zatuhující brzdy (Brembo)
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
cooper.mb:Ten kdo to navrhl věděl proč a na jaký zatížení to je stavěný a pokud to někomu nedostačuje měl by si pořídit jiný auto
Chce se mi zaklít téměř bezprostředně..
mám už trochu problém..
....................
taky možná srdnatě měníš pneumatiky a nejezdíš na těch, co ti dali ve fabrice..--
proč?
, výrobce určitě věděl, jaký nejlepší gumy ti tam dát a tak je lepší u týhle značky OD VÝROBCE VOZU vydržet..
ale BĚŽNĚ většina lidí reflektuje fakt, že dokonce existuje docela dost dalších výrobců..pneumatik , dílů-třeba ramen do podvozku nebo dílů vejfuku- I ČEHOKOLIV DALŠÍHO -sice ti tam ty Dunlopy ve fabrice nedali, ale každej z nás tak nějak chápe PRINCIP ZAMĚNITELNOSTI HOMOLOGOVANÝCH DÍLU ..každý ty gumy jsou jiný, maj jiný vlastnosti..přesto je můžeš oblíknout a podle těch vlastností používat..
/jestli kvůli letním gumám kupuješ taky radši jiný auto, který aktuálně výrobce prodává v létě na "letňákách"tak tě obdivuju--"jsi fakt asi velkej drsňák"..--nebo možná spíš ten největší.--eee .. "marťan" .--promiň , napadaj mě i jiný slova ../
Pokud je něco HOMOLOGOVANÝ pro tvoje auto--je to k provozu určený na tvým autě..brzdový hadice Goodridge jsou HOMOLOGOVANÝ pro většinu aut co na thu můžeš potkat..--čili homologace je certifikace ..
tak pro jistotu polopaticky--
I PRO GTV JSOU TYHLE HADICE --O KTERÝCH JE ŘEČ--OFICIÁLNĚ VYROBENÝ A HOMOLOGOVANÝ..
Je to takhle aspoň trochu srozumitelný?
Pozn.
Nedoufal jsem, kam až jde v diskuzi zajít--to doporučení koupit kvůli brzdovým hadičkám ke třmenům jiný auto nemá fakt chybu..to budu dávat ode dneška o půlnoci na mejdanu k dobrýmu..to nemůže selhat--to odpráskne opravdu každýho..
Chce se mi zaklít téměř bezprostředně..
mám už trochu problém..
....................
taky možná srdnatě měníš pneumatiky a nejezdíš na těch, co ti dali ve fabrice..--
proč?
, výrobce určitě věděl, jaký nejlepší gumy ti tam dát a tak je lepší u týhle značky OD VÝROBCE VOZU vydržet..
ale BĚŽNĚ většina lidí reflektuje fakt, že dokonce existuje docela dost dalších výrobců..pneumatik , dílů-třeba ramen do podvozku nebo dílů vejfuku- I ČEHOKOLIV DALŠÍHO -sice ti tam ty Dunlopy ve fabrice nedali, ale každej z nás tak nějak chápe PRINCIP ZAMĚNITELNOSTI HOMOLOGOVANÝCH DÍLU ..každý ty gumy jsou jiný, maj jiný vlastnosti..přesto je můžeš oblíknout a podle těch vlastností používat..
/jestli kvůli letním gumám kupuješ taky radši jiný auto, který aktuálně výrobce prodává v létě na "letňákách"tak tě obdivuju--"jsi fakt asi velkej drsňák"..--nebo možná spíš ten největší.--eee .. "marťan" .--promiň , napadaj mě i jiný slova ../
Pokud je něco HOMOLOGOVANÝ pro tvoje auto--je to k provozu určený na tvým autě..brzdový hadice Goodridge jsou HOMOLOGOVANÝ pro většinu aut co na thu můžeš potkat..--čili homologace je certifikace ..
tak pro jistotu polopaticky--
I PRO GTV JSOU TYHLE HADICE --O KTERÝCH JE ŘEČ--OFICIÁLNĚ VYROBENÝ A HOMOLOGOVANÝ..
Je to takhle aspoň trochu srozumitelný?
Pozn.
Nedoufal jsem, kam až jde v diskuzi zajít--to doporučení koupit kvůli brzdovým hadičkám ke třmenům jiný auto nemá fakt chybu..to budu dávat ode dneška o půlnoci na mejdanu k dobrýmu..to nemůže selhat--to odpráskne opravdu každýho..
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
pancéř hadice jsem na pár autech měl/ mám... Oproti gumovejm to není žvejkačka, ještě mi nic neprdlo, nezlomilo se atd
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
Existujou nějaký technický specifikace těch hadic ze kterých by bylo jasný jak se maximálně můžou ohnout? To by totiž narozdíl od vylhaných románů bylo vypovídající...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
Polomery ohybu jsou.
http://www.goodridge.net/documents/down ... at_low.pdf
Alfa Romeo Spider & GTV 3.0 24v SAR1450-4C £67.96 €91.96 SAR1450-4C-CF £71.96 €99.96
http://www.goodridge.net/documents/down ... at_low.pdf
Alfa Romeo Spider & GTV 3.0 24v SAR1450-4C £67.96 €91.96 SAR1450-4C-CF £71.96 €99.96
Alfa Romeo Perfection
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
+současně sou v každém katalogu hadicovin když se nechavaj dělat hadice na miru.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
tzn při použití pancéř hadice výměnou za sériový komponent v originálním setupu by neměl nastat renonc, výrobce snad ví co si může u svého výrobku dovolit
při použití jiného setupu- brzdič- šenkl- uchycení-... by se měly dodržet předepsané min poloměry a případný ostrý zlom řešit adekvátní redukcí. Taktéž v tom při použití hlavy nevidím žádný problém. Pokud mám vstup a výstup tak mezitím jde snad věc poddajná jako hadice vymyslet i s ohledem na pružení a zatáčení. Samo že když bude mít třmen výstup někam do , bude to chtít redukci třeba o 90st
při použití jiného setupu- brzdič- šenkl- uchycení-... by se měly dodržet předepsané min poloměry a případný ostrý zlom řešit adekvátní redukcí. Taktéž v tom při použití hlavy nevidím žádný problém. Pokud mám vstup a výstup tak mezitím jde snad věc poddajná jako hadice vymyslet i s ohledem na pružení a zatáčení. Samo že když bude mít třmen výstup někam do , bude to chtít redukci třeba o 90st
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
Tak soudruzi za valky asi fakt strileli do vzduchu
Praskla teda zatim jeste neni, ale nebude k tomu mit dalekoAlfa Romeo Perfection
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
dej mi tip kde to sehnat.
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
Já jsem si dělal už 2 sady na auto a všechno funguje a je prověřený i na okruhu. Díly nakupuju na speedpro.cz a dá se tam sehnat všechno potřebný. Doma to seskládat s rozumem, propláchnout a hurá na auto.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
Nechal jsem si udelat na zakazku.Boomer píše:dej mi tip kde to sehnat.
Alfa Romeo Perfection
- MATES-AUTO
- Příspěvky: 72
- Registrován: 30.6.2008, pon 21:41
- Bydliště: Sobětuchy -Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
Pánové koupil jsem spidera 3.0v6 160kw rv 2001 a mám tam ko těhlici, nevíte jestli sedí i z 2.0Turbo???
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
nesedí.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- MATES-AUTO
- Příspěvky: 72
- Registrován: 30.6.2008, pon 21:41
- Bydliště: Sobětuchy -Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
A neví někdo kde sehnat???
chci to mít sehnané co nejdřív abych se ještě letos povozil
chci to mít sehnané co nejdřív abych se ještě letos povozil
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
zkusil bych napsat DonFabimu
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
kluci když je tu téma okolo těhle brzd...mám 3.0 gtv a vůbec mi to nebrzdí, mám vyměněnou kapalinu, desky i kotouče, kapalina je petronas a brzdy jsou komplet ate. Gumy nové Dunlop sport maxx gt. Auto mi ani nezaflokuje když to zkoušim nezačne kopat abs nic...měl sem to už asi třikrát ovzdušnit a výsledek žádnej, furt to brzdí hrozně...to nemluvim když čtyřikrát zabrzdim tak už to nebrzdí vůbec to je ale deskama a kotoučema, nevíte čim by mohlo bejt že jsou ty brzdy tak slabý? někdo mi radil že mám vyměnit brzdovej válec myslíte že to pomůže? díky
GTV 3.0 V6 rosso
156 1.9 JTD SW
156 1.9 JTD SW
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
jestli jsou nové, tak bude chvilku trvat, než se zaběhnou. Ale fungovat by to mělo i tak. Zkontroluj těsnost potrubí k posilovači, posilovač a zpětný ventil na něm.
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
už jsou tam asi rok, za ten rok sem najel tak 1000km takže už by měli bejt zajetý...zkusím tvojí radu a dám vědět, ale nikde mi nic neteče
GTV 3.0 V6 rosso
156 1.9 JTD SW
156 1.9 JTD SW
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
to téct nemůže, je tam podtlak tvořený v sacím potrubí. Na sacím porubíé odpojit hadici vedoucí k posilovači a zkusit nasát.
