to" není při hodnocení paliva to hlavní, protože je v něm naprostá absence skutečně "technické pravdy o provozu spalovacího zážehového motoru "--na emoce jsem už velkej kluk, tudy se žádnej zajímavej technickej pokrok nebo řešení neuskutečňuje ani nedosahuje..
-jen to -připomíná klasika Hrabala:
"To uhlí neuklízejte, ať je vidět, že na to máme.."
JInak
Každej ať přeci v motoru pálí co uzná za vhodné--proč má LPG při svých velmi zajímavých vlastnostech tu pejorativní nálepku?-výkonem to teda není..NESMRDÍ na výfuku --to se o tom, co leze z poladěného CR-JTDM bez filtru pevnejch částic rozhodně říct nedá..
...někteří majitelé CR občas podle smradu a kouře pálí ve válcích místo nafty asi tchýni..
z tohoto hlediska je LPG úplně jiná liga.
Pořád nechápu, co na na směsi uhlovodíků, která se komerčně nazývá "benzín" je ušlechtilého proti jiným alternativám--taktéž uhlovodíkům.
Instalace stejná, akorát benálová nádrž tvořená u cestovního auta "šlupkou"po bouračce bouchne, u nádrže LPG to není možné a nebouchne dokonce ani, když v autě vypukne úpožár a nádrž je v přímém ohni--tlaková odolnost nádrže LPG je úplně jinde, než tohohle plíšku nebo šlupičky plastu která se neliší od kanystru,akorát v tom pod podlahou vozíme 50litrů hořlaviny..
Copak to palivo je teda prakticky..? mrknem na to..
benzín-wiki převzato:
Základ typického benzinu je tvořen uhlovodíky se čtyřmi až dvanácti atomy uhlíku v molekule.[1]
Mnoho uhlovodíků se považuje za nebezpečné látky a podléhá proto regulaci. Bezpečnostní list bezolovnatého benzinu ukazuje nejméně patnáct nebezpečných chemikálií v různých množstvích - včetně benzenu (až 5 % objemově), toluenu (až 35 %), naftalenu (až 1 %), trimethylbenzenu (až 7 %), MTBE (v některých státech až 18 %) a asi deseti dalších.[2]
Každá ze složek, které se při výrobě benzinu mísí dohromady, má jiné charakteristiky. Mezi důležité složky patří:
reformát - vyrábí se v katalytickém reformátoru, má vysoké oktanové číslo, vysoký obsah arenů a málo alkenů
katalyticky krakovaný benzin nebo katalyticky krakovaná nafta - vyrábí se v katalytickém krakeru, má menší okanové číslo, vysoký obsah alkenů a mírný obsah arenů
hydrokrakát (těžký, střední a lehký) - vyrábí se v hydrokrakeru, má střední až nízké oktanové číslo a mírný obsah aromatických uhlovodíků
panenský čili přímý naftový destilát - destiluje se přímo ze surové ropy, má nízké oktanové číslo, nízký obsah arenů (v závislosti na složení surové ropy), obsahuje určité množství naftenů (cykloalkanů) a žádné olefiny (alkeny)
alkylát - vyrábí se v alkylační jednotce, má vysoké oktanové číslo a jedná se o čisté alkany, především s rozvětvenými řetězci
izomerát (různých názvů) - získává se izomerizací pentanu a hexanu v lehkém přímém destilátu, s cílem získat vysokooktanové izomery.
(Uvedené termíny se používají v naftařské hantýrce. Přesná terminologie se liší podle rafinerie a státu.)
Celkově je typický benzin především směsí parafinů (alkanů), naftenů (cykloalkanů) a olefinů (alkenů). Přesné poměry závisí na:
rafinerii, která benzin vyrábí; různé rafinerie mají různé výrobní jednotky
surové ropě použité pro výrobu
cílové třídě benzinu, zvláště oktanovém čísle.
V současné době mnoho zemí určuje limity celkového obsahu arenů (zvláště benzenu) a alkenů. Takové regulace vedly k preferenci vysokooktanových alkanových složek, například alkylátů, a nutí rafinerie přidávat procesní jednotky je snižování obsahu benzenu.
Benzin může obsahovat i další organické sloučeniny, například ethery (přidávané úmyslně), a malá množství různých kontaminantů, zejména sloučenin síry, například disulfidů a thiofenů. Některé kontaminanty, hlavně thioly a sulfan, se musí odstraňovat, protože způsobují korozi motorů. Sloučeniny síry se obvykle odstraňují převodem na sulfan, které lze poté transformovat na elementární síru pomocí Clausova procesu.
-------------------------------------------------------
Já tam nic "ušlechtilýho fakt nevidím..
Montáž podobná--čili nádrž, vedení vstřik řízený jednotkou..
.....................................................................
tak ještě mrknem na to LPG? co je to za hrůzu..
LPG-wiki převzato:
LPG (z angličtiny Liquefied Petroleum Gas) neboli zkapalněný ropný plyn je směs uhlovodíkových plynů používaná jako palivo do spalovacích spotřebičů a vozidel. Jde o novodobější označení pro směs topného plynu, známou jako propan-butan. Používá se jako palivo pro vaření, vytápění i osvětlování, dále také jako palivo pro zážehové motory. Běžně se plní do tlakových lahví různých velikostí, které se pak používají jakožto přenosté zásobníky topného plynu v domácnostech a při pobytu v přírodě. Protože narušuje přírodní pryž, musí být všechna těsnění vyrobena ze syntetických látek.
Obsah
1 Fyzikální vlastnosti
2 Pohon automobilů
3 Odkazy
3.1 Reference
3.2 Externí odkazy
Fyzikální vlastnosti
Hustota (kapalná fáze) letní směs 540 kg/m³ (Propan 510 kg/m³, Butan 580 kg/m³).
Hustota plynné fáze cca 2,1 kg/m³ (Z 1 litru kapalné fáze vznikne asi 553 litrů plynu).
Výhřevnost cca 12,9 kWh/kg (46,44 MJ/kg).
Složení: Zimní LPG směs (60% P a 40% B); letní LPG směs (40% P a 60% B).
Teplota varu: -11,7 °C (zimní LPG směs), -5,3 °C (letní LPG směs).
Takže u montáže nádrže a rozvodu LPG neztrácí provozovatel možnost jezdit dál na benál, získá možnost upravit vlastnosti spalování LPG k obrazu svému modifikací mapy a získá řekněme dvoujnásoný papírový dojezd--
Kde jsou ty "zoufalý "negativa?
................................................................................................................
Osobní názor:
Hondzik:
ten plyn mi v tom drásá snad víc než ty bomboniéry světla na tý druhý

omlouvám se za výlev*
.........
hmm, třeba Ládinovo Bába nebo Pietrovo America ve Veloce. Úplně tam ten plyn vidím, to by byla mrda. Nemám proti plynu nic ale jsou auta kde na to buď mám nebo je lepší se na to vy*
......
nemám proti němu nic... v Espáču by mě to nevadilo.
Ale nezlob se na mě, u oturbenýho twinsparku je asi úplně podřadný jestli to žere 9 plynu za 17?,- nebo 20l 100oct. Položka za palivo mi přijde jako naprosto nepodstatná, udržovat to bude mnohem dražší
Přijde mi to stejný jako koupit si na Kolf* chrom 19", nemít na novou gumu a ojíždět dráty. Za mě varianta C: nebudu si kupovat něco čemu nedokážu zajistit servis a krmit to. Chci QP IV, jednou na něj dojde. Ale až budu vědět že mám rezervu a plyn do něj fakt nepůjde, ať to žere třeba 30. Chci šlechtu, musím mít na to šlechtu živit. Ten samej názor mám na tohodle Noviteca. Zbytek je ohraná písnička o inteligentním savci a žlutých trsovitých plodech
Se sypáním státu, beru. Beztak si to z tebe ale vytahají jinak, řidič/ vlastník auta= dojná kráva
..........................................................................................................................................
Dobrá také osobně:


Účinnost spalovacího motoru je zhruba 25procent u benálu a jiných zážehových konstrukcí..
/Max účinnost mají pomaloběžné stabiláky a obří lodní CR motory--cca 46-48procent./
Spalovací motor je velmi "zastaralé a neúčinné zařízení--z hlediska objektivní fyziky.
Pro hodnocení "paliva" je dobré bez ohledu na osobní preference vzít taky do ruky "fyzikální tabulky"..
LPG Je možné vnímat úplně jinak..to auto má po montáži prostě volbu režimu paliva..
Je celkem zajímavou otázkou, jakou volbu mají uživatelé benálu se seriovou mapou? Dost omezenou :-)
Benzín 95 se v zážehovém motoru používá ne proto, že by to byl nějaký "zázrak" , ale prostě proto, že je tak nějak přirozeně po ruce..a stačí ho v rafinerii jen vydestilovat..
Válečnej benzín do přeplňovanýho motoru stíhače u nácků měl 150oct..víš kde ho u nás aktuálně sehnat? Já tak nějak ani ne..
Kdyby byl náhodou víc po ruce třeba jiný konkrétní "lehký"uhlovodík místo směsi nazývané benzínem, byl by na stojanu on.To si můžou být vyznavači benálu jistý..
Víš že složení enzínu 100oct se nekreje s tím zbytkem ve stojanu..?
Co je teda to "dobře"? Kterej konkrétní uhlovodík? Že to nazveš stejně-benál- neznamená že je to pořád to samé../benzín 95 x benál 100oct/ Takže ten kdo jezdí na tu "mizernou komerční 100oct šťávu" vlastně jezdí taky na srač.ku?
Ne ten benál většina chápe pouze EMOČNĚ..čili 100oct benál jako lepší palivo..proč..no protože je ku.va dražší..:-)..ty poučenější jdou dál a melou o odolnosti 100oct na samozápal..a přitom drandí na seriovej kompresní poměr a předstih..

A co dál..benál 103+ ? ten je logicky zase lepší..proč ..no protože je přeci dražší..sud stojí fakt ránu a ve stojanu ho neseženeš..to musí bejt na tu seriovou mapu fakt výborný..
A co benál 110.. bohužel , ten už nekoupíš u nás nikde..
Tak co jiného zbává než použít 110oct LPG?
..pokud použiješ vstřik tekuté fáze LPG,má motor díky parametrům LPG nepochybně vyšší výkon než na benál ve všech režimech..provozu ..pokud používáš reduktor a "vstřik" plynné fáze,má motor překvapivě pro oponenty pořád určitě lepší spodek než benál. a co se týká agresivně využívaného vršku,musíš dosáhnout kompenzace problému absence výparného tepla ---a nebo j když tomu chceš opravdu šlápnout, přepnout jednoduše na benál, kterej to jakýs takýs výparný teplo má. To tlačítko tam je..To ví každej, kdo LPG ěžně používá a zapomíná na to každej, kdo ho pomlouvá..
Nechápu, z jakýho důvodu by měl provozovatel zážehovýho zázraku za každou cenu v koloně
pálit 100oct+ benál..při požadavku zhruba 15-20procent max na výkon, především u vysoko výkonného agregátu 200- 300koní a víc..soutěž kdo dřív pojede 50 na semaforek cup na benál za kilo litr?/ v případě cca 103+ komerčně prodávaného /
Jakej konkrétně zázrak je ten vychvalovanej 100oct benál?..bohužel žádnej--, ..křivka hoření je vlažná, protože ho tankuje kde kdo a nikdo z výrobců si nepřeje reklamaci za poškození motoru.tydýta .
Pořádnej benál-- třeba u nás blbě dostupnej soutěžní ELF cca 103+ stojí slušnej ranec minimálně od 100,- /litr při balení sud..200., na to jde jezdit jen občas ..soutěže a tak..
http://www.racestore.eu/p/elf-cm-g2-200 ... 200-l-105/
A Jak chceš prosím tě efektivně dolovat výkon z benálu 95? To asi co se týká efektivity moc nejde, to nezkoušeli ani za války....jseš limitovanej kompresním poměrem, předstihem atd. Pokud se začneš dívat na palivo pouze jako na palivo,zjistíš spoustu zajímavých vlastností..
Pokud Je v té averzi k LPG vzpomínka na kašlající 120 s hadicí v sání.., jsou to jen podvědomé
emoce a nechuť identifikovat se s "rovinou socky"..
Jenže --ty doby jsou už dávno pryč.
.První turbomotory měly taky ze třech litrů "ohromujících 40 koní"..
Hledisko "mít na to" není při hodnocení paliva to hlavní, protože je v něm naprostá absence skutečně "technické pravdy o provozu spalovacího zážehového motoru "--na emoce jsem už velkej kluk, tudy se žádnej zajímavej technickej pokrok nebo řešení neuskutečňuje ani nedosahuje..
-jen to -připomíná klasika Hrabala:
"To uhlí neuklízejte, ať je vidět, že na to máme.."
JInak
Každej ať přeci v motoru pálí co uzná za vhodné--proč má LPG při svých velmi zajímavých vlastnostech tu pejorativní nálepku?-výkonem to teda není..NESMRDÍ na výfuku --to se o tom, co leze z poladěného CR-JTDM bez filtru pevnejch částic rozhodně říct nedá..
...někteří majitelé CR občas podle smradu a kouře pálí ve válcích místo nafty asi tchýni..
z tohoto hlediska je LPG úplně jiná liga.
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
já ti v tomhle neodporuju, argumenty jsou jasný. Mě to prostě uráží citově, jak říkáš emoce. Ende šluš.
Uznávám, Tobě to evidentně funguje (viz SZ ), vyhovuje. Mě by to nevadilo v daily autě, v autě pro radost by mě to prostě štvalo. V 75... fakt bych jí radši neměl než tam mít Karmu ať si funguje třeba líp než na benzín. Nejspíš nějakej komplex
Jsem svůj, jako mě "nikdy" nepotkáš v košili, asi mě nikdy neuvidíš za volantem mého dýzla s automatem.
Jak nesnáším košile, tak nesnáším automat, nesnáším naftový auta a při představě jak cpu hadici s plynem do nárazníku u maserati ( nadneseně, vím že to jde schovat a mase nemám)... Ano, mám společenský komplex a hamba by mě fackovala. můj boj.
Uznávám, Tobě to evidentně funguje (viz SZ ), vyhovuje. Mě by to nevadilo v daily autě, v autě pro radost by mě to prostě štvalo. V 75... fakt bych jí radši neměl než tam mít Karmu ať si funguje třeba líp než na benzín. Nejspíš nějakej komplex
Jsem svůj, jako mě "nikdy" nepotkáš v košili, asi mě nikdy neuvidíš za volantem mého dýzla s automatem.
Jak nesnáším košile, tak nesnáším automat, nesnáším naftový auta a při představě jak cpu hadici s plynem do nárazníku u maserati ( nadneseně, vím že to jde schovat a mase nemám)... Ano, mám společenský komplex a hamba by mě fackovala. můj boj.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Zajimave inzeraty...
Hondzik: hele nepochybuju, že jsi fajn chlap.s názorem , získaným vlastní úvahou a na okolí házíš bo.ek ...proto i do SZ věci, který rozhodně nehodlám sdílet na foru.. :-)/tohle je jen kočkování.. 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host