Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19038
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kubas » 19.1.2014, ned 22:26

problém Delty rozhodně není v nějaké platformě.... To auto jezdí dobře a je parádně prostorné.... Problém je v marketingu (ceny těch aut, image Lancie, fungování prodejců atd.)... A taky ten extravagantní desing, ten nemusí sedět každému....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Harous » 19.1.2014, ned 23:14

Honzus píše:Neřekl bych, zatímco Ritmo a Delta vznikaly společně jako jeden projekt , tzn technika je identická, liší se jen rozvor...
Omyl, technika rozhodně není identická. U Delty je na hony dál než u Ritma... Ritmo má vzadu napříč listový pero, Delta má víceprvek. Přední zavěšení je taky jiný. Jiný je i uložení motorů který jsou u Ritma kolmo a u Delty nakloněný dopředu.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Honzus

Příspěvky: 46
Registrován: 15.7.2013, pon 22:47

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Honzus » 19.1.2014, ned 23:53

Pravda, jsem o generaci dál Tipo, Delta 2. Nicméně to nemění nic na tom, že by se v poslední době změnil konstrukčně přístup Fiatu k Lancii, ale že ten útlum probíhá delší dobu a z jiných důvodů. Myslím si i že si s Lancií nevěděli rady (proto ty veletoče v pojetí), protože se kanibalovaly coby sportovní značky s Alfou...

zmulin
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 259
Registrován: 20.4.2008, ned 19:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od zmulin » 20.1.2014, pon 12:43

1. volání po tradicích:Většinou sem si volání po tradicích AR všim od lidí co si novou opravdu nikdy nekoupí,což neberu jako popírání práva na názor,ale spíš že pouhou kritikou nikomu nepomůžou.Navíc nevim,jestli chtěj vrátit ty tradice okoloválečnejch předraženejch krásnejch Alf na který bysme tu neměli asi skoro nikdo,nebo na roky pozdější...
2.O řadě 156/147 atd si nemyslim,že by byly spočítaný jako ztrátová výroba.Tady to občas někdo napíše,ale ještě sem neviděl nějaký čísla.Taky jde o to,jestli v tý době zisky nespolkly investice apod.
3.Pokud budě Fiat,potažmo AR sdílet platformu s Chryslerem,tak s tim nemam problém,protože jsou už v dnešní době technologicky trochu jinde,než je nám vnucovanej pocit těžkopádnosti.Když se podívam na Touareg/Cayenne,tak je na nich taky vidět podstatnej rozdíl v jízdních vlastnostech a jsou dokonce z jedný fabriky.
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19038
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kubas » 20.1.2014, pon 13:16

zmulin píše:O řadě 156/147 atd si nemyslim,že by byly spočítaný jako ztrátová výroba.
tohle jsem tady psal já a myslím to černé na bílém nemá nikdo, to si prostě Fiat drží pod pokličkou.... Samozřejmě dílčí roky mohly být v plusu, například při náběhu 156 nebo pak při náběhu 147.... Problém je v tom že to vždycky táhne jen jeden model.... když měla skvělé prodeje 156, tak všechny ostatní modely se prodávaly v mnohem menších počtech.... to samé v případě 147 (tehdy se snad ještě jakžtakž držela 156 po fl). I 159 se na začátku prodávala slušně, jenže k tomu byla jen dožívající 147 a GT....

Čili jo, některé roky snad v plusu byly, ale celkově za těch 25 let pod Fiatem Alfa byla zcela jistě VELMI ztrátovou záležitostí.... To tady nepíšu jako pošklebování, to je prostě fakt....

Jinak věřím, že tom novým portfoliu co SNAD jednou bude, si už vyberu.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

zmulin
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 259
Registrován: 20.4.2008, ned 19:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od zmulin » 20.1.2014, pon 15:46

Já bych jako ztrátovou maximálně označil fabriku na jihu a s ní spojenou výrobu.Modely okolo 156,155,146,Tipo atd měly přeci stejnou platformu.Některý motory atd.,takže třeba přesluhující 147 na kterou se ve vývoji nemuselo zas tolik utratit,bych viděl jako slušně výdělečnej model ve smyslu výdělku na auto.Jestli měli třeba přebujelej aparát na relativně nízkej prodej je věc druhá.
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Harous » 20.1.2014, pon 17:49

Já snad opravdu budu muset vyhrabat starý AutomobilRevue zabývající se rozsáhle Alfou 156. Jinak se ten mýtus platformy z Tipa ponese dál i tady...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 796
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Eneck155 » 20.1.2014, pon 18:44

platforma Tipa skončila 155 a 146, pokud se nepletu
AR Giulia 2.2 JTDM
AR GT 1.8 TS
AR 155 2.0 TS
ex: AR Giulietta, AR 147, AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od MichalT » 20.1.2014, pon 20:34

Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

zmulin
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 259
Registrován: 20.4.2008, ned 19:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od zmulin » 20.1.2014, pon 21:20

Hrabat to nemusíš.Zamotal sem to blbě k sobě.Končí to 155 a 147/156/GT už maj novější
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7267
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od speedy » 20.1.2014, pon 21:27

Harous píše:Já snad opravdu budu muset vyhrabat starý AutomobilRevue zabývající se rozsáhle Alfou 156. Jinak se ten mýtus platformy z Tipa ponese dál i tady...
156ka měla opravdu něco málo ze 155ky co se týká samotné podvozkové plošiny, jednalo se ale opravdu jen o několik málo profilů,nebo jak to mám říct. Co se týká samotného zavěšení, pak to už bylo kompletně nový, jak vpředu tak hlavně vzadu
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Harous » 20.1.2014, pon 22:50

Ono by tak jako tak nebylo od věci to vyhrabat. Tehdy se ještě testy aut psaly jinak. S dnešníma "testama" se to nedá srovnávat. Jen kdyby se mi to chtělo celý přehrabávat...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19038
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kubas » 20.1.2014, pon 22:54

kvalitní scan by se mi hodil.... :wink: jednou ty stránky snad umožní to sem důstojně pověsit....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Harous » 20.1.2014, pon 23:13

Naskenovat není problém. Problém je to najít... :-D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Limetkka
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 810
Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
Bydliště: Práglík
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Limetkka » 21.1.2014, úte 00:02

Harous: Spirpin má někde doma seznam testů, co v jakém čísle vyšlo, tak zítra večír najdeme, naskenujeme a vložíme;-)
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC

ethicon
Nováček

Příspěvky: 220
Registrován: 14.4.2011, čtv 20:40

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od ethicon » 28.1.2014, úte 12:40

nová platforma so zadným náhonom pre väčšie Alfy má pracovný názov "Giorgio", mali by ju využívať aj autá značky Dodge a možno Maserati...Giulietta by mala ostat pri prednom náhone aj v dalšej generácii, kde sa predpokladajú jej dve varianty
http://www.autoedizione.com/alfa-romeos ... d-giorgio/
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19038
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kubas » 28.1.2014, úte 12:47

co k tomu říct.... snad se toho dožijem.... :D
Osobně by mi Giulia nevadila ani s předním náhonem, snad bych byl i radši, ale velké auto s předním náhonem pro USA nemá smysl, takže i z tohodle důvodu se víc hodí zadohrab....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Spirpin » 28.1.2014, úte 12:54

Ten zadní náhon je právě spíš pro Evropu, protože v Americe je už drtivá většina běžných aut (kromě SUV, sportovních apod.) taky s předním pohonem, a to včetně těch velkých.
156 SW 1.9 JTDm

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19038
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kubas » 28.1.2014, úte 13:01

No, pokud se ta platforma má použít pro Dodge, tak ten má třeba model Avenger s délkou 4,8m a ten má náhon zadní.... A asi ten zadohrab budou chtít uchovat, k Dodge to patří....
ale jinak jo, třeba ten nový Chrysler 200 asi o moc menší nebude a má náhon na předek....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Majkll » 28.1.2014, úte 13:06

Konečně bude zádohrab :smt041
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Nadkachna
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 547
Registrován: 4.2.2009, stř 10:44
Bydliště: Kolín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Nadkachna » 28.1.2014, úte 14:51

Majkll píše:Konečně bude zádohrab :smt041
A to už je jako ověřený fakt, že se tak raduješ? :wink:
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Harous » 28.1.2014, úte 17:43

Škoda, že z nových vláken zmizelo téma kam jsem sepisoval zveřejněný plány AR zhruba za posledních 10 let... Tahle zpráva by tam k tomu zapadla.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19038
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Kubas » 29.1.2014, stř 16:27

nové logo celé skupiny, snad přinese štěstí....

Obrázek
direct upload
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9119
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Hampice » 29.1.2014, stř 18:28

:cry: To je fake?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec...

Příspěvek od Harous » 29.1.2014, stř 18:36

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host