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
Zvláštní je, jak se tady začínají probírat hadice k brzdám a skončí to u mých kol, řečech o "kavárenském tuningu" atd. Je to k smíchu a nebudu to raději komentovat. Jen dodám, že ta kola jsou o dost lehčí a odolnější než série (když už tady byla řeč o rotující hmotě), navíc ta podložka tam být musí kvůli ET - kdo zná kola značky RH tak mi to jistě rád dosvědčí. No a vzhledem k tomu že na těch kolech mám najeto asi 30tkm vím jak se to auto chová - rozhodně ale ne tak jak se zde popisuje. Také mě udivuje, že tedy Honzar nenapsal koment a názor přímo do vlákna a prezentuje ho zde za mými zády - jak hrdinské :-). Zbytek opravdu raději bez komentáře.
K té hadici - pod pancéřovým opletením je i guma, která nevydržela a praskla. Jinak byly už "načaté" když jsem auto koupil a čekal jsem až mi přijdou nové. auto také delší dobu stálo venku což těm hadicím také neprospělo. Pancéřové hadice které tam mám jsou i delší než originály právě kvůli menší možnosti ohybu. Kdyby měl někdo zájem, mám k prodeji jak dva kusy pancéřových, tak sériových - úplně nové nepoužité.
K té hadici - pod pancéřovým opletením je i guma, která nevydržela a praskla. Jinak byly už "načaté" když jsem auto koupil a čekal jsem až mi přijdou nové. auto také delší dobu stálo venku což těm hadicím také neprospělo. Pancéřové hadice které tam mám jsou i delší než originály právě kvůli menší možnosti ohybu. Kdyby měl někdo zájem, mám k prodeji jak dva kusy pancéřových, tak sériových - úplně nové nepoužité.
Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 81kW (daily car)
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Alfa Romeo 146 2.0 16V Turbo (in progress)
Alfa Romeo GTV 3.0V6 24V Edizione Sportiva
Cuore Sportivo
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
Venca146: Tvoji dodatečnou reakci jsem přehlídnul .
Do týhle "šílený diskuze" ses dostal čistě náhodou, protože jako jeden z mála jsi tady prezentoval prasklou panceřovku na GTV, k tomu ještě na nestandartním třmenu , kterej potřebuje podlkožku +35..:-) To je jedinej důvod-ty A-čka gumy bohužel JSOU KAVARENSKEJ estetickej TUNING-ale není to do diskuze tady,a byl to jen povzdech mimo téma.Kolik lidí použije pneumatiku, která si to aspoň jakž takž dá líbit.
Nic proti tobě nemám--a psát ti do tvýho vlákna nemá smysl--protože možná že ty osobně víš celkem co děláš, ale A-gumy bych tu určitě neprezentoval, protože je tu dost 20-ti letých kluků, který pro dosažení tohohle--co si budeme povídat-jen čistě estetickýho efektu-jsou schopný takhle natáhnout olítanou levnou gumu žvejkačku a bude tady zase jedna ohavná fotka ve vlákně nehody.
Na to, co dělá kinematika nápravy konkrétního typu a jakou funkci má bočnice na slušný pneumatice mám dost pevnej názor, kterej estetickej efekt bohužel nepřebije.
Na 18-ky na GTV mám názor taky pevnej a za 17 /225 vejš už se jedná o rozhodnutí, ktrerý je VŽDY především O ESTETICE..jízdní vlastnosti GTV na 18-kách širšího profilu než 225 jsou prostě takový jaký jsou..s podložkou +35 ve předu a s nataženou A-gumou bych byl opravdu obezřetnej-na kravení tahle kombinace opravdu není, to bohužel ve vlákně určeným pro uživatele GTV neobhájíš.
Ale to nebylo smyslem tohohle vlákna, který se zvrhlo k totálnímu nesmyslu-obhajování posílení brd za pár kaček pouhým respektováním fyziky.
Prostě tření dělá teplo--a pokud nějakej prvek celý soustavy ho nemá vyloženě rád, je to prvek klíčovej, zralej na výměnu pokud se soustava opravdu zatěžuje.Gumový hadice teplo rádi nemaj, měknou a nafukujou se a u brzd se zavodněnou kapalinou je to další důvod k tomu aby brzdy měkly.
Kolik lidí má tady vyměněnou kapalinu -bez letitýho zavodnění -s teplotou varu okolo 3 kil a s panceřovkama, který to teplo snášej přece jen líp.
