aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
AR Giulia (1964) 0,34
AR Alfetta (1972) 0,42
AR RZ/SZ (1989) 0,30
AR 75 (1985) 0,32
AR 75 Turbo Evoluzione (1987) 0,30
AR 33 (1983) 0,36
AR 90 (1984) 0,37
AR 164 (1988) 0,309
AR 155 (1992) 0,29
AR 916 GTV 0,33
AR 916 Spider 0,38
AR 156 Berlina (1997) 0,31
AR 156 Sportwagon (1999) 0,30
AR 166 0.30
AR 147 0,32
AR 159 (2006) 0,32
AR Brera 0,36
AR Mi.To. (2008) 0,29 (1.4 TB 155 e 1.6 JTDm 120cv) 0,35 (78cv)
AR 4C - 0.34 (stejně jako Range Rover :chmmm:)
Giulia QV - 0,32
Giulia standard - 0,25
AR Alfetta (1972) 0,42
AR RZ/SZ (1989) 0,30
AR 75 (1985) 0,32
AR 75 Turbo Evoluzione (1987) 0,30
AR 33 (1983) 0,36
AR 90 (1984) 0,37
AR 164 (1988) 0,309
AR 155 (1992) 0,29
AR 916 GTV 0,33
AR 916 Spider 0,38
AR 156 Berlina (1997) 0,31
AR 156 Sportwagon (1999) 0,30
AR 166 0.30
AR 147 0,32
AR 159 (2006) 0,32
AR Brera 0,36
AR Mi.To. (2008) 0,29 (1.4 TB 155 e 1.6 JTDm 120cv) 0,35 (78cv)
AR 4C - 0.34 (stejně jako Range Rover :chmmm:)
Giulia QV - 0,32
Giulia standard - 0,25
Naposledy upravil(a) zde. dne 20.8.2014, stř 18:42, celkem upraveno 4 x.
33
Re: aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
velmi dobře, po zásluze nové vlákno.... 
Jinak teda 164 mě překvapila, o vymakané aerodynamice píše snad každý prospekt od AR od roku 1960, ale jak vidno tady fakt udělali tu kastli s velkým citem....
a že vůbec nejlíp dopadne další krabice, tedy 155, to bych fakt nečekal....

Jinak teda 164 mě překvapila, o vymakané aerodynamice píše snad každý prospekt od AR od roku 1960, ale jak vidno tady fakt udělali tu kastli s velkým citem....

a že vůbec nejlíp dopadne další krabice, tedy 155, to bych fakt nečekal....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
On ten tvar zakládacího klínu pod kamion u 155 má asi něco do sebe
. Ale že bude součinitel pod 0,3, to bych nečekal...zvlášť na začátku 90. let. To byl myslím etalon Cx Opel Calibra.
Dík zde.
Kubas: 155 není žádná krabice
! No možná trošku jo o:)

Dík zde.

Kubas: 155 není žádná krabice

Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
Re: aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
Proč tam zas není 166? 

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
To je z nějakýho italskýho fóra, tam řešili že nemůžou sehnat GT. Tak asi i 166 

33
Re: aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
Zde: budeš editovat svůj první příspěvek a doplňovat to tam, jo? 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
Tatra T77 z roku 1934 Cx=0,21
(passat z roku 96 Cx=0,27 )

Re:
http://www.alfaromeopress.com/press/detail/11760Slíma píše:to ma i range rover :chmm:
Tady je to podrobně popsáno.
Re: aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
povšimněte si hodnoty u 155 - na to jaká to je krabice hranatá, to je zajímavá hodnota ...
A 75 VS 147 je remíza
A 75 VS 147 je remíza

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
Alfa Romeo 156 GTA 0.33
159(1,75tbi) 0.325
Giulietta všechny motorizace 0.31
1971 1750 Spider Veloce 0.38
1986 GTV6 0.36
1990 Spider QV 0.41
1952 Alfa Romeo C52 Disco Volante 0.25
159(1,75tbi) 0.325
Giulietta všechny motorizace 0.31
1971 1750 Spider Veloce 0.38
1986 GTV6 0.36
1990 Spider QV 0.41
1952 Alfa Romeo C52 Disco Volante 0.25
Re: aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
AR Alfa 6 (1979/86) 0.41
AR Arna
(1984/86) 0,39
AR Arna

Naposledy upravil(a) vonkreuz dne 12.8.2014, úte 23:01, celkem upraveno 1 x.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
Celkovo je to na slušnej úrovni, doplním
145 0,32
146 0,31
GT V6 0,34
U 75 som našiel 0,37 a úprimne, tomu verím viac ako 0,32.
145 0,32
146 0,31
GT V6 0,34
U 75 som našiel 0,37 a úprimne, tomu verím viac ako 0,32.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
GTV s aerokitem (CUP) by melo mit 0,30, ale nedari se mi dohledat ten zdroj
Alfa Romeo Perfection
Re: aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
co spider s cup kitem?
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Re: aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
Jakej vliv má typ motoru na aerodynamiku? (jen mě to zajímá)
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
staci kryt pod motorem, nebo nizsi podvozek
Alfa Romeo Perfection
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
8C Competizione (2007) má 0,30
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: aerodynamika (Cx) u jednotlivých modelů AR
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re:
je to bohuzel nefer srovnani, ten rover bude mit pri 250km/h ( pokud to da ) vztlak nejmin 100-200kg, coz vubec nevadi u auta nad 2 tuny, ale pokud by pri stejne rychlosti 4C vazilo jen 700kg, bude to problem. Nastesti to je u 4C obracene, ta bude naopak pri te rychlosti prilepena k silnici dalsimi 100-200kg pritlaku, cimz je Cx 0,34 fantasticky nizka hodnota. Pokud by Cx udelaly na vztlak/pritlak 0, tak 4C pojede pres 280km/h.....Slíma píše:to ma i range rover :chmm:razlO píše:4C - 0.34
Bohuzel, udaje Cx se tim padem mezi sebou jen spatne srovnavaji
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů