Příspěvek
od hadXR » 13.10.2014, pon 19:29
Ty T-jet maj asi Dobla, ty Ducata maj nějakej 3.0 čtyřválec. Ale ono je to jedno on ani ten Transit už dnes nebude žádná hitparáda.
A T-jet v Ducatu to už by byl vrchol dávat motor z osobáku do dodávky, jezdil sem se Sprinterem 316 CNG, tedy motor 1.8 kompresor 160 koní a nejštastnější řešení to nebylo po rovině a prázdný to jelo dobře, ale jak přišel kopec nebo náklad tak to byla katastrofa. Ujela mi i přeložená stará Dailyna jakou ten motor může mít životnost když musí jezdit stále naplno je další věc.
Jinak na mém služebním postarším Ivecu 2.8 TD po dlouhé době něco odešlo - praskla hadice od intercooleru jede to stále skoro stejně a syčí jak nasranej had

Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.