Jedinej smysl byl teda v tom, že než plácat nestandartní třmeny podomácku, nebo ev. a schánět těhlice z jiný motorizace ,kolikrát větší efekt --pro majitele neudržovaný brzdný soustavy často těžko představitelnej--přinesou na origo brzdách
-panceřový hadice
-čerstvá brzdovka s vysokým bodem varu bez zavodnění, teda s bodem varu blízkým 300stC /10 let stará brzdovka vaří při stejný teplotě jak voda na kafe a TO JE KLÍČOVEJ FAKTOR FUNKČNOSTI BRZDOVÝ SOUSTAVY-/
-ostrý destičky
-slušný kotouče z pořádnýho materiálu, který se hned nezvlněj po pár sešlápnutích brzdovýho pedálu za sebou.
Nic víc.
A tahle jednoduchá kombinace opatření za pár kaček je na 99 procent zárukou , že běžnej uživatel GTV, kterej se jen občas ostřeji sveze ,nezažije po pár pořádných sešlápnutích brzd na okresce před zatáčkou fakt nepříjemnou situaci--totiž že prošlápne pedál a brdy
nebudou v podstatě reagovat.
-----------------
Pokud je něco dělaný- ev na brzdách na zakázku, měl by to plácat někdo, kdo ví co tam cpe a proč.
Brzdy jsou klíčovej prvek bezpečnosti při provozu jakýho-koliv auta a tady to čtou kluci 20 let starý.
Tak asi tak.
Do týhle "šílený diskuze" ses dostal čistě náhodou, protože jako jeden z mála jsi tady prezentoval prasklou panceřovku na GTV, k tomu ještě na nestandartním třmenu , kterej potřebuje podlkožku +35..:-) To je jedinej důvod-ty A-čka gumy bohužel JSOU KAVARENSKEJ estetickej TUNING-ale není to do diskuze tady,a byl to jen povzdech mimo téma.Kolik lidí použije pneumatiku, která si to aspoň jakž takž dá líbit.
Nic proti tobě nemám--a psát ti do tvýho vlákna nemá smysl--protože možná že ty osobně víš celkem co děláš, ale A-gumy bych tu určitě neprezentoval, protože je tu dost 20-ti letých kluků, který pro dosažení tohohle--co si budeme povídat-jen čistě estetickýho efektu-jsou schopný takhle natáhnout olítanou levnou gumu žvejkačku a bude tady zase jedna ohavná fotka ve vlákně nehody.
Na to, co dělá kinematika nápravy konkrétního typu a jakou funkci má bočnice na slušný pneumatice mám dost pevnej názor, kterej estetickej efekt bohužel nepřebije.
Na 18-ky na GTV mám názor taky pevnej a za 17 /225 vejš už se jedná o rozhodnutí, ktrerý je VŽDY především O ESTETICE..jízdní vlastnosti GTV na 18-kách širšího profilu než 225 jsou prostě takový jaký jsou..s podložkou +35 ve předu a s nataženou A-gumou bych byl opravdu obezřetnej-na kravení tahle kombinace opravdu není, to bohužel ve vlákně určeným pro uživatele GTV neobhájíš.
Ale to nebylo smyslem tohohle vlákna, který se zvrhlo k totálnímu nesmyslu-obhajování posílení brd za pár kaček pouhým respektováním fyziky.
Prostě tření dělá teplo--a pokud nějakej prvek celý soustavy ho nemá vyloženě rád, je to prvek klíčovej, zralej na výměnu pokud se soustava opravdu zatěžuje.Gumový hadice teplo rádi nemaj, měknou a nafukujou se a u brzd se zavodněnou kapalinou je to další důvod k tomu aby brzdy měkly.
Kolik lidí má tady vyměněnou kapalinu -bez letitýho zavodnění -s teplotou varu okolo 3 kil a s panceřovkama, který to teplo snášej přece jen líp.
Jedinej smysl byl teda v tom, že než plácat nestandartní třmeny podomácku, nebo ev. a schánět těhlice z jiný motorizace ,kolikrát větší efekt --pro majitele neudržovaný brzdný soustavy často těžko představitelnej--přinesou na origo brzdách
-panceřový hadice
-čerstvá brzdovka s vysokým bodem varu bez zavodnění, teda s bodem varu blízkým 300stC /10 let stará brzdovka vaří při stejný teplotě jak voda na kafe a TO JE KLÍČOVEJ FAKTOR FUNKČNOSTI BRZDOVÝ SOUSTAVY-/
-ostrý destičky
-slušný kotouče z pořádnýho materiálu, který se hned nezvlněj po pár sešlápnutích brzdovýho pedálu za sebou.
Nic víc.
A tahle jednoduchá kombinace opatření za pár kaček je na 99 procent zárukou , že běžnej uživatel GTV, kterej se jen občas ostřeji sveze ,nezažije po pár pořádných sešlápnutích brzd na okresce před zatáčkou fakt nepříjemnou situaci--totiž že prošlápne pedál a brdy
nebudou v podstatě reagovat.
-----------------
Pokud je něco dělaný- ev na brzdách na zakázku, měl by to plácat někdo, kdo ví co tam cpe a proč.
Brzdy jsou klíčovej prvek bezpečnosti při provozu jakýho-koliv auta a tady to čtou kluci 20 let starý.
Tak asi tak.
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
"Gumový hadice teplo rádi nemaj, měknou a nafukujou se "
....a proto ty hadice veskeri vyrobci aut montujou na vsechny auta......
to huleni travy je videt v naprosto vsech tvych prispevcich, coz tak to trochu omezit....
....a proto ty hadice veskeri vyrobci aut montujou na vsechny auta......
to huleni travy je videt v naprosto vsech tvych prispevcich, coz tak to trochu omezit....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
Milý rossogtv--nechtěj mě po těhle svejch kecech osobně nějkde potkat, i když já už celkem jsem dost vyklidněnej, není mi dvacet.
--ne tak však moji synkové--na srazy teda raději opravdu opatrně :-), po pár pivech by ti to nemuselo projít.
/Nehulím příteli., .nikdy jsem nic nebral..život je prdel i bez toho :-)/
To co dávaj výrobci na seriový auto do Kauflandu není to, co si na auto asi šoupneš na okruh--
A vadnoucí brzdy jsou opravdu problém..
GTV tu nikdo do Lidla na nákup nekupuje--takže pořádný brzdový hadice nejsou od věci..i když to bude provozovatel honit po prázdný okresce.
Pokud tohle auto neznáš a neprovozuješ, stačí aspoň pokus o věcný rozbor, co je na mém předchozím příspěvku tak špatně, že máš podezření na trávu--o tom by snad diskuze mezi lidma "po třicítce, čtyřicítce "mohla a měla být.
Tvoje názory na maziva už znám- , měl jsem tu čest -ale pořád u mě máš šanci--třeba příště něčím trochu překvapíš..
co takhle zkusit vlastní mozek a trochu se aspoň mrknout na auto, o kterým tohle vlákno je--ne na monitoru, ale v garáži, to by mohlo pomoct
Nápověda:
Vezmi si jednu gumovou brzdovou hadici bez panceřování, horkovzduškou ji ohřej někam ke 200 stC a pak se mrkni, co ten matroš dělá.
Nezapomeň na rukavice
--ne tak však moji synkové--na srazy teda raději opravdu opatrně :-), po pár pivech by ti to nemuselo projít.
/Nehulím příteli., .nikdy jsem nic nebral..život je prdel i bez toho :-)/
To co dávaj výrobci na seriový auto do Kauflandu není to, co si na auto asi šoupneš na okruh--
A vadnoucí brzdy jsou opravdu problém..
GTV tu nikdo do Lidla na nákup nekupuje--takže pořádný brzdový hadice nejsou od věci..i když to bude provozovatel honit po prázdný okresce.
Pokud tohle auto neznáš a neprovozuješ, stačí aspoň pokus o věcný rozbor, co je na mém předchozím příspěvku tak špatně, že máš podezření na trávu--o tom by snad diskuze mezi lidma "po třicítce, čtyřicítce "mohla a měla být.
Tvoje názory na maziva už znám- , měl jsem tu čest -ale pořád u mě máš šanci--třeba příště něčím trochu překvapíš..
co takhle zkusit vlastní mozek a trochu se aspoň mrknout na auto, o kterým tohle vlákno je--ne na monitoru, ale v garáži, to by mohlo pomoct
Nápověda:
Vezmi si jednu gumovou brzdovou hadici bez panceřování, horkovzduškou ji ohřej někam ke 200 stC a pak se mrkni, co ten matroš dělá.
Nezapomeň na rukavice
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
pokud jsi videl, jak se brzdove hadicky NAFUKUJI, dobre vysvetleni by bylo, ze jsi byl zhulenej. Totalne.
Ale jinak diky ze by jsi na me hned posilal sve syny. To bych spis cekal od nejakeho tmavsiho spoluobcana....
Ale jinak diky ze by jsi na me hned posilal sve syny. To bych spis cekal od nejakeho tmavsiho spoluobcana....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: zatuhující brzdy (Brembo)
zdá se, že tohle téma ztratilo svůj smysl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host