Tak, mam po dovolene

, na ni mna napadlo ze bych ted jak mam EGR off mel checknout jestli nahodou nemam chladic spalin (ohrev vody na traktu recirkulace, vymenik na trubce do egr) a MAM HO...takze vysledek u vsech kteri to maji jako ja je ten, ze se jim to opravdu bude ohrivat dyl, ostatne to uz tu rikal Zdenek.
Jeste bych chtel uplne zaslepit i vstup z EGR na svodech aby se spaliny ani do teto trubky nedostavaly ale nevim jestli to ma smysl, jestli si ohrev vody jeste vic nezpomalim (nejake ty spaliny tam prece jen fouknou..), na druhou stranu verim ze by ubylo "turbulenci" ktere ve svodech vznikaji bo spaliny posledni valec fouka prakticky primo na vtup tohoto EGR na svodech a tam se dostanou jen do ucpane trubky...
Z toho plyne dotaz na zkusene mechaniky, mam sanci dat ucpavku na svody aniz bych shazoval cely predek auta?
Je mi jasne ze musi ven minimalne kryt TURBA a to nevim jestli zhora zmaknu
