
Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4903
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
s takovou abych okompresoroval to sve busso abych vam stihal 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
tak teoreticky 0,5b by zvladly chvili aji seriovy streva ale ja bych chtel poskladat zbytky 20vt do TS
aspon takova je vize,kovovy tesneni te vyjde skoro stejne jako poradny seriovy.

AR 145 1600TS racing
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
A.J.: udělej busso twin turbo
cucal: Přesně s tím 20vt to mam taky v plánu, ale zatím na těch 0.5b budou stačit i origo střeva. Ono zase nemá smysl za každou cenu snižovat KP. To srazím předstihem a nastavením vaček + možná ještě vstřikování voda-methanol.

cucal: Přesně s tím 20vt to mam taky v plánu, ale zatím na těch 0.5b budou stačit i origo střeva. Ono zase nemá smysl za každou cenu snižovat KP. To srazím předstihem a nastavením vaček + možná ještě vstřikování voda-methanol.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tak už mam zase na 2 roky STK. Dal jsem to teda až napodruhé, poprvé brzdilo málo pravý kolo na ručku (po výměně lanovodů je to ok).
Jinak ted celkem uvažuju, že při oturbení vynechám IC a použiju jenom vstřikování vody/methanolu. Na lowboost by to mělo stačit a ušetřím nějakou váhu na předku + bude kratší vedení vzduchu k sání...
Jinak ted celkem uvažuju, že při oturbení vynechám IC a použiju jenom vstřikování vody/methanolu. Na lowboost by to mělo stačit a ušetřím nějakou váhu na předku + bude kratší vedení vzduchu k sání...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Přes víkend jsem se pustil do zadní části karosérie - seškrábán gumoasfalt + ošetřeny místa s povrchovou rzí..
číča opět v akci



Příští víkend se pustím do přední části.. tam to bude asi s korozí horší.
číča opět v akci




Příští víkend se pustím do přední části.. tam to bude asi s korozí horší.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Nevím, zda jsi dělal podlahu i z venkovní strany, ale pokud ne, tak se na ní taky mrkni, protože jestli to bylo rezavé uvnitř, tak venku bude taky.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Z venku jsem to už dělal, když jsem měl sundanou zadní nápravu. Jinak rezavý to bylo jenom kolem děr a u některých spojů. Už mi chybí ošetřit jenom podlaha pod předníma sedačkama a úchyty pro hever a bude to všechno...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
A tu micinu bude seškrabávat kdo?



Aktuální:
Alfa Romeo GT JTD - Daily car
Alfa Romeo 156 JTD 8V - sold
"Vlastnit Alfu Romeo,je jako mít nevrlou,náladovou a věčně opilou přítelkyni...Ale vy ji milujete,protože má andělskou tvář a tělo supermodelky."
Alfa Romeo GT JTD - Daily car
Alfa Romeo 156 JTD 8V - sold
"Vlastnit Alfu Romeo,je jako mít nevrlou,náladovou a věčně opilou přítelkyni...Ale vy ji milujete,protože má andělskou tvář a tělo supermodelky."
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Čím si to ošetroval?
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Hóky: Si na číču nějakej ostrej, po tom co ti prolejzala eclipsa
Jakub: Nejdřív jsem to obrousil, pak natřel odrezovačem, pak 2 vrstvy základovky a nakonec stříbrnou barvu.

Jakub: Nejdřív jsem to obrousil, pak natřel odrezovačem, pak 2 vrstvy základovky a nakonec stříbrnou barvu.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Beztak mi to před Mostem sabotovala a proto jsem to uvařil.. 

Aktuální:
Alfa Romeo GT JTD - Daily car
Alfa Romeo 156 JTD 8V - sold
"Vlastnit Alfu Romeo,je jako mít nevrlou,náladovou a věčně opilou přítelkyni...Ale vy ji milujete,protože má andělskou tvář a tělo supermodelky."
Alfa Romeo GT JTD - Daily car
Alfa Romeo 156 JTD 8V - sold
"Vlastnit Alfu Romeo,je jako mít nevrlou,náladovou a věčně opilou přítelkyni...Ale vy ji milujete,protože má andělskou tvář a tělo supermodelky."
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tak to máš tu nejhorší práci už za sebou. Jinak na tom podvozku, sundával jsi ve spojích i origo nástřik? Pod ním to právě bývá zlé i v místech, která člověku připadnou zdravá.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
No popravde uplne vsude jsem to neodkryval, jenom kolem tech der a nektery spoje. Ale rovny plochy vypadaly pekne, tak jsem do toho zbytecne nerypal... Pokud mi jeste nekolik let vydrzi, tak ji mozna dopreju komplet piskovani a poradnou ochranu podvozku.
No jsem hlavne zvedavej jak to bude vypadat pod sedackama, tam to byva vetsinou nejhorsi...
No jsem hlavne zvedavej jak to bude vypadat pod sedackama, tam to byva vetsinou nejhorsi...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
No jestli budeš mít čas, tak odstraň ten origo nástřik a pořádně si to ošetři a to hlavně v místě, kde se spojuje podlaha s vnitřním a venkovním prahem. (případně všechny spoje podlahy). Tam stačí, aby se lehce poškodil origo nástřik a jak se tam dostane voda, tak to tam začne časem rezivět.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
U takoveho vozu byc korozi nechal konat. Aspon to bude lehci 

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)

Hlavní je, že už nezažije zimu...
Jinak co se týče motoru, tak přišly zase nějaký díly - vstřikování vody, BOV, budík tlaku atd..
Setup bude: velký KP (origo 10.5:1), malý tlak (max 0.5b) + žádný IC - jenom vstřikování vody o teplotě 0°. Tenhle setup má velký výhody a je docela oblíbenej, jenom se musí pořádně naladit, kdyby došlo třeba k selhání vstřikování vody.
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tak po odkrytí koberce a gumo-asfalto-filcu bylo docela překvapení. Až na pár míst s trochou povrchovky je podlaha zdravá. Není to špatný na 15let starý italský auto







145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Pekny, ja musel '98 145 v roce 2011 varit (podlaha za prednim kolem). Bylo to tak zhnile, ze jsem podlahu propichl sroubovakem. Auto do roku 2005 jezdilo po Sicilii. Nechce se mi verit, ze by to za tech 6 roku ceska salz takhle znicila.
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Hodne stesti se skrabanim toho asfaltu
ja to delal den a mel celou igelitku od alberta,ja toho mel 11kg...

AR 145 1600TS racing
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Taky mě to překvapilo, jak je to skoro netknutý.
lukee: ta moje byla v itálii asi do roku 2006, ale v česku asi nebyla moc ježděná v zimě...
cucal: pod kobercem ten gumoasfalt nechám, stačí že jsem vyhodil rozpadající se filcoasfalt (ten měl asi 8kg). Ale když jsem to sundaval vzadu, tak to šlo docela pěkně po nahřátí fénem..
Když už jsem měl sundanou sedačku, tak jsem vykuchal ten mechanismus kterým se nastavuje výška. Stejně to mam pořád na minimu a bez něj výška ještě trochu klesne + úspora váhy necelý 4kg
. Časem bych ale stejně chtěl sehnat látkový sedačky z GTV.
lukee: ta moje byla v itálii asi do roku 2006, ale v česku asi nebyla moc ježděná v zimě...
cucal: pod kobercem ten gumoasfalt nechám, stačí že jsem vyhodil rozpadající se filcoasfalt (ten měl asi 8kg). Ale když jsem to sundaval vzadu, tak to šlo docela pěkně po nahřátí fénem..
Když už jsem měl sundanou sedačku, tak jsem vykuchal ten mechanismus kterým se nastavuje výška. Stejně to mam pořád na minimu a bez něj výška ještě trochu klesne + úspora váhy necelý 4kg

145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Dlouho jsem tu nic nenapsal, tak to chci trochu napravit...
Před zimou začala odcházet jedna z poloos a převodovka je už taky ve špatným stavu. Proto jsem se rozhodl pro přechod na převodovku se suchýma poloosama. Základ je převodovka ze 146 2.0TS, hlavní převod bude ze 147 88kw (nejkratší co se dá do týhle převodovky sehnat - 1:4,07) a ovládání převodovky předělám na lankama (aby se dala použít v mojí alfě s lankama). Takže na úpravy motoru teď nebude moc čas..
Rovnou jsem sehnal i těhlice z 2.0TS, takže můžu konečně přejít na 284mm brzdy. Pak jsem ještě sehnal řízení se strmějším převodem..
Další plány jsou rozběhat sekvenční vstřikování a zapalování.
Tady je zkouška 284mm brzd v kosei discích - místa je tam hodně..

Před zimou začala odcházet jedna z poloos a převodovka je už taky ve špatným stavu. Proto jsem se rozhodl pro přechod na převodovku se suchýma poloosama. Základ je převodovka ze 146 2.0TS, hlavní převod bude ze 147 88kw (nejkratší co se dá do týhle převodovky sehnat - 1:4,07) a ovládání převodovky předělám na lankama (aby se dala použít v mojí alfě s lankama). Takže na úpravy motoru teď nebude moc čas..
Rovnou jsem sehnal i těhlice z 2.0TS, takže můžu konečně přejít na 284mm brzdy. Pak jsem ještě sehnal řízení se strmějším převodem..
Další plány jsou rozběhat sekvenční vstřikování a zapalování.
Tady je zkouška 284mm brzd v kosei discích - místa je tam hodně..

145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Tak jsem se pustil do skládání převodovky a narazil jsem na problém - u hřídele z převodovky ze 147 je použito trochu větší ložisko než u převodovky ze 145. Je to válečkový ložisko a jeho vnitřní část je nalisovaná na hřídeli.
Připadají v úvahu asi čtyři řešení:
1) Nechat převrtat díru v převodovce na větší průměr - cca o 2mm. (asi nejlepší řešení, ale nevim kdo by dokázal přesně zvětšit průměr)
2) Nechat stočit nalisovanou část ložiska a použít ložisko z původní převodovky. (nejlehčí řešení, ale problém by pak byl s hladkostí povrchu - asi by pak rychle odešly válečky v ložisku)
3) Sehnat nebo nechat vyrobit ložisko se správným vnitřním a vnějším průměrem. (tady je zase problém, že výrobci neudávají vnější průměr vnitřní části ložiska)
4) Vylisovat vnitřní část ložiska z jedný hřídele a nechat nalisovat na druhou. (tohle řešení asi nepůjde použít, protože není za co ten kroužek zachytit a vylisovat)
Tady jsou fotky pro představu.



Obal převodovky ze 147 použít nemůžu, protože nemá čidlo rychlosti a má hydrauliku spojky uvnitř převodovky..
Nějaký nápady? Nebo návrhy kdo by s tím něco dokázal udělat?
Připadají v úvahu asi čtyři řešení:
1) Nechat převrtat díru v převodovce na větší průměr - cca o 2mm. (asi nejlepší řešení, ale nevim kdo by dokázal přesně zvětšit průměr)
2) Nechat stočit nalisovanou část ložiska a použít ložisko z původní převodovky. (nejlehčí řešení, ale problém by pak byl s hladkostí povrchu - asi by pak rychle odešly válečky v ložisku)
3) Sehnat nebo nechat vyrobit ložisko se správným vnitřním a vnějším průměrem. (tady je zase problém, že výrobci neudávají vnější průměr vnitřní části ložiska)
4) Vylisovat vnitřní část ložiska z jedný hřídele a nechat nalisovat na druhou. (tohle řešení asi nepůjde použít, protože není za co ten kroužek zachytit a vylisovat)
Tady jsou fotky pro představu.



Obal převodovky ze 147 použít nemůžu, protože nemá čidlo rychlosti a má hydrauliku spojky uvnitř převodovky..
Nějaký nápady? Nebo návrhy kdo by s tím něco dokázal udělat?
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Už jsem se pustil do přestavby, ale pořád se nemůžu rozhodnout jestli použít hliníkovou nebo plechovou vanu.
Pro plechovou hraje váha (dá se použít i lehčí spodní držák motoru), odolnost a lepší přístup ke šroubům. Pro hliníkovou zase větší objem a lepší chlazení.
Nějaké zkušenosti? Hlavně jak moc hliníková vana odolná, protože u snížené 145 je dost nízko a bojím se že jí hned oddělám
Pro plechovou hraje váha (dá se použít i lehčí spodní držák motoru), odolnost a lepší přístup ke šroubům. Pro hliníkovou zase větší objem a lepší chlazení.
Nějaké zkušenosti? Hlavně jak moc hliníková vana odolná, protože u snížené 145 je dost nízko a bojím se že jí hned oddělám

145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: Flp - Alfa Romeo 145 1.4TS (1999 Facelift)
Já mám na Themě od výroby plechovou ocelovou vanu a podle toho jak vypadá (velikosti a tvary vrypu a promáčklin) si myslím, čo hliníková by to nedala.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] a 1 host