BRZDY
Re: BRZDY
Pánové až někdo budete měnit kotouče 310mm. Pisněte jakou jste použili značku desek a jak jste spokojeni. Díky.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: BRZDY
Nevěděl by někdo, od jaké firmy se dával do 166 originální hlavní brzdový válec? Bendix, ricambi? ... Já mám na něm vyraženo Lucas. A mám podezření na to, že propouští, pač prošlápnu pedál až na podlahu a brzdí to vždycky víc až ke konci a přitom z brzd při odvzdušnění normálně teče kapalina.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: BRZDY
http://olejposta.sk/TRW_PMK151__r_87262.html
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... as=tecdock
http://www.trwmoto.com/lucas
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... as=tecdock
http://www.trwmoto.com/lucas
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: BRZDY
Jde mi o to, jestli je ten lucas origo nebo ne To,ze to nebude skoda, kdyz je tam lucas jsem zjistil
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: BRZDY
Jak se teď nudím doma, ležíc s rýmičkou v posteli, tak
1, marně hledám kde koupit "panceřované"/ocelí opletené/ brzdové hadice na AR 166 3.0. Dělá to někdo, nebo musím někde zadat výrobu podlo konkrétních rozměru?
2, uvažuju o upgrade brzd z 310mm na 330m za pomoci kotouču z Volva S60R, které má stejnou rozteč 5x108mm. A je otazné (ako vravia bratia) zda bude možné použití stávajících brzdiču bez redukce? Obávám se, že asi ne, což? Takže je otázka, zda se to vubuc vyplatí, když si představím sraní s výrobou redukcí a nutností koupě větších kol (posun z 16" na 17" a tím možné snížení komfortu). A jestli vubec brzdové destičky ze stávajících brzdiču obsáhnou svojí třecí plochou celou plochu kotouču 330mm, aby se zvýšil účinek?
edit: studiem jsem zjistil, že koupím Strachline a podle toho nechám vyrobit pancéřové. Asi v Renovk-u.
1, marně hledám kde koupit "panceřované"/ocelí opletené/ brzdové hadice na AR 166 3.0. Dělá to někdo, nebo musím někde zadat výrobu podlo konkrétních rozměru?
2, uvažuju o upgrade brzd z 310mm na 330m za pomoci kotouču z Volva S60R, které má stejnou rozteč 5x108mm. A je otazné (ako vravia bratia) zda bude možné použití stávajících brzdiču bez redukce? Obávám se, že asi ne, což? Takže je otázka, zda se to vubuc vyplatí, když si představím sraní s výrobou redukcí a nutností koupě větších kol (posun z 16" na 17" a tím možné snížení komfortu). A jestli vubec brzdové destičky ze stávajících brzdiču obsáhnou svojí třecí plochou celou plochu kotouču 330mm, aby se zvýšil účinek?
edit: studiem jsem zjistil, že koupím Strachline a podle toho nechám vyrobit pancéřové. Asi v Renovk-u.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: BRZDY
Brzdí, ale zdá se mi jako výhodnější řešit zvýšení brzdného účinku než výkonu.
Koukal jsem po brzdách na Jagex X-Type 4.2 Supercharged, které jsou 5x108 s pruměrem 355mm, ale 280€ za kus je dost i na magora jako jsem já.
Tak aspon ty opletené hadice si pořídím.
Nebo za 800liber komplet brzdy
Koukal jsem po brzdách na Jagex X-Type 4.2 Supercharged, které jsou 5x108 s pruměrem 355mm, ale 280€ za kus je dost i na magora jako jsem já.
Tak aspon ty opletené hadice si pořídím.
Nebo za 800liber komplet brzdy
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: BRZDY
Krabici řeším, ale čekám až: 1, si další týden dojedu pro pár drobností do AF centra a 2, mi Indy doveze pozinkované díly od Tondy (abych složil zadek a mohl autem šibovat ve stodole).
Nebo tím myslíš to, abych dal na krabici větší brzdy? To by šlo, bo rozteč na puvodní brzdiče je stejná jako pro AR156 a tím bych mohl použít redukci AR156=>AR166 3.0 . Problém je, že bych musel hledat brzdové kotouče 4x98 300-310mm. A pak i disky. Nebo dopředu dát pětidírový domek 5x98.
Nebo tím myslíš to, abych dal na krabici větší brzdy? To by šlo, bo rozteč na puvodní brzdiče je stejná jako pro AR156 a tím bych mohl použít redukci AR156=>AR166 3.0 . Problém je, že bych musel hledat brzdové kotouče 4x98 300-310mm. A pak i disky. Nebo dopředu dát pětidírový domek 5x98.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: BRZDY
Mohl by mi prosím někdo v bodech popsat výměnu brzdové kapaliny?
Přizvednu si zadek auta na obou stranách, abych byl nad úrovní předku. Nechám zapnutý motor a auto zafixuju/zašpalkuju.
Sundám zadní disky. Podvolím odvzdušňováky vzadu. Někdo mi bude šlapat na pedál a vytlačovat brzdovku ven.
Brzdovku budu jímat do nějaké nádoby.
Kolik je tak normální takovou metodou "vyšlapat" ven? ?
Např po vyšlapání 1 litru zase pomalu 1l doleju?
Přizvednu si zadek auta na obou stranách, abych byl nad úrovní předku. Nechám zapnutý motor a auto zafixuju/zašpalkuju.
Sundám zadní disky. Podvolím odvzdušňováky vzadu. Někdo mi bude šlapat na pedál a vytlačovat brzdovku ven.
Brzdovku budu jímat do nějaké nádoby.
Kolik je tak normální takovou metodou "vyšlapat" ven? ?
Např po vyšlapání 1 litru zase pomalu 1l doleju?
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: BRZDY
Nech si to udělat v servise kde na to mají mašinu.šlapáním si tak akorát můžeš zmršit hlavní váleček. Jinak nic zvedat nemusíš a mám dojem že k odvzdušnovákům na zadkoch se dostaneš i bez sundání kol. Předky ty už sundat musíš aspon u brembáků. Začíná se od tlamy(prasátka) nejvzdálenější od hl.válečku tak že pravá zadní. Dáš na odvzdušnovák průhlednou hadičku aby jsi viděl že už teče nová kapalina.
postup: Třikrát pomalu našlapeš, necháš sešlápnutý pedál někdo vzadu povolí odvzdušnovák(pedál se propadne až na podlahu) odvzdušnovák přitáhneš a znovu opakovat dokud nevystříkne nová kapalina.Až se tak stane přejdeš k dalšímu kolu. Nezapomen dolévat kapalinu aby jsi nezavdušnil abs.
postup: Třikrát pomalu našlapeš, necháš sešlápnutý pedál někdo vzadu povolí odvzdušnovák(pedál se propadne až na podlahu) odvzdušnovák přitáhneš a znovu opakovat dokud nevystříkne nová kapalina.Až se tak stane přejdeš k dalšímu kolu. Nezapomen dolévat kapalinu aby jsi nezavdušnil abs.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: BRZDY
2500Kč za oba přední čtyřpístkové Brembo třmeny na AR166 je slušná cena?
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: BRZDY
A to se ti zda drahy, ze jses nejistej? Prumerne co se pohybuji: 2500-3000kc za KUS.
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project
156SW 2.4JTDm 20V project
Re: BRZDY
Klucí nevím všechno, proto se ptám...
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: BRZDY
Caute lidi mam velky problem s AR 166 2,4 100kw pres tyden jsem delal spojku rozvody a napravy. Vse jsem vcera slozil a zel to projet. A malem to neubrzdil brzda sla na tvrdo jako bez posilovace hledal kde je problem kde nic tu nic. Vse v poradku rak jsem to jeste odvzdusnil a nic. Dneska jsem da jinou vakuovou pumpu a hadice a rozdil zadny. Nakonec jsem vymenil i hlavni brzdovej valec a stejne nic. Jen kdyz trosku motor vytocim nejakej podtlak to asi ma a trosku jednou zabrzdi. Ja uz nevim co s tim stravil jsem na tom celej vikend a nic...nesetkal ze nekdy nekdo s podobnym problemem???
Re: BRZDY
Jaký je cca objem brzdové soustavy? Myslím tím množství brzdové kapaliny. Muj odhad je cca 2-3 litry.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: BRZDY
řekl bych tak polovina toho,co jsi uvedl,ale je to jen můj odhad
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Re: BRZDY
Tož včera jsem zkusil vyměnit zadní brzdové hadice. Zatím jenom vlevo. Ikdyž jsem použil uzavřený klíč na brzdové trubky, tak jsem stejně ožmoulal ten malý fiting na trubce vedoucí do hadice. Jaké je řešení?
1, Koupit/pujčit řezačku+roztentovávačku brzdových trubek, říznout trubku pod fitingem, nasadit novou koncovku, roztentovat konec, smířit se s nestandardní délkou a našroubovat novou hadici
2, Koupit/pujčit řezačku+roztentovávačku brzdových trubek, říznout trubku pod fitingem, lehnout pod auto, vyndat celou větev až po spojku a udělat jí celou znova. Tady čekám větší jebačku z duvodu, že mužu zkurvit fitingy i na přípojce dané brzdové větve.
Snažší se mi jeví verze 1,. Před tím, než pak budu šroubovat novou hadici, je vhodné závit něcím namazat? Napadá mně třeba KupRum! vazelína.
1, Koupit/pujčit řezačku+roztentovávačku brzdových trubek, říznout trubku pod fitingem, nasadit novou koncovku, roztentovat konec, smířit se s nestandardní délkou a našroubovat novou hadici
2, Koupit/pujčit řezačku+roztentovávačku brzdových trubek, říznout trubku pod fitingem, lehnout pod auto, vyndat celou větev až po spojku a udělat jí celou znova. Tady čekám větší jebačku z duvodu, že mužu zkurvit fitingy i na přípojce dané brzdové větve.
Snažší se mi jeví verze 1,. Před tím, než pak budu šroubovat novou hadici, je vhodné závit něcím namazat? Napadá mně třeba KupRum! vazelína.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: BRZDY
Jak realizovat zajeti novych zadnich brzd? Davam dnes nove kotouče i desky, oboje ATE. Kotouče mají nástřik barvou z tovarny.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host