zábava-drift /i na na předohrabu/
zábava-drift /i na na předohrabu/
Svoje poslední příspěvky na vlákně prodej "Ladinova mazla 164" jsem si pročetl znova a došel jsem k závěru, že někomu bych možná konstatováním notoricky známého faktu "Alfy jako auta čisté stopy"/ teď trochu pocitově pro některé ukolébaného a překrytého objevením se zadohrabu 4C v kterým tu nikdo nejel , ale někteří ho šmahem automaticky jako auto na srandu doporučujou/ --vzal trochu radosti do života.
Vzal trochu radosti do života... -ta částečná ztráta motoristického nadšení při životě s touhle značkou může vyplývat /většinou pro pokročilé mazáky -viz Ladin/ z naprosté neochoty značky Alfa vygenerovat obyčejnej "blbej" zadohrab umožňující blbnutí na hranici adhese a za ní. Odkazovat na auta někdy starší než je řidič není optimální řešení z mnoha důvodů
Možná srovnáváním s příbuzným Lotusem podobné filozofie napadám nechtě právě tuhle naději, že možná 4C je konečně "řešení zábavy u Alfy"v r 2013 pro každého zájemce o zadohrab od téhle značky -i když s cenovkou, předem diskvalifikující velkou většinu.Alfa je přece premiová značka--tak co se divíte..reakce na výhrady vůči 4C jako "logicky zábavnému autu pro každého" mluví za všechno.
Ono věc má ale ještě jednu rovinu--neustálé ježdění "čistou stopou" nenaučí člověka zvládnout auto "když se to utrhne" a většinou právě Alfy, které charakterem podvozku a motoru umožňují velmi přesnou práci s volantem , současně svádí atakovat onu kritickou hranici adhese i u nováčků, kteří ale většinou naprosto netuší co se děje s jejich autem za touhle hranicí. Obrázky ve vlákně "nehody" nováčků jsou často o tom.Spíš většinou noví majitelé Alf s mokrým řidičákem doufají, že to "gumy dají" i když předjíždí pomalu se vlekoucí "čtyřkolku".Cuore :-) nemůže přece dělat ostudu.
Samozřejmě pořád se tu dokola omílá pro poblbnutí na hranici adhese A-75 ..a přitom kdo jí udržuje jen doufá, aby nic neodešlo.
Zdá se, že Alfy dneška, odsouzené koncepcí k jízdě "čistou stopou" , eliminují jakoukoli možnost zažít si pořádně -a bezpečně smysluplně - adrenalín, kdy přestává částečný přímý styk s vozovkou a auto se dostává "DO ŘÍZENÉHO SMYKU".
Není tomu tak.
Tady naznačím, jak si i na staré předohrabové Alfě /ale i Felině a Fáčku či čemkoli jiném/zařádit do sytosti--pro starý mazáky nic nového pod sluncem, pro nováčky za volantem mimo jiné způsob, jak se dovědět, co jejich auto dělá za hranicí adhese.
Co budeme potřebovat.
-předohrabku, které už nějaký ten šrám nevadí,a
-uzavřenou bezpečnou plochu, kde NEJSME NA POZEMNÍ KOMUNIKACI a nemůžeme poškodit majetek ani nikoho jiného , ani veřejný.To je důležité.Svůj si může každý "rasit" do sytosti, pokud si nezpůsobí zranění.Staré letiště je k nezaplacení i v zimě :-)
Pokud tedy máme tyhle věci k dispozici,
-předohrabku-a staré auto na případný odpis podvozku či aspoň silentů je výhodou-
-a vhodnou bezpečnou plochu,
stačí pro začátek počkat až zacukruje a roztátý a zmrzlý sníh následné střídání teplot přechodem přes nulu /ideálně několikrát nahoru a dolu/ "namaže"povrch plochy pod pokrývkou několika centimetrů sněhu.
Pak po příjezdu na plochu uděláme už jen drobnou úpravu, kterou z našeho nedotáčivého mazla vykouzlíme dost ostře přetáčivé auto. Staré oleštěné zimáky necháme na zadku/ a nebo dáme na zadek/ a na předek dáme fungl nové zimní gumy nejlépe se směrovým vzorkem který vždycky aspoň trochu zabírá i v případě prokluzu-třeba G-YUltra grip 7+nestojí ránu.
Pak už se jen trochu rozjedeme, jdeme na brzdy a současným pohybem volantu "pošlem zadek"...
A sranda může začít.
Později si to samé zkusíme i s novým obutím na zadku,a zjistíme tím jak se na limitě chová tohle auto v provozu za hranicí přilnavosti , v obou případech si třeba ještě vyzkoušíme, co přitom udělá "práce s ručkou"+ Co to udělá, když přihodíme a odebereme "zátěž do kufru" atd.
Není teda úplná pravda, že s nedotáčivým předohrabem se nedá na hranici adhese a mírně za ní poblbnout vůbec..mimo čistou stopu..jde jen o to, že předohrabka s neklidnou přetáčivou zádí při klepnutí o brzdy jde nekompromisně na hodiny. Do provozu potom přetáčivá předohrabka je horor a často lístek do nemocnice--ale na volné bezpečné ploše je to opravdu zábavný taneček.
Co získáme--odhad těžiště a rozložení hmoty auta ve kterém jedeme, za druhé se dovíme, co dělá hmota a setrvačnost a moment rozložení hmoty k těžišti na hraně a za limitem adhese.
Dále si začneme uvědomovat, jak veledůležitě se na provozu podílí ty čtyři plošky gumy dole a jak málo stačí k tomu, aby z nedotáčivého auta se stalo přetáčivé--třeba snahou o "spoření" a při pouhé výměně gum na jedné nápravě s cílem "splnit platnou literu".
Následně můžeme tyhle zdánlivě bezůčelné zábavou nabyté dojmy v zimním ostrém provozu reflexivně využít, pokud se vám stane třeba to co mě a žena před cestou na hory "pro jistotu iniciativně přezuje pouze zimní gumy záběrové- čili na napředku--vždyť ty zadní jsou ještě docela dobré,a auto přece zabírá vepředu a zadek se veze ......... 3x hodiny Alfou v provozu cestou do Špindlu, při vynuceným brždění naštěstí v 50-ce mluví za své.
Tvrzení že předohrabka je "nedotáčivá" platí s výhradou zhruba stejné adhese na nápravách.
Pokud přilnavost zadní nápravy je horší, je i předohrab třeba na nasněženém povrchu velmi neklidné auto vyžadující neustálé rovnání a které může způsobit kupu legrace--ale v dopravě logicky i potíží s následkem újmy majetku a třeba i života.
Nezkoušet tyhle hrátky jinde, než na prázdné volné ploše...čili...zříkám se odpovědnosti za újmy a škody způsobené lidma, kteří neumějí číst.
Názorně třeba tady:
http://www.youtube.com/watch?v=ZNnDjywx97M
-------------------------------------------------
Představa, že na "plnohodnotný driftování" potřebujeme nevyhnutelně právě bávo s extrémním výkonem není úplná pravda. Je potřeba se spíš podívat, co za skladbu podvozku reálně máme.
Stačí kupodivu i starej "žebřiňák"..
A Protože FRontera na následném videu zapnutá v režimu zadohrabu má vepředu dvojitej lichběžník a náhon na zadku s vícenásobným uložením zadní pevný kontroluje samosvor , můžeme si užít precizního dávkování smyku plynem i na takovýhle zdánlivě nemotorný "kachně" ..
http://www.youtube.com/watch?v=jQG9xjzV6c8
TAk hodně bezpečné srandy ..se ziskem následného pocitu jistoty co se při mimořádce v zimě při ztrátě adhese děje.
opakuju:
Nepřebírám žádnou odpovědnost za lidi, co neumí číst..:-)
Vzal trochu radosti do života... -ta částečná ztráta motoristického nadšení při životě s touhle značkou může vyplývat /většinou pro pokročilé mazáky -viz Ladin/ z naprosté neochoty značky Alfa vygenerovat obyčejnej "blbej" zadohrab umožňující blbnutí na hranici adhese a za ní. Odkazovat na auta někdy starší než je řidič není optimální řešení z mnoha důvodů
Možná srovnáváním s příbuzným Lotusem podobné filozofie napadám nechtě právě tuhle naději, že možná 4C je konečně "řešení zábavy u Alfy"v r 2013 pro každého zájemce o zadohrab od téhle značky -i když s cenovkou, předem diskvalifikující velkou většinu.Alfa je přece premiová značka--tak co se divíte..reakce na výhrady vůči 4C jako "logicky zábavnému autu pro každého" mluví za všechno.
Ono věc má ale ještě jednu rovinu--neustálé ježdění "čistou stopou" nenaučí člověka zvládnout auto "když se to utrhne" a většinou právě Alfy, které charakterem podvozku a motoru umožňují velmi přesnou práci s volantem , současně svádí atakovat onu kritickou hranici adhese i u nováčků, kteří ale většinou naprosto netuší co se děje s jejich autem za touhle hranicí. Obrázky ve vlákně "nehody" nováčků jsou často o tom.Spíš většinou noví majitelé Alf s mokrým řidičákem doufají, že to "gumy dají" i když předjíždí pomalu se vlekoucí "čtyřkolku".Cuore :-) nemůže přece dělat ostudu.
Samozřejmě pořád se tu dokola omílá pro poblbnutí na hranici adhese A-75 ..a přitom kdo jí udržuje jen doufá, aby nic neodešlo.
Zdá se, že Alfy dneška, odsouzené koncepcí k jízdě "čistou stopou" , eliminují jakoukoli možnost zažít si pořádně -a bezpečně smysluplně - adrenalín, kdy přestává částečný přímý styk s vozovkou a auto se dostává "DO ŘÍZENÉHO SMYKU".
Není tomu tak.
Tady naznačím, jak si i na staré předohrabové Alfě /ale i Felině a Fáčku či čemkoli jiném/zařádit do sytosti--pro starý mazáky nic nového pod sluncem, pro nováčky za volantem mimo jiné způsob, jak se dovědět, co jejich auto dělá za hranicí adhese.
Co budeme potřebovat.
-předohrabku, které už nějaký ten šrám nevadí,a
-uzavřenou bezpečnou plochu, kde NEJSME NA POZEMNÍ KOMUNIKACI a nemůžeme poškodit majetek ani nikoho jiného , ani veřejný.To je důležité.Svůj si může každý "rasit" do sytosti, pokud si nezpůsobí zranění.Staré letiště je k nezaplacení i v zimě :-)
Pokud tedy máme tyhle věci k dispozici,
-předohrabku-a staré auto na případný odpis podvozku či aspoň silentů je výhodou-
-a vhodnou bezpečnou plochu,
stačí pro začátek počkat až zacukruje a roztátý a zmrzlý sníh následné střídání teplot přechodem přes nulu /ideálně několikrát nahoru a dolu/ "namaže"povrch plochy pod pokrývkou několika centimetrů sněhu.
Pak po příjezdu na plochu uděláme už jen drobnou úpravu, kterou z našeho nedotáčivého mazla vykouzlíme dost ostře přetáčivé auto. Staré oleštěné zimáky necháme na zadku/ a nebo dáme na zadek/ a na předek dáme fungl nové zimní gumy nejlépe se směrovým vzorkem který vždycky aspoň trochu zabírá i v případě prokluzu-třeba G-YUltra grip 7+nestojí ránu.
Pak už se jen trochu rozjedeme, jdeme na brzdy a současným pohybem volantu "pošlem zadek"...
A sranda může začít.
Později si to samé zkusíme i s novým obutím na zadku,a zjistíme tím jak se na limitě chová tohle auto v provozu za hranicí přilnavosti , v obou případech si třeba ještě vyzkoušíme, co přitom udělá "práce s ručkou"+ Co to udělá, když přihodíme a odebereme "zátěž do kufru" atd.
Není teda úplná pravda, že s nedotáčivým předohrabem se nedá na hranici adhese a mírně za ní poblbnout vůbec..mimo čistou stopu..jde jen o to, že předohrabka s neklidnou přetáčivou zádí při klepnutí o brzdy jde nekompromisně na hodiny. Do provozu potom přetáčivá předohrabka je horor a často lístek do nemocnice--ale na volné bezpečné ploše je to opravdu zábavný taneček.
Co získáme--odhad těžiště a rozložení hmoty auta ve kterém jedeme, za druhé se dovíme, co dělá hmota a setrvačnost a moment rozložení hmoty k těžišti na hraně a za limitem adhese.
Dále si začneme uvědomovat, jak veledůležitě se na provozu podílí ty čtyři plošky gumy dole a jak málo stačí k tomu, aby z nedotáčivého auta se stalo přetáčivé--třeba snahou o "spoření" a při pouhé výměně gum na jedné nápravě s cílem "splnit platnou literu".
Následně můžeme tyhle zdánlivě bezůčelné zábavou nabyté dojmy v zimním ostrém provozu reflexivně využít, pokud se vám stane třeba to co mě a žena před cestou na hory "pro jistotu iniciativně přezuje pouze zimní gumy záběrové- čili na napředku--vždyť ty zadní jsou ještě docela dobré,a auto přece zabírá vepředu a zadek se veze ......... 3x hodiny Alfou v provozu cestou do Špindlu, při vynuceným brždění naštěstí v 50-ce mluví za své.
Tvrzení že předohrabka je "nedotáčivá" platí s výhradou zhruba stejné adhese na nápravách.
Pokud přilnavost zadní nápravy je horší, je i předohrab třeba na nasněženém povrchu velmi neklidné auto vyžadující neustálé rovnání a které může způsobit kupu legrace--ale v dopravě logicky i potíží s následkem újmy majetku a třeba i života.
Nezkoušet tyhle hrátky jinde, než na prázdné volné ploše...čili...zříkám se odpovědnosti za újmy a škody způsobené lidma, kteří neumějí číst.
Názorně třeba tady:
http://www.youtube.com/watch?v=ZNnDjywx97M
-------------------------------------------------
Představa, že na "plnohodnotný driftování" potřebujeme nevyhnutelně právě bávo s extrémním výkonem není úplná pravda. Je potřeba se spíš podívat, co za skladbu podvozku reálně máme.
Stačí kupodivu i starej "žebřiňák"..
A Protože FRontera na následném videu zapnutá v režimu zadohrabu má vepředu dvojitej lichběžník a náhon na zadku s vícenásobným uložením zadní pevný kontroluje samosvor , můžeme si užít precizního dávkování smyku plynem i na takovýhle zdánlivě nemotorný "kachně" ..
http://www.youtube.com/watch?v=jQG9xjzV6c8
TAk hodně bezpečné srandy ..se ziskem následného pocitu jistoty co se při mimořádce v zimě při ztrátě adhese děje.
opakuju:
Nepřebírám žádnou odpovědnost za lidi, co neumí číst..:-)
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 7.11.2013, čtv 12:01, celkem upraveno 2 x.
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
No jéje,s felis jsem si užil zábavy až až
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
- Diamond
- Pozorovatel
- Příspěvky: 439
- Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Favorit, Felicie, Fábie, Octávie - všechno vyzkoušeno. Párkrát se mi podařilo urvat i VW Transporter syncro
Ale vůbec nejvíc jsem si užil se starou dobrou Hondou Civic
Ale vůbec nejvíc jsem si užil se starou dobrou Hondou Civic
Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Dost jsem si tehle zabavy uzil i se 156kou, za mokra a na letnich, se zadnimi pneu cinske provenience. (netreba cekat na snih)
Jinak pretacivosti HODNE pomuze tvrdsi stabilizator na zadni naprave (obyc JTD stablik vepredu, Eibach stablik + sportovni podvozek vzadu - regulerne na kruhaci pretaciva bestie).
Jinak pretacivosti HODNE pomuze tvrdsi stabilizator na zadni naprave (obyc JTD stablik vepredu, Eibach stablik + sportovni podvozek vzadu - regulerne na kruhaci pretaciva bestie).
Naposledy upravil(a) yan.ko dne 7.11.2013, čtv 11:55, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Perfection
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Mě felda bavila v tom,že neměla absolutně žádnej systém a byla malá,fakt s ní byla neskutečná sranda na sněhu a i v létě na HP sporting podvozku a 15" pneu
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4869
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
no kdo nezkusil v zime zadohrab bez elektroniky, tak ten vubec nevi co je zabava. No ja zatim predohrabku v zime neridil, ale staci mi videt ty videa a prasit s tim moc teda nejde
No letos doufam ze nachlope hodne snehu at muzu tu 75ku zase poradne protahnout dverma napred a vylepsit muj ne moc dobry skill ( spise zacatecnik i po 5 letech ).
Treba na toto jeste nemam koule, ale uz se k tomu blizim
[video]http://www.youtube.com/watch?v=s3weCcvjjNg[/video]
No letos doufam ze nachlope hodne snehu at muzu tu 75ku zase poradne protahnout dverma napred a vylepsit muj ne moc dobry skill ( spise zacatecnik i po 5 letech ).
Treba na toto jeste nemam koule, ale uz se k tomu blizim
[video]http://www.youtube.com/watch?v=s3weCcvjjNg[/video]
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Diamond
- Pozorovatel
- Příspěvky: 439
- Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Myslím, že 110R, zadohrab bez elektroniky a s motorem vzadu byla na sněhu taky docela sranda
Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
:-)--to je mazec----motor vzadu záběr vzadu, to chce dost citu, to je maso..
Ona ani 120 v zimě nebylo jen "tupý vozítko"..
http://www.youtube.com/watch?v=vbR3uRypFYI
Ona ani 120 v zimě nebylo jen "tupý vozítko"..
http://www.youtube.com/watch?v=vbR3uRypFYI
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
120 byla super. I ten pytel pisku v kufru se v zime hodil.
Naposledy upravil(a) yan.ko dne 7.11.2013, čtv 14:07, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Perfection
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Jo jo, tyhle auta předpokládaly i u docela běžného řidiče kreativitu..
http://www.youtube.com/watch?v=bUsuNH-7fnM
http://www.youtube.com/watch?v=bUsuNH-7fnM
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
To jste panove nejeli ve S1203, vsechno tezky (motor, ridic) na predni naprave a pohanenej zadek :-)
MiTo 105k
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Bezva popis a návod. Málokdo by dokázal půl stranou textu popsat, že na ručku bude přetáčivej i FWD.
To video mi trochu připomíná tohle:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=tG1d9DNpAZs[/video]
Taky to jde, ale úplně normální to není.
To video mi trochu připomíná tohle:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=tG1d9DNpAZs[/video]
Taky to jde, ale úplně normální to není.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
A nebo.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=PzC6yU6DhkY[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=PzC6yU6DhkY[/video]
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
arabáč vybouchne za 5 - 4 -3 -2 -1
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Harous nezklame nikdy..
čili pár vysvětlujících poznámek jak pro bl.bý
1.
Pro tohle vlákno je auto pouze plechovej pytel se zavěšením motorem a brzdama. Otázkou je, co bys ty osobně předvedl na tom samým "plechu" Harousi
2.
/proto taky fotky svýho Z-ka v M-paketu v akci ti sem házet nehodlám--auto pro tohle vlákno není vůbec důležité, ale ruce a nohy za konkrétní konstelace železa../
3.
Hlavně se nebrat tolik vážně a tu ručku i v předohrabu občas v klidu zatáhnout--Harousi...
,a .pokud by ti někdo dal do ruky 120--asi bys to samé z toho videa na tomhle železe nezajel-to jsem si podle těch keců jistej--Petr147 nevím co umí...ale kdo má postoj cool-"nazenosti" tohohle druhu, umí většinou naprostý ho.no ...
4.
-nářadí jako takové vůbec nerozhoduje, ale DOVEDNOST..a tu 120 umí celkem dost dobře..
5..Naučit se i kontrolovanej smyk předohrabu má svojí cenu...rozhodně tím vzniká cit pro auto--to je smyslem tohohle vlákna--ne pozice- jezdím bezpečnou čtyřkolkou rodinného typu rovně a případně zatočim doleva nebo doprava -ale vedu přitom důležité kritické keci.
.....................
POzn.6.. Pro Harouse- jak je vidět -musím přidat nutné opáčko úvodu čili rád se toho ujmu příteli:
Smyslem úvodního odstavce není pokyn-"zatáhni ručku" ,tos pochopil sakra blbě příteli Harousi ale jde o to u předohrabu změnit na ledě vědomě a mírně přilnavost zadní nápravy-/viz i poznámka yan.ko o jízdě na mokrým asfaltu s tvrdým stabilizátorem vzadu současně se snížením adhese zadních gum, ale ten stabík na místě nepřestavíš na koleni a dojet na plac pak musíš v provozu--ale to už opravdu chce vědět co přesně to potom bude dělat, na začátek rozdílná přilnavost náprav a volnej namrzlej plac je sichr , a pomalá jízda na ledě a návyk citu pro skluz u náprav s rozdílnou přilnavostí je úvod./
Radši pár řádků "jak pro blbý" než mít na svědomí někoho, komu je 19 a zkusí to v provozu.
čili pár vysvětlujících poznámek jak pro bl.bý
1.
Pro tohle vlákno je auto pouze plechovej pytel se zavěšením motorem a brzdama. Otázkou je, co bys ty osobně předvedl na tom samým "plechu" Harousi
2.
