
AR 75
....
No snad se ti nebude sypat, já měl smulu. Můj kus měl najeto tak pul milionu kilometru. Nebyly to drahý opravy, ale byly často.
R.I.P. Alfetta GTV 2.0 Dellorto
Kappa SW 16V Turbo
Kappa SW 16V Turbo
Tahle by mela mit 156.000km a podle interieru asi i ma. A stejne s ni najedu prdek, na normalni jezdeni mam Kappu SW... Nicmene doufam, ze se sypat nebude, hlavne ze se nebudu sypat ja do ni... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Na tom video je první model sto pero r.v. 1986 a tipoval bych to na 1.8 nebo 2.0 litra, to auto nemá ještě prahové nádstavce a maska je taky původní ... chlapec asi o tom chybějícím samosvoru nic netuší nebo vůbec neví oč jde.... je hodně takových, není se ani čemu divit. Zajímavé video 

Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Ar 75 2.0TD
Čus chlapi!
Při shánění dílů na moji AR 90 2.4TD jsem u nás narazil na vrakáči na velmi zachovalou 75 2.0TD.
Kastle vypadala dost zdravě a interiér zachovale.Jediné co jí chybí je ventilové víko a kardan,protože to jsem vzal já.Dostalo se ke mě že by to mělo sedět i na moji krásku!
Pokud by to s tím kardanem nevyšlo tak ho určitě nabídnu k odkupu!
Kdo by měl zájem je to v Lanžhotě a telefon taky maj
Stačí jen vytočit: 777 778 788,snad to někomu pomůže jako mě!

Při shánění dílů na moji AR 90 2.4TD jsem u nás narazil na vrakáči na velmi zachovalou 75 2.0TD.

Kastle vypadala dost zdravě a interiér zachovale.Jediné co jí chybí je ventilové víko a kardan,protože to jsem vzal já.Dostalo se ke mě že by to mělo sedět i na moji krásku!

Pokud by to s tím kardanem nevyšlo tak ho určitě nabídnu k odkupu!
Kdo by měl zájem je to v Lanžhotě a telefon taky maj

Stačí jen vytočit: 777 778 788,snad to někomu pomůže jako mě!

- diLucca
- Nováček
- Příspěvky: 237
- Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
nejake videa od misoKGB(snad sa nenahneva ze to sem davam ;o)... http://videoalbumy.azet.sk/drift-koleck ... cOGYQq1l6/
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Na to Alfa je, vela ludi na mna potom nadava, ze chudak auto. Ale ja vzdy poviem, ze nie som otrok mojho auta ale to auto je moj otrok
Co sa pokazi > sa opravi... Inak ako vidim ludi, ktori sa rozumeju starym Alfam je coraz menej... Brat tak isto kupil "limited edition" Twin Spark a pri tom je to kopa vraku... Ano, je sice pekna, ticha a pod... Ale moj motor je 10krat tak dravejsi a aj citelne lepsie ide, napravy taktiez KO... Ja na mojej pre nedostatok vykonu som dal upravit hlavu... Hlava pojde o 0.4mm nizsie, prelestit sacie a vyfukove kanaly, prebrusit ventily, prepodlozkovat, pruzinky pod ventily > tvrdsie nez seriove. Takze motor by mohol pridat znova na dravosti. Spolu s chipom a vyfukom na mieru 4-2-1 by sa auto mohlo dostat na cca 180ps co je z 20 rocneho dvojlitra vcelku pekne a zrychlenie po odlahceni cca na uroven oturbenej seriovej 75 1.8. Na sprintoch to dost ukaze. Na DRiFT je to slabe...
Ja teraz nahanam jedneho madara, je na predaj 1.8T America, ale nechce mi dvihat telefon. Mam uz zamenene peniaze na Eura a cakam kedy mi dvihne
Bojim sa, ze z toho nic nebude... 

Ja teraz nahanam jedneho madara, je na predaj 1.8T America, ale nechce mi dvihat telefon. Mam uz zamenene peniaze na Eura a cakam kedy mi dvihne


75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
No třeba já jsem ten co nadával. Měl jsem Tě za člověka (omlouvám se), kterýmu, když se něco zničí, tak to vyhodí. Pokud to opravíš není problém. Nakonec to auto je tvoje. Ten Limited edition měl Venca a předtím jeden pán kousek od mýho bydliště. Ten motor stál za prd, ale má pěkný sedačky,kola a slušně brzdí. Nemůžeš chtít všechno.
Co se týká úpravy motoru, máš to ze svý hlavy, nebo třeba to snížení hlavy a výfuk někdo počítal, popř. je to odzkoušený ? Co vačky ? Série ?
Co se týká úpravy motoru, máš to ze svý hlavy, nebo třeba to snížení hlavy a výfuk někdo počítal, popř. je to odzkoušený ? Co vačky ? Série ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
To auto, ktore vidis, ma v sebe 100 tisic korun a vyzera stale ako vrak... Ale.. Ked niekoho vyzvem na sprint, alebo na presun z bodu A do bodu B tak castokrat turbobenzinovy audiny ci Octavie RS prijdu do bodu B ako druhe... ;) Sedacky su tiez osuchane, kola su len 14" a brzdy bud treba odvzdusnit a Milano rekl, ze brzdy taky nic moc... Takto... auto ma seriovo ratajme 150ps, Squadra tuning chip nederlandia garantuje 10ps - mozno aj 14ps... To sme na hodnote 160ps, znizenie hlavy 0.4 spolu s generalkou ventilov a prelestenie kanalov a prerobenie studenym sanim musi pridat dalsich 10ps, zvody to ti kazdy potvrdi... Seriove alfa zvody 1-4 2-3 su stavane aj na bezny provoz. Ja v nizkych vykon nepotrebujem, potrebujem vysoke, koniec koncov podla toho mam robene aj sanie > siska hned za vahou vzduchu, ziadne hadice ani dlhe vedenia... Vacky > bud vyhodit variator a udelat z toho hladke auto, bez VVT, inak vacky jedine tak pipercam, ale to je cenovo tak vysoko, ze to je mimo mna... Aspon zatial... Problem je v tom, ze ja mam 2.0TS aj brat, moja je karoseria nic moc, ale stale ide dobre... Brat ma zase motor nic moc. Teraz uprava hlavy s tesnenim a vymenou oleja ma bude stat na cca 10 tisic korun... Som v dileme, co s motorom, co s autom ak nahodou mne vyjde ta 1.8T, nahodim asi hlavu na moj motor a potom prehodime motor do bratove, pretoze moja ide fakt skvelo. Mam nachystanu aj novu spojku Sachs > inak kto by chcel, viem za 5000Sk zohnat NOVU spojkovu lamelu s pritlacakom SACHS, bez loziska ;) Ale tych 180ps je po chipe a tychto upravach uplne realnych. Problem je v tom, ze ja chcem jedno auto na vsetko a to jednoducho nejde, chcem ho denne pouzivat a preto nemozem jazdit v jednej skrupine bez moznosti odniest dalsich 4och ludi... Je to o nicom bez penazi, ale snazime sa co najviac... Teraz brusim kola a pojdu do ciernej 15" alutecyRV147 píše:No tøeba já jsem ten co nadával. Mìl jsem Tì za èlovìka (omlouvám se), kterýmu, když se nìco znièí, tak to vyhodí. Pokud to opravíš není problém. Nakonec to auto je tvoje. Ten Limited edition mìl Venca a pøedtím jeden pán kousek od mýho bydlištì. Ten motor stál za prd, ale má pìkný sedaèky,kola a slušnì brzdí. Nemùžeš chtít všechno.
Co se týká úpravy motoru, máš to ze svý hlavy, nebo tøeba to snížení hlavy a výfuk nìkdo poèítal, popø. je to odzkoušený ? Co vaèky ? Série ?

EDiT: to snizeni hlavy > chcel som 1mm, ale kazdy vravel, ze to budu bomby na kluku nehorazne. Ale zas motor stratil na kruzkoch po tych rokoch... Tak typek, ktory to upravuje, povedal, ze 0.4mm budem citit na vykone auta a zivotnost motora sa takmer nezmeni, resp. velmi minimalne a stoji to za to... Plus by som chcel odlahcit zotrvak...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
No já jsem do auta narval už taky pěkný prachy a stále vypadá jako vrak, ale už normálně řadí, trochu jsem zabojoval s korozí (nakonec někde tady najdeš téma vyvařování 75) a neteče mi nádrž. Motor zatím OK, ale příští rok jde ven, kvůli vyvařování. Mám náhradní, kde je dělaná hlava a měl velmi dobrý komprese. Co se týká snížení hlavy opatrně, právě kvůli tomu variátoru. On trochu pootvírá sací ventily v malejch otáčkách. Aby se ti nepotkal ventil s pístem. Ten čip od Squadry Ti ještě nedorazil ? Vačky mám rozjednaný u firmy www.tommutuning.cz, udělal by k nim asi i čip do jednotky .Bohužel na původních už nejde nic nabrousit kvůli slabý vrstvě zušlechtění. Takže min. 15000 Kč... za dvě nový. Spočítaný svody v nerezu vyjdou na podobný prachy.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 3 hosti