Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Na druhou stranu v mědi se tahají rozvody tlakového vzduchu na 300 atm a drží to. Takže ona asi není měď jako měď. Sám jsem ty rozvody tahal.
A na tlakovou zkoušku lahví a rozvodů je to 450 atm.
A na tlakovou zkoušku lahví a rozvodů je to 450 atm.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Eidy píše:... Na Kóče mám všude měď + pancéřové hadice a na STK taky ok...
tak ona je technická a technická ... Asi ten samej oddíl co mi napsal únik oleje mezi motorem a převodovku na 75. Ale jak píše Kůrkyn, takovejch věcí jsou stovky
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
to se do meze kluzu mědi vejde (60 MPa), protože 1 atm. je 0,1 MPa - tedy 45 MPa při tlakové zkoušceEidy píše:Na druhou stranu v mědi se tahají rozvody tlakového vzduchu na 300 atm a drží to. Takže ona asi není měď jako měď. Sám jsem ty rozvody tahal.
A na tlakovou zkoušku lahví a rozvodů je to 450 atm.
v brzdách je mnohem větší tlak
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Kurkyn: To si nemyslím. Víš jak to vypadá, když uvolníš 450 atm? To je pořádnej šrumec.
Když vezmu HBV s pístkem 19mm, plocha je 2,835 cm2, což je 0,000285 m2.
Do pedálu se opřu 50 kg (řekněme bez posilovače), což je 500N a převod pedálu je dejme tomu 1:10, takže síla na pístku je 5000N.
Protože p=F/S=5000/0,000285=17543859 Pa = 17,5 Mpa = 175 atm
Když vezmu HBV s pístkem 19mm, plocha je 2,835 cm2, což je 0,000285 m2.
Do pedálu se opřu 50 kg (řekněme bez posilovače), což je 500N a převod pedálu je dejme tomu 1:10, takže síla na pístku je 5000N.
Protože p=F/S=5000/0,000285=17543859 Pa = 17,5 Mpa = 175 atm
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Ale vem si, že posilovač hraje velkou roli, protože bez něj auto v podstatě nebrzdí. Takže výsledná síla na pístek HBV je vyšší. Nevím kolik samozřejmě, neznám parametry posilovače. Samozřejmě je vše projektované s násobnou bezpečností.
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
50kg na pedál už je fakt hodně. To je maximální ovládací síla na pedál dle vyhlášky MD.
Posilovač je tam proto, protože je velký vrtání HBV a to už ušlápnout nejde. Při vypnutým motoru pak přemáháš ještě velkou plochu membrány, proto máš pocit, že to nebrzdí. To sem teď nebudeme motat. Velký vrtání je proto, aby byla kratší dráha pedálu.
Dále pedál určitě nemá převod 10:1, ale spíš míň, takže moje počty jsou spíš ještě přehnaný. Jako můžeš se do pedálu opřít tak, že ho provalíš podlahou, ale to je spíš akademická debata.
A když to uvážíš z druhého konce a vezmeš si třeba třmen kotoučovky, tak pokud v HBV mám sílu 5000N, tak na třmenu s pístkem 40mm je 4,4 násobek síly, to je cca 22000 N. Třmen tedy rozvíráš ekvivalentem 2,2 tun.
Pokud bys měl v brzdách přes 45 MPa, tak by ten třmen asi neměl radost ze síly od skorem 7 tun.
Jak říkáš, je tam bezpečnostní rezerva, ale životnost by asi výrazně klesla. Nehledě k tomu, že gumy by vydržely tak 100km, než by byly na dráty
Posilovač je tam proto, protože je velký vrtání HBV a to už ušlápnout nejde. Při vypnutým motoru pak přemáháš ještě velkou plochu membrány, proto máš pocit, že to nebrzdí. To sem teď nebudeme motat. Velký vrtání je proto, aby byla kratší dráha pedálu.
Dále pedál určitě nemá převod 10:1, ale spíš míň, takže moje počty jsou spíš ještě přehnaný. Jako můžeš se do pedálu opřít tak, že ho provalíš podlahou, ale to je spíš akademická debata.
A když to uvážíš z druhého konce a vezmeš si třeba třmen kotoučovky, tak pokud v HBV mám sílu 5000N, tak na třmenu s pístkem 40mm je 4,4 násobek síly, to je cca 22000 N. Třmen tedy rozvíráš ekvivalentem 2,2 tun.
Pokud bys měl v brzdách přes 45 MPa, tak by ten třmen asi neměl radost ze síly od skorem 7 tun.
Jak říkáš, je tam bezpečnostní rezerva, ale životnost by asi výrazně klesla. Nehledě k tomu, že gumy by vydržely tak 100km, než by byly na dráty
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- Marcel Nera
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
- Bydliště: Neratovice
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
když jsi zabrousil do toho vážení, tahle je ze 16VT a mívá 800-825g :-)
italofil
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Takže tys sebral 200g?
Pěkný
Pěkný
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- Marcel Nera
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
- Bydliště: Neratovice
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
já ne, nějakej programovatelnej hlodák, asi CNC bo jak se tomu říká :-)
ještě se zaměř na tohle, přímovratný kila dělaj svoje :-)
ještě se zaměř na tohle, přímovratný kila dělaj svoje :-)
italofil
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
s těma posilovačema to je trochu jinak:) trochu s etím živím (dělám ve vývoji a na krku mam třeba posilovač pro Aston amrtin One 77 nebo AR Giulietta:))
aby bylo dosaženo stejného pedal-feelingu v rámci 1 modelu u různých motorizací s různě velikými spotřebiči(pístky ve třmenech)
tak se používá řada brzdových válců od 19mm po 32 (někdy až 36) přesné rozměry pístku jsou v palcových mírách
k těm brzdovejm válcům se uzpůsobuje převodovej poměr posilovače, kterej je dán průměrem tlačné tyče a prměrem pístu na pístní tyčy kteoru ovládá pedál...
převodovej poměr pedálu je běžně kolem 4:1
posilovač má od cca 3 po nějakejch 11 což je hraniční vyrobitelnej dle konstrukce vnitřních dílů posilovače... tento poměr určuje strmost náběhu tlaku a výrobce se snaží aby 1 platforma měla tuto charakteristiku i přes rozdílné objemy spotřebičů stejnou
vyjímku tvoří "sportovně" založené modely dané platformy s přídomky GTI, RS, Abarth a vyloženě sportovní auta atd:) kde se převodový poměr je pod 5 (běžný auta maj od 6 po 10, užitkový a dodávky+pick-upy kolem 10 a více..) a řidič má tak větší cit na brzdyale musí je ovládat větší silou aby dosáhl stejného tlaku..
běžné tlaky ve vedení při vstupní síle do posilovače kolem 200N (cca 5kg na pedál) jsou od 10 do 40Bar, při běžném brždění se pohybujem kolem 50-80 bar a při nouzovém brždění i ten nejmenší součan
snej posilovač (cca 8" průměr membrány- což je velikostí auta cca toyota yaris) vyvine 90bar a třeba to co už je v Giulietě (11" membrána) vyvine cca 130bar...(+ něco navíc umí určitě ABS/ESP jednotka)
takže k tý mědi - existujou určitý mezinárodní směrnice podle kterejch se měď díky svejm vlastnostem NESMÍ používat (kdyby mohla, určitě by sem taky viděl nějaký trubky u nás na zkušebně..)
aby bylo dosaženo stejného pedal-feelingu v rámci 1 modelu u různých motorizací s různě velikými spotřebiči(pístky ve třmenech)
tak se používá řada brzdových válců od 19mm po 32 (někdy až 36) přesné rozměry pístku jsou v palcových mírách
k těm brzdovejm válcům se uzpůsobuje převodovej poměr posilovače, kterej je dán průměrem tlačné tyče a prměrem pístu na pístní tyčy kteoru ovládá pedál...
převodovej poměr pedálu je běžně kolem 4:1
posilovač má od cca 3 po nějakejch 11 což je hraniční vyrobitelnej dle konstrukce vnitřních dílů posilovače... tento poměr určuje strmost náběhu tlaku a výrobce se snaží aby 1 platforma měla tuto charakteristiku i přes rozdílné objemy spotřebičů stejnou
vyjímku tvoří "sportovně" založené modely dané platformy s přídomky GTI, RS, Abarth a vyloženě sportovní auta atd:) kde se převodový poměr je pod 5 (běžný auta maj od 6 po 10, užitkový a dodávky+pick-upy kolem 10 a více..) a řidič má tak větší cit na brzdyale musí je ovládat větší silou aby dosáhl stejného tlaku..
běžné tlaky ve vedení při vstupní síle do posilovače kolem 200N (cca 5kg na pedál) jsou od 10 do 40Bar, při běžném brždění se pohybujem kolem 50-80 bar a při nouzovém brždění i ten nejmenší součan
snej posilovač (cca 8" průměr membrány- což je velikostí auta cca toyota yaris) vyvine 90bar a třeba to co už je v Giulietě (11" membrána) vyvine cca 130bar...(+ něco navíc umí určitě ABS/ESP jednotka)
takže k tý mědi - existujou určitý mezinárodní směrnice podle kterejch se měď díky svejm vlastnostem NESMÍ používat (kdyby mohla, určitě by sem taky viděl nějaký trubky u nás na zkušebně..)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Tak co Trasaxlari, nejake novinky? Moje kamna stale kazdy den jezdi , uz je leto a karoserie zase kvete ale to neni nic noveho zachvilku najeto 250 klacku a to me bude cekat vymena oleje a asi tam frknu zase i Bishopa, neco to asi tomu motoru da
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
v pondělí snad nahodím jedno hodně zajímavé foto
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Teď o víkendu jsem byl na srazu v Pohoří u Dobrušky. Najel jsem přes 400km, většinou po dálnici, kdy jsem to držel stabilně na 130-150, což je při mých převodech přes 5000ot/min. Na srazu jsem si dal 2x sprint na 400m, kde jsem dosáhnul času 14,57s. Oleje zmizelo na měrce tak 2mm. Motor šlape naprosto parádně. Po GO má najeto 500km, takže kroužky si ještě sednou, ale i tak motor nezakouří, nezaváhá, jede jako ďas. Teplota cajk, olej čisťounkej, prostě paráda.
Na sprintu jsem bohužel skončil 2., když mě kamarád pojel o 0,01s (měřenou fotobuňkou) se svojí naturbenou škodovkou, kde má odbržděno přes 180k. Ale i tak velká spokojenost.
To jen tak pro info.
Na sprintu jsem bohužel skončil 2., když mě kamarád pojel o 0,01s (měřenou fotobuňkou) se svojí naturbenou škodovkou, kde má odbržděno přes 180k. Ale i tak velká spokojenost.
To jen tak pro info.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
po trackday v Hradci na CzechRingu se objevilo občas mlácení a rány ze zadní části auta.
Dnes na zvedáku zjištěno:
1. totálně vydrbaný centrální silent (unibal) na Dionu
2. zadní uložení převodovky (ten jeden horní silentblok) je taky slušně vyměklý
3. zadní brzdové desky total k.o. + prasklý zadní kotouč
mimo to ještě:
4. všechny ložiska na kolech mají velkou vůli
5. přední hardyna částečně roztrhaná (chybí kus)
6. vůle ve svislých čepech (horní i spodní) na PP a LP
7. zadní silentblok uložení motoru (ten spodní) na sračky
je toho hodně ...můžete mi případně poradit zdroj na výše uvedené díly - kde, kdy, za kolik?
popř. jak moc složitá je výměna přední hardyny, unibalu na dionu atd?
Dnes na zvedáku zjištěno:
1. totálně vydrbaný centrální silent (unibal) na Dionu
2. zadní uložení převodovky (ten jeden horní silentblok) je taky slušně vyměklý
3. zadní brzdové desky total k.o. + prasklý zadní kotouč
mimo to ještě:
4. všechny ložiska na kolech mají velkou vůli
5. přední hardyna částečně roztrhaná (chybí kus)
6. vůle ve svislých čepech (horní i spodní) na PP a LP
7. zadní silentblok uložení motoru (ten spodní) na sračky
je toho hodně ...můžete mi případně poradit zdroj na výše uvedené díly - kde, kdy, za kolik?
popř. jak moc složitá je výměna přední hardyny, unibalu na dionu atd?
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
vse se da sehnat u Kurkyna odkazy na ceniky v PDF ZDE a ZDE je to ale vse seriove predni hardynu budes mit asi tu vetsi z V6 jinak ostatni podvozkove dily by mely byt stejne.... no celkem masakr, tyhle veci mam osobne jen lehce nacaty, ale jeste drzi, ale take nejezdim pilu.
postup bych napsal, ale urcite zde budou lepsi lide ,co lepe popisi pracovni postup, ja to sice vse delal a vim co a jak,ale urcite by si z meho textu moc nepochopil.
Edit: prinejhorsim sem nejakou slohovku napisu a treba bych klidne i sjel ti do dilny pomoct
postup bych napsal, ale urcite zde budou lepsi lide ,co lepe popisi pracovni postup, ja to sice vse delal a vim co a jak,ale urcite by si z meho textu moc nepochopil.
Edit: prinejhorsim sem nejakou slohovku napisu a treba bych klidne i sjel ti do dilny pomoct
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1854
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
@andy: to vsecko sa zesralo po jednej akcii?? [-o< Alebo tie diely mali uz nejaky ten patek za sebou. Pokial to bola novotina, tak by som chcel videt video z tej akcie, lebo v opacnom pripade ak sa jednalo o nove diely to musel byt iny zahul na auto
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
ne-e, to muselo nějak postupně..to je tak, když přes hluk z výfuku (jen jeden průchozí tlumič) nic jiného neslyšíš, a když přes prošroubované přední siláče převodovky (tzn vibrace do kastle) nevnímáš jakékoliv jiné další vibrace:)
...a víš jak to je, jedna špatná věc má vliv na další 3 apod.
Michal, díky moc..vypadá to, že se Kurkynovi asi ozvu...nemá někdo tip na nějaké polyuretany apod?....centrál na Dionu bych chtěl opět unibal - vím, že je má Performatek nebo RSR, ale je to pálka + poštovné.
Ohledně zadních brzd (kotouče a destičky) nějaké ověřené značky a tipy?
nějaké video z toho trackday http://www.youtube.com/watch?v=jZzk8U3c ... e=youtu.be
...a víš jak to je, jedna špatná věc má vliv na další 3 apod.
Michal, díky moc..vypadá to, že se Kurkynovi asi ozvu...nemá někdo tip na nějaké polyuretany apod?....centrál na Dionu bych chtěl opět unibal - vím, že je má Performatek nebo RSR, ale je to pálka + poštovné.
Ohledně zadních brzd (kotouče a destičky) nějaké ověřené značky a tipy?
nějaké video z toho trackday http://www.youtube.com/watch?v=jZzk8U3c ... e=youtu.be
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
jo jo, jak se starýmu autu začne nakládat, tak to opotřebení roste raketově....
Přeju ať to dáš brzo do pucu....
PS: je termín na sraz v Napajedlích, viz sekce srazy....
Přeju ať to dáš brzo do pucu....
PS: je termín na sraz v Napajedlích, viz sekce srazy....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Paráda. Nechceš s ní přijet na mácháč?Eidy píše:Teď o víkendu jsem byl na srazu v Pohoří u Dobrušky. Najel jsem přes 400km, většinou po dálnici, kdy jsem to držel stabilně na 130-150, což je při mých převodech přes 5000ot/min. Na srazu jsem si dal 2x sprint na 400m, kde jsem dosáhnul času 14,57s. Oleje zmizelo na měrce tak 2mm. Motor šlape naprosto parádně. Po GO má najeto 500km, takže kroužky si ještě sednou, ale i tak motor nezakouří, nezaváhá, jede jako ďas. Teplota cajk, olej čisťounkej, prostě paráda.
Na sprintu jsem bohužel skončil 2., když mě kamarád pojel o 0,01s (měřenou fotobuňkou) se svojí naturbenou škodovkou, kde má odbržděno přes 180k. Ale i tak velká spokojenost.
To jen tak pro info.
A dal si nakonec ten výměník? Kdyžtak bych tu měl jeden z TS 16v, tak Ti ho můžu nechat...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
2 Flp: Přemýšlím o tom. Příští týden sice začnu zateplovat barák, ale když bude hezky, tak bych se aspoň na odpoledne utrhnul a přijel na vás hodit oko.
Výměníky mám doma tři, ale nakonec jsem tam dal 10ti řádkový chladič oleje.
Výměníky mám doma tři, ale nakonec jsem tam dal 10ti řádkový chladič oleje.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
hehe prosrubovane silenty na prevodovce ,jo jo rady se trhaji , ja tam mam silenty podomacku delane a zatim drzi.andy_xx píše: Michal, díky moc..vypadá to, že se Kurkynovi asi ozvu...nemá někdo tip na nějaké polyuretany apod?....centrál na Dionu bych chtěl opět unibal - vím, že je má Performatek nebo RSR, ale je to pálka + poštovné.
Ohledně zadních brzd (kotouče a destičky) nějaké ověřené značky a tipy?
Mozna jeste kontaktuj cloveka s nickem Hondzik, ten by mozna mohl mit kontakty i na ten lepsi matros nez je origo (unibaly, kotouce, desticky)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Hondzik doufám, že se mi tu ještě v topicu ozve sámA.J.Michal píše:hehe prosrubovane silenty na prevodovce ,jo jo rady se trhaji , ja tam mam silenty podomacku delane a zatim drzi.andy_xx píše: Michal, díky moc..vypadá to, že se Kurkynovi asi ozvu...nemá někdo tip na nějaké polyuretany apod?....centrál na Dionu bych chtěl opět unibal - vím, že je má Performatek nebo RSR, ale je to pálka + poštovné.
Ohledně zadních brzd (kotouče a destičky) nějaké ověřené značky a tipy?
Mozna jeste kontaktuj cloveka s nickem Hondzik, ten by mozna mohl mit kontakty i na ten lepsi matros nez je origo (unibaly, kotouce, desticky)
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Kubas píše:jo jo, jak se starýmu autu začne nakládat, tak to opotřebení roste raketově....
Přeju ať to dáš brzo do pucu....
PS: je termín na sraz v Napajedlích, viz sekce srazy....
dík...do Napajedel daleko...to by se mohlo stihnout
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
no to takhle vyklepu kobereček a najednou koukám že tam přibyla matička, si říkám to se jen od někud zakutálela, no a za chvilku tam už byly dvě
a ještě mi jde spojka hůř než u traktoru, tak snad jen zbořená hadička
a ještě mi jde spojka hůř než u traktoru, tak snad jen zbořená hadička
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
To jsou urcite maticky od pedalu jeste ti to drzi dalsi 3 nebo 4 uz si presny pocet nepamatuji
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host