/proto taky fotky svýho Z-ka v M-paketu v akci ti sem házet nehodlám--auto pro tohle vlákno není vůbec důležité, ale ruce a nohy za konkrétní konstelace železa../
3.
Hlavně se nebrat tolik vážně a tu ručku i v předohrabu občas v klidu zatáhnout--Harousi...
,a .pokud by ti někdo dal do ruky 120--asi bys to samé z toho videa na tomhle železe nezajel-to jsem si podle těch keců jistej--Petr147 nevím co umí...ale kdo má postoj cool-"nazenosti" tohohle druhu, umí většinou naprostý ho.no ...
4.
-nářadí jako takové vůbec nerozhoduje, ale DOVEDNOST..a tu 120 umí celkem dost dobře..
5..Naučit se i kontrolovanej smyk předohrabu má svojí cenu...rozhodně tím vzniká cit pro auto--to je smyslem tohohle vlákna--ne pozice- jezdím bezpečnou čtyřkolkou rodinného typu rovně a případně zatočim doleva nebo doprava -ale vedu přitom důležité kritické keci.
.....................
POzn.6.. Pro Harouse- jak je vidět -musím přidat nutné opáčko úvodu čili rád se toho ujmu příteli:
Smyslem úvodního odstavce není pokyn-"zatáhni ručku" ,tos pochopil sakra blbě příteli Harousi ale jde o to u předohrabu změnit na ledě vědomě a mírně přilnavost zadní nápravy-/viz i poznámka yan.ko o jízdě na mokrým asfaltu s tvrdým stabilizátorem vzadu současně se snížením adhese zadních gum, ale ten stabík na místě nepřestavíš na koleni a dojet na plac pak musíš v provozu--ale to už opravdu chce vědět co přesně to potom bude dělat, na začátek rozdílná přilnavost náprav a volnej namrzlej plac je sichr , a pomalá jízda na ledě a návyk citu pro skluz u náprav s rozdílnou přilnavostí je úvod./
Radši pár řádků "jak pro blbý" než mít na svědomí někoho, komu je 19 a zkusí to v provozu.
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Nemám 5 Alf na papírech tak mi zkušenosti chybí no...
Hele, že Ty se moc rád čteš? Nepřemýšlel si o nějakým blogu?
Hele, že Ty se moc rád čteš? Nepřemýšlel si o nějakým blogu?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Tohle video mám rád--kdo ví, jak drží "žebřiňák" na A/T gumách -se světlou 27-umí ocenit, jak blízko je tohle výletu přes boudu..i přes samosvor vzadu..:-)
http://www.youtube.com/watch?v=Idk-mCU-ntY
http://www.youtube.com/watch?v=Idk-mCU-ntY
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
AR145 JTD 208HP 480NM http://horsepowers.in/diskuze/index.php?msg_group=1&action=show&id=105901
EX: AR156 JTDm SW 216HP - opel mi už nesmí do baráku...
EX: Lancia Kappa 2.4 129kW - fajn kočár
EX: AR156 JTDm SW 216HP - opel mi už nesmí do baráku...
EX: Lancia Kappa 2.4 129kW - fajn kočár
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
/145 je opravdu solidní počin.. /
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4869
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
to musela byt slusnaBotasITC píše:Srandy si člověk vážně užije i s předohrabem :-)
http://www.youtube.com/watch?v=hDrczEHXgYI
Edit: Jinak cajk misto na vyblbnuti
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Po dlouhé době vlákno o vyšší pilotáži:-). Jen nechápu tu nedotáčivost o které tu pořád píšeš... Pokud se nejdná o V6 nebo dehet,tak sem snad v životě v Alfě nezažil... Vždy se dřív utrhne zadek. Co se týče toho projíždění zatáček i s předokolkou s lehce odsazenou zádi.. Dá se,je třeba mít koule a překonat vrozený pud sebezáchovy(jde to i na suchu):-). Těším se na sníh až budu zase muset překonat reflexy a neničit jakýkoliv zárodek smyku jemným kontra:-)
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
dabl..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 8.11.2013, pát 16:30, celkem upraveno 1 x.
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Hele třeba tohle video,
http://www.topgear4fan.cz/index.php?opt ... Itemid=101
--abychom vyloučili subjektivní postoje, tak se na to mrkni
-147GTA je objektivně nedotáčivá.., s vypnutým protikluzem /147 i 145 TS je nedotáčivá., GTV 3.0 je při normální jízdě nedotáčivé..při náloži se chová trochu jinak , - když přeneseš hmotu je to jinak..dál podrobněji dole, 166 je nedotáčivá ve všech modelech primárně také atd . 156 GTA "naježděnou" nemám/, můžeme rozbírat postupně jednotlivé modely a motorizace...trochu se to liší..záleží jaký typ tratě se jede..
