Facebook - Alfisti Czech Republic
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
Tento motor má v sobě 3 litry oleje a interval výměny 30 tkm. To je jak s domácí fritezou dělat měsíc hranolky v mekáči :-)
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
to i do sekacky naliji vic 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
jo vono tam i mazani ridi krabicka*?A.J.Michal píše:Edit: tak ono to je asi tema upravamakdy to krabicky uz nestacili korigovat a ten multiair to proste nezvlad

jelikoz treba GIO jezdi s krabickama uz leta a rozhodne mu v motoru nic neklepe, tak se priklanim k nazoru, ze to musely zpusobit ty racing boty za 6 1/2 litru... :?:
je fakt, ze to asi nedalo tolik prace, jako kdyz jinej mistni member vylagroval zanovni ..20d z mnichovasoft147 píše:Tento motor má v sobě 3 litry oleje a interval výměny 30 tkm. To je jak s domácí fritezou dělat měsíc hranolky v mekáči :-)

- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
Ne ne, von tam mel jeste ten pruchozi airbox a ono si s tim ten multiair nemusel uz vedet rady.myc155 píše:jo vono tam i mazani ridi krabicka*?A.J.Michal píše:Edit: tak ono to je asi tema upravamakdy to krabicky uz nestacili korigovat a ten multiair to proste nezvlad
![]()
jelikoz treba GIO jezdi s krabickama uz leta a rozhodne mu v motoru nic neklepe, tak se priklanim k nazoru, ze to musely zpusobit ty racing boty za 6 1/2 litru... :?



Gio tam ma jen krabicku


Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
tak toto je riadne v p...isoft147 píše:Tento motor má v sobě 3 litry oleje a interval výměny 30 tkm. To je jak s domácí fritezou dělat měsíc hranolky v mekáči :-)

166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
tak je každého věc jak často si mění olej.... já na Bravu T-jet jsem ho měnil co 15tkm i když jsem to auto měl na obyčejné ježdění.... Bohužel dnes marketing všech automobilek tlačí do hodně dlouhých intervalů, ale myslím že mezi jen trošku poučenými uživateli se ví, že jezdit na jednu náplň 30tkm a více je prostě blbost.... Obzvlášť u nějaké benzínové 1.4....
Znám dost lidí, kteří auto leští co chvíli a všemožně se o to starají, ale olej mění v těch dlouhých intervalech a alibisticky si nalhávají, že to je v příručce.... Přitom autům jinak docela rozumí.... co už, každého volba a kdo chce kvůli ušetřené tisícovce mít místo oleje nějakou kejdu, má možnost ....
Znám dost lidí, kteří auto leští co chvíli a všemožně se o to starají, ale olej mění v těch dlouhých intervalech a alibisticky si nalhávají, že to je v příručce.... Přitom autům jinak docela rozumí.... co už, každého volba a kdo chce kvůli ušetřené tisícovce mít místo oleje nějakou kejdu, má možnost ....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
no ja pri 3 litrove naplni s turbom a este s airom by som menil kazdych 6-7tkm
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
tak tak, strop 10t ať je v příručce co chce. U Alfy měním jednou za rok nebo 8-9tkm, hrkadlo na práci dostává max po 10tkm. Když jsme provozovali 300ps nismo 1,8t, měnil se po 4tkm...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
znam spoustu aut co menily co 20tkm a najely statisice km bez problemu.... ale jde samozrejme o to jaky to ma motor a jak se s tim jezdi.... zrovna 1.4T s chipem si samozrejme zaslouzi vymeny casteji....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
Tak ono lidí, kteří vědí, je minimum... Ať už jsou to lidi nebo firmy, tak většina jezdí na olej, až ho tam pošle auto... Proto třeba u nás VW jezdí třeba až při 60tis...
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
Vsak soft uz ten svuj kit taky radeji prodava :?:A.J.Michal píše:Ne ne, von tam mel jeste ten pruchozi airbox a ono si s tim ten multiair nemusel uz vedet rady.myc155 píše:jo vono tam i mazani ridi krabicka*?A.J.Michal píše:Edit: tak ono to je asi tema upravamakdy to krabicky uz nestacili korigovat a ten multiair to proste nezvlad
![]()
jelikoz treba GIO jezdi s krabickama uz leta a rozhodne mu v motoru nic neklepe, tak se priklanim k nazoru, ze to musely zpusobit ty racing boty za 6 1/2 litru... :?a casteji a casteji mu to slo do nouzaku, ono takto od boku je to tezky resit kdyz se na to divaji borci* z Motortecu
mohl mu odejit multiair kvuli spatnemu korigovani paliva a vzduchu, treba ma podpalene ventily , jizda na chudou smes ..... mnoho variant co se tam mohlo pooo
Gio tam ma jen krabicku... ale urco nema tak drahe racingove botky
33
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
Bo nebyl čas to tam jebnout a jezdí s tím na vyjímky jen žena, nevím na co by jí byl 

Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 2166_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 8937_o.jpg
Lidová tvorba ..
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 8937_o.jpg
Lidová tvorba ..
Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
u koncernu mi je to fuk ale tu mi je luto kazdej jednej alfi co tak to skonci... a este ked tam niekto napise ze na 166 chce urobit to iste...



166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
A to jsem si myslel,ze ta doba je 10-15 let pryc 

AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
To je osud levnych aut... 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

jeden "alfista" to ma na titulke
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
no to je skandál... 

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
tak tomu sa ta kolotocarina paci a zjavne aj toto... to je tak 159x14dpf off
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
Ano, clanek uz se nejaky patek potuluje po internetu a je pekne napsany, nicmene s nekterymi pasazemi nelze souhlasitTazdevil píše:kde se odkazuje na článek na D-FENS - Vliv přeplňování na výkon spalovacích motorů
http://www.dfens-cz.com/oldschool/clane ... 2014050405
"Základní výhodou turbodmychadla je skutečnost, že ke své činnosti nepotřebuje žádný externí zdroj práce"
Ale jisteze potrebuje
"protože nepracuje na principu převodu mechanické práce na tlak tekutiny, ale naopak využívá energie výfukových plynů, která by jinak přišla vniveč, k tvorbě tlaku tekutiny (nasávaného vzduchu). Využitím "odpadní" energie ..."
Pokud by opravdu vyuzival jen tepelne energie, tak se s pojmem "odpadni" da do jiste miry souhlasit.
Nicmene ta odpadni energie predstavuje pouze asi tretinu celkove energie, ktera turbinu turbodmychadla pohani. Temi zbyvajicimi dvemi tretinami je kineticka energie spalin vznikla praci, kterou motor vykonal pri vratnem pohybu pistu z dolni uvrati do horni ve fazi vyfuku (kdy zjednodusene pist natlacil spaliny na lopatky turba).
Pro porovnani, u vyladeneho atmosferickeho motoru, dojde po otevreni vyfukoveho ventilu (otevira drive nez se pist dostane do dolni uvrati) k expanzi vyfukovych plynu do vyfukoveho potrubi v tlakove vlne, ktera za sebou zanechava oblast nizkeho tlaku. Diky tomu pak na pist pri vratnem pohybu z dolni uvrati do horni nepusobi tlak spalin ve spalovacim prostoru a motor tak nemusi vykonavat zadnou praci (ba naopak)

Druhou veci je, ze dle meho integrale nevybral (nebo respektive vybral tak, aby mu to vyslo

Cely ten clanek na me trochu pusobi tak, ze se nam chtel integrale pochlubit o jakych motorech cetl a mel co do cineni. Ale no offense :-) Jinak porovnavat hodne upraveneho Fiata 2.0TB 16v s tovarnim bussem .. WTF?? Kde je 3.5/3.8, autodelti kompressore, nebo squadri turbobusso?? Jo aha s temi nemel nic co k docineni. Tak jo
ujednani
----------
tento prispevek je psan s ze srdce pomalu odeznivajicim zalem z odchodu autora Alfich V6 motoru G.Bussa, jehoz vyroci jsme si nedavno pripomneli.
----------
veskere postavy jsou smyslene a jakakoliv podoba ciste nahodna; prectenim toho prispevku souhlasite s nazory autora
Naposledy upravil(a) yan.ko dne 11.1.2015, ned 18:57, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo Perfection
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
Jo a jeste jedna vec
"Tomu pak odpovídá nízká spotřeba paliva ve srovnání se stejným tempem jedoucím
atmosféricky plněným motorem vyššího zdvihového objemu a vyššího kompresního poměru (tím pádem i vyššího ztrátového výkonu"
ztratovy vykon se ze zvysujici se kompresi snizuje (respektive jeho podil z celkoveho vykonu ziskaneho)
"Tomu pak odpovídá nízká spotřeba paliva ve srovnání se stejným tempem jedoucím
atmosféricky plněným motorem vyššího zdvihového objemu a vyššího kompresního poměru (tím pádem i vyššího ztrátového výkonu"
ztratovy vykon se ze zvysujici se kompresi snizuje (respektive jeho podil z celkoveho vykonu ziskaneho)
Alfa Romeo Perfection
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
Taky z fajsbúku:
https://static.webshopapp.com/shops/031 ... tion-2.png
https://static.webshopapp.com/shops/031 ... tion-2.png
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
Taky Vám příjde, že na ty fb stránce alfistů je většina z těch co nejsou tady registrovaný samí šulíni? Nebo to tak vidím jen já. Jak řeší pořád dokola jedny a ty samý sračky
Kolikrát tam chci něco napsat, ale pak si řeknu seru na to, pač si budou myslet, že největší blbec sem já 


Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4898
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Facebook - Alfisti Czech Republic
Ano mnoho lidi z tama semka nechodi
Hlavne ti novi, co si koupi Alfu a hnetka hledaji na FB skupinu
)))


Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host