Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od Eidy » 29.5.2013, stř 20:57

Na druhou stranu v mědi se tahají rozvody tlakového vzduchu na 300 atm a drží to. Takže ona asi není měď jako měď. Sám jsem ty rozvody tahal.
A na tlakovou zkoušku lahví a rozvodů je to 450 atm. :wink:
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od hondzik » 29.5.2013, stř 21:23

Eidy píše:... Na Kóče mám všude měď + pancéřové hadice a na STK taky ok...
:-D :-D :-D
tak ona je technická a technická ... Asi ten samej oddíl co mi napsal únik oleje mezi motorem a převodovku na 75. Ale jak píše Kůrkyn, takovejch věcí jsou stovky
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od Kůrkyn » 30.5.2013, čtv 08:23

Eidy píše:Na druhou stranu v mědi se tahají rozvody tlakového vzduchu na 300 atm a drží to. Takže ona asi není měď jako měď. Sám jsem ty rozvody tahal.
A na tlakovou zkoušku lahví a rozvodů je to 450 atm. :wink:
to se do meze kluzu mědi vejde (60 MPa), protože 1 atm. je 0,1 MPa - tedy 45 MPa při tlakové zkoušce

v brzdách je mnohem větší tlak

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od Eidy » 30.5.2013, čtv 09:26

Kurkyn: To si nemyslím. Víš jak to vypadá, když uvolníš 450 atm? To je pořádnej šrumec.

Když vezmu HBV s pístkem 19mm, plocha je 2,835 cm2, což je 0,000285 m2.
Do pedálu se opřu 50 kg (řekněme bez posilovače), což je 500N a převod pedálu je dejme tomu 1:10, takže síla na pístku je 5000N.
Protože p=F/S=5000/0,000285=17543859 Pa = 17,5 Mpa = 175 atm
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od Kůrkyn » 30.5.2013, čtv 09:35

Ale vem si, že posilovač hraje velkou roli, protože bez něj auto v podstatě nebrzdí. Takže výsledná síla na pístek HBV je vyšší. Nevím kolik samozřejmě, neznám parametry posilovače. Samozřejmě je vše projektované s násobnou bezpečností.

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od Eidy » 30.5.2013, čtv 10:01

50kg na pedál už je fakt hodně. To je maximální ovládací síla na pedál dle vyhlášky MD.
Posilovač je tam proto, protože je velký vrtání HBV a to už ušlápnout nejde. Při vypnutým motoru pak přemáháš ještě velkou plochu membrány, proto máš pocit, že to nebrzdí. To sem teď nebudeme motat. Velký vrtání je proto, aby byla kratší dráha pedálu.
Dále pedál určitě nemá převod 10:1, ale spíš míň, takže moje počty jsou spíš ještě přehnaný. Jako můžeš se do pedálu opřít tak, že ho provalíš podlahou, ale to je spíš akademická debata. :-D
A když to uvážíš z druhého konce a vezmeš si třeba třmen kotoučovky, tak pokud v HBV mám sílu 5000N, tak na třmenu s pístkem 40mm je 4,4 násobek síly, to je cca 22000 N. Třmen tedy rozvíráš ekvivalentem 2,2 tun. :wink:
Pokud bys měl v brzdách přes 45 MPa, tak by ten třmen asi neměl radost ze síly od skorem 7 tun.

Jak říkáš, je tam bezpečnostní rezerva, ale životnost by asi výrazně klesla. Nehledě k tomu, že gumy by vydržely tak 100km, než by byly na dráty :-D
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od Marcel Nera » 30.5.2013, čtv 23:28

když jsi zabrousil do toho vážení, tahle je ze 16VT a mívá 800-825g :-)
Přílohy
Fotografie-0026.jpg
italofil

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od Eidy » 30.5.2013, čtv 23:38

Takže tys sebral 200g?
Pěkný :smt023
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od Marcel Nera » 30.5.2013, čtv 23:43

já ne, nějakej programovatelnej hlodák, asi CNC bo jak se tomu říká :-)

ještě se zaměř na tohle, přímovratný kila dělaj svoje :-)
Přílohy
pístek.jpg
italofil

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 910
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od hno3 » 1.6.2013, sob 20:10

s těma posilovačema to je trochu jinak:) trochu s etím živím (dělám ve vývoji a na krku mam třeba posilovač pro Aston amrtin One 77 nebo AR Giulietta:))

aby bylo dosaženo stejného pedal-feelingu v rámci 1 modelu u různých motorizací s různě velikými spotřebiči(pístky ve třmenech)
tak se používá řada brzdových válců od 19mm po 32 (někdy až 36) přesné rozměry pístku jsou v palcových mírách

k těm brzdovejm válcům se uzpůsobuje převodovej poměr posilovače, kterej je dán průměrem tlačné tyče a prměrem pístu na pístní tyčy kteoru ovládá pedál...

převodovej poměr pedálu je běžně kolem 4:1

posilovač má od cca 3 po nějakejch 11 což je hraniční vyrobitelnej dle konstrukce vnitřních dílů posilovače... tento poměr určuje strmost náběhu tlaku a výrobce se snaží aby 1 platforma měla tuto charakteristiku i přes rozdílné objemy spotřebičů stejnou

vyjímku tvoří "sportovně" založené modely dané platformy s přídomky GTI, RS, Abarth a vyloženě sportovní auta atd:) kde se převodový poměr je pod 5 (běžný auta maj od 6 po 10, užitkový a dodávky+pick-upy kolem 10 a více..) a řidič má tak větší cit na brzdyale musí je ovládat větší silou aby dosáhl stejného tlaku..

běžné tlaky ve vedení při vstupní síle do posilovače kolem 200N (cca 5kg na pedál) jsou od 10 do 40Bar, při běžném brždění se pohybujem kolem 50-80 bar a při nouzovém brždění i ten nejmenší součan
snej posilovač (cca 8" průměr membrány- což je velikostí auta cca toyota yaris) vyvine 90bar a třeba to co už je v Giulietě (11" membrána) vyvine cca 130bar...(+ něco navíc umí určitě ABS/ESP jednotka)


takže k tý mědi - existujou určitý mezinárodní směrnice podle kterejch se měď díky svejm vlastnostem NESMÍ používat (kdyby mohla, určitě by sem taky viděl nějaký trubky u nás na zkušebně..)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4876
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od A.J.Michal » 14.6.2013, pát 21:31

Tak co Trasaxlari, nejake novinky? Moje kamna stale kazdy den jezdi , uz je leto a karoserie zase kvete :smt040 ale to neni nic noveho zachvilku najeto 250 klacku a to me bude cekat vymena oleje a asi tam frknu zase i Bishopa, neco to asi tomu motoru da :wink: :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od Milano75 » 14.6.2013, pát 22:14

v pondělí snad nahodím jedno hodně zajímavé foto :wink:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od Eidy » 8.7.2013, pon 22:15

Teď o víkendu jsem byl na srazu v Pohoří u Dobrušky. Najel jsem přes 400km, většinou po dálnici, kdy jsem to držel stabilně na 130-150, což je při mých převodech přes 5000ot/min. Na srazu jsem si dal 2x sprint na 400m, kde jsem dosáhnul času 14,57s. Oleje zmizelo na měrce tak 2mm. Motor šlape naprosto parádně. Po GO má najeto 500km, takže kroužky si ještě sednou, ale i tak motor nezakouří, nezaváhá, jede jako ďas. Teplota cajk, olej čisťounkej, prostě paráda.
Na sprintu jsem bohužel skončil 2., když mě kamarád pojel o 0,01s (měřenou fotobuňkou) se svojí naturbenou škodovkou, kde má odbržděno přes 180k. Ale i tak velká spokojenost.
To jen tak pro info.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od andy_xx » 10.7.2013, stř 19:20

po trackday v Hradci na CzechRingu se objevilo občas mlácení a rány ze zadní části auta.
Dnes na zvedáku zjištěno:

1. totálně vydrbaný centrální silent (unibal) na Dionu
2. zadní uložení převodovky (ten jeden horní silentblok) je taky slušně vyměklý
3. zadní brzdové desky total k.o. + prasklý zadní kotouč

mimo to ještě:
4. všechny ložiska na kolech mají velkou vůli
5. přední hardyna částečně roztrhaná (chybí kus)
6. vůle ve svislých čepech (horní i spodní) na PP a LP
7. zadní silentblok uložení motoru (ten spodní) na sračky

je toho hodně :( ...můžete mi případně poradit zdroj na výše uvedené díly - kde, kdy, za kolik?

popř. jak moc složitá je výměna přední hardyny, unibalu na dionu atd?
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4876
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od A.J.Michal » 10.7.2013, stř 19:42

vse se da sehnat u Kurkyna odkazy na ceniky v PDF ZDE a ZDE je to ale vse seriove predni hardynu budes mit asi tu vetsi z V6 jinak ostatni podvozkove dily by mely byt stejne.... no celkem masakr, tyhle veci mam osobne jen lehce nacaty, ale jeste drzi, ale take nejezdim pilu.

postup bych napsal, ale urcite zde budou lepsi lide ,co lepe popisi pracovni postup, ja to sice vse delal a vim co a jak,ale urcite by si z meho textu moc nepochopil.

Edit: prinejhorsim sem nejakou slohovku napisu :-D a treba bych klidne i sjel ti do dilny pomoct :D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1854
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od Rasputin » 10.7.2013, stř 21:07

@andy: to vsecko sa zesralo po jednej akcii?? [-o< Alebo tie diely mali uz nejaky ten patek za sebou. Pokial to bola novotina, tak by som chcel videt video z tej akcie, lebo v opacnom pripade ak sa jednalo o nove diely to musel byt iny zahul na auto :shock:
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od andy_xx » 10.7.2013, stř 21:40

ne-e, to muselo nějak postupně..to je tak, když přes hluk z výfuku (jen jeden průchozí tlumič) nic jiného neslyšíš, a když přes prošroubované přední siláče převodovky (tzn vibrace do kastle) nevnímáš jakékoliv jiné další vibrace:)
...a víš jak to je, jedna špatná věc má vliv na další 3 apod.:)

Michal, díky moc..vypadá to, že se Kurkynovi asi ozvu...nemá někdo tip na nějaké polyuretany apod?....centrál na Dionu bych chtěl opět unibal - vím, že je má Performatek nebo RSR, ale je to pálka + poštovné. :???:

Ohledně zadních brzd (kotouče a destičky) nějaké ověřené značky a tipy?

nějaké video z toho trackday http://www.youtube.com/watch?v=jZzk8U3c ... e=youtu.be
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18591
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od Kubas » 10.7.2013, stř 21:51

jo jo, jak se starýmu autu začne nakládat, tak to opotřebení roste raketově....
Přeju ať to dáš brzo do pucu.... :smt023
PS: je termín na sraz v Napajedlích, viz sekce srazy....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od Flp » 10.7.2013, stř 21:53

Eidy píše:Teď o víkendu jsem byl na srazu v Pohoří u Dobrušky. Najel jsem přes 400km, většinou po dálnici, kdy jsem to držel stabilně na 130-150, což je při mých převodech přes 5000ot/min. Na srazu jsem si dal 2x sprint na 400m, kde jsem dosáhnul času 14,57s. Oleje zmizelo na měrce tak 2mm. Motor šlape naprosto parádně. Po GO má najeto 500km, takže kroužky si ještě sednou, ale i tak motor nezakouří, nezaváhá, jede jako ďas. Teplota cajk, olej čisťounkej, prostě paráda.
Na sprintu jsem bohužel skončil 2., když mě kamarád pojel o 0,01s (měřenou fotobuňkou) se svojí naturbenou škodovkou, kde má odbržděno přes 180k. Ale i tak velká spokojenost.
To jen tak pro info.
Paráda. Nechceš s ní přijet na mácháč?

A dal si nakonec ten výměník? Kdyžtak bych tu měl jeden z TS 16v, tak Ti ho můžu nechat...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

Eidy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od Eidy » 10.7.2013, stř 22:13

2 Flp: Přemýšlím o tom. Příští týden sice začnu zateplovat barák, ale když bude hezky, tak bych se aspoň na odpoledne utrhnul a přijel na vás hodit oko. :wink:
Výměníky mám doma tři, ale nakonec jsem tam dal 10ti řádkový chladič oleje.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4876
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od A.J.Michal » 10.7.2013, stř 22:18

andy_xx píše: Michal, díky moc..vypadá to, že se Kurkynovi asi ozvu...nemá někdo tip na nějaké polyuretany apod?....centrál na Dionu bych chtěl opět unibal - vím, že je má Performatek nebo RSR, ale je to pálka + poštovné. :???:

Ohledně zadních brzd (kotouče a destičky) nějaké ověřené značky a tipy?
hehe prosrubovane silenty na prevodovce :-D ,jo jo rady se trhaji , ja tam mam silenty podomacku delane a zatim drzi.

Mozna jeste kontaktuj cloveka s nickem Hondzik, ten by mozna mohl mit kontakty i na ten lepsi matros nez je origo (unibaly, kotouce, desticky) :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od andy_xx » 10.7.2013, stř 22:27

A.J.Michal píše:
andy_xx píše: Michal, díky moc..vypadá to, že se Kurkynovi asi ozvu...nemá někdo tip na nějaké polyuretany apod?....centrál na Dionu bych chtěl opět unibal - vím, že je má Performatek nebo RSR, ale je to pálka + poštovné. :???:

Ohledně zadních brzd (kotouče a destičky) nějaké ověřené značky a tipy?
hehe prosrubovane silenty na prevodovce :-D ,jo jo rady se trhaji , ja tam mam silenty podomacku delane a zatim drzi.

Mozna jeste kontaktuj cloveka s nickem Hondzik, ten by mozna mohl mit kontakty i na ten lepsi matros nez je origo (unibaly, kotouce, desticky) :)
Hondzik doufám, že se mi tu ještě v topicu ozve sám :-D
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od andy_xx » 10.7.2013, stř 22:28

Kubas píše:jo jo, jak se starýmu autu začne nakládat, tak to opotřebení roste raketově....
Přeju ať to dáš brzo do pucu.... :smt023
PS: je termín na sraz v Napajedlích, viz sekce srazy....

dík...do Napajedel daleko...to by se mohlo stihnout :-D
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od Milano75 » 11.7.2013, čtv 07:05

no to takhle vyklepu kobereček a najednou koukám že tam přibyla matička, si říkám to se jen od někud zakutálela, no a za chvilku tam už byly dvě :wink:

a ještě mi jde spojka hůř než u traktoru, tak snad jen zbořená hadička
08072013189.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4876
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

Příspěvek od A.J.Michal » 11.7.2013, čtv 10:08

To jsou urcite maticky od pedalu :D jeste ti to drzi dalsi 3 nebo 4 uz si presny pocet nepamatuji :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host