Při oblouku na okruhu se to ukáže bez maskování..jasně že prácí s brzdou a volantem si můžeš pomoct, přenést váhu atd..ale přirozený charakter podvozku je daný..,jen třeba nasazení samosvoru tomu dá jiný rozměr..bez toho jsi odkázaný na holou mechaniku podvozku a rozložení hmoty serie .
Překročení nájezdové rychlosti v táhlém oblouku ukáže víc ..
Třeba tady podrobněji:
Mrkni na tohle video--jak poprvé J.Clarkson zkouší GTV v táhlém oblouku, přirozeně překročí nájezdovku..5:43 kolik si to nechá líbit normální jízdou..nedotáčivá...takhle jí vnímá běžný řidič v klobouku...
http://www.youtube.com/watch?v=UKBzHEiqX94
při dalším kolečku
6:15 už ví, jak to dělat.., co to snese
Čili nejde tu mluvit o tom, že při jízdě běžným způsobem je to neutrál, spíš nedotáčivé, při razantním přenosu těžiště se dostaví zlepšení v podobě částečné pomoci zadku ke" kontrolované přetáčivosti."
Pokud Alfou třeba typu GTV , 156 v serii jedeš civilně, je primárně nedotáčivá, pokud přeneseš razantně těžiště, je to u některých modelů hned jinak podle konstelace podvozku, co dovolí a zadek ti už ev,pomůže, ale musíš tomu naložit, jinak tenhle efekt není kde vzít...
Je to věcí odvahy..
Primární přetáčivost vykazuje logicky při vypnuté stabilizaci Z3--tam není o čem mluvit..
Při překročení nájezdovky je to káča..z principu
http://www.topgear4fan.cz/index.php?opt ... Itemid=101
--abychom vyloučili subjektivní postoje, tak se na to mrkni
-147GTA je objektivně nedotáčivá.., s vypnutým protikluzem /147 i 145 TS je nedotáčivá., GTV 3.0 je při normální jízdě nedotáčivé..při náloži se chová trochu jinak , - když přeneseš hmotu je to jinak..dál podrobněji dole, 166 je nedotáčivá ve všech modelech primárně také atd . 156 GTA "naježděnou" nemám/, můžeme rozbírat postupně jednotlivé modely a motorizace...trochu se to liší..záleží jaký typ tratě se jede..
Při oblouku na okruhu se to ukáže bez maskování..jasně že prácí s brzdou a volantem si můžeš pomoct, přenést váhu atd..ale přirozený charakter podvozku je daný..,jen třeba nasazení samosvoru tomu dá jiný rozměr..bez toho jsi odkázaný na holou mechaniku podvozku a rozložení hmoty serie .
Překročení nájezdové rychlosti v táhlém oblouku ukáže víc ..
Třeba tady podrobněji:
Mrkni na tohle video--jak poprvé J.Clarkson zkouší GTV v táhlém oblouku, přirozeně překročí nájezdovku..5:43 kolik si to nechá líbit normální jízdou..nedotáčivá...takhle jí vnímá běžný řidič v klobouku...
http://www.youtube.com/watch?v=UKBzHEiqX94
při dalším kolečku
6:15 už ví, jak to dělat.., co to snese
Čili nejde tu mluvit o tom, že při jízdě běžným způsobem je to neutrál, spíš nedotáčivé, při razantním přenosu těžiště se dostaví zlepšení v podobě částečné pomoci zadku ke" kontrolované přetáčivosti."
Pokud Alfou třeba typu GTV , 156 v serii jedeš civilně, je primárně nedotáčivá, pokud přeneseš razantně těžiště, je to u některých modelů hned jinak podle konstelace podvozku, co dovolí a zadek ti už ev,pomůže, ale musíš tomu naložit, jinak tenhle efekt není kde vzít...
Je to věcí odvahy..
Primární přetáčivost vykazuje logicky při vypnuté stabilizaci Z3--tam není o čem mluvit..
Při překročení nájezdovky je to káča..z principu
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 8.11.2013, pát 22:45, celkem upraveno 2 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů