Hello vsetci,
ma zopar otazok k vyssie uvedenemu modelu. Dnes sme boli omrknut toto auto v bazare , a zistili sme ze to ma pohanane rozvody retazom-je tam vobec predpisana nejaka vymena?alebo nejake zostelovanie/napnutie toho retazu?
Dalsia vec je, ze auto malo vybitu bateriu,tak sa startovalo cez startovacie kable,chytilo na prvy brnk,volnobeh ok, ale-nefungovali budiky na teplotu-oleja a vody,a ani neukazovalo tlak oleja,fungoval len palivomer a otackomer/rychlomer, moze to byt len poistka?Nechce sa mi verit ze by nejak naraz odisli vsetky tie cidla.Motor inak bezal uplne krasne,aj ked sa zohrial tak zoplo ventilator.
Diky moc
Jura
AR 155 1.8 T.S. 8V
Zdary, nedá mi to musím něco přihodit do debaty. Přesně tuhle situaci jsem v bazaru zažil když jsem kupoval svoji Alfu. Baterka KO, tlak oleje KO, teplota vody dobrá, palivo taky. Teplota oleje cosi ukazovala, ale vždy nějak kolísala- už jsem koupil nové čidlo, dělali na tom už 2 servisy a je to furt na pytel. Ventilátor taky sepnul. Ale v létě ve městě se to nedokáže uchladit. Ale určitě všem zarytým Alfistům doporučuju!
Řetěz se napnout nechá a je na furt
Řetěz se napnout nechá a je na furt
Na furt asi ne, ale u 8V twinsparku neni remen, ale retez. Takze zivotnost opravdu dlouha. Jen by se snad mel pravidelne kontrolovat napinak.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů